بحث پیرامون مجله بازیرایانه

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
محتویات خیلی خوبه و خوشبخاته قدیمی نیست :d طراحی کاور هم برام جالبه که یک دفعه چنین تغییری کرده ... داخل مجله هم باید دید.
به جای جلد خالی من ترجیح میدم طراحی مجله به سمت یک چیزی مثل EDGE بره! هردمبیل :d
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
خوب طاقت نیاوردم و رفتم دکه خوشبختانه اومده بود :d مجله به شدت زیبا شده و شکل جدید در عین حال کاملا مناسبی به خودش گرفته.
مجله هنوزم گلاسه ساخته شده و از بابت کیفیت هم خیالتون راحت چون واقعا عالی هستش (تصاویر، جلد و غیره). محتویات هم که دوستان گفتند. در کل خیلی جذابتر شده و من که خوشم اومد.
پیش نمایش های چرب (!) هم هنوز موجوده با کلی جزئیات و صفحات زیاد. نقد ها هم اکثر قریب به اتفاق جدید هستند.
متاسفانه CD و پوستر حذف شده و مجله دیگه کاور پلاستیکی نداره که همین باعث شده بود توی بار یک سری از مجله ها آسیب ببینه و من مال خودم رو موقع خرید گفتم مغازه دار عوض کنه چون وضعیت مناسبی نداشت. (اکثرا یا سیاهی داشتند روی جلد یا شکستگی)
ظاهرا پیله کردن افرادی که مخالف بخش بازی سازی بودند عملی شده و این قسمت رفته :d موج نو الان یک پرونده پیرامون کنسول های جدید به علاوه فیلم گودزیلا رو فقط شامل میشه.
در کل ممنون از تحریریه ... خوشمان آمد :d :-bd
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
منم این شماررو تهیه کردم اول اینکه دوباره تو دست گرفتن مجله بعد از این همه مدت واقعا فوق العادست و آدمو سر ذوق میاره نکته ی بعدی که آدمو خوشحال میکنه اینکه منتقدا همون منتقدای قدیمین طراحی صفحه و قاب بندیا عوض شده که خوب بهتر شدن و اون بخشای اضافی تو صفحه حذف شده و کادر بندی دیگه نداریم تقریبا کلا طراحی صفحه ها و کیفیتشون عالیه و بهتر شده باقی بخشائام که همونن و کلا مجله همون مجله ی دوست داشتنی خودمونه...:d
امیدوارم دیگه هیچوقت این اتفاقا نیفته و مجله با قدرت به کارش ادامه بده برا کسی که از شماره های اول که تقریبا واسه 7 8 سال پیشه با مجله بوده سخته اینکه فکر کنه دیگه مجله نمیاد...
 

R00T

کاربر سایت
Aug 27, 2012
121
نام
Mohammad.KH
الان که مجله رو خوندم تو صفحه ی اخر نوشته هر کسی اشترک 1 ساله بگیره 50 % تخفیف میخوره شاید این خبر خوبی باشه که نشون میده مجله پایداره و هم خبر بد که بازیرایانه اوضاع مالی خوبی نداره. امیدوارم بازی رایانه رو همیشه تو دکه ها بببنم.
 

Drakes

کاربر سایت
Mar 14, 2014
281
نام
بی نام!
به به اقای چشمی و اقای منصوری و ....
همه هستن ایول من سه جا رفتم تا پیدا کردم من خجالت کشیدم از این وضع اومذم بخرم خالی بدون پلاستیک انگار روزنامست ولی رازیم من من صفجه اولشو خوندم مسه اینکه قراره با دی وی دی و پوستر یه تعدادی بدن
ایـــول
 

codename 48

کاربر سایت
Apr 18, 2009
237
من که خوشحال شدم DVD و پوستر حذف شد چون هیچ استفاده ای نمیکردم ولی برداشتن کاور پلاستیکی بدجوری به مجله ضربه زده. تمام مجلات این جوری پر از گرد و خاک آشغال روی جلدشونن که حس بدی به آدم میده
 

codename 46

کاربر سایت
Jul 19, 2013
25
نام
محمد
محتویات مجله واقعا عالیه.اگه میشد فقط بهترین بازی های سال رو داشته باشه بی نقض میشدش.هرچند مشکل خاصی هم نداره
با اینکه سه ماه دیر اومدش اما کلی از بازی ها رو نقد کرده.دستشون درد نکنه
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,481
نام
آرش
بابا پوستر میخاین چیکار؟!
عین اب خوردن خودتون "هر عکسی" خاستین از نت بگیرین و بریزید رو فلش بدید براتون با بهترین کیفیت و هر سایزی خاستید چاپ کنن :d
دیگه دوره پوستر بنظرم گذشته.
وقتی هر بخای میتونی خودت پوستر کنی.
-------------
خیلی خیلی خوشحالم که مجله چاپ شده :x
کاغذ و ... هم برای من مهم نیست.همین که کیفیت نوشته ها خوب باشه برام کافیه.
نمی‌دونم، شاید هم راست بگی. ولی قبلا که 5400 می‌دادم برای مجله، حداقل فکر می‌کردم روی کاغذ ارزش این هزینه ای که ظرف چندین ماه 1900 بهش اضافه شد و 30 صفحه هم ازش کم شد رو داره، ولی الآن دیگه بدون اونا حس می‌کنم این مجله‌ی 100 صفحه ای برام کم ارزش شده. کیفیت نقد ها و تصاویر هم خیلی پایین اومده. مقاله ها هم خیلی ضعیف شدند. شما مقاله‌ی "دوک شاید وقتی دیگر" رو بیاد بیار; در این یکی دو ساله، مقاله ای که هم از لحاظر بصری و هم از لحاظ محتوا خوب باشه رو خیلی کم دیدم. یا پیش نمایش Castlevania LOS 2 که پر از غلط داستانی بود. خیلی از بازی ها هم هنوز بخش آنلاینشون نقد نمیشه.

البته این شماره رو می‌گیرم، بیشتر برای اینکه سخت سردبیر رو بخونم، شاید من دارم زیاده روی می‌کنم و حق با من نیست. تو این شرایط سخت من که از مجله حمایت می‌کنم.

یه سوال از اونایی که شماره‌ی 70 رو خریدند: نقد Dark Souls 2 یا Castlevania LOS 2 توی مجله هست؟ هنوز بعضی وقت ها نقد Dark Souls رو می‌خونم، یاشار ذوالفقاریان برای این نقد خیلی زحمت کشیده بود.
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
دوستانی که مجله رو گرفتن
آقا تو مجله اعلام نکردن که این سایت کی راهندازی میشه؟؟؟؟
متن دقیق مجله برای سعید عزیز :d
متاسفانه تیم فنی به عده های خود عمل نکرد و در نهایت تصمیم گرفتیم تا مشخص شدن وضعیت تیم فنی سایت را از دسترس خارج کنیم.
همین قدر اشاره شده.

اینم قسمت مربوط به تغییرات مجله:
در این شماره حدود 40 درصد از تغییرات اعمال شده و تا دو شماره آینده کلیه تغییرات به اجرا گذاشته خواهند شد. می دانیم که تغییرات جدید مخالفان و موافقان بسیاری را خواهد داشت. اما سعی ما بر این است که بتوانیم با کمک شما دوستان در دو شماره آینده به فرم مطلوب برسیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر