برنده مسابقه دهمین سالگرد سری DMC مشخص شد + آپدیت !!!

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
20111102dmc.jpg


خب همونطوری که در جریان هستید چند ماه قبل کاپکام مسابقه طراحی Artwork از سری DMC و شخصیت های اون رو به مناسبت دهمین سالگرد این سری بازیه ترتیب داده بود که هم اکنون نتایج آن اعلام شده است

قرار است اثر انتخاب شده ( برنده شده ) در یکی از پروژه های معرفی نشده از سری بازی های DMC و با نام طراح اصلی آن استفاده شود و علاوه بر آن به شخص برنده یک نسخه رایگان از بازی مذکور نیز داده خواهد شد

موضوع عجیب در مورد این انتخاب این است که اثر انتخاب شده مربوط به طراحی کارکتر جدید سری DMC ، نیرو میباشد که تنها در نسخه 4 حضور داشته است

از آنجایی که نیرو در 3 نسخه ابتدایی DMC حضور نداشته پس احتمال این که این طرح مربوط به DMC HD Collection باشد زیاد نیست ، از طرف دیگر احتمال این که این شخصیت در نسخه جدید و در حال ساخت این سری حضور یابد نیز بسیار کم است زیرا زمان وقوع DmC نیرو اصلا وجود نداشته است

آیا نسخه دیگری از سری بازی های DMC با محوریت نیرو در حال ساخت است ؟! آیا بزودی خبری از ادامه سری اصلی بازی ها و Devil May Cry 5 خواهیم شنید یا این طرح فقط به عنوان پوسته ایی در HD Collection استفاده خواهد شد ؟!

طرح برنده شده :

-----------------------------------------------------------
آپدیت :متاسفانه خبر از پایه اشتباهه ( از همینجا از همه دوستان عذر خواهی میکنم ) ، اون Art Work نرو رو توی توییتر بازی به عنوان برنده نشون دادن ولی الان نتایج اصلی رو توی سایت Capcom گذاشتن :

رتبه اول :
US_gs-illustrations.jpg



رتبه دوم :

US_goushinryuken.jpg


رتبه سوم :
Ger_MetalHeadOdinn.jpg


قراره از این طرح ها توی کالکشن بازی استفاده بشه

منبع
 
آخرین ویرایش:
[اما من مخالفم با این حرف تقلیدی که زدی! ببین کلاً این خاصه کپکام هست که چند تا هیرو وارد بازیاش بکنه؛ نمونش همین اویل... و اینم بدونید که نیرو هم واقعاً پتانسیل بالایی داره، ینی من اصلاً احتمال میدم که یه شماره در میون کارکتر اصلی از نیرو به دانته و برعکس تغییر کنه! مطمئن باش نیرو خیلی پتانسیلش بالاست، گذشته مبهم، آینده مبهم تر، اون دویل برینگرش و... /QUOTE]
منم این موضوع رو تایید میکنم چون اگه واقعا گذشته جالبی رو برای نیرو طراحی کنن خیلی پتانسیل بالایی داره.
در ضمن نیرو کجاش کپیه! ورجیل که ظاهر فتوکپی دانته رو داشت کسی بهش نمیگفت تقلیدی چون اخلاقش متفاوت بود حالا نرو هم اخلاقی متفاوت دانته رو داره برا همین نمیشه بهش گفت تقلیدی!
به نظر من که اشتباه کردن الان همه ی مردم این بازی رو با اسم دانته میشناسن امکان داره با این کار فروششون کم بشه
مگه نه؟؟
یکی از مشکلات همینه که فن ها فکر میکنن میگم دانته می کرای! دویل شامل تمام شیاطین از جمله فرزندان اسپارداست!
 
منم این موضوع رو تایید میکنم چون اگه واقعا گذشته جالبی رو برای نیرو طراحی کنن خیلی پتانسیل بالایی داره.
در ضمن نیرو کجاش کپیه! ورجیل که ظاهر فتوکپی دانته رو داشت کسی بهش نمیگفت تقلیدی چون اخلاقش متفاوت بود حالا نرو هم اخلاقی متفاوت دانته رو داره برا همین نمیشه بهش گفت تقلیدی!
پسرم وقتی ورجیل برادر دوقلو ی دانته ـس می خوای شبیه نباشه ؟! :دی نرو کلاً یه جور اسکی از کار استاده :دی البته به علاقه منداش به هیچ وجه قصد بی احترامی ندارم فقط من باب طراحی عرض کردم :دی
 
دلیل انتخابشون دانته یا نیرو نبوده اصلا ربطی نداره
تو قوانین مسابقه هم گفته شده بود یک وال پیپر یا یک fan art از کاراکتر های اصلی بکشین
به نظر من 1% هم حقش نبوده , فقط کافیه یک نگاهی به اینا بندازین :

Nero___Devil_May_Cry_4_by_Evil_Siren.jpg
Vergil_by_SephirothsHeart.jpg
dmc3x4_dante_by_virus_ac74-d30sizr.jpg


...........................
 
  • Like
Reactions: Mehrdad
متاسفانه خبر از پایه اشتباهه ( از همینجا از همه دوستان عذر خواهی میکنم ) ، اون Art Work نرو رو توی توییتر بازی به عنوان برنده نشون دادن ولی الان نتایج اصلی رو توی سایت Capcom گذاشتن :

رتبه اول :
US_gs-illustrations.jpg



رتبه دوم :

US_goushinryuken.jpg


رتبه سوم :
Ger_MetalHeadOdinn.jpg


قراره از این طرح ها توی کالکشن بازی استفاده بشه

منبع
 
تو قوانین مسابقه هم گفته شده بود یک وال پیپر یا یک fan art از کاراکتر های اصلی بکشین
به نظر من 1% هم حقش نبوده , فقط کافیه یک نگاهی به اینا بندازین :

من خودم رشتم هنره، فوق لیسانس نقاشی هستم، کارم هم همینه، ساخت بازی. در نتیجه از انجایی که خودم رو کم اطلاع نمیدونم به جرات میگم چیزی که میگی کاملا اشتباه هست!

کارهایی که گذاشتی بد نیستن اما صرفا تکنیک هستن و هیچ نکته خاص هنری ندارن! چه به لحاظ کمپوزیسیون فیگوراتیو و چه به لحاظ رنگ بندی و سبک. صرفا طراحشون که نمیدونم کی هست خواسته هنرش تو فوتوشاپ رو نشون بده که کار شاخی هم نکرده و کارش یه Fan ARt ساده هست و تنها و آخرین نکتش یه ژست حالا مثلا جذاب هست.

در صورتی که کاری که واقعا اول شده یه سبک خاص هست:

US_gs-illustrations.jpg


سبک این آرت اول از اینکه شجاعانه مثل کار برخی سورئالیست ها واقعیت کاریکاتوری داره و مهم تر از ان از سبک نئو امپرسیونیسمی طراح های اصلی بازی که بیشتراز ان متاثر هستن خیلی فاصله گرفته. کلا جسارتی که تو این کار هست هیچ کدوم از آرت های بازی که تا الان دیدم نداشتن! ضمن اینکه به لحاظ کمپوزیسیون رنگی هم نه فرمالیستی هست و نه اینکه مثل بیشتر کارهایی که نشون دادی سعی داره با ایجاد یه کانترست بین رنگ های متضاد یه فضای سرد کلیشه ای بوجود بیاره.

کلا بهترین فن ارتی هست که من تاحالا از DMC دیدم.

کارهای دوم سوم هم کمپوزیسیون پوستری خیلی زیبا دارن که زبان روایی داره. بازم تا به حال کاری ندیدم که مثل اینها فرم پوستری داشته باشه و اینقدر زیبا داستان بگه.

مثلا اینکار که شما گذاشتی چه نکته خاصی داره؟

Nero___Devil_May_Cry_4_by_Evil_Siren.jpg



به لحاظ تکنیک اجرا بد نیست اما از نظر عمق هنری صفر مطلقه! اول اینکه خیلی فیگوراتیو هست و در عین حال هیچ نکته جدیدی تو بخش پرداخت تصویری سوژه نداره و کاملا تقلیدی هست. مثلا از آرتی که اول شده کاملا میشه فضای طنز آمیز و شخصیت شوخ رو برداشت کرد اما این تصویر فقط تیپیکاله. ژستی که شخصیت داره و حالت نگاهش با توجه به تصویر سازی برای بکگراند هیچ معنی و مفهومی نداره و خیلی راحت میشه فهمید طراح صرفا این شخصیت رو با این حالت تو این محیط گذاشته تا فقط و فقط زیبایی بصری داشته باشه و هر کی دید بگه قشنگه. کمپوزیسیون رنگ هاش هم که کانترست تکراری و کلیشه ای قرمز تو آبی هست که خدا میدونه تا به حال تو چند صد تا تصویر دیده شده! کلا این کار که حالا یکم در موردش توضیح دادم هیچ نکته جدیدی از خودش نداره و جز تکنیک نمیشه به هیچ چیزش اشاره کرد.

بله بیننده عادی ممکنه این کار رو که دید چون چشمش رئالیسم بیشتری میبینه و تکنیک کلسیک رو تشخیص میده بگه قشنگتره اما وقتی پای داوری کار و نظر منتقدانه مطرحه قضیه کاملا برعکس میشه. مثلا من خودم برای این دوره داور جشنواره Ca Va L'artiste? شدم، اولین نکته ای که ما تو داوری بخش تصاویر دنبالش هستیم نوآوری و پیدا کردن زبان ناب بصری هست. یعنی اینکه کی تونسته به استایل خودش نزدیک بشه و برای بیان موضوع به یک زبان جدید تصویری برسه که خاص خودش هست. در یک کلام تفاوت در عین زیبایی و چهارچوب معقول سبکی اصلی ترین نکته برای ارزیابی کارهاست نه تکنیک اجرا. کارایی که شما میگی رو هر کسی که CG Artiste هست میتونه راحت انجام بده، اما کارهایی که رتبه آوردن رو نه! نیازمند یه دانش هنری هستن. اگه ندونی واقعا چی میخوای بگی عمرا نمیتونی این آرت هارو خلق کنی!

بقیه کارها هم همینطور.
 
آخرین ویرایش:
با اجازه من این خبر رو کاملتر میکنم! ایتسونو (Itsuno) که الان کلا بازی رو دراختیار داره به مناسبت دهمین سالگرد دویل می کرای رقابتی برای انتخاب 10تا از بهترین فن آرت ها برگزار کرد! هم اکنون مسابقه تموم شد و 10 اثر برتر به انتخاب خود ایتسونو معلوم شدن! به جز 4تایی که دوست عزیزمون نشون دادن؛ این 6 تا هم انتخاب شدن که همراه با خود نظر ایتسونو براتون میزارم:

"Incredibly detailed pencil drawing - and you realize all the characters are all there in the background! Fine attention to detail!" - Itsuno-san

kdtr7gamern46uhm25v.jpg


"The only piece with DmC Dante. So happy to see this :-)" - Itsuno-san

fvjmfgvdgwh08ftdxg.jpg


Itsuno-san: "So bad, so strong and so tough. Love the layout and his face."

2t212cwndlvzti0yl5x9.jpg


"All Dante and all cool. Very simple, but has sytle. I want to make this into postcards!" - Itsuno-san.

an15pt37i60nlavelh4.jpg


Slight retro vibe is cool. Want to use it as package art for SNES version! - Itsuno-san

p3oughoubu569ys6p6l.jpg


High score for the headphone! Cool despite deformation. - Itsuno-san

ca93zwg2qsbfwhonl23.jpg




منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Kainé
من خودم رشتم هنره، فوق لیسانس نقاشی هستم، کارم هم همینه، ساخت بازی. در نتیجه از انجایی که خودم رو کم اطلاع نمیدونم به جرات میگم چیزی که میگی کاملا اشتباه هست!

کارهایی که گذاشتی بد نیستن اما صرفا تکنیک هستن و هیچ نکته خاص هنری ندارن! چه به لحاظ کمپوزیسیون فیگوراتیو و چه به لحاظ رنگ بندی و سبک. صرفا طراحشون که نمیدونم کی هست خواسته هنرش تو فوتوشاپ رو نشون بده که کار شاخی هم نکرده و کارش یه Fan ARt ساده هست و تنها و آخرین نکتش یه ژست حالا مثلا جذاب هست.

در صورتی که کاری که واقعا اول شده یه سبک خاص هست:



سبک این آرت اول از اینکه شجاعانه مثل کار برخی سورئالیست ها واقعیت کاریکاتوری داره و مهم تر از ان از سبک نئو امپرسیونیسمی طراح های اصلی بازی که بیشتراز ان متاثر هستن خیلی فاصله گرفته. کلا جسارتی که تو این کار هست هیچ کدوم از آرت های بازی که تا الان دیدم نداشتن! ضمن اینکه به لحاظ کمپوزیسیون رنگی هم نه فرمالیستی هست و نه اینکه مثل بیشتر کارهایی که نشون دادی سعی داره با ایجاد یه کانترست بین رنگ های متضاد یه فضای سرد کلیشه ای بوجود بیاره.

کلا بهترین فن ارتی هست که من تاحالا از DMC دیدم.

کارهای دوم سوم هم کمپوزیسیون پوستری خیلی زیبا دارن که زبان روایی داره. بازم تا به حال کاری ندیدم که مثل اینها فرم پوستری داشته باشه و اینقدر زیبا داستان بگه.

مثلا اینکار که شما گذاشتی چه نکته خاصی داره؟




به لحاظ تکنیک اجرا بد نیست اما از نظر عمق هنری صفر مطلقه! اول اینکه خیلی فیگوراتیو هست و در عین حال هیچ نکته جدیدی تو بخش پرداخت تصویری سوژه نداره و کاملا تقلیدی هست. مثلا از آرتی که اول شده کاملا میشه فضای طنز آمیز و شخصیت شوخ رو برداشت کرد اما این تصویر فقط تیپیکاله. ژستی که شخصیت داره و حالت نگاهش با توجه به تصویر سازی برای بکگراند هیچ معنی و مفهومی نداره و خیلی راحت میشه فهمید طراح صرفا این شخصیت رو با این حالت تو این محیط گذاشته تا فقط و فقط زیبایی بصری داشته باشه و هر کی دید بگه قشنگه. کمپوزیسیون رنگ هاش هم که کانترست تکراری و کلیشه ای قرمز تو آبی هست که خدا میدونه تا به حال تو چند صد تا تصویر دیده شده! کلا این کار که حالا یکم در موردش توضیح دادم هیچ نکته جدیدی از خودش نداره و جز تکنیک نمیشه به هیچ چیزش اشاره کرد.

بله بیننده عادی ممکنه این کار رو که دید چون چشمش رئالیسم بیشتری میبینه و تکنیک کلسیک رو تشخیص میده بگه قشنگتره اما وقتی پای داوری کار و نظر منتقدانه مطرحه قضیه کاملا برعکس میشه. مثلا من خودم برای این دوره داور جشنواره Ca Va L'artiste? شدم، اولین نکته ای که ما تو داوری بخش تصاویر دنبالش هستیم نوآوری و پیدا کردن زبان ناب بصری هست. یعنی اینکه کی تونسته به استایل خودش نزدیک بشه و برای بیان موضوع به یک زبان جدید تصویری برسه که خاص خودش هست. در یک کلام تفاوت در عین زیبایی و چهارچوب معقول سبکی اصلی ترین نکته برای ارزیابی کارهاست نه تکنیک اجرا. کارایی که شما میگی رو هر کسی که CG Artiste هست میتونه راحت انجام بده، اما کارهایی که رتبه آوردن رو نه! نیازمند یه دانش هنری هستن. اگه ندونی واقعا چی میخوای بگی عمرا نمیتونی این آرت هارو خلق کنی!

بقیه کارها هم همینطور.
من نظرمو در باره ی این کار گفتم
sg7k60dtbkpe9hkz7ngk_thumb.jpg
( قبل از ویرایش و گذاستن 3 تا کار برتر )
و نقاشی هایی که گذاشتم برای مقایسه با این کار بود ( چه خوب چه بد ! )
حرفتونو قبول دارم خودم چند سالی میشه دارم نقاشی دیجیتال کار میکنم
سبک ها با هم فرق میکنه اما 2وم و 3وم *به نظر من* خیلی بیشتر روش کارشده !
 
  • Like
Reactions: Ayuna
بعد یه سوال میگم نقاشی هایی که از دانته علی عزیز دیدم چند تا عکس از نرو و روح ابیش دیدم اما کالکشن فقط 1و2و3 هست!
موضوعش چیه؟
 
بعد یه سوال میگم نقاشی هایی که از دانته علی عزیز دیدم چند تا عکس از نرو و روح ابیش دیدم اما کالکشن فقط 1و2و3 هست!
موضوعش چیه؟
طبق گفته هایه ایتسونو این 10تا Art Work قرار با نام سازندهاشون بعنوان HD Collection's Features جای داده بشه...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or