و Bioshock-Cod-Fallout-TES-Castlevania.... :d
علی اگه کپکام الان استودیوهای اون زمانش رو داشت با اون نابغهها مطمئن باش هر سال رکورد بهترین RE رو جابجا میکرد
یه نفر هیچوقت هیچ کاری نمیتونه بکنه...
خب آره تک و توکی هم هستن کاوه ولی دقت کن اونا همون اول کارگردانشون به چشم نمیومد و یکی اومد جمعشون کرد.
برای Castlevania دیوید کاکس اومد
برای TES و Fallout تاد هوارد اومد
COD با بودن وست و زمپلا توی اوج خودش بود
Bioshock هم که کن لوین بالای سرش وایساده:d
==============================
منظورم من برعکس اینا هستن. اینا درست و حسابی نبودن و بعدا درست و حسابی شدن
ولی اون چیزایی که من گفتم درست و حسابی بودن و الان به رحمت ایزدی پیوستن و هر کی میاد تغییرات
خودش رو اعمال میکنه بدون اینکه بدونه اصلا هدف بازی چی هست.
کپکام توی نسل قبل فوق العاده بود ولی هم میکامی ازش رفت و هم اینافونه و هم میکامی. یعنی عملا سه سری نابود شدن.
چجور به این نتیجه مهم رسیدید؟؟
یعنی به نظر شما نوع دوربین مهم نیست؟؟
با این اوصاف دیگه میکامی مخشو گودزیلا گاز نگرفته ک بیاد زاویه سایکوبریک رو شونه بزاره و قاب تصویر رو روی
2.35:1 تنظیم کنه که سینماتیک بشه!! میومد همون دوربین استراتژیک کلاسیکو میزاشت!!
باید قبول کنیم ک دنیای گیم فرق کرده،نسلا عوض شده،تفکرات منتقدین فرق کرده!! دیگه کسی بابت دوربین کلاسیک پول نمیده!! و بعلاوه اینکه دوربین کلاسیک از نظر فنی محدودیت های زیادی رو واسه سازنده ایجاد میکنه!!
نه مهم نیست. اون زمان میکامی میخواست همین دوربین از روی شونه رو پیاده کنه (توی شماره اول) ولی محدودیت سخت افزاری PS1 نمیگذاشت. مجبور میشد از بک گراند از پیش رندر شده استفاده کنه.
اگر منظورتون اینه که با دوربین کلاسیک ترس بازی بیشتر میشد، خب این حرف درست نیست چه بسا توی RE4 هم توی دهکده اول بازی ترس کاملا حس میشد.
در نهایت منم گفتم دوربین مهم نیست. برای کسایی میگم که پیش خودشون میگن که باید دوربین کلاسیک باشه تا RE یه بازی خوب بشه.
پ.ن: دوربین مهم نیست بلکه سازنده باید بدونه چکار باید بکنه و قطعات پازل رو درست بچینه. این کار هر کسی نیست