بحث پیرامون مجله بازیرایانه

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,283
نام
امیر حسین
یک عدد سؤال! :d
مجله هایی که کاورشون TLOU و AC IV و Thief بود، پوسترشون چی بود؟ :-"
---
شماره ی جدید رو هم امروز گرفتم، هنوز چیزی ازش نخوندم! :-" فقط Jak vs R&C رو یه نگاهی انداختم! :-"
یه چیزی رو که الان حضور ذهن دارم جا مونده بود، مربوط به آخرین بخش مقایسه بود! از جفت بازی ها،نشانه هایی در Sly 4 نیز بود:x
 

leon kennedy

کاربر سایت
Jun 30, 2010
428
نام
هادی
شماره جدید چرا نمیاد؟؟؟؟؟؟؟
قدیما آخر مجله درباره بازی های قدیمی مثل street of rage و the last ninja بود خیلی با حال بودن دیگه کمتر شاهدش بودیم.آخرینش هم که برایی بازی تکن بود که خیلی خوب بود.
امید وارم مجله جدید هم به زودی بیاد و این جور مقاله ها را داشته باشه.
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
خوب پس از مدت ها مشکل سروری، هایپ برای سایت جدید، تاخییرهای جور وا جور، بهانه ها و مشکلات مختلف، نداشتن هیچ گونه ارتباط با مدیران و تحریریه بازی رایانه در حدود یک ماه، به 25 فروردین یعنی تاریخ راه اندازی فاز اول سایت جدید رسیدیم! (تاریخ در مجله ذکر شده بود)
منتظریم ......
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
خوب پس از مدت ها مشکل سروری، هایپ برای سایت جدید، تاخییرهای جور وا جور، بهانه ها و مشکلات مختلف، نداشتن هیچ گونه ارتباط با مدیران و تحریریه بازی رایانه در حدود یک ماه، به 25 فروردین یعنی تاریخ راه اندازی فاز اول سایت جدید رسیدیم! (تاریخ در مجله ذکر شده بود)
منتظریم ......
میاد ارش میاد. صبر کن یک مقدار. تو که به صبور بودن شهرت داری!!!!!!!!!!!!!
 
آخرین ویرایش:

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
فردا می دونید چه روزیه؟! فردا دوشنبه یعنی 1 اردیبهشت، میشه یک هفته پس از بدقولی 25 فروردین. اون تشت قهوه که عکسش رو گذاشتند توی سایت که هیچی، یک کافی میکس توی فنجون کوچیک هم ظاهر نشد!
صرف نظر از منتشر نشدن یکی از مهترین شماره هایی که توسط هر نشریه عرضه میشه (ویژه نوروز که برترین ها رو در بر میگیره و غیره)، نه از مجله خبری شده نه سایت.
حال با گفتگوهایی که توسط یکی از دوستان انجام شده با برخی اعضای تحریریه مجله و مدیریت، ظاهرا تا سه هفته دیگه دوباره آدرس دادند برای اخبار بیشتر LoL
من که دیگه ذره ای ثانیه شماری نمی کنم که دوباره بخوام ضایع بشم فقط یه 3 هفته دیگه دوباره به اینجا سر بزنید ما هم میایم ببینیم چی شد (البته اگر بعد از این همه اتفاق باز هم تمایل داشتید) ;;)
به عقیده خودم مسلما بحث زحمت و سختی های سایت جدید در میان نیست اونم هنوزم که هنوزه بعد از این همه مدت. مسئله دیگه ای در میان هستش که خوب طبق معمول از سکوت تحریریه هیچی نمیشه برداشت کرد که به عبارتی یک جورایی به شعور همین چندتا کاربر باقی مونده و هواداران بازی رایانه داره توهین میشه.
پ.ن: انصافا بازی رایانه چی بود به کجا کشیده شد 8-| حتی مدیریت و تحریریه هم ........
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
دوست عزیز، به هیچ وجه سکوت حداقل تحریریه رو به عنوان توهین به شعور در نظر نگیر. وضعیت ما از شما بدتره. همین که شما بهت خبر رسیده تا سه هفته آینده، اتفاقاتی می افته رو هم یکی مثل من نمیدونه. خوشبختانه یا بدبختانه اکثر اعضای تحریریه مجله از سایت مجله خارج شدن و نقشی در اون ندارن. وقتی سردبیر نه جواب تلفن میده نه جواب اس ام اس شما چه انتظاری داری از تحریریه که بیاد اینجا پاسخگو باشه. اینا رو هم نمیگم که به نوعی مجله رو بی گناه نشون بدم. اتفاقا من خودم مجله و مدیریتش رو بیشتر از هر چیزی محکوم میکنم. مجله ای که نمیتونه حتی به تعهدات مالیش در مقابل نویسنده ها وفادار باشه همون بهتره که نه سایت داشته باشه نه منتشر بشه ...
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
کجایید پس آقای طالبیان؟؟! :d کف کردیم از انتظار اینکه بیاید و مثل همیشه شماره جدید رو معرفی کنید 8-|
وقتی سردبیر نه جواب تلفن میده نه جواب اس ام اس شما چه انتظاری داری از تحریریه که بیاد اینجا پاسخگو باشه
عجب .... دیگه نمیدونستم در این حده!
اینطور که شما صحبت می کنید وقتی مدیریت، اعضای نویسنده مجله رو که چنین مقام نزدیکی دارند بی خبر میذاره و هم بی توجهی میکنه، آدم چه انتظاری از تعهد در برابر کاربر عادی سایت باید داشته باشه؟! :)
البته سکوت تحریریه رو با این اوضاع من تجدید نظر می کنم و میگم سکوت مدیریت. مدیریتی که تمامی کاربران قدیمی (و حتی جدید) از بلایی که به سر سایت آوردند از اون مطلع هستند و باعث شد چنین برندی زیر سوال بره.
همینکه حاضر به یک پاسخ ساده شدید برام ارزش داشت :) هر جا که هستید موفق باشید
 

leon kennedy

کاربر سایت
Jun 30, 2010
428
نام
هادی
یعنی ممکنه که مجله دیگه منتشر نشه؟؟؟
به خدا این کار را نکنید.حیف نیست؟؟؟!!!!
این مجله واقعا سطحش خیلی بالاتر از مجله های دیگه تو ایران هست.
 

Gray Human

کاربر سایت
Jan 21, 2013
84
نام
تارخ
بهتره سر خودمونو شیره نمالیم...!! خبری نیست و دیگه وقتی اسم بازی رایانه میاد بعدش بدقولی و توهین و چرت و پرت های دیگه هم میاد...!!
من از اولشم میدونستم خبری نبود و فقط سرمونو شیره مالیدن و رفت که رفت...!!
منم اونجا فعال بودم با اسم The Gray Assassin آرشم بود و چند نفر دیگه... آخرش چی شد؟!!
فقط همون بهتر که دیگه اصلا فکرشم نکنیم چون آخر و عاقبتیم نداره...!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر