شایعه برای تجربه کردن Watch Dogs و AC IV: Black Flags نیاز به اتصال دائمی دارید

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
چند وقت پیش یکی از اعضای مایکروسافت یعنی آقای Alan Orth در صحبت‌هایی که انجام داد به این موضوع اشاره کرد که برای اجرای بازی در کنسول بعدی مایکروسافت، نیازمند به اتصال همیشگی خواهید بود. به‌نظر می‌رسد که این شایعه در حال گسترش است. زیرا در همین راستا سایت Kotaku در یک اقدام عجیب، اعلام کرد که بازیکنان برای این که بتوانند عناوین Assassin's Creed IV: Black Flags و Watch Dogs را تجربه کنند، نیازمند به اتصال همیشگی به اینترنت خواهند بود.
یکی از نویسندگان سایت Kotaku در صفحه توئـیتر خود نوشته‌است: "AC 4 و Watch Dogs شایعه اتصال همیشگی به اینترنت را یدک می‌کشند. Watch Dogs را می‌بایست به همین شکل خریداری کنید و همین‌طور این احتمال بسیار وجود دارد که AC IV نیازمند به اتصال دائمی خواهد بود."
گفتنی است که همواره سایت Kotaku معمولاً شایعاتی منتشر می‌کند که اغلب بعد از مدتی این شایعات به حقیقت می‌پیوندند اما ماجرا جالب‌تر می‌گردد که این دو بازی برای عرضه در نسل بعدی تائید شده است و این قضیه بیانگر این است که کنسول‌های نسل بعد از قابلیت اتصال همیشگی به اینترنت بهره خواهند برد.
با این حساب باید در آینده منتظر صحبت‌های Ubisoft در این باره بود و به احتمال زیاد ممکن است اطلاعات بیشتری از این دو بازی در E3 2013 منتشر شود.

منبع 1

منبع 2
 
آخرین ویرایش:
سلام.
انتظارات سازنده از فروش هر پلتفرم فرق میکنه با هم. ممکنه سازنده از یه بازی رو کنسول های فعلی انتظار فروش 4 میلیونی داشته باشه و روی PC یه میلیون ( البته مسئله اینجاست که استیم مقدار فروش بازی‌ها رو اعلام نمیکنه و خیلی از شرکت ها هم مقدار فروش استیمشون رو اعلام نمیکنند)
مهم اینه که فروش بازی بتونه در سه پلتفرم به صورت کلی هزینه ساخت بازی رو برگردونه و برای ناشر سودآور باشه. یوبیسافت معمولا همیشه به هر قیمتی شده بازی‌ هاشُ روی PC عرضه کرده. به طوری که به دفعات صدای خریدار ها رو درآورده. پارسال GR Future Soldier رو برای PC کنسل کرد بعد یه ماه بعد دوباره تاییدش کرد و با یه وضعیت اسفناکی بازی رو عرضه کرد که تا یه سال مشغول برطرف کردن مشکلات Performance و کنترل و باگ های مختلفش بود. همینطور ACIII و حتی Trials Revolution که تازگی برای PC عرضه شده مشکلات فریم و Stuttering داره. بعد اینم باید در نظر داشت که هر کی بازی رو غیر قانونی دانلود کرد به این معنی نیست که سازنده یه "خریدار مستعد" رو از دست داده. بازی های خوب روی PC خیلی خوب میفروشن. الان وضعیت PC به قدری خوب شده که ناشرای جدیدی مثل Namco Bandai هم به طرف PC اومدن.

خب اینم نظر شماس ولی به نظر من وقتی تمام شرکت ها چنین فشاری رو میارن معنیش اینه که باید نسل بعد با پایرسی خداحافظی کنیم. اینم درنظر داشته باش که هزینه ساخت WD و بازیهای مشابه براش شرکت های سازنده شون نجومی بوده و از خیر یه نسخه غیرقانونیشم نمی تونن بگذرن به خاطر همینم در اولین قدم خود یوبی سافت پیش قدم شده اینو گفته.
چند سال پیش یکی از عوامل ID Software گفته بود پایرسی و فروش قطعات راز کثیف صنعت PC گیمینگ هست چون شرکت های سازنده قطعات در عمل از پایرسی که باعث فروش قطعات شون می شه خوشحالن، الان می بینیم که تو نسل بعد از این خبرا نیست و از یکی دو سال قبل دارند برای نبرد با پایرسی مقدمه چینی می کنن در حالیکه تو نسل های قبل چنین چیزی رو شاهد نبودیم.
در مورد نامکو باندای هم چون اصلا نمی دونم ناشر کدوم بازی های PC ـه (فقط فکر کنم استریت فایتر رو بدونم) نظری ندم بهتر هست ولی همین نامکو باندای هم اگه قرار بود به آغوش باز بیاد سمت بازی یه نسخه از کارخونه پولسازیش یعنی وان پیسش رو برای PC پورت می کرد.
در کل از من می شنوید تو نسل بعد لاقل روی کنسول ها پایرسی محاله، روی PC هم باشه نتیجه ای جز مرگ این پلتفرم نخواهد داشت. انتظار نداشته باشید با وجود هزینه های نجومی یوبی سافت، EA، کرایتک و امثالهم که از الان پیشقدم برای مبارزه با پایرسی شدن بیان فی سبیل ا... کار کنن. این نظریه هم که PC به هرحال علاوه به کپی فروش نسخه ارجینال هم داره برای نسل بعد که قراره بدون پایرسی باشه صدق نمی کنه. سازنده وقتی می بینه کنسول ها با پایرسی 0 درصد سود خالصن و PC درصدی پایرسی اونم بالا داره چرا باید بیاد به خودش ضرر بزنه؟ به خاطر مردم شریف ایران، هندوستان و پاکستان؟ نمی گم اگه پایرسی مثل سابق بمونه کلا بازی براش نمیاد ولی کمتر میاد و با کیفیت پایین تر. یه بحث دیگه هم سرویس هایی مثل استیم و ارجین هستن که انتظار می ره تو نسل بعد پیشرفته تر شن و با همه این تفاسیر پایرسی از رو PC هم محو بشه.
 
آخرین ویرایش:
خب اینم نظر شماس ولی به نظر من وقتی تمام شرکت ها چنین فشاری رو میارن معنیش اینه که باید نسل بعد با پایرسی خداحافظی کنیم. اینم درنظر داشته باش که هزینه ساخت WD و بازیهای مشابه براش شرکت های سازنده شون نجومی بوده و از خیر یه نسخه غیرقانونیشم نمی تونن بگذرن به خاطر همینم در اولین قدم خود یوبی سافت پیش قدم شده اینو گفته.
چند سال پیش یکی از عوامل ID Software گفته بود پایرسی و فروش قطعات راز کثیف صنعت PC گیمینگ هست چون شرکت های سازنده قطعات در عمل از پایرسی که باعث فروش قطعات شون می شه خوشحالن، الان می بینیم که تو نسل بعد از این خبرا نیست و از یکی دو سال قبل دارند برای نبرد با پایرسی مقدمه چینی می کنن در حالیکه تو نسل های قبل چنین چیزی رو شاهد نبودیم.
در مورد نامکو باندای هم چون اصلا نمی دونم ناشر کدوم بازی های PC ـه (فقط فکر کنم استریت فایتر رو بدونم) نظری ندم بهتر هست ولی همین نامکو باندای هم اگه قرار بود به آغوش باز بیاد سمت بازی یه نسخه از کارخونه پولسازیش یعنی وان پیسش رو برای PC پورت می کرد.
در کل از من می شنوید تو نسل بعد لاقل روی کنسول ها پایرسی محاله، روی PC هم باشه نتیجه ای جز مرگ این پلتفرم نخواهد داشت. انتظار نداشته باشید با وجود هزینه های نجومی یوبی سافت، EA، کرایتک و امثالهم که از الان پیشقدم برای مبارزه با پایرسی شدن بیان فی سبیل ا... کار کنن. این نظریه هم که PC به هرحال علاوه به کپی فروش نسخه ارجینال هم داره برای نسل بعد که قراره بدون پایرسی باشه صدق نمی کنه. سازنده وقتی می بینه کنسول ها با پایرسی 0 درصد سود خالصن و PC درصدی پایرسی اونم بالا داره چرا باید بیاد به خودش ضرر بزنه؟ به خاطر مردم شریف ایران، هندوستان و پاکستان؟ یه بحث دیگه هم سرویس هایی مثل استیم و ارجین هستن که انتظار می ره تو نسل بعد پیشرفته تر شن و با همه این تفاسیر پایرسی از رو PC هم محو بشه.

مبارزه با Piracy همیشه موفقیت قطعی نداره که بگیم محو شه. Piracty کاهش پیدا میکنه اما از بین نمیره. شاید سونی و نینتندو و مایکروسافت روی کنسول های نسل بعدشون به موفقیت برسن اما ساختار باز و متفاوت PC باعث میشه دانلود غیر قانونی بازی و هر محصول Multimedia دیگه‌ای وجود داشته باشه. موقعی که نسل قبل شروع شد بازار PC به خوبی الان نبود. اون موقع سیستم های توزیع دیجیتال مثل Steam وجود نداشت. ولی الان سیستم های قدرتمندی مثل Steam و GOG وجود دارن و مسلما ناشر های بیشتری روز به روز به این پلتفرم علاقه مند میشن. از جمله کونامی که LOS2 رو میخواد برای PC عرضه کنه. ساختار سخت افزاری PS4 هم که خیلی شبیه PCـه و باعث میشه بازی های Port شده در نسل بعد کیفیت خیلی بهتری داشته باشن و ساخت اون‌ها هم راحت‌تر و ارزون‌تر تموم شه. خیلی از بازی ها هستن روی PC که نرخ دانلود غیر قانونی بالایی دارن اما از نظر فروش نسخه های قانونی خیلی خوب عمل کردن و تا حد زیادی برای سازنده سودآور بودن. هزینه ساخت نسخه PC یه بازی مولتی‌پلتفرم زیاد نیست، چون همه چیزش آماده هست.
 
آخرین ویرایش:
کنسول ها اگه می بینید صحنه هکشون اینجوریه به خاطر پیگرد قانونی ای هست که شرکت های سازنده اعمال می کنند و این که خیلی از هکر های بزرگ دنیا که در Hardware Hacking کار می کنند اصلا کنسول رو عددی نمی بینن که برن سراغش، وگرنه یک pwn2own کافیه برای خونده شدن فاتحه یک کنسول
 
خب اینم نظر شماس ولی به نظر من وقتی تمام شرکت ها چنین فشاری رو میارن معنیش اینه که باید نسل بعد با پایرسی خداحافظی کنیم. اینم درنظر داشته باش که هزینه ساخت WD و بازیهای مشابه براش شرکت های سازنده شون نجومی بوده و از خیر یه نسخه غیرقانونیشم نمی تونن بگذرن به خاطر همینم در اولین قدم خود یوبی سافت پیش قدم شده اینو گفته.
چند سال پیش یکی از عوامل ID Software گفته بود پایرسی و فروش قطعات راز کثیف صنعت PC گیمینگ هست چون شرکت های سازنده قطعات در عمل از پایرسی که باعث فروش قطعات شون می شه خوشحالن، الان می بینیم که تو نسل بعد از این خبرا نیست و از یکی دو سال قبل دارند برای نبرد با پایرسی مقدمه چینی می کنن در حالیکه تو نسل های قبل چنین چیزی رو شاهد نبودیم.
در مورد نامکو باندای هم چون اصلا نمی دونم ناشر کدوم بازی های PC ـه (فقط فکر کنم استریت فایتر رو بدونم) نظری ندم بهتر هست ولی همین نامکو باندای هم اگه قرار بود به آغوش باز بیاد سمت بازی یه نسخه از کارخونه پولسازیش یعنی وان پیسش رو برای PC پورت می کرد.
در کل از من می شنوید تو نسل بعد لاقل روی کنسول ها پایرسی محاله، روی PC هم باشه نتیجه ای جز مرگ این پلتفرم نخواهد داشت. انتظار نداشته باشید با وجود هزینه های نجومی یوبی سافت، EA، کرایتک و امثالهم که از الان پیشقدم برای مبارزه با پایرسی شدن بیان فی سبیل ا... کار کنن. این نظریه هم که PC به هرحال علاوه به کپی فروش نسخه ارجینال هم داره برای نسل بعد که قراره بدون پایرسی باشه صدق نمی کنه. سازنده وقتی می بینه کنسول ها با پایرسی 0 درصد سود خالصن و PC درصدی پایرسی اونم بالا داره چرا باید بیاد به خودش ضرر بزنه؟ به خاطر مردم شریف ایران، هندوستان و پاکستان؟ نمی گم اگه پایرسی مثل سابق بمونه کلا بازی براش نمیاد ولی کمتر میاد و با کیفیت پایین تر. یه بحث دیگه هم سرویس هایی مثل استیم و ارجین هستن که انتظار می ره تو نسل بعد پیشرفته تر شن و با همه این تفاسیر پایرسی از رو PC هم محو بشه.

خب حالا چی شده شما داری غصه ی مرگ PC رو میخوری؟؟؟؟؟؟
بمیره که لااقل واسه شماها بهتره,خیلی از زحمتهاتون کمتر میشه!;)
ناشر و سازنده Street Fighter هم کپکامه!!!
 
مبارزه با Piracy همیشه موفقیت قطعی نداره که بگیم محو شه. Piracty کاهش پیدا میکنه اما از بین نمیره. شاید سونی و نینتندو و مایکروسافت روی کنسول های نسل بعدشون به موفقیت برسن اما ساختار باز و متفاوت PC باعث میشه دانلود غیر قانونی بازی و هر محصول Multimedia دیگه‌ای وجود داشته باشه. موقعی که نسل قبل شروع شد بازار PC به خوبی الان نبود. اون موقع سیستم های توزیع دیجیتال مثل Steam وجود نداشت. ولی الان سیستم های قدرتمندی مثل Steam و GOG وجود دارن و مسلما ناشر های بیشتری روز به روز به این پلتفرم علاقه مند میشن. از جمله کونامی که LOS2 رو میخواد برای PC عرضه کنه. ساختار سخت افزاری PS4 هم که خیلی شبیه PCـه و باعث میشه بازی های Port شده در نسل بعد کیفیت خیلی بهتری داشته باشن و ساخت اون‌ها هم راحت‌تر و ارزون‌تر تموم شه. خیلی از بازی ها هستن روی PC که نرخ دانلود غیر قانونی بالایی دارن اما از نظر فروش نسخه های قانونی خیلی خوب عمل کردن و تا حد زیادی برای سازنده سودآور بودن. هزینه ساخت نسخه PC یه بازی مولتی‌پلتفرم زیاد نیست، چون همه چیزش آماده هست.
اینا درست ولی نسل بعد فکر نکنم دیگه از این خبرا باشه. حداقل تو این نسل دیدیم بلیزارد در مورد دیابلو3 ـش چیکار کرد، انتظار می ره برای بازیای آینده شم همین کار رو کنه. قفل ها خیلی سفت و سخت تر می شن تو این نسل و نظارت ها شدیدتر. بازی هایی مثل BF4 هم هستن که عملا پایرت کردنشون معنا نداره و اینجور بازیا روز به روز دارن بیشتر می شن...
کنسول ها اگه می بینید صحنه هکشون اینجوریه به خاطر پیگرد قانونی ای هست که شرکت های سازنده اعمال می کنند و این که خیلی از هکر های بزرگ دنیا که در Hardware Hacking کار می کنند اصلا کنسول رو عددی نمی بینن که برن سراغش، وگرنه یک pwn2own کافیه برای خونده شدن فاتحه یک کنسول
خب اینم یه بخش مبارزه با پایرسیه دیگه. البته فکر نکنم استخراج کدهای پردازنده بالای 8 هسته کنسول نسل بعد یا درایوشون به همین راحتی هایی باشه که شما می گید...تازه چیپ های ضد کپی که توشون هستن رو هم باید در نظر گرفت و فرآیندهای بوت شدن جدید، همینطوریش الان تو هک PS3 های با فریمور +3.55 عین چی تو گل گیر کردن.
یه چیز دیگه؛ هکرها لاقل باید از شرکتی مثل نینتندو که کاری به کارشون نداره نترسن! الان دو سال از اومدن 3DS می گذره ولی دریغ از یه هک! تازه می تونن رو کارتدریج بدن بیرون و پول در بیارن، نینتندو هم که کاری به کسی نداشته تا الان. ویتا هم زیاد سونی بهش حساسیت نشون نداده اونم همین آش و کاسه هست.
خب حالا چی شده شما داری غصه ی مرگ PC رو میخوری؟؟؟؟؟؟
بمیره که لااقل واسه شماها بهتره,خیلی از زحمتهاتون کمتر میشه!;)
ناشر و سازنده Street Fighter هم کپکامه!!!
من دارم حقیقت رو می گم. هیچ وقت نمی میره ولی تضعیف می شه. البته همونطور که گفتم نسل بعد به صورت اتوماتیک میزان پایرسی خیلی میاد پایین تر. یه دلیلش قفل های پیشرفته ترن، یه دلیل دیگه اش سرویس های جدید و بازی هایی که فقط اریج باید خریده شن. در نتیجه اتفاقی نمی افته مگه اینکه خیلی شل بگیرن در مورد پایرسی.
کلا به ضرر همه مون هست ولی به نفع صنعت گیم هست این.
فکر کنم کلا نسل بعد اینطوریه و همه دیگه کوچ میکنن سمت PC . شورشو در اوردن با نسل بعدشون.
اما من خدایی واچ داگز رو برای PS4 می خرم!
لامصب باکس شات نسخه Wii U ـش هم آدم رو روانی می کنه
yahoo_10.gif
 
اینا درست ولی نسل بعد فکر نکنم دیگه از این خبرا باشه. حداقل تو این نسل دیدیم بلیزارد در مورد دیابلو3 ـش چیکار کرد، انتظار می ره برای بازیای آینده شم همین کار رو کنه. قفل ها خیلی سفت و سخت تر می شن تو این نسل و نظارت ها شدیدتر. بازی هایی مثل BF4 هم هستن که عملا پایرت کردنشون معنا نداره و اینجور بازیا روز به روز دارن بیشتر می شن...

خب اینم یه بخش مبارزه با پایرسیه دیگه. البته فکر نکنم استخراج کدهای پردازنده بالای 8 هسته کنسول نسل بعد یا درایوشون به همین راحتی هایی باشه که شما می گید...تازه چیپ های ضد کپی که توشون هستن رو هم باید در نظر گرفت و فرآیندهای بوت شدن جدید، همینطوریش الان تو هک PS3 های با فریمور +3.55 عین چی تو گل گیر کردن.
یه چیز دیگه؛ هکرها لاقل باید از شرکتی مثل نینتندو که کاری به کارشون نداره نترسن! الان دو سال از اومدن 3DS می گذره ولی دریغ از یه هک! ویتا هم زیاد سونی بهش حساسیت نشون نداده اونم همین آش و کاسه هست.

من دارم حقیقت رو می گم. هیچ وقت نمی میره ولی تضعیف می شه. البته همونطور که گفتم نسل بعد به صورت اتوماتیک میزان پایرسی خیلی میاد پایین تر. یه دلیلش قفل های پیشرفته ترن، یه دلیل دیگه اش سرویس های جدید و بازی هایی که فقط اریج باید خریده شن.

ما هم نگفتیم شما دروغ میگین ولی نگران نباش PC اوایل هر نسلی یه مقدار ضعیف میشه ولی سریع باز جبران میکنه,همه نسلها همینجور بوده!!!;)
اون آنلاین بودن دیابلو هم دلیل اصلیش وجود auction house هست وگرنه دیدیم بازی بعدیش Heart Of the Swarm راحت کرک شد و قفل خیلی خاصی روش نبود!!!
 
امیدوارم نسل بعد بازی ها به صورت دیجیتالی عرضه میشد و عرضه روی دیسک رو کنار میزاشتن که همش ضرره برای شرکت ها ... برای منابع بشر و مواد اولیه و خیلی چیزهای دیگه که عرضه دیجیتالی رفعشون میکنه و کاملا برای همه سود منده ..... حالا نیاد چیز بارونم کنید ، واقعیته ... اگه اینترنت و در امدی هم نداریم که از پس این جور عرضه بازی ها بر بیایم ... مشکل و بی ارزگی خودمونه ... خواه نا خواه به این سمت باید بریم ... حالا این که در 10 سال یا 20 سال اینده هم در این شرایط زندگی کنیم .. دیگه تصمیم و انتخابش با خودمونه ...

50 سال دیگه هم میخوایم بگیم ... هنوز کشور هایی مثل ما هستن که اینترنت و در امد درست درمون ندارن ؟؟؟>:d
 
فقط خدا کنه سونی همچین کاری نکنه

مگه میشه ؟ یه بازی برای هر سه پلتفروم عرضه میشه
همین داره اثبات میکنه سونی هم باید همیشه به اینترنت متصل باشه.

پدر طراحان بازی در میاد یه بازی بسازن با کلی هزینه حق دارن همچین کارهایی بکنن

درهرصورت مطمئنم یسری بازیها مثل قارچ خور نیازی به اتصال به اینترنت ندارن :d

امیدوارم هر چی می شه پایرسی PC تو نسل بعد ریشه کن شه! چون شدیدا به این صنعت لطمه زده!
فکر کن ما با بدبختی بریم WD برای PS4 بخریم PC گیمرا راحت از نت دانلود کنن...اینجوری یوبی سافت با مغز می خوره زمین! چون کلی برای بازی هزینه کرده و باید همه ورژن هاش رو به صورت اریج بفروشه، حقم داره!
PC گیمرا قبل از اینکه به من حمله کنید بدونید این به ضرر خودتونه. فعلا که حتی بلیزاردتونم پرید. یوبی سافت ببینه حتی یکم از بازی هایی که براش کلی هزینه کرده پایرت شه کلا دور پلتفرم PC رو خط می کشه همینطور باقی شرکت ها. این وسط فقط AMD و انویدیا سود می کنن و قطعاتشون فروش می ره که تو نسل بعد از این خبرا نخواهد بود...
نگران نباشید شما هم مثل PS3 گیمرای این نسل عادت می کنید
biggrin1.gif

ارزو بر جوانان عیب نیست pc نابود بشه چطوری بازی برا کپسول بسازن ؟
biggrin1.gif
چطوری بیشینیم پای اینترنت ؟

بلیزاردتونم پرید ؟ لینکو ببین کیف کن

دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

pc gamer ها همیشه از حمایت flt -اسکیدرو - ریلودد ها بهره بردن اینا دیگه اینقدر بازی کرک کردن خدای اینکار شدن .
biggrin1.gif
 
آخرین ویرایش:
من دارم حقیقت رو می گم. هیچ وقت نمی میره ولی تضعیف می شه. البته همونطور که گفتم نسل بعد به صورت اتوماتیک میزان پایرسی خیلی میاد پایین تر. یه دلیلش قفل های پیشرفته ترن، یه دلیل دیگه اش سرویس های جدید و بازی هایی که فقط اریج باید خریده شن. در نتیجه اتفاقی نمی افته مگه اینکه خیلی شل بگیرن در مورد پایرسی.
کلا به ضرر همه مون هست ولی به نفع صنعت گیم هست این.
خب سوالی که اینجا مطرحه، اینه که میزان پایین اومدن پایرسی چه ربطی مرگ پلتفرم PC داره؟ اینجاست که باید پیدا کرد پرتقال فروش معروف را.
نظر شما رو به این قسمت از حرف CDPR جلب میکنم:
طراح بازی Maciej Szczesnik توضیح داده است که افرادی که بخواهند بازی را به صورت غیر قانونی و کرک شده انجام دهند، این کار را به هر نحوی انجام خواهند داد.
Szczesnikدر گفتگو با سایت Kotaku گفته است که : ما تلاش می کنیم که از شر DRM خلاص شویم. اگر کسی بخواهد بازی را به صورت دزدی انجام دهد، بالاخره این کار را انجام خواهد داد.
کارگردان این بازی Adam Badowski ادامه داد : البته این کار بدی است(انجام دادن بازی به صورت دزدی). ولی شما کاری درباره آن نمی توانید بکنید. ما می خواهیم که بهترین تجربه ممکن را به استفاده کنندگان بدهیم. وقتی که ما از DRM استفاده نکنیم، مردم در تورنت از مردم خواهند خواست که به خاطر ما ( که از قفل DRM استفاده نکردیم ) بازی مان را دانلود نکنند.
در ضمن، اینم بد نیست تا طرز تفکراتون رو تغییر بدین:
PC Gaming Is Dead… NOT – PC Gaming Software Market Increased 8% Over 2011 | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
اگر فکر کردین PC Gaming میمیره، اینقدر وایسین تا زیر پاتون جنگلای آمازون رشد کنه;)

حالا با مرگ PC چی نصیب شما میشه باید رجوع دوباره کرد به پرتقال فروش.
 
ما هم نگفتیم شما دروغ میگین ولی نگران نباش PC اوایل هر نسلی یه مقدار ضعیف میشه ولی سریع باز جبران میکنه,همه نسلها همینجور بوده!!!;)
اون آنلاین بودن دیابلو هم دلیل اصلیش وجود auction house هست وگرنه دیدیم بازی بعدیش Heart Of the Swarm راحت کرک شد و قفل خیلی خاصی روش نبود!!!
آره همون:دی البته من فقط دیابلو 1 و 2 رو رفتم، نمی دونم اون قسمتی که می گید واسه چی بوده...
ولی خدایی وقتی استیم به این خوبی و قیمت های مناسب و... هست تو نسل بعد اگه قفل غیرقابل هک هم بذارن مشکلی ندارید شماها!:دی
امیدوارم نسل بعد بازی ها به صورت دیجیتالی عرضه میشد و عرضه روی دیسک رو کنار میزاشتن که همش ضرره برای شرکت ها ... برای منابع بشر و مواد اولیه و خیلی چیزهای دیگه که عرضه دیجیتالی رفعشون میکنه و کاملا برای همه سود منده ..... حالا نیاد چیز بارونم کنید ، واقعیته ... اگه اینترنت و در امدی هم نداریم که از پس این جور عرضه بازی ها بر بیایم ... مشکل و بی ارزگی خودمونه ... خواه نا خواه به این سمت باید بریم ... حالا این که در 10 سال یا 20 سال اینده هم در این شرایط زندگی کنیم .. دیگه تصمیم و انتخابش با خودمونه ...

50 سال دیگه هم میخوایم بگیم ... هنوز کشور هایی مثل ما هستن که اینترنت و در امد درست درمون ندارن ؟؟؟>:d
دیجیتالی رو دیگه بیخیال! در حال حاضر تو خود امریکای شمالی هم چنین چیزی ممکن نیست!
خب سوالی که اینجا مطرحه، اینه که میزان پایین اومدن پایرسی چه ربطی مرگ پلتفرم PC داره؟ اینجاست که باید پیدا کرد پرتقال فروش معروف را.
نظر شما رو به این قسمت از حرف CDPR جلب میکنم:

در ضمن، اینم بد نیست تا طرز تفکراتون رو تغییر بدین:
PC Gaming Is Dead… NOT – PC Gaming Software Market Increased 8% Over 2011 | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
اگر فکر کردین PC Gaming میمیره، اینقدر وایسین تا زیر پاتون جنگلای آمازون رشد کنه
yahoo_3.gif


حالا با مرگ PC چی نصیب شما میشه باید رجوع دوباره کرد به پرتقال فروش.

CDPR هم انگار AMD و انویدیا خوب جیبش رو پر کردن
yahoo_3.gif
شایدم خواسته مالش رو آتیش بزنه! ولی به نظر من شرکت مثل یوبی که اومده خرج کرده موتور نسل بعد ساخته و زحمت کشیده آیا نباید سود ببره؟ (کاری به ایران و جهان سوم ندارم) به نظرم حق مسلمشه سود ببره و نذاره یه نسخه از بازیشم کپی شه. اونم با این وضع اقتصادی کلی و هزینه ای که ساخت بازی نسل بعد داره.
تام هالنشید از ID :
"قبول کردن پایرسی از سوی تولید کنندگان قطعات کامپیوتر خانگی راز کثیف این صنعت به شمار می رود."
این حرف که عین واقعیت هست رو باید با آب طلا نوشت...وقتی اینطوریه و شرکت های بزرگی هم پشت این کارن پایرسی هست، ولی مسئله اینجاست که تو این نسل جدید شرکت ها دارن هزینه هنگفت می کنن و بالطبع به شدت باهاش مبارزه می کنن و کمتر می شه جوری که شاید بعضی از عناوین رو از دست بدید. (واسه ما کنسول گیمرا وضع بدتره البته ولی انحصاری داریم و خدمات آنلاین عالی)
یه قاعده هست که گفتم تو این نسل هزینه ساخت بازی خیلی بیشتر شده، یوبی سافت و امثالهم دارن سرمایه کلونی خرج ساختن بازی می کنن به طوری که با وجود طفره رفتن سونی و ماکروسافت خودشون پیش قدم می شن که سخت ترین تدابیر رو برای جلوگیری از پایرت شدن بازی شون اتخاذ کنن، اگه جواب PC گیمرا پایرت کردن باشه مسلما شرکت ها هم جواب این کار رو می دن...
در کل PC هم تو نسل بعد نمی تونه زیاد مامن خوبی برای کپی بازها باشه...البته بازم باید دید قفل هایی که می ذارن چطوریه ولی بعید می دونم با این سرسختی که از الان نشون می دن شل بیان.
 
آخرین ویرایش:
اما من خدایی واچ داگز رو برای PS4 می خرم!
لامصب باکس شات نسخه Wii U ـش هم آدم رو روانی می کنه:p
من خودم میخواستم بخرم برای پلی 4 .:| ولی میگن نت که هیچ با سرعت بالاشم باید داشته باشیم تا بتونیم بازی کنیم.:|
 
آره همون:دی البته من فقط دیابلو 1 و 2 رو رفتم، نمی دونم اون قسمتی که می گید واسه چی بوده...
ولی خدایی وقتی استیم به این خوبی و قیمت های مناسب و... هست تو نسل بعد اگه قفل غیرقابل هک هم بذارن مشکلی ندارید شماها!:دی

دیجیتالی رو دیگه بیخیال! در حال حاضر تو خود امریکای شمالی هم چنین چیزی ممکن نیست!

کی گفته همچین چیزی ممکن نیست ... پس این همه بازی که داره تو psn و لایو فروش میره چیه ... همشون که ارکیدی نیستن ...خیلی از بازی های AAA هم از این طریق فروخته شدن ... وقتی سازمان ملل اعلام کرده حداقل اینترنتی که دولت ها تا سال 2015 به مردم ارائه میکنن نباید زیر 5 مگابایت باشه اینم یه کنوانسیونه که دولت ها با امضاش بهش متعهد میشن ... چرا که نه ... اگه حواشی که دور e3 قبلی بود که bb c هم خیلی پوشش داد همین عرضه دیجیتال بازی ها و اصلا اجرای بازی ها روی سرور ها بود که دیگه اصلا نیازی به کنسول به این شکلی که الان هست نباشه ... نمونش همین سامسونگ که با گایکای قرار داد بسته بود که برای اسمارت تیوی هاش از طریق سرور های کایگای بازی به صورت ابری اجرا بشه و فقط کنترل رو سامسونگ در اخیار خریدار بزاره ... حالا دیگه نمیدونم بعد از خریدش از طرف سونی اون قرارداد به کجا رسید ...

به هر حال دیگه خیلی بد بینانه تا 2020 ما به اون مرحله خواهیم رسید ... به خصوص با این شرایط منابع طبیعی خودش دلیلیه که به این قضیه سرعت بدن ... سونی میخواد فیلم های 4k رو از روی نت عرضه کنه ... بازی دیگه فکر نکنم چیز مشکلی باشه
 
همه میدونن بازی

دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

برای نصب نیاز به 5 گیگ دانلود برای ارتقا ورژن داشت اما BlackEcho جونم کلک دانلود کردنشو از اینترنت از ریشه کند .

دیگه ازین بازی خفن تر تو حق کپی رایت نداریم وقتی همچین بازیهایی برای pc کرک میشن دیگه بازی های یوبی رقمی نیستن سه سوت برا pc اوکی میشن
:d

مهم

مثلا فرض کنید wd منتشر شد روی pc چون همه چی رو هارد انجام میشه اگه قرار باشه برای اجرا حتی نصف بازی هم از اینترنت دانلود بشه خیلی راحت یکی تو خارج کل بازی رو دانلود میکنه بعد یه پک کامل با کرک معتبر عرضه میکنه تازه زبونهای غیز ضروری بازی رو هم حفظ میکنه بعد pcgamer ها رایگان دانلود و بازی کنن حالشو میبرن .

اما تو کنسول حالا بازی عرضه بشه یکی فایل های اجراییشو دانلود کنه تا از شر سرور تایید کننده خالص بشید بعد هکش کنه بعد خدا میکنه جطوری ایمیجو باس ادیت کنه اونم نسل بعدی که قفلهای وحشتناکی دارن دوباره رایت کنه رو سی دی ( حالا سی دی کپی بخونه دستگاه یا نه ):(( کلا کنسول هارو دیگه قیدشونو بزنید:d



 
آخرین ویرایش:
اینا درست ولی نسل بعد فکر نکنم دیگه از این خبرا باشه. حداقل تو این نسل دیدیم بلیزارد در مورد دیابلو3 ـش چیکار کرد، انتظار می ره برای بازیای آینده شم همین کار رو کنه. قفل ها خیلی سفت و سخت تر می شن تو این نسل و نظارت ها شدیدتر. بازی هایی مثل BF4 هم هستن که عملا پایرت کردنشون معنا نداره و اینجور بازیا روز به روز دارن بیشتر می شن...

من دارم حقیقت رو می گم. هیچ وقت نمی میره ولی تضعیف می شه. البته همونطور که گفتم نسل بعد به صورت اتوماتیک میزان پایرسی خیلی میاد پایین تر. یه دلیلش قفل های پیشرفته ترن، یه دلیل دیگه اش سرویس های جدید و بازی هایی که فقط اریج باید خریده شن. در نتیجه اتفاقی نمی افته مگه اینکه خیلی شل بگیرن در مورد پایرسی.
کلا به ضرر همه مون هست ولی به نفع صنعت گیم هست این.

DIII به خاطر سیستم خرید و فروشش کپی خور نشد. گمون نکنم بازی های زیادی در آینده از این سیستم استفاده کنند. چون نیازی ندارن. اگر منظورت اینه که بخش تک‌نفره بازی‌ها از بین میره که این مورد به بحث ما مربوط نیست و آینده اونُ مشخص میکنه، هرچند به نظر من همچین اتفاقی نمیفته و همین BF4 هم قول یه بخش تک‌نفره خیلی بهتر رو داده.

سیستم های DRM و قفل‌ها عملا روی PC کارآمد نیستن. حتی پیشرفته‌ترین اونها هم بالاخره کرک شدن. قفل Securomـه SC Chaos Theory یک سال بعد از عرضه کرک شد. یا همین HAWX 2 که تازگی ها کرک شد. حتی Always Online یوبیسافت هم کرک شد در ACII و SCC ...

در کل دانلود غیر قانونی روی PC خدشه‌ای به این مسئله وارد نمیکنه که PC هم میتونه مثل بقیه پلتفرم‌ها سودآور باشه ...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or