بلیزارد اعلام کرد که به منظور مقابله با Cheating ،و نه Piracy، در تمام مدت بازی کردن دیابلو III از جمله قسمت داستانی تک نفره باید به اینترنت متصل باشید.
هفته پیش یوبیسافت خشم PC Gamer ها را نسبت به اینکه تکنولوژی DRM در Driver: San Francisco وجود خواهد داشت برانگیخت. این ناشر فرانسوی اعلام کرد که استفاده از DRM در عنوان های قبلی موفقیت آمیز بوده و تاثیر مثبتی در کاهش Piracy داشته است.
Rob Pardo مدیر اجرایی دیابلو III به IGN گفت که از همواره آنلاین بودن استفاده میشود تا با هکرها و cheat هایی که دیابلو II را به تفریحگاه شخصی خودشان بدل کرده بودند مقابله شود.
"در هر دو دیابلو بخصوص شماره دوم، بسیاری از گیمرها به این فکر بودند که خب، کاراکتر خود را به دور از محیط ترسناک Battle.net و به صورت آفلاین پرورش بدهند. و وقتی قدرتمند شد به آنلاین جهش کنند. اما مشکل با این طرز تفکر اینست که ما نمی توانیم کسانی که تقلب می کنند را شناسایی کنیم.
آنها ممکن است توانایی هک کاراکتر یا چیزهایی مانند این را داشته باشند، بنابراین ما نمی توانیم اجازه بدهیم آن کاراکتر وارد محیط Battle.net شود. پس آنها مجبور می شوند که کاراکتر خود را دوباره سازی کنند، دقیقا همان اتفاقی که در Diablo II افتاد و واقعا تاسف برانگیز بود."
گیمرها می توانند تا حداکثر 10 کاراکتر در Diablo III بسازند، و همه آنها در سرورهای Battle.net بلیزارد ذخیره می شود.
دیابلو III برای پلتفورمهای Windows PC و Mac OS در دست ساخت است. تاریخ انتشار بازی همچنان نامشخص است ولی انتشار گیم پلی Beta دیابلو III، نشان از نزدیک شدن به مراحل پایانی ساخت دارد.
_________________________________________________________
جالبه نظر یکی از اعضای GameSpy در این باره رو بدونیم:
من که نمی خرمش. این یک حرکت anti-piracy است، واضح و آشکار، و Blizzard می خواد با این استراتژی که هدف آنها مقابله با cheater هاست چهره زیبایی از خودش به جا بذاره!
منبع
هفته پیش یوبیسافت خشم PC Gamer ها را نسبت به اینکه تکنولوژی DRM در Driver: San Francisco وجود خواهد داشت برانگیخت. این ناشر فرانسوی اعلام کرد که استفاده از DRM در عنوان های قبلی موفقیت آمیز بوده و تاثیر مثبتی در کاهش Piracy داشته است.
Rob Pardo مدیر اجرایی دیابلو III به IGN گفت که از همواره آنلاین بودن استفاده میشود تا با هکرها و cheat هایی که دیابلو II را به تفریحگاه شخصی خودشان بدل کرده بودند مقابله شود.
"در هر دو دیابلو بخصوص شماره دوم، بسیاری از گیمرها به این فکر بودند که خب، کاراکتر خود را به دور از محیط ترسناک Battle.net و به صورت آفلاین پرورش بدهند. و وقتی قدرتمند شد به آنلاین جهش کنند. اما مشکل با این طرز تفکر اینست که ما نمی توانیم کسانی که تقلب می کنند را شناسایی کنیم.
آنها ممکن است توانایی هک کاراکتر یا چیزهایی مانند این را داشته باشند، بنابراین ما نمی توانیم اجازه بدهیم آن کاراکتر وارد محیط Battle.net شود. پس آنها مجبور می شوند که کاراکتر خود را دوباره سازی کنند، دقیقا همان اتفاقی که در Diablo II افتاد و واقعا تاسف برانگیز بود."
گیمرها می توانند تا حداکثر 10 کاراکتر در Diablo III بسازند، و همه آنها در سرورهای Battle.net بلیزارد ذخیره می شود.
دیابلو III برای پلتفورمهای Windows PC و Mac OS در دست ساخت است. تاریخ انتشار بازی همچنان نامشخص است ولی انتشار گیم پلی Beta دیابلو III، نشان از نزدیک شدن به مراحل پایانی ساخت دارد.
_________________________________________________________
جالبه نظر یکی از اعضای GameSpy در این باره رو بدونیم:
من که نمی خرمش. این یک حرکت anti-piracy است، واضح و آشکار، و Blizzard می خواد با این استراتژی که هدف آنها مقابله با cheater هاست چهره زیبایی از خودش به جا بذاره!
منبع
آخرین ویرایش: