بروز رسانی 3.50 کنسول PS3 مشکل ساز میشود

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
گرچه بروز رسانی FW 3.50 کنسول PS3 توانست امکان تماشای فیلم های 3D را به این وسیله اضافه کند اما بدون مشکل هم نبوده و علاوه بر از کار انداختن دانگل هک PS3 , هماهنگی تعدادی از دسته های USB که شرکت های دیگری غیر از خود سونی برای این وسیله ساخته بودند را نیز از بین برده و این دسته ها دیگر با کنسول PS3 کار نمیکنند.

در پی شکایت بعضی از استفاده کنندگان از این دسته ها:
شرکت MadCatz که یکی از مطرح ترین شرکت های ساخت دسته بازی برای تمامی کنسول های بازی میباشد طی بیانیه ای اعلام کرده که "درست است که هماهنگی بعضی از دسته های ساخت قبل از 2008 ما با کنسول PS3 از بین رفته و انها دیگر برای این کنسول بلا استفاده شده اند اما به شما اطمینان میدهیم که تمامی دسته هایی که در شرکت ما بعد از سال 2008 ساخته و سپس وارد بازار شده اند با این کنسول و بروز رسانی 3.50 آن هماهنگی کامل دارند.

همچنین شرکت MadCatz به تمامی مشتریان خود اطمینان میدهد که تمام وسایلی که از این به بعد برای این کنسول عرضه میکند اعم از دسته های سیم دار و بی سیم و وسایل مخصوصو بازی هایی مانند Rock Band و همچنین fight sticks های جدید انها با کنسول PS3 هماهنگ خواهد بود و در آینده نیز مشکلی برای آنها پیش نمی آید.


media


متن کامل بیانیه MadCatz
منبع خبر
 
  • Like
Reactions: Frobary

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
به به.
پس دانگل هک PS3 هم رفت تو آسمونها.:d

نه باو اگه کسی آپدیت نکرده باشه که مشکلی نداره اگه هم آپدیت کرده باشه انگار یه راه هایی واس دور زدنش هست :D
درست است که هماهنگی بعضی از دسته های ساخت قبل از 2008 ما با کنسول PS3 از بین رفته و انها دیگر برای این کنسول بلا استفاده شده اند اما به شما اطمینان میدهیم که تمامی دسته هایی که در شرکت ما بعد از سال 2008 ساخته و سپس وارد بازار شده اند با این کنسول و بروز رسانی 3.50 آن هماهنگی کامل دارند.
ماشالا ارزش به مشتری! اینم عوض معذرت خواهی و قول دادن برای حل این مشکل هستش؟!
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
به به.
پس دانگل هک PS3 هم رفت تو آسمونها.:d
ظاهرا که حقیقت داره.
تازه این سونی نامرد اومده یه سری از USBــهای دیگه که هماهنگ با PS3 هستند با این Update غیر فعال کرده. خیلی نامرده این سونی.
خوشبختانه دیگه اجباری برای آپدیت کردن و نصب فریمور جدید نیست چون دیروز Costum OS ریلیز شد.
 

Fusion

کاربر سایت
Sep 21, 2006
1,208
نام
هکر SQL INJECTION
مثل اینکه سونی قاطی کرده:))
زده به کاسه کوزه همه چی!
صد رحمت به هک شدن Xbox360 کلا PS3 فرستادن فضا باید سونی این حالی باشه دیگه تا بیخ دستگاه ناکوت کردن :> Homebrew دیگه چیزی نمونده بالاتر از این هک کن>:)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر