سبک داستان ایجاب میکنه که پاتنر باشه
ولی در کل با حرفات موافقم مخصوصا اینکه میگی لوکیشن با داستان ارتباط داره.مثلا توی RE3 این ارتباط خیلی قشنگ ایجاد شده بود و با وجودیکه بازی داستان پیچیده ای نداشت ولی از داستان بازی خیلی خوشم اومد.
اگه طراحی لوکیشنها با اتمسفر گیرا انجام بشه حتی اگه داستان بازی خیلی پر پیچ خم نباشه خیلی بهتر از بازی ای مثل RE6 میشه که با وجود داستان گسترده تر و پر پیچ خمتر ولی به دلیل نبود گیم پلی و لوکیشنهای جذاب بازی به مذاق خوش نیومد.
کلا من از داستان بازیهایی که بعد از RE5 ساخته شدن توقع و انتظار یه داستان قوی ندارم.چون تقریبا همه شخصیتها بجز ایدا ونگ پتانسیل داستانی خود رو تمام کرده اند. و هر چه کپکام میسازه صرفا واسه سرگرمی و محبوبیت سری RE و از همه مهمتر اینکه RE یکی ا بزرگترین عومال سود دهی واسه این شرکت بحساب میاد.
بنابراین من از داستان هیچ کدوم از سریهایی که بعد از نسخه 5 ساخته شدن بدم نمیاد چون داستان این بازیدیگه تموم شده.چقدر ویروس چقدر کمپانی چقدر شخصیت جدید؟
مشکل من با RE جدید گیم پلی اونهاست