حمید از نظر من هنوزم که هنوزه بهترین دوربین همون کلاسیک هستش ولی همونجور که احسان گفته، اون دوربین متناسب با گیم پلی کلاسیک بوده.
توی همین ورژن Hallucination هم دوربین متناسب با گیم پلی هست (حداقل با توجه به تنها ویدئویی که ازش در دسترس هست). تعداد دشمن ها کم و حالت کند بازیکن که باعث میشه همین دوربین و جایگیری اون توی صحنه های مختلف هر 2تا هدف سازنده رو چه از نظر ترس و چه از نظر گیم پلی تامین کنه.
ولی یکی مثل RE4 چی؟ دشمنا گروهی حمله میکنن. باید دوربین به شکلی باشه که مثلا وقتی با یه اسلحه مثل شات گان شلیک میکنی، AOE داشته باشه (Area of Effect) که روی کل جمعیت تاثیر بذاره. مطمئن باش میکامی اینا رو در نظر گرفته بوده.
اما در مورد ایده هم هر چی بوده، با ساختار RE همخونی نداشته. همونجور که میبینی میکامی اون ایده رو توی یه IP جدید به اسم TEW پیاده کرده. هرچند به قول تو این تخیلی بازیا و عناصر ماورایی از شماره 4 به بعد به بازی رخنه کردن و اون ایده زره های قرون وسطایی که اوایل قرار بوده ماورایی باشن، یه انگل انداختن توش که مثلا جنبه علمی تری بهش بدن که خب ...
اگر دقت کرده باشی توی همین ویدئو، از نظر فنی به مراتب توی سطح بالاتری نسبت به خود RE4 قرار داره. ولی محدودیت های سخت افزاری که هزینه بر بودن، باعث شد این ورژن به نتیجه نرسه.
توی همین ورژن Hallucination هم دوربین متناسب با گیم پلی هست (حداقل با توجه به تنها ویدئویی که ازش در دسترس هست). تعداد دشمن ها کم و حالت کند بازیکن که باعث میشه همین دوربین و جایگیری اون توی صحنه های مختلف هر 2تا هدف سازنده رو چه از نظر ترس و چه از نظر گیم پلی تامین کنه.
ولی یکی مثل RE4 چی؟ دشمنا گروهی حمله میکنن. باید دوربین به شکلی باشه که مثلا وقتی با یه اسلحه مثل شات گان شلیک میکنی، AOE داشته باشه (Area of Effect) که روی کل جمعیت تاثیر بذاره. مطمئن باش میکامی اینا رو در نظر گرفته بوده.
اما در مورد ایده هم هر چی بوده، با ساختار RE همخونی نداشته. همونجور که میبینی میکامی اون ایده رو توی یه IP جدید به اسم TEW پیاده کرده. هرچند به قول تو این تخیلی بازیا و عناصر ماورایی از شماره 4 به بعد به بازی رخنه کردن و اون ایده زره های قرون وسطایی که اوایل قرار بوده ماورایی باشن، یه انگل انداختن توش که مثلا جنبه علمی تری بهش بدن که خب ...
اگر دقت کرده باشی توی همین ویدئو، از نظر فنی به مراتب توی سطح بالاتری نسبت به خود RE4 قرار داره. ولی محدودیت های سخت افزاری که هزینه بر بودن، باعث شد این ورژن به نتیجه نرسه.