Nima Redfield
کاربر سایت
البته نیما هنوز تایید نشده بغیر از 2 کدوما ریمیک میشن ولی با توجه به اینکه بعد از 1 قراره 2 ریمیک بشه. میشه احتمال داد کپکام به فکر ریمیک 3 و کد ورونیکا هم میفته.اما باید صبر کرد.
من خیلی دوست دارم کد ورنیکا ریمیک بشه.متاسفانه کد ورونیکا اصلا واسه pc عرضه نشد .مقصر کپکامه که اینو واسه pc عرضه نکرد و خیلیا یا دیر با کد ورونیکا آشنا شدن و یا هنوز اونو بازی نکردن.در حالیکه شماره 2و 3 رو خیلیا میشناسن و بازی کردن.
اچ دی کردن نسخه های کلاسیک هم همون طور که میدونی فایده نداره.چون چیز دندون گیزی بدست نمیاد و فقط رزولوشن بالا میره و عملا پیشرفت چشم گیری دیده نمیشه و بازی انگار هممونه!
اچ دی کردن مثل این میومنه که یه ساختمان رو بخوای از نو رنگ امیزی و تمیزترش کنی و ریمیک کردن مثل این میمونه که یه ساختمان رو دوباره از نو بسازی.پس ریمیک کردن نسخه های قدیمی خیلی بهتره.
بعضی از فنها ریمیک کردنو کار بیهوده میدونن.چون یا میترسن بازی خراب بشه یا اینکه چون نسخه اورجینال بازی رو قبلن انجام دادن دیگه ریمیکش براشون ارزش چندانی نداره. ولی دلیل جالبی نیست.نسخه شماره 1 بهترین مثاله که با وجود لوث شدن داستان واقعا شاهکار از آب در اومد.
راستی نیما زیاد به شماره دار بودن و اینا اهمیت نده.
در مورد HD کردن نسخه های کلاسیک که خب بله.قطعا فایده ای نداره و باید حتما ریمیک بشن!
در مورد شماره دار بودن هم اسماعیل جان،بای من و شما و فن های حرفه ای مهم نیست.چون داستان برامون مهمه و به این درک رسیدیم که داستان اصلی رو از فرعی تشخیص بدیم.ولی مطمئن باش که هم برای اکثریت فن ها و هم برای خود کپکام به شدت مهمه.همیشه کپکام از لحاظ اقتصادی،روی نسخه ی شماره دار حساب باز میکنه و استدیو و هزینه ی اصلی هم برای اونه.به قول خودن اونقدر که مردم عوام 3 رو بازی کردن،یک صدمش هم کد ورونیکا رو بازی نکردن و حتی نمیدونن چنین چیزی ساخته شده.چون کسی به ذهنش نمیرسه که ممکنه بین 3 و 4،یک نسخه ای به اسم کد ورونیکا هم اومده باشه که اتفاقا داستانش از خود 3 و 4 هم مهمتر بوده باشه.فقط فن های حرفه ای و کسانی که توی اینترنت سرچ میکنن میفهمن.یا همین رولیشنز 2 که هم داستانش از 6 مهمتره و هم آتمسفرش بهتر.ولی نه بودجه ی زیادی براش صرف کردن و نه زمان کافی.در عوض استذیو و بودجه ی اصلیشون رو واسه 6 گذاشتن.با وجود اینکه یک داستان فرعی و بیخود داشت.فقط چون شماره داشت و از لحاظ اقتصادی روش حساب باز کرده بودن.حضور مشترک لیون و کریس و همچنین ساخت دو سناریوی متضاد برای طرفداران سبک کلاسیک و اکشن هم خودش گواه این ادعاست!
پس نمیشه گفت که شماره دار بودن یا نبودن مهم نیست یا تاثیری روی اصل ماجرا نمیذاره.به قول علی حتی همین برداشتن اسم 3 از کد ورونیکا،خودش باعث شد که نقش کلیر اونطور که باید به چشم نیاد و از لیست شخصیت های تجاری کپکام خارج بشه.پس طبیعی هم هست که توی هیچ نسخه ی شماره داری حضور پییدا نکنه و بعد از 15 سال بیارنش توی نسخه ی بی شماره ی رولیشنز 2 که چه از لحاظ صرف زمان و هزینه و چه از لحاظ تایم خود بازی،بیشتر به یک مینی گیم شبیه بود (تازه همونم فقط برای بستن دهن فن های قدیمی).در عوض لیون و کریس که توی نسخه های شماره دار (4 و 5) حضورهای موفق و پر فروشی رو تجربه کرده بودن،دوباره و بدون هیچ دلیل داستانی،بلافاصله توی نسخه ی شماره دار بعدی هم حضور پیدا کردن.با اینکه نه از ایدا و سازمان چیزی فهمیدیم و فقط شاهد یک داستان فرعی و صد البته هندی برای لیون و ایدا بودیم و نه حضور کریس پس از اتمام داستان اصلیش در 5 لازم بود و باز برای اون هم یک داستان فرعی و قابل حذف سرهم شد.در مورد جیک هم چیزی نگم بهتره!
- - -ویرایش - - -
کد ورونیکا یه بار واسه نسل هفت ریمستر شد البته:d
ایمان جان،اونجا فقط HD شد نه ریمیک.به قول اسماعیل،فقط رزولیشن بازی رفت بالا!
آخرین ویرایش: