بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

Grand master

کاربر سایت
Dec 1, 2013
517
نام
الیاس
وضعیت یکی از دوستان ما با اینترنت شبکه رسانه تهران : کسی از اینجا سرویس میگیره بدونیم اوضاعش چطوره ؟

3291242484.png



93037343.png

به این میگن اینترنت (این همون ۲ آی‌اس‌پی هست که تو تهران اینترنت بی‌ سیم عالی‌ میده) به امید روزی که تو تبریز و بقیه شهرها هم از این آی‌اس‌پی‌ها باشه

- - -ویرایش - - -

عزیز من، دولت فقط گفته بنزین تو ایران خیلی ارزونه و قیمتش باید حداقل به کشورهای حاشیه خلیج فارس برسه!
مقایسه قیمت بنزین با بقیه کشورها به شما مجوز نمیده که قیمت اینترنت رو هم با بقیه کشورها مقایسه کنی! از آزادی هایی که داری سوء استفاده نکن. :|
(عجب طنز تلخی نوشتم!)
با فاتحان جنگ جهانی‌ یا ابر قدرتها مقایسه نکردن با کشور ترکیه مقایسه کردن ( از هر لحاظ ایران به این کشور برتری داره )البته اینم بگم بنده نزدیک ۳ سال با ترکیه ایی‌ها wow بازی کردم تو این ۳ سال فقط یه بار پینگ یکی‌ از شهراشون به مدت ۱۵ مینی بالا رفت و تواین ۳ سال قطع ماتی‌ ازشون ندیدم یا پینگ‌های تخیلی ما رو ( حتا برای اونا کلمهٔ تایم اوت و وی‌پی‌ان معنی‌ نداشت و نمیدونستن چیه )
!!!
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
اختلال در 6 مرکز مخابراتی از فردا

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهدای گمنام، شهید نظری، شهید بخششی، شهید قندی، شهید یزدان پناه، شهید نواب صفوی از تاریخ دوم شهریورماه آغاز می‌شود.


به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهدای گمنام با پیش شماره های 7705 الی 7708، 7736 الی 7738 در محدوده خیابان های تیرانداز، 206 غربی، 212 غربی، اخوت، باقری و در مرکز مخابرات شهید نظری با پیش شماره های 7754 الی 7759 در محدوده خیابان های شهید مدنی، شهید محمودی، شهید رجایی و در مرکز مخابرات شهید بخششی با پیش شماره های 8840 الی 8847 در محدوده خیابان های شهید قدوسی، شهید آقابیگی، سبلان، شهید روستا به مدت 3 روز دچار اختلال می شود.

همچنین در مرکز مخابرات شهید قندی با پیش شماره های 5515، 5516، 5560 الی 5563، 5569، 5580، 5581، 5589، 5557 الی 5559 در محدوده خیابان های 15 خرداد، بازار جعفری، بازار مسجد جامع، بازار بین الحرمین و در مرکز مخابرات شهید یزدانپناه با پیش شماره های 4480 الی 4487 در محدوده خیابان های بهارستان 9، گلزار غربی، مبعث، جنت آباد شمالی و در مرکز مخابرات شهید نواب صفوی با پیش شماره های 5540 الی 5543 در محدوده خیابان های شهید محبوب مجاز، قزوین، شهید غفاری، شهید رسول قدیمی به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

- - -ویرایش - - -

eeae80a3ebfa4ea487dfa41949d5394b.jpg

نود آی سی تی - توسعه پهنای باند لایه لبه استان به میزان 72 Gb/s ، ایجاد و راه اندازی دروازه بین‌المللی تبریز جهت تأمین پهنای باند استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان به میزان 10Gb/s ، توسعه تجهیزات تکمیلی کانال های بین المللی استان به میزان 460 کانال، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های پایش ترافیک استان و اجرای مسیرهای فیبر نوری به میزان 449 کیلومتر طرح های شرکت ارتباطات زیرساخت طرح هایی هستند که در روز گذشته افتتاح شدند.



اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز پروژه راه اندازی خط اینترنت پرسرعت ADSL در 393 روستای استان از محل اعتبارات طرح USO را به بهره برداری رساند.همچنین شرکت مخابرات آذربایجان شرقی پروژه های توسعه تجهیزات اینترنت پر سرعت در مراکز شهری، نصب کافو نوری، برقراری اینترنت پر سرعت روستایی، تأسیس و توسعه DLC، BTS تلفن همراه و توسعه سوئیچ تلفن ثابت را افتتاح کرد و تفاهمنامه همکاری بین سازمان فناوری اطلاعات ایران با دانشگاه هنر اسلامی تبریز و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با استانداری آذربایجان شرقی منعقد شد.
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,975
نام
احمد
دوستان الان بهترین اینترنت وایرلس رو تو تهران چه شرکتی میده که پینگش خوب باشه بغیر از رسانه ؟ سیستک چطوره خوبه؟
من پتیاک دارم پینگش خوبه ( با 8.8.8.8 پینگ 110 می ده) اما به شدت نوسان داره پکت لاس هم داره متاسفانه حالا زنگ زدم قراره یکیو بفرستن بیاد گیرنده رو دست کاری کنه ببینه درست می شه یا نه ولی من که چشمم آب نمی خوره ...
البته تا یک ماه گارانتی برگشت وجه داره یعنی تا 1 ماه اگه خوشت نیومد زنگ می زنی میان همه چیز رو جم می کنن پولتو بر می گردونن واسه همین امتحانش ضرری نداره ...
 
آخرین ویرایش:

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
اظهار نظر حداد عادل درباره فی-لترینگ

غلامعلی حداد عادل در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دیجیتال انقلاب درخصوص *****ینگ گفت: طبیعتاً کمیسیون فرهنگی و بقیه نمایندگان دراین باره دغدغه دارند، بنده تأکید می‌کنم که شورای عالی فضای مجازی که مقام معظم رهبری آن را تشکیل داده‌اند، جایگاه مهمی در ساماندهی فضای مجازی دارد و انتظار ما از دولت آقای روحانی این است که این شورا را فعال کنند و از ظرفیت‌های قانونی آن برای ساماندهی و هماهنگی فضای مجازی در کشور حداکثر استفاده را کنند.

به گزارش ایسنا، حداد عادل در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر مجلس نسبت به انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم چیست گفت: واقعیت این است که جاهایی اختلاف نظر وجود دارد و جاهایی نیز وحدت نظ. به طور مثال کار وزیر بهداشت و درمان را تأئید می‌کنیم و او را کمک نیز می‌کنیم. به نظر من باید با همین روش جلو رفت. یعنی کلی گویی نکنیم و کلی حکم نکنیم. خود آقای روحانی پس از این استیضاح اخیر واکنش خوبی نشان دادند و گله نکردند و گفتند که استیضاح حق قانونی مجلس است. به هر حال مانع عده‌ای برای دامن زدن به اختلاف بین قوا شده‌اند و این‌ها همه مثبت است.

او در خصوص انتصاب نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم گفت: ‌در سرپرست بودن، موقت بودن هست. تصور من این است که آقای روحانی در اطراف خودش فردی نزدیک‌تر از آقای نجفی که در این شرایط بتواند این وزارتخانه را از حالت بی‌سرپرستی، به حالت ثابت بعدی تبدیل کند، نداشته است. فعلاً باید نگران فردی باشیم که برای دراز مدت می‌خواهد مسئولیت وزارتخانه را برعهده گیرد. هرچه باشد سرپرستی کوتاه مدت است و هنوز هم قطعی نیست که رئیس جمهور چه کسی را معرفی خواهد کرد.

اوهمچنین نجفی را فردی شبه معاند ندانست و گفت: نمی‌شود راجع به آقای نجفی چنین چیزی گفت.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس چه نظری نسبت به *****ینگ دارد گفت: البته بنده در مجلس نهم عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هستم اما طبیعتاً کمیسیون فرهنگی و بقیه نمایندگان دغدغه دارند. بنده تأکید می‌کنم که شورای عالی فضای مجازی که مقام معظم رهبری آن را تشکیل داده‌اند جایگاه مهمی در ساماندهی فضای مجازی دارد و انتظار ما از دولت آقای روحانی این است که این شورا را فعال کنند و از ظرفیت‌های قانونی آن برای ساماندهی و هماهنگی فضای مجازی در کشور حداکثر استفاده را کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا در مورد اینکه آیا مجلس تغییر دیدگاهی نسبت به شبکه‌های اجتماعی داشته است، گفت: ‌ بلاخره یک اتاق فکری برای فضای مجازی به ابتکار و توصیه مقام معظم رهبری درست شده است به نام شورای عالی فضای مجازی که باید همه فعالیت‌های فضای مجازی زیر چ‌تر آن باشد. متأسفانه احساس می‌کنم نسبت به این شورا بی‌مهری‌هایی صورت گرفته است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که عملکرد فرهنگی دولت را چگونه می‌بینید گفت: نمی‌شود گفت که همه کارهای فرهنگی دولت قابل انتقاد است ولی اظهار امیدواری می‌کنیم که انشاء الله دل مشغولی‌های سیاسی، اقتصادی و سیاست خارجی، ژنو و وین دولت را از مسائل فرهنگی غافل نکند. این‌ همان توصیه‌ای است که مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نامیده‌اند. ایشان هم این احتمال را می‌دادند که مبادا دل‌مشغولی‌های اقتصادی دولت را از پرداختن به مسائل فرهنگی باز دارد.
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,779
نام
فرشید
متاسفانه باز هم تصور میشه که اظهار نظر این فرد نه از جنبه ی حقوقی و نه حقیقی در مورد فنآوری و فضای مجازی نافذ نیست و ارزش خبری نداره!

داشتم بین خبر هایی که در روز های اخیر منتشر شده بود می گشتم تا به دو جمله ی بسیار جالب و نقیض هم بر خوردم که جالب دیدم اینجا بیان کنم:

منبع 1
منبع 2

خب اگر کسی داخل ایران حتی یک سال هم با این اینترنت سر و کله زده باشه یا گلایه های مردم رو شنیده باشه قطعا متوجه میشه که حرف های کدوم درست هست و جای تعجب داره که جناب وزیر این آمار کاملا خلاف واقع رو ارائه میده !

اگر ملاک محاسبه اون 54 درصد هم مثل همون محاسبه ی نرخ هر مگابیت اینترنت فروخته شده به کاربران در برنامه ی پایش باشه خب انتظاری نمیشه داشت، چون هیچ فرد مطلعی در وزارتخانه نبوده ایشون رو توجیه کنه! فرق ایشون با وزرای قبلی اینه که اونها عامدانه آمار دروغ می گفتن و ایشون از بی اطلاعی!
 
آخرین ویرایش:

Mohammad Ghost

کاربر سایت
Mar 17, 2013
691
نام
محمد
سخن خلاف واقع وزیر ارتباطات !

داشتم بین خبر هایی که در روز های اخیر منتشر شده بود می گشتم تا به دو جمله ی بسیار جالب و نقیض هم بر خوردم که جالب دیدم اینجا بیان کنم:
محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم در 30 مرداد 1393: واعظی با اشاره به ضریب نفوذ 54 درصدی اینترنت در ایران گفت: ایران جزو کشورهایی است که دارای ضریب نفوذ بالایی است.
منبع 1
منبع 2
احمد نخجوانی مدیر عامل شرکت شاتل در 22 مرداد 1393: احمد نخجوانی از رتبه ۱۵۸ ایران در متوسط میزان تخصیص پهنای باند به کاربران در مقایسه با دیگر کشورهای جهان با ضریب نفوذ اینترنت کمتر از ۲٠ درصد خبر داد.

خب اگر کسی داخل ایران حتی یک سال هم با این اینترنت سر و کله زده باشه یا گلایه های مردم رو شنیده باشه قطعا متوجه میشه که حرف های کدوم درست هست و جای تعجب داره که جناب وزیر این آمار کاملا خلاف واقع رو ارائه میده ! در حقیقت وقتی وزیر ارتباطات مملکت آمار خلاف واقع ارائه میده قطعا امیدی به بهبود شرایط نیست. بهتر بیشتر ادامه ندم تا بحث سیاسی نشه ولی متاسفانه به جای وزیر علوم باید ایشون استیضاح می شد هر چند...
 
آخرین ویرایش:

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
دوستان متخصص محمد گاست ، مسعود و فرشید عزیز
میخوام سرویس رادیویی یگیرم
میشه منو راهنمایی کنید به چه مواردی باید توجه کنم ؟
بعد برای گیرنده یه جا رفتم بهم میگه گیرنده 200-300 تومنی بهم میده ، میگه سرویسش تا 16 مگ سرعت میده پینگ عالی
برای گیرندش میشه بگید چی بخرم ؟ برام این مهمه که قطعی نداشته باشه و پینگش عالی باشه ! ولی نمیتونم بیشتر از 300 تومن هزینه کنم
آیا امکان این که پینگ سرویس رادیویی هم بد باشه هست ؟
یه مساله ای هست بعضی شرکت ها ی ADSL پینگ با 4.2.2.4 و 8.8.8.8 شون زیر 150 میشه ولی با سرور ای اروپایی سایت SpeedTest (لندن و فرانکفورت ) میره بالای 200
باز الان که از مخابرات ADSL دارم برعکس هست با 4.2.2.4 و 8.8.8.8 پینگم 300 هست ولی با سرور های اروپایی (لندن و فرانکفورت ) 180 و 150
میخواستم بپرسم آیا سرویس های رادیویی هم مثل ADSL ممکنه اینطوری باشن ؟
سرویس های رادیویی قطعی زیاد دارن یا نه ؟

ممنون
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
دوستان متخصص محمد گاست ، مسعود و فرشید عزیز
میخوام سرویس رادیویی یگیرم
میشه منو راهنمایی کنید به چه مواردی باید توجه کنم ؟
بعد برای گیرنده یه جا رفتم بهم میگه گیرنده 200-300 تومنی بهم میده ، میگه سرویسش تا 16 مگ سرعت میده پینگ عالی
برای گیرندش میشه بگید چی بخرم ؟ برام این مهمه که قطعی نداشته باشه و پینگش عالی باشه ! ولی نمیتونم بیشتر از 300 تومن هزینه کنم
آیا امکان این که پینگ سرویس رادیویی هم بد باشه هست ؟
یه مساله ای هست بعضی شرکت ها ی ADSL پینگ با 4.2.2.4 و 8.8.8.8 شون زیر 150 میشه ولی با سرور ای اروپایی سایت SpeedTest (لندن و فرانکفورت ) میره بالای 200
باز الان که از مخابرات ADSL دارم برعکس هست با 4.2.2.4 و 8.8.8.8 پینگم 300 هست ولی با سرور های اروپایی (لندن و فرانکفورت ) 180 و 150
میخواستم بپرسم آیا سرویس های رادیویی هم مثل ADSL ممکنه اینطوری باشن ؟
سرویس های رادیویی قطعی زیاد دارن یا نه ؟

ممنون

درود،
اگر در مناطق عکس زیر هستین در تهران از شرکت رسانه بگیرید برای گیم و دانلود بسیار خوب هست.

tahte%20poshesh.jpg



شبکه رسانه تهران - سرویس دهنده اینترنت پرسرعت
 

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
مسعود جان تهران نیستم
سمنانم
اینجا هم 2 تا شرکت دارن ، که میگن سرویسش مال خودمونه !
میشه به سوالات دیگرم هم جواب بدید ؟
ممنون
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,975
نام
احمد
@darkside fury
این با فرانکفورت تو اسپید تست :
3709425001.png

البته سرعت دانلود و آپلودش تا 6 مگ هم می ره .
اینم با 8.8.8.8 :


36967760970211134934.jpg


البته نوسان و تایم اوت داره متاسفانه که زنگ زدم ISP می گن مشکل از گیرنده هست و قراره یک نفر بیاد دوباره تنظیمش کنه ...
بقیه سوالات شما رو اطلاعاتی ندارم :d
 

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
مرسی احمد جان
شما گیرنده ات رو چند خریدی ؟ قیمت و کیفیت های مختلف داره ؟
راستی قطعی زیاد داری ؟
محمد گاست لایک میکته ولی جواب نمیده :D داداش شما هم نظرتو بگو :D
 

kest

کاربر سایت
Jun 5, 2012
44
با سلام خدمت شما دوستان گرامی
ببخشید کسی اینجا بچه اهواز هست که صبانت داشته باشه میخواستم نظرشو در مورد صبانت بپرسم که راضی یا نه ؟
1.سرعت دانلود 128 نا محدود چند میده؟
2.پینگ صبانت در سرورها و آیپی های ایرانی چنده؟
3.قطعی یا خرابی صبانت زیاده یا کم؟
4.به درد گیم آنلاین میخوره یا نه؟
5.آیا صبانت مانند شاتل سرویس گیم برای کاربر فعال میکنه؟
6.و سوال مهمتر لطف کن یه گراف و تایم از این آیپی برام بزار ممنون

ping 217.218.155.155 -t
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,975
نام
احمد
مرسی احمد جان
شما گیرنده ات رو چند خریدی ؟ قیمت و کیفیت های مختلف داره ؟
راستی قطعی زیاد داری ؟
محمد گاست لایک میکته ولی جواب نمیده :D داداش شما هم نظرتو بگو :D
والا من چون گیرنده ـم رو از خود ISP خریدم و هزینه ی ماه اول اشتراک ، نصب و اکسس پوینت و گیرنده رو یک جا دادم قیمت دقیقش یادم نیست اما حدود 350 تومن بود یک مدل دیگه هم داشتن که قیمتش حدود 250 تومن بود . این مدلی که من الان دارم مارکش میکروتیک هست اون مدل 250 تومنی نمی دونم مارکش چی بوده ...
قطعی هم متاسفانه زیاد هست اما ربطی به گیرنده نداره و مشکل از ISP/زیرساخت هست . حتی اون مشکل پکت لاس و نوسان رو هم 95% مطمئن هستم مشکل از خودشون هست نه گیرنده چون موقعی که طرف اومده بود واسه نصب برام با آنتنی که بهش متصل هستم پینگ گرفت حدود 30 ثانیه و حتی یک دونه هم پکت لاس نداشتم پینگ ها هم همه بدون استثنا کمتر از 1 میلی ثانیه بود (1ms>) .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر