Sorena Asadi
کاربر سایت
دیشب 100 هزار تومن 1 مگ نامحدود مخابرات شارژ کردم تا حالا اینقدر نسوخته بودم فایده نداره کیفیت پایین قیمت بالا باید کوچ کنم بچه ها وایمکس ایرانسل خیلی ها میگن بهتر شده درسته؟
نمیدونم جاش درست یا نه ولی وقتی تو خونه تلفن بی سیم بر میداریم اینترنت قطع میشه ، الان چه کنم با این مشکل من.
سلام
من سرویس 1 مگ از آسیاتک دارم.
چند روزیه که سرعت من به شدت پایین اومده و طبق تحقیقات انجام شده معلوم شد که پورت من رو رو 256 بستن و حاظر به تغییرش نیستن ، میگن مشکل از سر خط شماست.
اینم اطلاعات و وضعیت خط من :
[TABLE="class: tabdata, align: center"]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD="align: center"] Downstream[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] Upstream[/TD]
[TD="width: 280"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD]SNR Margin[/TD]
[TD]:[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 38.5[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 29.0[/TD]
[TD]db[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD]Line Attenuation[/TD]
[TD]:[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 51.0[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 31.5[/TD]
[TD="width: 280"]db[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD]Data Rate[/TD]
[TD]:[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 256[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 128[/TD]
[TD="width: 280"]kbps[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD]Max Rate[/TD]
[TD]:[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 2880[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 760[/TD]
[TD="width: 280"]kbps[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD="class: light-orange"][/TD]
[TD]CRC[/TD]
[TD]:[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 0[/TD]
[TD="width: 70, align: center"] 0[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
بعید میدونم با Snr 39 دسیبل مشکل از خط من باشه و چیزی که مشخصه Data Rate یا سرعت من شده 256 Kbps که متاسفانه یک کارشناس درست و حسابی اونجا وجود نداره که اینو بفهمن.
دوستان شما راهی به ذهنتون میرسه تا من بتونم سرعتم رو به حالت سابق برگردونم ؟؟ چون الان 7 روزه دارم به پشتیبانی زنگ می زنم همشون میگن مشکل از نویز خطه
[TABLE="class: tabdata, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
تنها راهش اینه که مودم رو ببری بیرون و مستقیم به خط تلفن ورودی ( سر کابل) مخابرات وصل کنی و خط تلفن داخل هم قطع باشه ازش
اون موقع با وایرلس وصل بشی و همین اطلاعات رو بررسی کنی و به پشتیبانی زنگ بزنی و اطلاع بدی، اونها هم همزمان همین اعداد و ارقام خط شما رو می تونن از اون سر خط ببینن.
این SNR برای سرعت 256 کیلو هست، اگه بالاتر ببندن حتما پایینتر میاد، فقط هم خودشون می تونن باز کنن.
2020 مشهد زنگ زدم میگه نوبت شما در صف انتظار 10, نوبتم که شده میگه از تماس شما متشکریم, خدانگهدار
اینم از پشتیبانی ما!
2020 مشهد زنگ زدم میگه نوبت شما در صف انتظار 10, نوبتم که شده میگه از تماس شما متشکریم, خدانگهدار
اینم از پشتیبانی ما!
حالا این خوبه من یکبار از مخابرات 2 مگ 8 گیگی خریدم بعد برام 512 ، 5 گیگ گذاشتند2020 مشهد زنگ زدم میگه نوبت شما در صف انتظار 10, نوبتم که شده میگه از تماس شما متشکریم, خدانگهدار
اینم از پشتیبانی ما!