در حق Inside ظلم نشده,باید در نظر گرفت که بازی هایی مثل Inside و Witness و The Last Guardian عناوین خاصی هستند که علارقم کیفیت بالایشان,نیازمند دانش بیشتری برای فهمیدن ارزش هاشون است و خیلی از سایت های نقد و بررسی ویدیو گیم هنوز به طور عمیق محتوای بازی ها را بررسی نمی کنند,اگر دقت کنی سخت گیرترین و دقیق ترین منتقد ها بیشتر به سمت این سه عنوان متمایل بودندجالبه آنچارتد4 با اختلاف زیاد در تمامی بخش های ممکن یعنی بهترین داستان، بهترین بازی اکشن ادونچر و بهترین گرافیک جوایز رو تا اینجا برده .
به نظر من در حق inside ظلم شد ! بدون شک برای من بهترین تجربه امسالم بود .
نمیشه گفت ظلم شده. برای خود من هم اینساید تجربه ی فوق العاده ای بود. منتها باید در نظر گرفت بازیهایی مثل اینساید بیشتر exprience هستن تا گیم. گیم پلیشون خیلی محدوده و از اونط ف هم خیلی کوتاه هستن. ارزش تکرار چندانی هم ندارن. یکبار تجربشون واقعا ارزشمنده. بنظرم تو انتخاب گوتی باید همه موارد رو در نظر گرفت. ارزش تکرار میزان تاثیر در صنعت پیاده کرون ایده های نو و..... اینساید تو بعضی از این موارد بینظیر بود تو بعضی دیگه نه.جالبه آنچارتد4 با اختلاف زیاد در تمامی بخش های ممکن یعنی بهترین داستان، بهترین بازی اکشن ادونچر و بهترین گرافیک جوایز رو تا اینجا برده .
به نظر من در حق inside ظلم شد ! بدون شک برای من بهترین تجربه امسالم بود .
این سایت با همچین اسم عمیقا ژاپنی ..چرا اسپانیشه ...Akihabara Blues (ES) : Uncharted 4: A Thief's End
Akihabara Blues Readers' Choice (ES) : Uncharted 4: A Thief's End
انچارتد 4 داره میترکونه.
هر چیزی در نهایت یک experince است,این دیدگاه به نظرم درست نیست,یکبار قبلا هم توضیح دادم,گیم یا هر مدیای دیگری مثل فیلم,کتاب و ... برای بیان احساسات و ایده های یک فرد یا یک تیم هستند,اینکه برای اصطلاح "گیم" قانون درست بکنیم و هر چیزی که به این موارد نزدیک باشه پس بیشتر "گیم" است غلط است,اصطلاحاتی مثل گیم یا فیلم یا این موارد برای دسته بندی کردن و منظم کردن شاخه ها کاملا مفید هستند ولی وقتی وارد بحث محتوا و تجربه بشیم به نظرم دیگر واقعا فرقی نداره که چقدر به قوانین ساختگی آن شاخه نزدیک تر یا دور تر هستندنمیشه گفت ظلم شده. برای خود من هم اینساید تجربه ی فوق العاده ای بود. منتها باید در نظر گرفت بازیهایی مثل اینساید بیشتر exprience هستن تا گیم. گیم پلیشون خیلی محدوده و از اونط ف هم خیلی کوتاه هستن. ارزش تکرار چندانی هم ندارن. یکبار تجربشون واقعا ارزشمنده. بنظرم تو انتخاب گوتی باید همه موارد رو در نظر گرفت. ارزش تکرار میزان تاثیر در صنعت پیاده کرون ایده های نو و..... اینساید تو بعضی از این موارد بینظیر بود تو بعضی دیگه نه.
فکر میکنم به اندازه ی لیاقتش جایزه برده. بشخصه بشدت منتظر بازی بعدیشون هستم
حالا من به طور کلی، نظرم کاملا برعکس هستنمیشه گفت ظلم شده. برای خود من هم اینساید تجربه ی فوق العاده ای بود. منتها باید در نظر گرفت بازیهایی مثل اینساید بیشتر exprience هستن تا گیم. گیم پلیشون خیلی محدوده و از اونط ف هم خیلی کوتاه هستن. ارزش تکرار چندانی هم ندارن. یکبار تجربشون واقعا ارزشمنده. بنظرم تو انتخاب گوتی باید همه موارد رو در نظر گرفت. ارزش تکرار میزان تاثیر در صنعت پیاده کرون ایده های نو و..... اینساید تو بعضی از این موارد بینظیر بود تو بعضی دیگه نه.
فکر میکنم به اندازه ی لیاقتش جایزه برده. بشخصه بشدت منتظر بازی بعدیشون هستم
خوب صد در صد منم برای خودم اینطوری در نظر میگیرم. تو همین تاپیک گفتم برای من اینساید به همراه آنچ 4 گوتین و یک اندازه لذت بردم ازشون. منتها اگر منتقد باشم و نظرم رو بخوام تو نشریه ای منعکس کنم دیگه نمیام گوتی شخصی انتخاب کنم. باید یه سری پرامتر در نظر بگیرم و اون ها رو توی نقدم منعکس کنم و توضیح بدم. حالا این پارامترا چین باز دست خودمه. نکتش اینه که کامل باید به مخاطبم بگم چه اصولی توی نقد من پیاده شده. اینجوری مخاطب میفهمه که با کی طرفه و آیا نقد من بدردش میخوره یا نه.حالا من به طور کلی، نظرم کاملا برعکس هست
یعنی برای انتخاب GOTY ، اینکه چه بازیی در زمینه های مختلف بهتر عمل کرده رو به عنوان GOTY نمیبینم.بازیی که بیشترین لذت و بهترین تجربه رو به من مخاطب ارائه داده بهترین بازی سال میدونم!
برای همین مثلا اگر سبکی رو باهاش حال نمیکنم، حتی اکر خدای بازی ها هم باشه، از نظر شخصیه من GOTY نیست! بر فرض پارسال ویچر واقعا عالی بود، تقریبا بی ایراد، ازشم خیلی لذت بردم، ولی خوب Life Is Strange برام یه چیز دیگه ای بود اصلا!
کلا GOTY رو جدا از نقد میدونم(حالا بخش های بهترین گرافیک یا یه چیزای این سبکی، خوب تکنیکی هستن و بحثشون فرق داره)
شایدم نظرم اشتباه باشهولی به هر حال اینجوریه
![]()