بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

S0NY

کاربر سایت
May 19, 2012
334
نام
ُSoheil
سلام دوستان.
امروز به پشتیبانی ایرانسل زنگ زدم پرسیدم که دانلود رایگان داره؟
گفتش که از اول مهر از 2 شب تا 6 صبح دانلود رایگانه.
میخواستم از شما بپرسم درسته؟
 

sh@y@n

کاربر سایت
Mar 10, 2009
320
نام
شایان
دوستان توصیه میکنم برای فهمیدن کیفیت واقعی پینگتون حتما از سایت pingtest استفاده کنید
چون من خودم تست کردم پینگی که از اسپیدتست و cmd میگیرید زیاد بهش اعتمادی نیست:d

من خودم توی این چند روزپینگم نوسان زیادی داشت و بازی انلاین کلا تعطیل بود و حتی یه ویدئوی ساده از یوتوب هم درست لود نمیشد و مرتب pause میشو ولی نه اسپیدتست و نه cmd مشکلی رو نشون نمیدادن فقط همین پینگ تست بود که نوسان پینگ و عمق فاجعه رو نشون میداد:d ( اون jiter خیلی مهمه که پایین باشه!)
 

Medusa

کاربر سایت
Jul 6, 2008
2,725
نام
Javad
70032100.png

256 نامحدود .
 

Capitan Tom

کاربر سایت
Jan 9, 2007
831
نام
مهرداد

shah.ram

کاربر سایت
Mar 4, 2010
169
نام
شهرام
سلام دوستان
کسی اینجا از سرویسهای نامحدود طرح عادلانه پارس انلاین استفاده کرده؟؟؟
من الان256 محدود دارم میخوام ببینم این سرویسها سرعتشون چجوریه؟؟؟ شبانه چطوری هست؟؟؟ چقدر دانلود کنیم سرعت کم میشه؟؟؟
من دو هفته پیش 128 نامحدود ( با سیاست استفاده عادلانه ) گرفتم و درست دیروز شامل این سیاست شدم و اکنون سرعت اتصال به اینترنت من واقعی شده است ( 16 KB/s ).
پیشنهاد می کنم هرگز این سرویس را برای هر سرعتی خریداری نکنید. باید خیلی خوش بخت باشید که شخصی مانند من هست که این رو تجربه و نتیجه آن را با شما به اشتراک میگذاره.
خوب از بحث اصلی دور نشیم. هنگام خرید، من با بخش فروش این شرکت پَست تماس گرفتم و از آنها درباره سرعت و مقدار حجمی که می شود دانلود کرد جویا شدم. آنها هم با لوندی آغاز به دروغ گفتن کردند. (بیان گفته ها) آنها: شما با همان سرعت می توانید دانلود کنید که در گذشته با طرح های محدود می تونستید؛ هیچ سقفی برای دانلود در نظر گرفته نشده است فقط باید پیوسته دانلود حجم بالا نداشته باشید. من: چطور ممکن است حتماً سقفی برای مقدار دانلود در نظر گرفته شده است؟. آنها: این سیستم ماست که این تصمیم را می گیرد که چه کسی شامل سیاست شود و در واقع هیچ سقفی در نظر گرفته نشده است. من( درون ذهنم ): حتماً این سامانه هوشمند از 15000 پردازنده 24 هسته ای موازی که تبادل اطلاعات میان آنها توسط فوتون های نور انجام می شود کار می کند و تشخیص می دهد که من ایا طبق خواسته عمل می کنم یا نه؟ :))
( در اون لحظه من گفتم وای پسر این خیلی خوبه و خیلی هیجان زده شدم طوریکه مقدار زیادی آدرنالین و بیشتر از اون تستاسترون وارد خونم شد و احساس سفتی در یک بخش از بدنم داشتم و تا آستانه ار..--ضا هم رفتم اما موفق به کنترل خودم شدم ) =))
دوستان این نادانها یک سقف برای این طرح تعیین کرده اند و خبری از سیستم هوشمند نیست و دانلود پیوسته و ناپیوسته زر زیادیست و آن مقدار 20GB است. =))
من چند هزار تومن بیشتر پرداخت کردم و نسبت به گذشته کمتر دانلود داشته ام. ( در طرح محدود، در ساعات رایگان شبانه می شود بین 25 تا 30 GB دانلود داشت )
من این طرح را بیشتر بپرداز کمتر دانلود کن نامیده ام. :d
 

30we

کاربر سایت
Sep 21, 2012
19

خیلی دنبالشون بودم....گویا قبلن لایزر بودن(احتمالا زیرمجموعه)(عکس هاشون رو نگاه کنی تو غرفه لایزرن)
اما الان نماینده هستن(چندین شرکت) عموما آسیاتک میدن مثل سرویس های 1 مگ نامحدودش(که همون 512 طلایی آسیاتک هست)
اما سرویس 4 مگش رو من پرسیدم گفتن تو مرکز مخابراتی توکلی که من هستم نمیدن.....این سرویس رو یکی از همکارانشون گفت که از آسیاتک میدن و خود آسیاتک به یوزر نمیده و به ما داده تا ما به یوزر بدیم. اما آسیاتک اصلا به من جواب درست و حسابی نداد که این شرکت آیا نمایندگیشون هست یا نه و آیا این سرویس 4 مگ برای اونهاست یا نه.شما هم از آسیاتک بپرس شاید جواب بهتری گرفتی ما رو هم روشن کن.
فکر میکنم 4 مگش از یه شرکت دیگست شاید مثلا عصر انتقال داده چون اون تو توکلی سرویس نمیده.
پیشنهاد من اینه که شما یه ماه 1 مگ نامحدود ازشون بگیر و اگر واقعا سرعت 1 مگ بود بدون افت و محدودیت بچسب بهش......گرفتی خبر سرویس هاش رو به ما هم بده.
 

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
امروز داشتم از سلمونی میومدم دیدم رو ماشین ها تراکت پخش کن ها تبلیغ شاتل رو گذاشتند

من هم از سر نفرت به این شرکت دزد :D !

همش رو پاره پوره کردم :D !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر