snr خط رو چنده ؟ نویز میتونه باشه دیگهمن چند روزه اینترنت ADSL م سرعتش ۱۰۰ کیلوباست شده و هر پنج دقیقه قطع میشه. هر کاری بگید کردم و سیم عوض کردم بازم درست نشد. بوق تلفن هم داره
به نظرتون مشکل از چیه؟
قبل عید درست بود یدفعه اینطور شد
من شاتل دارم شیراز که مشکل خاصی نبوده امروز...یه چک کن ببین snr چطوره یا سرعت دانلود و آپلودت رو چند هستاز امروز صبح سرویس من افت شدید سرعت داره
زنگ زدم شاتل میگن سرویس مشکلی نداره ، در صورتی که مشخصه اختلال هست
کسی دیگه هم داره این مشکلو؟
من شاتل دارم شیراز که مشکل خاصی نبوده امروز...یه چک کن ببین snr چطوره یا سرعت دانلود و آپلودت رو چند هست
یه پینگ هم با 8.8.8.8 بگیر چون شاتل هر وقت اختلال باشه اول از همه این خراب میشه
شاتل یه مدته واقعا بد شده...منم یه بار اختلال بود برام ولی 1 روز تمام قبول نمیکردن و میگفت کسی گزارش نداده تا اینکه فرداش ملت کلی اعتراض کردن و قبول کرد اختلالهاز سمت خودم اوکی بود ، دوباره زنگ زدم یه کارشناس دیگه میگه احتمالا از سمت خود شاتله صبر کنید درست میشه![]()
فعلا که وسط چک کردن با کارشناس برقمون رفتشاتل یه مدته واقعا بد شده...منم یه بار اختلال بود برام ولی 1 روز تمام قبول نمیکردن و میگفت کسی گزارش نداده تا اینکه فرداش ملت کلی اعتراض کردن و قبول کرد اختلاله
من چند روزه اینترنت ADSL م سرعتش ۱۰۰ کیلوباست شده و هر پنج دقیقه قطع میشه. هر کاری بگید کردم و سیم عوض کردم بازم درست نشد. بوق تلفن هم داره
به نظرتون مشکل از چیه؟
قبل عید درست بود یدفعه اینطور شد
شاتل اون سرویسی که همیشه میخریدم، این ماه 120 تومن گرونتر از ماه قبل شدهاینترنت ثابت رو دوباره گرون کردن
آره دقیقا برا منم ۱۲۰ رو یک ماهه گرون کردهشاتل اون سرویسی که همیشه میخریدم، این ماه 120 تومن گرونتر از ماه قبل شده





رو عجله من طرف حساب کرده بود که بررسی نکنم و بر حسب اعتماد مستقیم پول رو بدم دستشون و بعد بیوفتم دنبالش. حالا اومدم شکایت ثبت کنم داخل سامانه 195 که متاسفانه در حال بروزرسانی هستند و قرار شده تا فردا سامانه درست بشه. خلاصه که موقع مذاکره با اینا گول ادب و... رو نخورید چون رسماً با خود شیطان دارین مکالمه میکنین.اخ اخ پیشگامان پیر من رو در آورد تا جمع کنهدوستان یه تجربه جدید از درانژه پیشگامان بنویسم بفهمید با چه جاندارانی سر و کار دارید...
پارسال اگه یادتون باشه از فن آوا سرویس گرفته بودم و با وجود ثبت شکایت تو سامانه 195 حدود یکماه طول کشید تا خط من رو تخلیه کنند. بعدش اومدم جشنواره پیشگامان که انصافا برای دانلود خوب بود ولی پینگ و... واسه بازی تعریفی نداشت (آشغال بود). الانم که قیمت ها رو برده تو آسمون و من هم طبق عرف هرسال درخواست تخلیه رو ثبت کردم. بعد از چندبار تماس که چرا دستور تخلیه رو به مخابرات نمیزنند یه خانمی تماس گرفتند و گفتند که پیشنهادی در حد همون جشنواره هایی که میخوام از جای دیگه بگیرم دارند و واسم پیش فاکتور میکنند. بعد رفتم تو پنل و وقتی پیشفاکتور رو باز کردم دیدم که زده سرعت 8 مگابیت، در صورتی که واضح گفته بودم سرعت 16 میخوام بگیرم. گفتم شاید منظورم رو متوجه نشدن و دوباره تماس گرفتم و وصلم کردن به همان خانم. این دفعه دوباره کاملاً واضح توضیح دادم که سرعت 16 میخوام و جای دیگه با همین هزینه این سرعت رو جشنواره ای میتونم بگیرم. باز خودشون رو زدن به گیجی و گفتند که 8 یعنی از 8 تا 16 و بسته به خط و... میتونه 16 باشه!!! بعد گفتم که پارسال 16 مگابیت داشتم و خطم مشکلی نداره و سرعت 16 میخوام، اگه ندارید لطفاً جمع کنید. خیلی راحت قبول کردن و یه لینک واسه من ارسال کرد و گفت که پرداختش کنم. زمانی که لینک رو تونستم باز کنم دیدم باز همون 8 مگابیت رو پیش فاکتور زدهرو عجله من طرف حساب کرده بود که بررسی نکنم و بر حسب اعتماد مستقیم پول رو بدم دستشون و بعد بیوفتم دنبالش. حالا اومدم شکایت ثبت کنم داخل سامانه 195 که متاسفانه در حال بروزرسانی هستند و قرار شده تا فردا سامانه درست بشه. خلاصه که موقع مذاکره با اینا گول ادب و... رو نخورید چون رسماً با خود شیطان دارین مکالمه میکنین.
