بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

Hamidrezatop

کاربر سایت
Dec 6, 2011
791
نام
Hamidreza

DEZMOND1476

کاربر سایت
Aug 5, 2010
229
نام
DEZi
دوستانی که Hiweb نامحدود دارن وضعیت پینگ و سرعتش چطوره؟
مشهد که دیگه مخابرات پدر امرزیده نامحدود نمیده در به در دنبال یه نامحدود با پینگ خوبیم:|
 

™MASOUD2

کاربر سایت
Apr 24, 2013
91
نام
مسعود
وعده بالا رفتن سرعت اینترنت تا پایان بهار عملی خواهد شد؟!


وایمکس نیوز- زمستان سال گذشته دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگویی تلویزیونی این‌گونه عنوان کرده بود که مردم از ما کاهش قیمت اینترنت را نخواهند بلکه افزایش کیفیت و سطح خدمات را بخواهند.
مهدی اخوان به‌آبادی در این صحبت‌ها عنوان کرده بود: مردم انتظار دارند سرعت به شکلی باشد که بتوانند روی شبکه فیلم ببینند اما سرعت فعلی برای بازکردن یک صفحه عادی هم کند است و ما امیدواریم در سه ماهه‌ی اول سال آتی شاهد تغییرات جدی در این زمینه باشیم.
اخوان در ادامه ایجاد شبکه مجازی داخلی را مدلی دانست که در همه جا به کار گرفته شده و با بیان این مطلب اظهار کرد: در موضوع ایجاد یک شبکه قوی داخلی اتفاق نظر وجود داشته و دارد ولی این امر به معنی جدایی از اینترنت جهانی نیست بلکه به صورت طبیعی، داخل کشور برای کاربران امتیاز های خاصی در جهت دسترسی به محتواهای داخلی در نظر گرفته می شود.
وی در عین حال عنوان کرد: این امتیازها می‌تواند سرعت بیشتر دسترسی و هزینه کمتر را به دنبال داشته باشد و شبکه داخلی هم با همین انگیزه شکل گرفته،‌ البته ما به حجم قابل توجهی تجهیزات شبکه نیاز داشتیم که بخشی از آن تامین شد اما ما روزی می‌توانیم بگوییم داخل کشور شبکه ملی داریم که حداکثر ممکن میزبانی‌ها به داخل کشور منتقل شود، در این حالت است که مردم احساس می‌کنند هزینه‌های آنها پایین آمده یا سرعت متفاوتی را تجربه می کنند.
اخوان همچنین یاد آور شد:هنوز این اتفاق رخ نداده که علت اصلی آن هزینه میزبانی است .به همین دلیل ما هم در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی چند بند از جمله محاسبه تعرفه برق مراکز داده بر مبنای تعرفه فرهنگی آموزشی و کاهش محسوس هزینه پهنای باند را مصوب کردیم که موجب کاهش هزینه مراکز داده داخلی و به طور طبیعی افزایش تقاضا می شود.
دبیر شورای عالی فضای مجازی افزایش سرعت دسترسی به فضای مجازی را انگیزه دیگری برای استفاده از میزبانی داخلی ذکر کرده و اظهار کرد: تصویب شد که محدودیت کنونی برای دسترسی خانگی به شبکه اینترنت به شکلی کاملا متفاوت برای محتوای داخلی در نظر گرفته شود به گونه‌ای که دست کم امکان مشاهده فیلم در آن فراهم شود.
وی در عین حال آغاز کار این شبکه را در گرو همکاری مراکز داده داخلی و بخش خوصی دانسته و اظهار کرد: ما مدت زیادی منتظر نمی‌مانیم .تا مدتی پس از کاهش هزینه‌های مراکز داده اگرمراکز متعلق به بخش خصوصی توانستند به تقاضای صاحبان وب‌سایت‌ها پاسخ بدهند که مطلوب است اما اگر چنین نشود حاکمیت برای شکستن قیمت بروز پیدا خواهد کرد.
وی افزایش قیمت را نیازمند سرمایه‌ی سنگین ندانسته و اظهار امیدواری کرده بود: طی چند ماه آتی و احتمالا تا پایان سه ماهه‌ی اول سال 92 این موضوع محقق شود.
حال در شرایطی که در اولین روزهای خرداد‌ماه هستیم هنوز تغییر چشم‌گیری در وضعیت اینترنت کشور مشاهده نشده و حتی صحبتی هم در این زمینه صورت نمی‌گیرد، با این وجود باید هم‌چنان منتظر ماند تا مشخص شود آیا این وعده دبیر شورای عالی فضای مجازی جامه عمل خواهد پوشید یا خیر؟!
منبع : ایسنا
 

Medusa

کاربر سایت
Jul 6, 2008
2,729
نام
Javad
منم آسیاتک دارم زنگ زدم پشتیبانی آسیاتک میگم خانوم من بازی آنلاین انجام میدم پینگ خیلی بده الانم روی 1100 هست:( خانومه یه لبخند کوچکی پشت تلفن زد و بهم گفت ما بازی آنلاین پشتیبانی نمیکنیم:| حالا تا هرچه قدر که میخواد بره بره.!!!!!:|
پینگ بخوره تو سرش این Asiashit .
دیشب زنگ زدم میگم سرعت دانلودم کمه میگه سرعت دانلودت چقدره میگم :90-100 میگه کاملا عادیه ! میگم چرا خب من سرویس 2مگ گرفتم میگه سرویس های 2 مگ از این به بعد ساعت رایگانشون روی 1 مگ هست و این سیاست جدید شرکته !
اینا دزدهای مدرن هستن دیگه از دیوار مردم بالا نمیرن خیلی راحت کم فروشی میکنن :|
 

EXiTE

کاربر سایت
Apr 17, 2012
255
تا آخر بهار ؟ :p ما تا پایان زمینم وایمیسیم به شرط درست شدن نت ولی من یکی که چشمم آب نمیخوره تا اون موقع هم ما نت درست حسابی داشته باشیم :-b
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
الان چند وقت است پینگ مخابرات خیلی خوب شده اومده روی 110 و تغییر نمی کنه اما نمی دونم چرا به زور میره توی سایت های که https هستند.
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
دوستان یک سوال . من می خوام یک اشتراک نامحدود بگیرم اما شنیدم که میگن اگه با نامحدود زیاد دانلود کنی سرعتت رو شدید میارن پایین یا اینکه کلا دانلودت رو قطع می کنن ! میشه یک راهنمایی بکنین ؟! ممنون .
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
دوستان یک سوال . من می خوام یک اشتراک نامحدود بگیرم اما شنیدم که میگن اگه با نامحدود زیاد دانلود کنی سرعتت رو شدید میارن پایین یا اینکه کلا دانلودت رو قطع می کنن ! میشه یک راهنمایی بکنین ؟! ممنون .
اصلا ربطی به دانلود نداره ،بستگی به وضعیت سیاسی کشور داره .خراب == اوضاع نابود برای اینترنت . اوضاع کشور معمولی = این فرض محال است ،در نتیجه اینترنت هیچ وقت سرعت نرمال نداره و همیشه مثل یک متغیر عمل می کنه و تعییر می کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر