بیشترین تمرکز مایکروسافت در E3 بر روی گیمرهای هاردکور خواهد بود

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
xbox-one-logo-wallpaper-670x376.jpg


Phil Spencer- رییس بخش Xbox - پس از بازگشت از شانگهای، به تعدادی از سوالات پیرامون E3 پیش رو پاسخ داد که به نظر جالب می رسند. خلاصه و چکیده آنها را مرور میکنیم:



  • Spencer فکر نمی کند مایکروسافت یک کنسول دستی در E3 معرفی کند. آنها تمرکزشان را بر روی Windows Phone و tablet ها قرار میدهند.
  • Spencer می خواهد نمایش E3 برای طرفداران باشد و همه آنها حس کنند که در کنفرانس حضور دارند. حتی کسانی که در لس آنجلس نیستند.
  • بیشترین تمرکز آنها در E3 بر روی گیمرهای هاردکورد می باشد.
  • صدای Cortana برای نمایش ایده خوبی برای Spencer به نظر نمیرسد. او به آینده Windows Phone علاقه دارد اما نه در این خصوص.
  • طرفداران نیازی ندارند برای شناخت بازی های ژاپنی Xbox تا نمایش Tokyo صبر کنند (رونمایی در همین E3 !)
  • مایکروسافت چیزهایی درباره بهترین استودیوهای خود برای امسال و آینده برایتان دارد.
  • خبرهای زیادی درباره E3 قبل از آن خواهید شنید. ماه May ماه پرخبری هست. { Spencer برای این یک ماه برنامه ریزی کرده است }
  • Spencer به شدت درباره IP استودیو 343i سخت گیر هست و نمی خواهد هیچ صحبتی قبل E3 در اینباره رخ دهد.
  • IP جدید و یا دنباله دار در این نمایش معرفی میشوند.

او باور دارد مایکروسافت شانس تولید برخی از IP های متعلق خود را که مانند بازی های دیجیتالی مورد غفلت قرار گرفته اند. همچنین درباره استودیو Rare و دلیل توقف آنها صحبت کرد و گفت دلیل آن زمان بوده است. اما آنها درحال حاضر هدف های زیادی برای حرکت بعدی خود دارند.

باید تا E3 صبر کرد و نتایج کارهای
Spencer را در این مدت برروی Xbox دید.
منبع
 
آخرین ویرایش:
@Terova

خب اينجا ايران است و كنسولي كه تقاضا كم داشته باشه ارزون تر است
پس بدرن كينكت رو ١٥٠٠ شايد كمتر هم بدن خيلي هم خوب :d
بحث طولاني داشتي بيا پروفايلم :d
 
این درسته که کینکت تکنولوژی پیشرفته ای داره ولی هنوز کامل نشده و در حال حاظر بیشتر یه Accessory هست تا وسیله ای که X1 بدون اون معنایی نداشته باشه.
حالا این کامل نشدنش یا مشکل مایکروسافت که به زور تلاش میکنه این accessory رو به خورد خریدار بده و برای اینکه قیمتش تو یه حد معقول باقی بمونه از خیلی از امکاناتش میزنه.(مثل قرار دادن CPU توی کینکت های اولیه که به خاطر هزینه زیاد بیخیالش شدن.)
یا مشکل از بی خلاقیت بودن Developer هاست که تو این چند سال نتونستن یه سیستم گیمپلی که کاملا با کینکت مَچ باشه تهیه و تولید کنن.(با چند تا استثنا مثل The Gunstringer)
اگه واقعا وجود کینکت حیاتی بود، مایکروسافت میتونست کنسولش رو بدون Controller های سنتی عرضه کنه.(مثل کاری که نینتندو با Wii کرد.)
در کل مایکرو باید تصمیمش رو بگیره که بازار Casual ها رو میخواد یا Hardcore ها رو .
یا باید مثل سونی به Hardcore ها بچسبه و در کنارش با اولویت کمتر برای بازار Casual تلاش کنه.
یا باید مثل نینتندو بره به سمت Casual ها و هاردکور ها رو با استفاده از نوستالژی نگه داره، که مایکرو چندتا IP قدیمی (مثل Banjo & Kazooie و ...) برای این روش داره.

مایکرو به فکر هر دو گروه هست و نمیشه هیچکدوم رو نادیده گرفت.ضمنا کینکت باید ساپورت بشه و فعلا خوب تغذیه نشده وگرنه پتانسیل بسیار بالایی داره.امیدوارم در E3 امسال بازیهای خوبی واسش معرفی بشه.
 
مایکرو به فکر هر دو گروه هست و نمیشه هیچکدوم رو نادیده گرفت.ضمنا کینکت باید ساپورت بشه و فعلا خوب تغذیه نشده وگرنه پتانسیل بسیار بالایی داره.امیدوارم در E3 امسال بازیهای خوبی واسش معرفی بشه.

دلیل ناموفقیت کینکت اینه که برای اکثر گیمر های Core جذابیتی نداره، من یه بار دیگه هم گفته بودم اصلا استفاده از اینجور تکنولوژی ها خنده داره - من 5 سالم نیست که بال بال بزنم جلوی تلوزیون، استفاده صداش رو هم با همون هدست میشه انجام داد بدون هیچ مشکلی..من توی آشناهایی که کنسول 360 داشتن فقط یادمه یکیشون رفت کینکت خرید اونم برای خواهر زاده اش بود که 8 سالش بود....مایی که یه عمر هستش بازی میکنیم دوست داریم دسته توی دستمون بگیریم نه اینکه بالا پایین بپریم وسط هال مثل یه مشت Retard ، اینکارارو توی مهمونی وقتی مست هستش آدم راحت تر میتونه انجام بده:d
برای همین به شخصه میگم این پتانسیلی که شما ازش حرف میزنی رو من اصلا نمی بینم، چی میخوان بسازن مثلا براش؟ وقتی کل Breakthrough تکنولوژی شامل این میشه که جلوی تلوزیونت یه سری حرکات ناموزون از خودت انجام بدی نهایتا چند تا کار میشه باهاش کرد؟ من یادمه Eye toy رو وقتی اومده بود خریدم ولی اون موقع 11-12 سالم بود، که همین کارای کینکت رو به صورت Basic انجام میداد، همون موقع هم که من یه بچه دماغو بیش نبودم بعد از 2-3 هفته این تکنولوژی جذابیتش رو برام از دست داد تازه!
 
خدا از دهنش بشنوه!:دی

من شخصا فقط نمایش بازی جدید از Rare، گیم پلی QB و صد البته GeoW4 رو میخوام. البته IP جدید هم همیشه خوبه! اما نمایش نسخه های جدید IP هایی که هر سال منتشر میشن اصلا برام جذابیت نداره.

بازی Rare ؟! :d


مثل اینکه راست راستی می خوان حالتو بگیرن! :>:d
 
مایکرو به فکر هر دو گروه هست و نمیشه هیچکدوم رو نادیده گرفت.ضمنا کینکت باید ساپورت بشه و فعلا خوب تغذیه نشده وگرنه پتانسیل بسیار بالایی داره.امیدوارم در E3 امسال بازیهای خوبی واسش معرفی بشه.
همین که به فکر هردو گروه هست این مشکلات رو براش به وجود آورده.
گیمر هاردکور به دنبال سیستم برتر هست و بررسی های DF ثابت کرده که تا اینجای کار PS4 در بیشتر موارد برتر بوده.
گیمر کژوال هم بیشتر به فکر قیمت هست که بازم PS4 ارزون تر از X1 هست.
مایکرو با تلاش برای حفظ دو بازار در واقع هردو تا رو از دست داده.
در پتانسیل بالای کینکت هم شکی نیست، ولی پتانسیل خالی فروش X1 رو افزایش نمیده.
 
این تصویر خیلی شبیه TLOU هستش
اگه اشتباه نکنم این بازی سال 2007 کنسل میشه، این تصاویر هم باز اگه اشتباه نکنم واسه سال 2009 هستن :دی البته شبیه که هست قاعدتا ولی ایده بازی واسه چندین سال پیش بوده.
 
بازی Rare ؟! :d


مثل اینکه راست راستی می خوان حالتو بگیرن! :>:d

بانجو بدرد بخور معرفی کنن من میشم فن X1!:دی اصلا دلیل اصلی اینکه من از مایکرو بدم میاد همینه! بازی های خوبش رو ول میکنه و هر سال همه رو میبنده به چندتا IP خاص! بعد ما باید برای بازی کردن یه کانکر دو نسل تو کف باشیم! دست از این کاراش برداره میشه بهش فکر کرد!:دی
 
بانجو بدرد بخور معرفی کنن من میشم فن X1!:دی اصلا دلیل اصلی اینکه من از مایکرو بدم میاد همینه! بازی های خوبش رو ول میکنه و هر سال همه رو میبنده به چندتا IP خاص! بعد ما باید برای بازی کردن یه کانکر دو نسل تو کف باشیم! دست از این کاراش برداره میشه بهش فکر کرد!:دی
Rare بیاد 20 تا IP قدیمیش رو با هم معرفی کنه تو کماکان مایکروسافت هیتر باقی می مونی، آره عزیزم :دی :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or