بحث و تبادل نظر در مورد سری Metal Gear Solid

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
خوب توضيح ميدم در مورد چيزائي كه خودم برداشت كردم. در تريلر ما بينيم كه رايدن تبديل به يك سايبورگ شده و ديگه يك انسان نيست بلكه يك سايبورگ هست، يكي از اين دلايل ممكنه اين باشه كه رايدن در اوايل بازي ممكنه كه بميره يا لااقل بشدت زخمي بشه و اميدي به نگهداشتنش نباشه، و چون اونا به الگا قول دادن كه مراقب بچه اش باشن در نتيجه رايدن بايد زنده بمونه تا بچه الگا زنده بمونه!

Raiden: Snake, what about Olga's child.
Snake: Don't worry, I'll find him. Count on it. As long as you keep yourself alive, he's safe.​

نكته بعدي عوض شدن منطقهء درگيريه. همونطور كه ميدونيد داستان قسمت 4 ام مناطق بخصوصي رو در دنيا در بر ميگيره، كه از بين اونها خاور ميانه مشخص شده بود در اين تريلر هم بنظر جائي تو آمريكاي جنوبي بود.

نكته بعدي كه حالمو گرفت voice acting ـه كاراكتر نائومي بود كه ما در MGS 1 ديديم كه يك اكسنت بخصوصي داشت شبيه بريتيش ها اما اينجا نداره، خوب يكي از دلايلش ميتونه اين باشه كه تو MGS:TTS هم اينطور بود. دوم اينكه يكمقدار همچين يخي و سردي مشهودي تو صداش هست. از صداي ديويد بسيار بسيار راضيم هرچند كه لاين زيادي نداشت تو اين تريلر اميدوارم تو TGS بيشتر ببينيم.

اين هفته هم قراره تو توكيو نمايش داشته باشه MGS4 و مثل اينكه چيزاي جديدي نشون ميدن. اميدوارم كه بدن.

تغييراتي هم در مريل ديديم كه چهره اش كاملاً متفاوت بود و اينبار آرايش غليظي نداشت و موهاش هم بهتر شده بود حالا هم به مريل جديد نزديكه هم به مريل سرباز ...
 

hitman_ravani

کاربر سایت
Aug 10, 2006
1,253
نام
علی
خوب اول از همه بگم که من به خاطر همین متال گیر فقط میخوام PS3 بخرم البته فعلآ تا اینجا به خاطرمتال گیر!!!!!!! اینو گفتم که موضع خودم رو برای متال گیر بازان محتر و PS3 داران محترم مشخص کنم!!!!!!! چون شاید از سوال ها و جوابهای من یخورده برنجن!!!!


این دو عکس رو بهش دقت کنید :
پیشرفت رو نشون میده...

640x480-mgs4_2006_e_mrl_002.jpg


640x480-MGS4_E3-2007_cap01.jpg

فرهنگ جان این جوری که من میبینم این پیشرفت نیست پس رفته!!!!!!

چرا؟؟؟ چون عکسها و تصاویر قبلی بهتر و طبیعی تر بودن اما الان انگار پلاستیکی هستن!!!!!!!

در ضمن

Dinosaur جان من هم یک سری کتاب در مورد کشتن خون آشامها خوندم !!

ولی تا اونجا که من یادمه چوب از جنس بلوط فقط نبود!!!!!

میله ای از جنس نقره هم جواب میده!!!!!!

خوب چند تا نکته که نظر همه رو بهش جاب میکنم!!!!

اول از همه توجه شما رو به این نکته جلب میکنم که آقا این آسلات وقتی با واکی تاکی یا بیسیمش (هرچی که شما میگین)اعلام میکنه که "ACTIVE IT" قبل از این گفته خوب دقت کنید وقتی آسلات پشتش به دور بین و وقتی میخواد برگرده کسی پیشش هستش که دور بین یا کار گردان از نشون دادن اون خود داری میکنه!!!!

که به نظر من اون باید نیومی باشه!!! (آخه این جوری به نظر میاد خیلی بد میشه تشخیص داد)

اگر خوب دقت کنید میبینید که اون شخصی که پیش آسلات هستش لباسش حالت بارونی داره و یک کلاه هم سر اون فرد مورد نظر هستش !!!!

جوابی هم برای اونهایی که بخوان بگن که: آقا نیومی که با هلی کوپتر میاد چجوری اونجا بوده؟؟؟

د نه دیگه نشد!!!!!!

ببینین خوب دقت کنید در این تصویر آسلات در قسمتهایی از یکی از طبقات نیمه خراب یک ساختمان هست که من میگم!! اما وقتی نیومی میاد دنبالش با هلیکوپتر آسلات روی پشت بام هستش!!!

خوب یعنی چی؟؟ یعنی بابا زمان میبره که نیومی از اون جا بره دیگه و توی این زمان که نیومی میره آسلات هم میره روی پشت بام اون ساختمان!!!(نظرتون چیه؟؟)

نکته دوم : وقتی همه مورد تاثیر نمیدونم چی چی قرار میگیرن و باعث میشه خل چل بشن و به جون هم بیفتن اون شخص مرموز که عینک زده و ممعلوم هم نیست که کیه (البته من معتقدم رایدن هستش) اون هیچ چیزیش نمیشه!!!!!

دلایل برای این که اون چیزیش نمیشه اینه که اون به احتمال خیلی زیاد در این جا به یک Cyborg تبدیل شده و دلیل پوشوندن صورت و بدن اون و حتی استفاده از عینک به این دلیله که هویت Cyborg ی اون فاش نشه!!!!!!! (البته این بیشتر یک جور احتماله!!!!)

نکته سوم این که آقا این اسنیک حالا به هر دلیلی که پیر شده مهم نیست و لی برای من خیلی جالب بود که چرا صداش هنوز جوونه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

در آخر هم من هنوز معتقدم که موادی که از بدن رایدن وارد بدن ومپ شده باعث ایجاد اون دود شده(جایی که رایدن شمشیرو از بدن خودش وارد بدن ومپ میکنه)

مثلا برخورد اسید با چیز دیگه!!!!! چمیدونم یه چیزی توی همین مایه ها!!!!!

چون اگر بخواهیم بگیم نه آقا این خاصیت خود شمشیر بوده که چون وارد بدن ومپ شده و شمشیر از قبل به موادی عاقشته شده بوده این کاملآ اشتباه هستش!!

چرا؟؟ چون وقتی که برای بار دوم رایدن در آخرین سکانس شمشیرو وارد بدن ومپ میکنه هیچ دودی خارج نمیشه!!

یه چیز جالب دیگه!!!!!!

اگر دقت کنید قبل از اینکه رایدن شمشیرو از بدن خودش و ومپ خارج کنه , رایدن بر میگرده و به صورت ومپ نگاه میکنه!!!!!!!!

انگار که میخوان با نگاه با هم دیگه حرف بزنن!!!!!

مثلآ : باشه تو منو ول کن من هم شمشیرو در میارم!!! قبول؟؟؟ :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

وبعد از خارج شدن شمشیر از بدنشون وقتی دوباره شروع به مبارزه میکنن ومپ انگار انرژیش کم شده عین این آدمهای بی حال شده و بدنش یه خورده افتاده میشه مثل اینکه فشار خونش میفته!!!!!!!!

فعلآ همینا به نظرم رسید باز هم اگر چیز خاصی دیدم اینجا مطرح میکنم :biggrin1:
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,653
یه چیزه جال براتون دارم البته شایدم جالب نباشه ! . من تریلر HD دانلود کردم و چون دیدم واقعا اسنیک بعضی جاها قیافش دیدنیه و کاشکی عکسشم بود اما عکسی از اون صحنه نبود :cheesygri این شد که من تصمیم گرفتم از قسمتهای جالب تریلر عکس بگیریم و حالش و ببرم که نمونه اش و توو امضام می تونید ببینید :eek: فعلا 7 تا عکس گرفتم اندازه اشم کوچیک کردم اما نه زیاد .

این نمونه ی عکساس ...

62fpvtg.jpg


اینم لینک عکسها با اندازه ی بزرگ :

http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/1.jpg
http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/2.jpg
http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/3.jpg
http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/4.jpg
http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/5.jpg
http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/6.jpg
http://mysiavash3.persiangig.com/image/Mgs4E3/7.jpg

اگه لینکا کار نکرد بخاطر پهنای باند :cheesygri چند دقیقه بعد رجوع کنید بهشون ( چون Persiangig من یکم تووش خر توو خره ! :biggrin1: )
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,653
در راستای حرفهای hitman_ravani به این نتیجه رسیدم که حق باهاشه فکر کنم اونی پشت آسلات فک کنم دستش ساعت هست و یه بارونی تنشه که کلاهشم کشیده رو سرش و یه عینک دودیم زده :cool::confused: . ( البته همه اینا فرضیه های منه ! )

4ulf495.jpg

4pl3y0y.jpg


اینم لینک همین دو تا عکس در سایز HD برای دقت بیشتر :

http://i19.tinypic.com/4yjegm0.jpg
http://i18.tinypic.com/4md4zo0.jpg
-------------
شوخی با اسنیک

http://www.2dforever.com/images/gallery/img159.jpg

این عکس آدم و می بره تو فکر ...

kojima.jpg
 
آخرین ویرایش:

hamed-ddd

کاربر سایت
Aug 17, 2006
347
نام
حامد
چیزی از عکس اسلات نفهمیدم
ولی یه نکته معلوم شد اونم اینه که اسنیک زیاد پیر نشده (روال سن عادی بوده )همینطور که همتون میدونید (تمام نکته توی mgs نهفته است) اسنیک موهای بور داره کما اینکه برادرهای کلون شده اش هم همینطور بودند....
دوم اینکه این بازیگر سریال رابینهود رو ممکنه بعدها به جای اسنیک تو یه فیلم ببینید...
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
من به اين نتيجه رسيدم كه اسنيك در طول بازي پير خواهد شد! بخاطر اينكه مراحل در لوكيشن هاي مختلف هم اتفاق ميافته و زمان هم به نسبت زياد هست!

اگر يادتو باشه تو دموي اول اسنيك به پيري دموي دوم نبود و در اين يكي هم به پيريه دوتاي قبل نيست. نتيجه اينكه اسنيك در طول بازي بنا به همون عارضه Decaying بدنش تحليل ميره و به مرور پير ميشه :((
علت حضور اسنيك جوان هم همينه.. اونم خوده اسنيكه...
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,653
من به اين نتيجه رسيدم كه اسنيك در طول بازي پير خواهد شد! بخاطر اينكه مراحل در لوكيشن هاي مختلف هم اتفاق ميافته و زمان هم به نسبت زياد هست!

اگر يادتو باشه تو دموي اول اسنيك به پيري دموي دوم نبود و در اين يكي هم به پيريه دوتاي قبل نيست. نتيجه اينكه اسنيك در طول بازي بنا به همون عارضه Decaying بدنش تحليل ميره و به مرور پير ميشه :((
علت حضور اسنيك جوان هم همينه.. اونم خوده اسنيكه...

با نظرت تا حدود زیادی موافقم
توو تریلر اولی که از متال گیر پخش شد بعد این که اسنیک کاره اون سربازرو می سازه و بعدش که از پست دیوار میاد اینور میبینم که موهاش کاملا خاکستری هستن ( عکسشم هست ) اما وقتی می ره جلوتر اونجا که سرفه می کنه موهاش سفیدن ! که بعدش اون آمپول به خودش تزریق می کنه و من فکر می کنم اون آمپول جلوی اون پیری و میگیری و یه حالی به بدن اسنیک می ده و اگه اونو نزنه انقدر پیر میشه که ... :(( ( البته اون آمپول باعث این میشه که اسنیک بیشتر باشه ! )
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نظرتون در مورد طریقه ی زنده شدن Vamp چیه ؟!
فعلا فقط میخوام نظرتونو بدونم...

خوب از اونجا كه ومپ يك ومپاير هست به اين راحتي ها نميميره. يعني با گلوله و اينا به اين سادگيا نميميره. ماهيت يك ومپاير شيطاني هست و درواقع اصلاً انسان نيست. ومپاير ها زندگي ابدي دارن و طرق خاصي در داستانها براي از بين بردنشون آورده شده مثل ريچوالهاي مذهبي يا مزخرفاتي از اين دست. ومپ كلاً به اين سادگيا نميميره...
 

Mr-Game

کاربر سایت
Sep 21, 2006
2,433
نام
سعید اکبرزاده
پس طبق اين روند پير شدن اسنيك و اظهارات كوجيما مبني بر اينكه MGS4 اخرين قسمت متال گير هست و اون جمله " افسانه ها بايد بميرند " توي اولين دمو از MGS4 به نظر مياد كار اسنيك تمومه
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ................................. :crying1::no:
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,081
نظرتون در مورد طریقه ی زنده شدن Vamp چیه ؟!
فعلا فقط میخوام نظرتونو بدونم...
مگه Vamp مرده بود که بخواد زنده بشه نمسیس جان :confused: در متال 2 هیچ حرکتی برای کشتن اصولی این ابر خوناشام انجام نشد. فقط دوتا تیز دزدن به مغزش :biggrin1: که صد البته کارگر نبوده و نخواهد بود. اگه زیاد ماجرا رو تخیلی نکنن بنظرم یه چوب سرتیز یا در حالت خیلی حاد یه میله نقره کار Vamp رو رامیندازه ;). درضمن اب مقدس هم تجویز میشه :biggrin1:
 

آرش-19

کاربر سایت
Jul 19, 2006
108
نام
آرش
در جواب یکی از دوستان که گفته بود چرا صدای اسنیک
پیر نشده و هنوز جونه باید بگم که کار خوب تیم سازنده بوده چون
هنجره عضوی از بدنه که خیلی دیرتر از سایر اعضا پیر میشه .
راستی کسی داستان کامل سری متال گیر به صورت نوشته یا کمیک
یا هر چیز دیگه سراغ نداره البته فارسی باشه که دیگه عالیه.
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام

در کنفرانس Playstation Premier 2007 در ژاپن دو اتفاق مهم افتاد ..;)

1 ) اول که خبر ساخت Metal Gear Solid Portable Ops Plus برای PSP اعلام شد

Konami unveiled MGS Portable Ops Plus, adding new multiplayer modes, characters, maps. While the focus is on multiplayer, the new version will also feature a singleplayer portion with familiar characters such as Roy Campbell, Raiden and MGS4's Old Snake.


2) و مهمتر اینکه برای اولین بار قسمت هایی از گیم پلی MGS 4 توسط کوجیما نمایش داده شد

And here's what everyone's been waiting for. Hideo Kojima demonstrated the gameplay segment of Metal Gear Solid 4 on actual PS3 hardware for the first time. Kojima showed Snake using his camo suit to disguise himself as a bronze statue, hide in barrels and trash cans. He also showed Snake knocking down enemies rolling the barrel while he is still inside it. After feeling some discomfort, Snake "revives" as he is given a female idol magazine. The producer also revealed that an online multiplayer mode will be in the game and more details will be announced at the 20th Anniversary Party next week.

بعضی از حرکاتی که اسنیک میتونه در بازی انجام بده توسط کوجیما نشان داده شد نظیر تغییر قیافه با استفاده از camo suit به تندیس برنزی و یا پنهان شدن در بشکه و سطل زباله و ...

همچنین گفته شد که در جشن بیستمین سالگرد سری بازی متال گیر که در هفته ی آینده برگزار خواهد شد جزییات بیشتری از بازی اعلام خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

hamed-ddd

کاربر سایت
Aug 17, 2006
347
نام
حامد
خوب این decay شدن تو متال 1 , 2 اتفاق نیافتاد چرا
؟
احتملا اون عکس شوخی با اسنیک جواب من باشه
راست شما گفتی اسنیک جوان
متوجه نشدم ...همون که ساعت دستشه
بازم میخوان کلون بگیرن...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر