بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

من چند روزه اینترنت ADSL م سرعتش ۱۰۰ کیلوباست شده و هر پنج دقیقه قطع میشه. هر کاری بگید کردم و سیم عوض کردم بازم درست نشد. بوق تلفن هم داره
به نظرتون مشکل از چیه؟
قبل عید درست بود یدفعه اینطور شد
 
من چند روزه اینترنت ADSL م سرعتش ۱۰۰ کیلوباست شده و هر پنج دقیقه قطع میشه. هر کاری بگید کردم و سیم عوض کردم بازم درست نشد. بوق تلفن هم داره
به نظرتون مشکل از چیه؟
قبل عید درست بود یدفعه اینطور شد
snr خط رو چنده ؟ نویز میتونه باشه دیگه
 
از امروز صبح سرویس من افت شدید سرعت داره
زنگ زدم شاتل میگن سرویس مشکلی نداره ، در صورتی که مشخصه اختلال هست
کسی دیگه هم داره این مشکلو؟
من شاتل دارم شیراز که مشکل خاصی نبوده امروز...یه چک کن ببین snr چطوره یا سرعت دانلود و آپلودت رو چند هست

یه پینگ هم با 8.8.8.8 بگیر چون شاتل هر وقت اختلال باشه اول از همه این خراب میشه
 
  • Like
Reactions: Disney 23
من شاتل دارم شیراز که مشکل خاصی نبوده امروز...یه چک کن ببین snr چطوره یا سرعت دانلود و آپلودت رو چند هست

یه پینگ هم با 8.8.8.8 بگیر چون شاتل هر وقت اختلال باشه اول از همه این خراب میشه

از سمت خودم اوکی بود ، دوباره زنگ زدم یه کارشناس دیگه میگه احتمالا از سمت خود شاتله صبر کنید درست میشه 🙄
 
از سمت خودم اوکی بود ، دوباره زنگ زدم یه کارشناس دیگه میگه احتمالا از سمت خود شاتله صبر کنید درست میشه 🙄
شاتل یه مدته واقعا بد شده...منم یه بار اختلال بود برام ولی 1 روز تمام قبول نمیکردن و میگفت کسی گزارش نداده تا اینکه فرداش ملت کلی اعتراض کردن و قبول کرد اختلاله
 
  • Like
Reactions: Disney 23
شاتل یه مدته واقعا بد شده...منم یه بار اختلال بود برام ولی 1 روز تمام قبول نمیکردن و میگفت کسی گزارش نداده تا اینکه فرداش ملت کلی اعتراض کردن و قبول کرد اختلاله
فعلا که وسط چک کردن با کارشناس برقمون رفت 🤣
 
  • Smile
Reactions: hamid_barca
من چند روزه اینترنت ADSL م سرعتش ۱۰۰ کیلوباست شده و هر پنج دقیقه قطع میشه. هر کاری بگید کردم و سیم عوض کردم بازم درست نشد. بوق تلفن هم داره
به نظرتون مشکل از چیه؟
قبل عید درست بود یدفعه اینطور شد

برای منم هیچ مشکلی نداشت تا چند روز پیش
یکدفعه ترکیده
همش قطع و وصل میشه
ظاهرا به خاطر شنبس
 
من کابل مستقیم کشیدم و دیگه قطعی ندارم.مثلا الان بعد از 12 روز، یه بار قطع شد.ولی سر خط که تست کردم کشش خط تا 21 مگ نشون میداد ولی وقتی کابل برام کشید شد 13 مگ...ربط به جنس کابل داره یا مثلا مال طول کابله(100 متر شد)؟یا عوامل دیگه؟
 
دوستان یه تجربه جدید از درانژه پیشگامان بنویسم بفهمید با چه جاندارانی سر و کار دارید...
پارسال اگه یادتون باشه از فن آوا سرویس گرفته بودم و با وجود ثبت شکایت تو سامانه 195 حدود یکماه طول کشید تا خط من رو تخلیه کنند. بعدش اومدم جشنواره پیشگامان که انصافا برای دانلود خوب بود ولی پینگ و... واسه بازی تعریفی نداشت (آشغال بود). الانم که قیمت ها رو برده تو آسمون و من هم طبق عرف هرسال درخواست تخلیه رو ثبت کردم. بعد از چندبار تماس که چرا دستور تخلیه رو به مخابرات نمیزنند یه خانمی تماس گرفتند و گفتند که پیشنهادی در حد همون جشنواره هایی که میخوام از جای دیگه بگیرم دارند و واسم پیش فاکتور میکنند. بعد رفتم تو پنل و وقتی پیشفاکتور رو باز کردم دیدم که زده سرعت 8 مگابیت، در صورتی که واضح گفته بودم سرعت 16 میخوام بگیرم. گفتم شاید منظورم رو متوجه نشدن و دوباره تماس گرفتم و وصلم کردن به همان خانم. این دفعه دوباره کاملاً واضح توضیح دادم که سرعت 16 میخوام و جای دیگه با همین هزینه این سرعت رو جشنواره ای میتونم بگیرم. باز خودشون رو زدن به گیجی و گفتند که 8 یعنی از 8 تا 16 و بسته به خط و... میتونه 16 باشه!!! بعد گفتم که پارسال 16 مگابیت داشتم و خطم مشکلی نداره و سرعت 16 میخوام، اگه ندارید لطفاً جمع کنید. خیلی راحت قبول کردن و یه لینک واسه من ارسال کرد و گفت که پرداختش کنم. زمانی که لینک رو تونستم باز کنم دیدم باز همون 8 مگابیت رو پیش فاکتور زده :)):)):)):)):)):)) رو عجله من طرف حساب کرده بود که بررسی نکنم و بر حسب اعتماد مستقیم پول رو بدم دستشون و بعد بیوفتم دنبالش. حالا اومدم شکایت ثبت کنم داخل سامانه 195 که متاسفانه در حال بروزرسانی هستند و قرار شده تا فردا سامانه درست بشه. خلاصه که موقع مذاکره با اینا گول ادب و... رو نخورید چون رسماً با خود شیطان دارین مکالمه میکنین.
 
دوستان یه تجربه جدید از درانژه پیشگامان بنویسم بفهمید با چه جاندارانی سر و کار دارید...
پارسال اگه یادتون باشه از فن آوا سرویس گرفته بودم و با وجود ثبت شکایت تو سامانه 195 حدود یکماه طول کشید تا خط من رو تخلیه کنند. بعدش اومدم جشنواره پیشگامان که انصافا برای دانلود خوب بود ولی پینگ و... واسه بازی تعریفی نداشت (آشغال بود). الانم که قیمت ها رو برده تو آسمون و من هم طبق عرف هرسال درخواست تخلیه رو ثبت کردم. بعد از چندبار تماس که چرا دستور تخلیه رو به مخابرات نمیزنند یه خانمی تماس گرفتند و گفتند که پیشنهادی در حد همون جشنواره هایی که میخوام از جای دیگه بگیرم دارند و واسم پیش فاکتور میکنند. بعد رفتم تو پنل و وقتی پیشفاکتور رو باز کردم دیدم که زده سرعت 8 مگابیت، در صورتی که واضح گفته بودم سرعت 16 میخوام بگیرم. گفتم شاید منظورم رو متوجه نشدن و دوباره تماس گرفتم و وصلم کردن به همان خانم. این دفعه دوباره کاملاً واضح توضیح دادم که سرعت 16 میخوام و جای دیگه با همین هزینه این سرعت رو جشنواره ای میتونم بگیرم. باز خودشون رو زدن به گیجی و گفتند که 8 یعنی از 8 تا 16 و بسته به خط و... میتونه 16 باشه!!! بعد گفتم که پارسال 16 مگابیت داشتم و خطم مشکلی نداره و سرعت 16 میخوام، اگه ندارید لطفاً جمع کنید. خیلی راحت قبول کردن و یه لینک واسه من ارسال کرد و گفت که پرداختش کنم. زمانی که لینک رو تونستم باز کنم دیدم باز همون 8 مگابیت رو پیش فاکتور زده :)):)):)):)):)):)) رو عجله من طرف حساب کرده بود که بررسی نکنم و بر حسب اعتماد مستقیم پول رو بدم دستشون و بعد بیوفتم دنبالش. حالا اومدم شکایت ثبت کنم داخل سامانه 195 که متاسفانه در حال بروزرسانی هستند و قرار شده تا فردا سامانه درست بشه. خلاصه که موقع مذاکره با اینا گول ادب و... رو نخورید چون رسماً با خود شیطان دارین مکالمه میکنین.
اخ اخ پیشگامان پیر من رو در آورد تا جمع کنه
ولی با هزار بدبختی جمع کرد و شاتل گرفتم و از نظر سرعت و پینگ و همه چی راحت شدم
 
  • Smile
Reactions: hooman28

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or