بحث و تبادل نظر در مورد سری Prince Of Persia

بهترین نسخه ی این سری(نسخه های Arcade را شامل نمی شود)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
تاپیک های بازی هایی مثل پرنس و سایلنت هیل و مافیا که بالا میاد و وقتی می بینم یوبی و کونامی و 2k چی به سر این عناوین بیادموندنی و خاطرات ما آوردند آتش میگیرم خداوکیلی اون سه گانه چی بود لعنتی از همه نظر عالی بود شماره دوم که دیگه غوغایی بود واقعا حیف پرنس که به خاطر اساسین کنار گذاشته شد
 
3247a.jpg


تاریخ انتشار : November 2008
سبک : Action
سازنده :Ubisoft Casablanca
ناشر : Ubisoft
سبک : اکشن . ادونچر . پلتفرمر

بازی انحصاری و فوق الاده ی NDS هست . شما با قلم DS میتونید حرکات آکروباتیک استادانه رو انجام بدین ، با دشمنانتون بجنگید ، به کمک این شاهزاده ی بی نظیر !

داستان حماسی بازی باز هم ادامه داره ....این بار در یک سفر ماجراجویی پرخطر ،بازی بواسطه ی داستان عمیق و اصلی و کنترل عالی خودش شما رو به طور کامل تو دنیای خودش غرق میکنه .

به وسیله ی قلم فوق العاده ی DS :مراحلی طراحی شده که شما میتونید تو بیش تر از 50 Map ــش به جستجو تو شهر های متروکه بپردازید و با سیاهی و دشمنای شیطانی به مبارزه بپردازید .


3247b.jpg

شما میتونید با کاراکتر های جدید بازی کنید :Magus که میتونید در بین مبارزه ها بین او و پرنس سویچ کنید و و پازل ها رو به وسیله ی قدرت جادویی اون حل کنید .

عناصر پلتفرمینگ در این بازی خیلی زیاد هستند. شما باید با استفاده از عناصر پلتفرمینگ بازی معما های زیاد بازی رو حل کنید .

بازی با استفاده از قابلیت های stylus تغییرات زیادی کرده. با هر دکمه روی DS میتونید special power رو فعال کنید. این بازی سراسر با stylus کنترل میشه (مثل Ninja Gaiden DS )بازیکنا میتونن با stylus به پرنس دستور حرکت بدند و با اون جلو برن و مراحل رو رد کنن ،بپرند و از برآمدگی ها آویزون بشن !

بازیکن ها باید با استفاده از توانایی ای پرنس دنیا رو تبدیل به یه دنیای خوب بکنن ،و باید از تمام اشیایی که تو بازی میبینند استفاده بکنند تا مراحل رد شده و دسترسی اونا بیشتر بشه

بازی از هر دو صفحه ی DS هم استفاده میکنه .
 
بخش اول:KB اصلا چی هست؟
خب خب
می خوام این تاپیک رو به دلایلی از دل خاک بکشم بیرون در ابتدای کار لطفا به عکس زیر توجه کنید
Coverzv4.jpg
خب حتما می گید باکس The Two Throne هستش دیگه مشکلش چیه؟
اما لطف کنید به عکس زیرهم یه نگاهی بندازید
69668_63h739u.jpg
خب حتما با خودتون می گید این هم یه باکس آرت دیگه از The Two Throne هستش دیگه مشکلش چیه؟
اگه همچین چیزی می گید باید بگم داستان بسیار پیچیده تر این حرف هاست.عکسی که در بالا دیدید برای نسخه ی نابود شده ای از این سری به اسم Kindred Blades هستش که قرار بود دنباله ای برای WW و پایان رسمی برای سه گانه ی شن های زمان باشه
تریلر مربوط به Kindred Blades
دموی مربوط به Kindred Blades که در مراحله ی ساخت به نمایش در اومد
حتی مصاحبه ای با گیم اسپات هم داشتن دوستانمون در یوبی
اما بعد از به نمایش اونا در E3 2005 دوستانمون یهویی بازی رو که در مراحل ساخت بوده کن فیکون می کنن از بعضی از ایده هاش برای TTT استفاده می کنن به عنوان نمونه در مصاحبه با گیم اسپات توضیح داده شد که مکانیزم تغییر از پرنس به دارک پرنس با آتشه و مکانیزم تغییر دارک پرنس به پرنس با آب که در TTT بخش اول به کل حذف شد و جاش رو یه مورد ناگهانی گرفت ولی بخش دوم سرجاش موند.اصل بیس داستانی رو شوت می کنن به سطل اشغال و یکسری از دوستان رو می کشونن به TTT و بخاطر جلب رضایت منتقدین تم دارکش رو به مقدار زیادی از بین می رن.
کات سینی که رد پایان اصلی WW پخش میشه تفاوتی 180 درجه با TTT داره و علاوه بر اون بیشتر آرت ها و عکسی هایی که ما به عنوان TTT میشناسیمش در اصل برای KB می باشد و چون TTT بر اساس KB ساخته شده این عکس ها و آرت به عنوان TTT شناخته میشه.(به لباس توجه کنید)حتی در Extra Features دو تخت شاهی می تونید ردپای آرت های KB رو پیدا کنید چون آرت های قرارداده شده برای کایلینا,آرت های KB هست و دره ای شباهت به کایلینای درون بازی نداره:D:D(پایین یه نمونه رو قرار می دم)!!!!!
prince-of-persia-3-working-title-20050517010644956.jpg prince-of-persia-3-working-title-20050514104328673.jpg prince-of-persia-3-working-title-20050517010644034.jpg
و جالب تر اینکه چهره های اتوبوس رد شده:D TTT حاصل تغییر KB به TTT است
8BQk2.png
LLfwx.png

اینکه چرا یهویی KB منهدم شد و TTT از دلش بیرون اومد مشخص نیست:-? ولی براساس اطلاعاتی که جسته و گریخته پیدا می شه KB پتانسیل به مراتب بیشتری از TTT داشت~X(x-(
روحش شاد و یادش گرامی!!! لعنت فرستادن بر یوبی سافت فراموش نشودx-(x-(
 
آخرین ویرایش:
خالق Prince of Persia گفته دوست داره با یه ریبوت این سری رو به صنعت برگردونه!
منبع درواقع توییتر هست که Gamespot اون رو به شکل خبر منتشر کرد. ماجرا هم از این قراره که خانوم Chrissy Tiegen یه توییت میکنه و میگه خیلی PoP رو دوست داشته و از بازی کردنش لذت میبرده، و چقدر خوب میشه که این سری هنوز زنده باشه و ادامه داشته باشه.

جناب مکنر هم واکنش نشون میده به این توییت و میگه کریسی، من میدونم خیلی های دیگه هم همین حس رو دارن. و ما همه تلاشمون رو خواهیم کرد تا این (بازگشت PoP) اتفاق بیفته. جناب مکنر علاقه دارن که PoP رو ریبوت کنن و دوباره برگردونن به صنعت.

البته همونطور که گفتم این صرفا نظر جوردن مکنر هست و گویا داره مخ روسای یوبیسافت رو میزنه تا اجازه بدن سری رو ادامه بده. و شایدم صرفا چون دیده بانو کریسی درخواست کرده جوگیر شده یه چیزی پرونده:D

پ.ن: اتفاقا ملت هم کلی توییت کردن که ادامه 2008 رو بسازه، اما به نظر من اگه قراره پرینس بعدی ادامه ایشون باشه همون نسازن بهتره. جز یه چیزی تو تم WW از طرف اینجانب به عنوان PoP پذیرفته نمیشه.
پ.پ.ن: PoP:WW از نظر من بهترین اکشن ادونچر تاریخ و کلا هم جزو 5 تا بازی خفن تمام اعصاره!
آخرین اخبار از pop
---------------------------
تکبیر :-bd
مکنر بهتره پاش رو کلا از ماجرای ساخت POP بکشه کنار و فقط به عنوان مالک آی پی فعالیت کنه.هنوز یادمون نرفته استاد زمان عرضه WW هر چی بد و بیراه بود بارش کرد و یکی از عوامل اصلی تغییر جو نسبت به WW و انهدام KB بودx-(
POP 2008 هم جزو بازی ها حساب نمیشه هر چند اگه اسم دیگه ای داشت برای من بازی بسیار لذت بخشی می شد ولی به عنوان فردی که تمام نسخه ها رو در تمامی پلت فرم ها بازی کرده به عنوان یک POP اصلا احساس مثبتی در موردش ندارم
 
آخرین ویرایش:
بخش دوم:اتفاقات KB
بر اساس اون چیزی که در نت و فروم های pop یوبیسافت(مخصوصا اونایی که در موردKBست) موجوده بعد از E3 2005 و به نمایش در اومدن تریلر و دمو طرفداران sot و سایت ها(اونایی که از WW گرخیده بودن)اعتراضات زیادی به جو WW گونه ی KB می کنن و درخواست اصلیشون هم این بوده که جو بازی برگرده به sot,فرح رو بچسبونن به پرنس,یوری رو هم به جای رابین برگردونن و خلاصه شن های زمانیش بکنن.
مسئول اصلی KB یانیس مالات بود که این مسئولیت رو در sot وww (در ww به همراه برتراند هیلیاس)برعهده داشت.مالات قصد داشت ترکیبی از sot و ww رو بسازه و به بهترین شیوه ی ممکن پرونده ی سه گانه ی شن های زمان رو ببنده اما بعد از اعتراضات یوبی سافت که نگران سود خودش میشه مالات رو از پروژه برمی داره و بن متس رو جایگزین می کنه با این ماموریت که KB رو بکوبه و نسخه ی sot شو بسازه.اما مشکل کار اینجا بود که این وقایع بعد از E3 اتفاق افتاده و زمان عرضه ی بازی هم مشخص شده بوده بخاطر همین متس فرصتی هفت یا هشت ماهه داشته اگر یادتون باشه همون زمان خبرهای جسته و گریخته ای از درگیری در یوبی سافت و تیم سازنده ی بازی اومد و پس از اون هم خبرهای زیادی از تعویض انجام شده در تیم سازنده هم پخش شد.همونطور که در پست مربوط به KB هم گفتم متس خیلی از ایده های اصلی بازی رو روانه ی سطل آشغال می کنه,گویندگان رو عوض می کنه(هم پرنس هم دارک پرنس) و محیط ها و شخصیت ها بازطراحی میشن و تاجای ممکن بازی رو شن های زمان زده می کنه تا نتیجه بشه TTT.مشکلات و افت گرافیکی(هنری و فنی) شدید بازی نسبت به ww و طراحی بد شخصیت ها هم که در دو تخت شاهی می بینیم با توجه به روند بالا کاملا قابل درکه و احساس ناقص بودن هم که در میان بازی به شما دست میده احساس کاملا درستیه.اگر در ef دو تخت شاهی کمی بگردید آرت هایی رو پیدا می کنید که نشون می دن ایده ی اصلی بازی چه چیزی بوده و KB قرار بود چه چیز باشه.x-(x-(:((:((
 
آخرین ویرایش:
بخش سوم KB:آرت ها
خب اول با آخر ww شروع کنیم و مقایسه کنیم با KB و TTT
ww.png ----> kb.png -------> t2t.png

یه فایلی میذارم که 26 یا 27 تا از آرت های KB توش هست.از جمله چهره ی پرینس و کایلینا قبل از رد شدن اتوبوس ! از روشون
جالب ماجرا اینجاست که بیشتر این آرتها تو خود فایل TTT و به عنوان EF قراردارن مثلا این آرت رو ببینید
POP_Kindred_Blades_Concept_01.jpg

در TTT همین لحظه وجود داره ولی با وجود فرح و وزیر تغییر شکل داده( اونی که مشخص کردم )!!!!!
وقتی این آرت ها رو می بینیم در کمال تاسف می تونیم به این فکر کنیم که قسمت سوم سه گانه یعنی KB چی می تونست باشه ولی به چی(TTT) تبدیل شد
KB
 
:Walkman:
Godsmack - I Stand Alone
در اصل این ترک برای فیلم اسکورپیون کینگ و به درخواست کارگردانش چاک راسل از سالی ارنا ساخته شده و در جاهای دیگه هم ظاهر شده و بسیار موفق هم بوده.ولی خب همه می دونیم که این ترک بیشتر با WW شناخته میشه تا با اسورپیون کینگ این هم یکی دیگه از عجایب WW :cool:
 
آخرین ویرایش:
جالب بود که حرفی از KB نزد
در هر صورت چرندیاتی که مکنر سر WW گفت به قیمت زمین خوردن کلی سری تموم شد.این بشر فکر می کرد سری با جو گل و بلبلی و دیزنی واری می تونه ادامه بده اما اشتباه بودن حرف هاش اثبات شد ولی به چه قیمتی؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: EAST2WEST
جالب بود که حرفی از KB نزد
در هر صورت چرندیاتی که مکنر سر WW گفت به قیمت زمین خوردن کلی سری تموم شد.این بشر فکر می کرد سری با جو گل و بلبلی و دیزنی واری می تونه ادامه بده اما اشتباه بودن حرف هاش اثبات شد ولی به چه قیمتی؟
مشکل TTT این بود که حتی نتونست اون فضای fairy tale مانند SOT رو پیاده کنه. کلا یچیز بی هویت بود متاسفانه.
ولی با تمام این از سر و ته زدنای بازی من بازم با دارک پرنس حال میکردم=((
 
  • Like
Reactions: reydge
مشکل TTT این بود که حتی نتونست اون فضای fairy tale مانند SOT رو پیاده کنه. کلا یچیز بی هویت بود متاسفانه.
ولی با تمام این از سر و ته زدنای بازی من بازم با دارک پرنس حال میکردم=((
دارک پرنس قرار بود خیلی خفن تر از اون چیزی باشه که در TTT دیدیم
تو یه مطلب سه قسمتی در مورد KB و TTT توضیح دادم که چطور شد اصلا TTT به وجود اومده.مقصر بی هویت بودنش هم در مرحله ی اول یوبی سافت و دوم همین آقای مکنر هستند.از نظر فنی بخوایم حساب کنیم یانیس مالات و برتراند هیلیاس و دسیلیه حق بیشتری به گردن این سری دارن تا خود مکنر.مکنر برای ما عزیز هست بخاطر خلق این IP ولی قرار نیست تو هرچیزی خودشو بندازه وسط که.در روند ساخت WW ازش کمک نگرفتن بعد در زمان عرضه ی WW میاد میگه به سلیقه ی من نیست.یکی نیست بهش بگه اصلا سلیقه ی جناب عالی مهم نیست اگه به سلیقه ی شما بود یه چیزی در میومد در حد TFS یا حتی بدتر.اگه به سلیقه ی شما بود که بعد از اون همه بلا در SOT باز هم قرار بود ماجرا دیزنینیزه شده رو ببینیم.اگه به سلیقه ی شما بود تهش میشد TTT.باعث تاسفه واقعا که پتانسیل بزرگی مثل KB قربانی این چرندیات شد و از دلش TTT در اومد واقعا حیف
 
  • Like
Reactions: Subject 16
:Walkman:
Godsmack - I Stand Alone
در اصل این ترک برای فیلم اسکورپیون کینگ و به درخواست کارگردانش چاک راسل از سالی ارنا ساخته شده و در جاهای دیگه هم ظاهر شده و بسیار موفق هم بوده.ولی خب همه می دونیم که این ترک بیشتر با WW شناخته میشه تا با اسورپیون کینگ این هم یکی دیگه از عجایب WW :cool:
:Walkman:
Godsmack - I Stand Alone

انگار لینک مشکل داشت برای همین دوباره گذاشتمش
اما این هم هست ترک Straight out of Line از آلبوم Faceless باز هم از سالی ارنا و رفقامون در گادزمک که به عنوان end credits استفاده شد

Godsmack – Straight out of Line

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or