بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

IIXX_SHAYAN_XXII

کاربر سایت
Mar 22, 2008
329
رسانه مارو پوشش نمیده :(
دیگه چه شرکتایی Adsl یا wireless یا wimax یا هرچیز دیگه ای نامحدود با قیمت مناسب میدن ؟
مثل این داتک و اینا نباشه قیمت مناسب میخوام .
 

Amin 47

کاربر سایت
Jun 7, 2010
826
1377844271.png
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
معاون اسبق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر نیاز توسعه شبکه ملی اینترنت به ارائه تعریفی جامع از آن تاکید کرد و گفت: تعریف مشخصی از شبکه ملی اطلاعات در کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال محامدپور با اشاره به ابهامات موجود در شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر تعریف مشخصی از شبکه ملی اطلاعات در کشور وجود ندارد و نهادهای مربوطه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اینکه ایجاد این شبکه جز تکالیف برنامه پنجم توسعه است، بر اساس برداشت خودشان اقداماتی در راستای توسعه این شبکه انجام می دهند.

وی افزود: هرچند شبکه ملی اطلاعات می تواند وضعیت کشور را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتقا دهد، اما باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که لازمه این امر توسعه این شبکه در همه ابعاد آن است.
دبیر ستاد ICT معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر ضرورت توسعه کاربردها و محتوا در شبکه ملی اینترنت گفت: اگر در تعریف مفهوم این شبکه همه شاخصهای توسعه حوزه ICT اعم از بخشهای فنی، اقتصادی، محتوایی و غیره وجود داشته باشد، طبیعتاً همه نهادها و وزارتخانه های کشور به نوعی درگیر موضوع توسعه شبکه خواهند شد.

به گزارش مهر، چالشهای مفهومی در باب شبکه ملی اینترنت یکی از محورهای اصلی میزگرد پایانی سومین همایش بین المللی مخابرات ایران (ITC2011) خواهد بود که چهارم مردادماه امسال برگزار می شود.

علاوه بر این محورهایی چون صنعت داخلی و توانمندی انجام پروژه های کلیدی شبکه ملی اطلاعات، نقش حاکمیت و اپراتورهای مخابراتی در توسعه و مدیریت این شبکه و قوانین و مقررات بکارگیری آن در این همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
...........

هنوز توی تعریفش هم موندن! =))
 
  • Like
Reactions: Ἁlireza

Mila:D

کاربر سایت
Aug 31, 2010
192
سلام
من از شاتل میگیرم
امروز کنترل پنل سایتم برای من باز نمیشه
تو گارنا هم نمیتونم کانکت بشم
تیم اپیک هم نمیتونم کانکت بشم
مشکل از چیه؟
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
سلام
دوستان پتیاک چه طوره؟؟
تعرفه 1 مگ با 30 گیگ دانلود 60 تومن چه طوره به نظرتون؟؟

شرکت بدی نیست اما افرادی که توی قسمت پشتیبانی این شرکت هستند سواد انچنانی ندارند(مخصوصا زن هاشون که کاملا زیر دیپلم هستند و کمترین چیزی رو نمیدونند - به طور مثال زنگ بزنی بش بگی پینگم رفته بالا میگه پینگ چیه مگه بالا هم میره ؟ (!) . به همین دلیل شدیدا پیشنهاد میشه صبح هارو بیخیال پشتیبانی اینها بشید)
هر سرعتی بگیری یکم بیشتر از اون رو میده ، خیلی کم البته ...

-----------------------------------------------------------------------

دوستان رابطه پینگ با TTL چیه ؟ من هروقت TTLام تغییر میکنه ، پینگم هم تغییر میکنه . این TTL رو خودمون که نمیتونیم دستکاری کنیم ؟
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
مشکل از isp هست که شما رو تو مسیر های روتینگ بدی قرار میدن ... شما از کجا سرویس میگیرید ؟

از شرکتی به اسم فراتر که خود این شرکت از جایی به اسم آزما سرویس میگیره . این دستکاری تو TTL رو کدوم یکی میتونند تغییر بدن ؟ isp اصلی یا اینی که من ازشون دارم ؟
 

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,656
نام
Arshia
آقا یه سوال کسی توی تهران مرکز مخابراطیش آیت الله کاشانی هست ؟؟
اگه دارین سرعت دانلود چقدره برای من 20 هست افتضاخه از پارس آنلاین هم گرفتم مرکز مخابراطی قبلیم پیام نور بود 197 سرعت دل داشتم آقا اگه کسی داره لطفا بگه گفتن که مرکز مشکل داره میخوام ببینم حقیقت داره یا بازم سر کاریم :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر