بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
قراره اویل 4 برای wiiu هم بیاد:|8-|
Resident Evil 4 is coming to Wii U next week
دیروز من برای جاروبرقیم خریدمش. Wii U که سهله:biggrin1:
=======================
طبق آخرین چیزی که فهمیدم، ربکا الان مشاور B.S.A.A هست. توی RE The Stage حضور داشته به همراه کریس. بازیگرش هم ایشون بوده:

200

انصافا مدل فوق العاده ای براش انتخاب کردن. قشنگ به چهره بزرگ سال ربکا میخوره:biggrin1:
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به نظرتون بهترین بهترین نوع گیم پلی برای شماره بعدی باید چجوری باشه؟ گیم پلی پیچیده ای مثل RE6 یا گیم پلی ساده ولی کارآمد RE: Rev1-2 یا گیم پلی متوسطی و سنگینی مثل RE4-5 ؟
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
به نظرتون بهترین بهترین نوع گیم پلی برای شماره بعدی باید چجوری باشه؟ گیم پلی پیچیده ای مثل RE6 یا گیم پلی ساده ولی کارآمد RE: Rev1-2 یا گیم پلی متوسطی و سنگینی مثل RE4-5 ؟

گیم پلی سنگین مثل اویل 4.ولی خیلی سنگین تر از 4.مثل tlou.مهمات کم.استفاده از تبر و چکش و بیل و کلنگ...:d.اپگرید اسلحه ها هم مثل اویل 4 باشه.حرکات رزمی هم نباشه کلا
کمی مخفی کاری هم باشه دیگه عالیه.شخصیتش هم جدید باشه و جوون که مثلا حس ترس رو تجربه کنیم
جدای از گیم پلی منتظر یه گرافیک خفن هم هستم.به داستان هم امیدی ندارم:d
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
گیم پلی سنگین مثل اویل 4.ولی خیلی سنگین تر از 4.مثل tlou.مهمات کم.استفاده از تبر و چکش و بیل و کلنگ...:d.اپگرید اسلحه ها هم مثل اویل 4 باشه.حرکات رزمی هم نباشه کلا
کمی مخفی کاری هم باشه دیگه عالیه.شخصیتش هم جدید باشه و جوون که مثلا حس ترس رو تجربه کنیم
جدای از گیم پلی منتظر یه گرافیک خفن هم هستم.به داستان هم امیدی ندارم:d
ولی به نظرم اون گیم پلی سنگین الان یه خورده رو اعصاب باشه. به نظرم بهترین گیم رو Rev 2 ارائه داد. بازی خیلی روون بود. داج کردن رو هم خیلی خوب ساخته بودن و به شدت کارآمد بود. البته داج کردن Rev 1 هم خوب بود ولی اون خیلی حساب شده بود و امکان خطا خیلی زیاد بود.
مهمات کم باشه. پارتنر نباشه. آهنگ متال و راک و هیجانی نداشته باشه. سکوت محض یا یه آهنگ مخوف و رمز آلود مثل ریمیک داشته باشه. تعداد دشن ها کم باشه و جاهای حساب شده گذاشته شده باشن. لوکیشن خیلی مهمه، دوست ندارم جاهای دور افتاده باشه. شهر یا ترجیحا یه عمارت باشه (عمارت خونگی، پلیس، بیمارستان و مدرسه). باز هم ترجیحا شب باشه. شخصیت هم به قول تو جدید باشه و شخصیت پردازی خوبی داشته باشه.
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,306
نام
shahab
به نظرتون بهترین بهترین نوع گیم پلی برای شماره بعدی باید چجوری باشه؟ گیم پلی پیچیده ای مثل RE6 یا گیم پلی ساده ولی کارآمد RE: Rev1-2 یا گیم پلی متوسطی و سنگینی مثل RE4-5 ؟

Rev2از همش بهتر بود بعدشم 4 بنظرم.
گیم پلی6 که اصلا Rev1هم خوب بود ولی تکراری. از محیط بازی و داستان هم من که توقع ندارم ولی شبیه شماره 4 هم باشه من راضیم.
کارکتر بازی جدید باشه خوبه ولی همچنان من که از بازی کردن با کارکتر لیون و کلر خسته نمی شم:d
 

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
به نظرتون بهترین بهترین نوع گیم پلی برای شماره بعدی باید چجوری باشه؟ گیم پلی پیچیده ای مثل RE6 یا گیم پلی ساده ولی کارآمد RE: Rev1-2 یا گیم پلی متوسطی و سنگینی مثل RE4-5 ؟
از نظر من گیم پلی 6 فاجعه بود. این تیپ شلوغی به اویل نمیاد و فقط اعصاب خورد کنه گیم پلی 4 خوب بود اما بشخصه گیمپلی ترکیبی کلاسیک و مدرن تقریبا مثل revelation 2 رو ترجیح میدم اما همین عنوان هم اشکالاتی داشت که امیدوارم برطرف شه مثلا
حضور پارتنر
اسانی مراحل و عدم وجود چلنج به مقدار کافی
مهمات و امکانات بسیاری که در اختیار قرار میگرفت
================================
و بطری های: نمیدونم برای شما اینجور بود یا نه اما هروقت بطری منفجره درست میکردم باید مصرف میکردم و جای ذخیره نبود در صورتی که اگه جا نبود باید مواد رو ترکیب میکردی و همون موقع بدون دلیل استفاده میکردی...اگه فقط مشکل منه یکی بگه
==================================
علی این عکسه چی بود بالا نمیاد؟
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
ولی به نظرم اون گیم پلی سنگین الان یه خورده رو اعصاب باشه. به نظرم بهترین گیم رو Rev 2 ارائه داد. بازی خیلی روون بود. داج کردن رو هم خیلی خوب ساخته بودن و به شدت کارآمد بود. البته داج کردن Rev 1 هم خوب بود ولی اون خیلی حساب شده بود و امکان خطا خیلی زیاد بود.
مهمات کم باشه. پارتنر نباشه. آهنگ متال و راک و هیجانی نداشته باشه. سکوت محض یا یه آهنگ مخوف و رمز آلود مثل ریمیک داشته باشه. تعداد دشن ها کم باشه و جاهای حساب شده گذاشته شده باشن. لوکیشن خیلی مهمه، دوست ندارم جاهای دور افتاده باشه. شهر یا ترجیحا یه عمارت باشه (عمارت خونگی، پلیس، بیمارستان و مدرسه). باز هم ترجیحا شب باشه. شخصیت هم به قول تو جدید باشه و شخصیت پردازی خوبی داشته باشه.
شاید هم درست بگی ولی به نظر من گیم پلی به سبک tlou باشه هم میتونه خوب باشه.البته رولیشنز 2 هم مثل tlou بود:d
پارتنر رو هم خداکنه حذف کنن واقعا دلیلی نمیبینم واسه وجودش:|.فقط تو کات سینا بیاد مثل ایول های قدیم...
لوکیشن ارتباط مستقیم با داستان داره.اگه شماره 7 ادامه رولیشنز 2 باشه احتمالا بازم هم لوکیشن دور افتاده باشه.اگه بخوان یه محیط شهری باشه کلا داستان رو باید یه جور دیگه پیش ببرن.من از بعضی لوکیشن های اویل 6 مثل مراحل اولیه لیان خوشم اومد ولی خب داستانش افتضاح بود


کارکتر بازی جدید باشه خوبه ولی همچنان من که از بازی کردن با کارکتر لیون و کلر خسته نمی شم:d
باو بکشین بیرون از لیان و کلر:d.مویرا گزینه خوبیه:d
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
علی این عکسه چی بود بالا نمیاد؟
عکسه رو از توی ویکیای ربکا برداشتم. الان آپلودش نمیکنه:| اگه میتونی خودت نگاه کن. ظاهرا اینجا فیلــــــــتر شده.
شاید هم درست بگی ولی به نظر من گیم پلی به سبک tlou باشه هم میتونه خوب باشه.البته رولیشنز 2 هم مثل tlou بود:d
پارتنر رو هم خداکنه حذف کنن واقعا دلیلی نمیبینم واسه وجودش:|.فقط تو کات سینا بیاد مثل ایول های قدیم...
لوکیشن ارتباط مستقیم با داستان داره.اگه شماره 7 ادامه رولیشنز 2 باشه احتمالا بازم هم لوکیشن دور افتاده باشه.اگه بخوان یه محیط شهری باشه کلا داستان رو باید یه جور دیگه پیش ببرن.من از بعضی لوکیشن های اویل 6 مثل مراحل اولیه لیان خوشم اومد ولی خب داستانش افتضاح بود
TLOU مشکلی نداره. من یه خورده که بازی کردم بازی روونی بود:d
پارتنر هم ایرادی به RE5 وارد نیست. پارتنر از Zero وجود داشته و اونجا پرداخت خوبی بهش داده شده بود ولی جدیدا یا روی اعصاب هست یا بازی رو اکشن و ترس رو نابود میکنه.
اتفاقا اگر 7 قراره ادامه Rev 2 باشه میاد توی شهر. به خاطر پایان بازی:d
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
درود ...
در راستای سوال که علی مطرح کرده ... اولش باید در نظر بگیریم که بخشی از گیم پلی رزیدنت ایول به کشتن ختم میشه. یعنی مثلا کشتن زامبی بخشی از لذتی هست که مخاطب همیشه در انتظارش هست. اما مشکل اصلی اینجاست که این همه خواسته های ماها نیست. رازآلود بودن هم بخشی از همین لذت هست. یعنی اینکه ما نمیدونیم چرا اینجاییم و هی به دنبال جواب میگردیم و در هر مرحله که به پاسخی میرسیم چندین سوال جدید واسمون بوجود میاد. حل معما هم دقیقا در راستای همون اتمسفر اسرارآمیر هست. چون همون طور که میدونید بخشی از داستان در سری کلاسیک از طریق حل معما و اون شرح و راهنمایی که جهت حل اون نوشته شده بود منتقل میشد. مسأله بعد مسأله داستان هست. داستان همیشه عضو جدایی ناپذیر این سری هست. داستان همیشه مهمترین عامل برای ادامه داشتن یک سری بوده و رزیدنت ایول هم همینطوره ... داستان همیشه بوده و هست و خواهد بود. یعنی اگر بازی حتی فرا اکشن هم باشه باز هم برای بقا نیاز به داستان داره. علت هم مشخصه؛ چون داستان شاخص اصلی بازی هست. حالا اینکه میگم چرا شاخص اصلی هست به این جهت هست که همه ارکان بازی از ترس مرموزانش گرفته تا معما، از مانسترها و تایرنتهای بی نقصش تا موسیقیهای تاثیرگذارش تقریبا میشه گفت که محو شدن. ولی داستان با اون فرار و نشیبی که همیشه داره همچنان پابرجاست. اول ببینیم که ما چی میخوایم. بعدش ببینیم مخاطبین مدرن چی میخوان. بعدش ببینیم اکثریت چی میخوان. در نهایت ببینیم کپکام به کدوم دسته از مخاطبینش اهمیت میده. خب سلیقه ما که واضح هست ... خلاصش میشه همون RE:Rev2 بروبکس مدرن همه همون RE6 با یک سری اصلاحات ... اون winning side هم که مشخصه که برادران جدید الورود هست :D کپکام هم عنوان شماره دارش رو قطعا برای سود بیشتر منتشر میکنه؛ پس مجبوره بازی رو اکشن تر کنه. این یعنی ما چه بخوایم و چه نخوایم بعید هست که عناصر کلاسیک رو به وضعیت فعلی رزیدنت ایول اضافه کرد؛ چرا که کلا این 2 تا در تضاد با هم هستن.
پس به نظر من به جای این سوال که گیم پلی شماره هفتم به چه سبکی باشه باید این موضوع مطرح بشه که کپکام چطور میتونه این المان های متضاد رو در کنار هم قرار بده.
 

esmael

کاربر سایت
May 7, 2013
248
نام
اسماعیل
شاید هم درست بگی ولی به نظر من گیم پلی به سبک tlou باشه هم میتونه خوب باشه.البته رولیشنز 2 هم مثل tlou بود:d
پارتنر رو هم خداکنه حذف کنن واقعا دلیلی نمیبینم واسه وجودش:|.فقط تو کات سینا بیاد مثل ایول های قدیم...
لوکیشن ارتباط مستقیم با داستان داره.اگه شماره 7 ادامه رولیشنز 2 باشه احتمالا بازم هم لوکیشن دور افتاده باشه.اگه بخوان یه محیط شهری باشه کلا داستان رو باید یه جور دیگه پیش ببرن.من از بعضی لوکیشن های اویل 6 مثل مراحل اولیه لیان خوشم اومد ولی خب داستانش افتضاح بود



باو بکشین بیرون از لیان و کلر:d.مویرا گزینه خوبیه:d
سبک داستان ایجاب میکنه که پاتنر باشه :D
ولی در کل با حرفات موافقم مخصوصا اینکه میگی لوکیشن با داستان ارتباط داره.مثلا توی RE3 این ارتباط خیلی قشنگ ایجاد شده بود و با وجودیکه بازی داستان پیچیده ای نداشت ولی از داستان بازی خیلی خوشم اومد.
اگه طراحی لوکیشنها با اتمسفر گیرا انجام بشه حتی اگه داستان بازی خیلی پر پیچ خم نباشه خیلی بهتر از بازی ای مثل RE6 میشه که با وجود داستان گسترده تر و پر پیچ خمتر ولی به دلیل نبود گیم پلی و لوکیشنهای جذاب بازی به مذاق خوش نیومد.
کلا من از داستان بازیهایی که بعد از RE5 ساخته شدن توقع و انتظار یه داستان قوی ندارم.چون تقریبا همه شخصیتها بجز ایدا ونگ پتانسیل داستانی خود رو تمام کرده اند. و هر چه کپکام میسازه صرفا واسه سرگرمی و محبوبیت سری RE و از همه مهمتر اینکه RE یکی ا بزرگترین عومال سود دهی واسه این شرکت بحساب میاد.
بنابراین من از داستان هیچ کدوم از سریهایی که بعد از نسخه 5 ساخته شدن بدم نمیاد چون داستان این بازیدیگه تموم شده.چقدر ویروس چقدر کمپانی چقدر شخصیت جدید؟
مشکل من با RE جدید گیم پلی اونهاست
 

NERO TURBO

into the Dark city
کاربر سایت
Jun 3, 2011
641
نام
Armin
سبک داستان ایجاب میکنه که پاتنر باشه :D
ولی در کل با حرفات موافقم مخصوصا اینکه میگی لوکیشن با داستان ارتباط داره.مثلا توی RE3 این ارتباط خیلی قشنگ ایجاد شده بود و با وجودیکه بازی داستان پیچیده ای نداشت ولی از داستان بازی خیلی خوشم اومد.
اگه طراحی لوکیشنها با اتمسفر گیرا انجام بشه حتی اگه داستان بازی خیلی پر پیچ خم نباشه خیلی بهتر از بازی ای مثل RE6 میشه که با وجود داستان گسترده تر و پر پیچ خمتر ولی به دلیل نبود گیم پلی و لوکیشنهای جذاب بازی به مذاق خوش نیومد.
کلا من از داستان بازیهایی که بعد از RE5 ساخته شدن توقع و انتظار یه داستان قوی ندارم.چون تقریبا همه شخصیتها بجز ایدا ونگ پتانسیل داستانی خود رو تمام کرده اند. و هر چه کپکام میسازه صرفا واسه سرگرمی و محبوبیت سری RE و از همه مهمتر اینکه RE یکی ا بزرگترین عومال سود دهی واسه این شرکت بحساب میاد.
بنابراین من از داستان هیچ کدوم از سریهایی که بعد از نسخه 5 ساخته شدن بدم نمیاد چون داستان این بازیدیگه تموم شده.چقدر ویروس چقدر کمپانی چقدر شخصیت جدید؟
مشکل من با RE جدید گیم پلی اونهاست
البته اسی جان بعد از 5 به غیر از ایدا ابهاماتی راجب کلر،بری، ربکا،بیلی،استیو بوده و هنوزم هست بعضیاشون...rev2 اول خیلی زیبا شروع کرد و میتونست کلی ابهامات استیو رو برطرف کنه داستان میتونست بعد 5 خارق العاده باشه اما متاسفانه نقاط ضعف بسیاری پیدا کرد و در سطح متوسط رو به خوب قرار گرفت...سوال بعدی بعد از ایدا مربوط به ربکا هست که بشدت منتظر این همه اتفاقات در این خلال هستم و همچنین ایدا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر