با Beyond: Two Souls به یک سفر بین المللی بروید

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
20429beyond_screen_13_22346.nphd.jpg


با Beyond: Two Souls به یک سفر بین المللی بروید

آمریکا، جایی که دیوید کیج بنیان گذار استودیوی Quantic Dream در آن دست به تولید بازی های خلاقانه ای همچون Heavy Rain و Indigo Prophecy زده است. او اکنون دوباره برای ساخت عنوان بعدی خود به آمریکا بازگشته است. حال سوالی که مطرح می شود این است که آمریکا برای او چه جذابیتی دارد؟
او در پاسخ می گوید:
" به نظرم آمریکا یک کشور جالب است، این کشور جایی است که افسانه های نسل حاضر در آن شکل گرفته و روایت می شوند. "

او در ادامه اعلام می کند که Beyond نسبت به عناوین قبلی اش بسیار وسیع تر و بزرگتر خواهد بود.

او می گوید:
" Beyond به احتمال زیاد نسبت به Heavy Rain یک عنوان بین المللی تر خواهد بود. داستان Heavy Rain در فیلادلفیا دنبال می شد در حالی که داستان Beyond در سراسر جهان شکل می گیرد . با این که داستان بازی در آمریکا رخ می دهد، شما در نقاط مختلف و متفاوتی به ماجراجویی خواهید پرداخت. شما مسافرت های زیادی خواهید کرد، در واقع این بازی سفری خواهد بود، که شما آن را هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ احساسی ، می توانید تجربه کنید. "


وقتی از وی پرسیده شد که چرا در ساخت Beyond ازیک موتور جدید استفاده می کنند در حالی که می توانستند به راحتی از موتور قبلی شان که در Heavy Rain بکار رفته بود استفاده کنند، Cage درپاسخ می گوید چون او به عبارتی یک دیوانه است.


او ابراز داشت:
" ما انسان های دیوانه ای هستیم. ما این کار را برای پول یا شهرت انجام ندادیم. ما می خواستیم این ریسک را بکنیم چرا که از شکستن محدودیت ها لذت می بریم.
از دید یک کمپانی چنین کاری ضروری است؟ حقیقتا خیر، از دید مدیرعامل این شرکت هم به نظرم این کار غیر ضروری بود. ولی ما یک گروه، متشکل از افراد پر شور و علاقه مند هستیم. قاعدتا باید چنین کاری می کردیم، ولی در مقابل ما یک کار متفاوت انجام دادیم."


منبع
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
من کلا ارادت خاصی به این دیوید کیج و تیم Most Talented ش دارم .. مخ طرف خیلی میره .. بینهایت خلاقه و واقعا چیزی میسازه که من دوست دارم :-* ... هر روز که خبر جدیدی از Beyond میاد من غش و ضعف میکنم! \:d/>:d:cry:


باز این "داوود قفس" رفت تو تخیلات...
yahoo_28.gif


شما خودشو ناراحت نکن!
 
آخرین ویرایش:

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
باز این "داوود قفس" رفت تو تخیلات...|-)
الان دقیقا کجای حرفش تخیل بود ؟!! تخیل بوده که موتور بازی رو عوض کرده ؟‌یا تخیل بوده که ریسک کرده ؟ یا اینکه بازیهایی رو میسازه که ریسکشون خیلی بالاست و کمتر کسی اینجور بازیهارو میسازه .
خودم از اینکه همش از بازیش تعریف میکنه متنفرم ولی دیگه سر هر مصاحبه نیاید بگید رفت تو تخیل ! خب اول خبر رو بخونید که حداقل درست ترول کنید .
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,815
نام
مرتضی
او ابراز داشت:
" ما انسان های دیوانه ای هستیم. ما این کار را برای پول یا شهرت انجام ندادیم. ما می خواستیم این ریسک را بکنیم چرا که از شکستن محدودیت ها لذت می بریم.
از دید یک کمپانی چنین کاری ضروری است؟ حقیقاتا خیر، از دید مدیرعامل این شرکت هم به نظرم این کار غیر ضروری بود. ولی ما یک گروه، متشکل از افراد پر شور و علاقه مند هستیم. قاعدتا باید چنین کاری می کردیم، ولی در مقابل ما یک کار متفاوت انجام دادیم."
به جرات میشه گفت فقط یکی دو تا استدیو تو دنیا هستن که همچین روحیاتی دارن واقعا دیدشون به بازی های کامپیوتری قابل ستایش هست
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,996
نام
محمد امین
خودش در مورد خودش و تیمش همه چی رو گفت..! حرفی باقی نمی مونه به صحبت های کیج مراجعه کنید..:d
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
خیلیه ها !! بخاطر یه بازی ؛ موتور گرافیکی رو عوض کردن !! عشقمه دیگه اینجور استودیوها ؛ چیه همش یه نسخه رو چسبیدن ول هم نمیکنن !! باید ریسک پذیر بود ؛ مسلما هم شاهشون ND هستش که میاد همچین حرکتی میزنه !!
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,942
نام
حسین
اگه تو دنیای گیم 3 تا استاد داشته باشیم به ترتیب استادکوجیماهست بعد استاد دیوید کیج جز اون 3 تا هست .
جوات هم در سوم هست :d
بی صبرانه منتظر عرضه بازی هستیم
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
دیوید کیج خیلی آدم بزرگی هست و هرچند از نتیجه کاراش اصلا خوشم نمیاد اما تفکر و نگاهش به بازی هارو خیلی دوست دارم. حالا درسته که بسیاری از دوستان سعی دارن با "داوود قفس" و یا "دیوید دماغ" گفتن مثلا مسخرش کنن (که البته بیشتر نشون دهنده بیسوادی و تعصبشون روی کنسول های دیگه هست) اما چیزی از بزرگی این اقا کم نخواهد شد. دیوید کیج تونست یه ژانر جدید رو خلق کنه. منظورم یه ژانر واقعا جدید هست نه یه زیر مجموعه صرف و خیلی از قواعد رو بشکونه و اینکارو طوری هم کرد که مخاطب هاش رو از دست نده و HR رو عملا 3 میلیون نفر تجربه کردن (با احتساب کسایی که دسته دوم خریدن).

این کاری هست که خیلی از بازی سازهای مثلا افسانه ای نتنها نمیتونن انجام بدن بلکه اصلا جراتش رو هم ندارن! افرادی رو ما در این صنعت داریم که سال هاست دارن تو موفقیت های اولیشون و عنوان هایی که چند سال پیش ساختن دست و پا میزنن و هیچ فقط استعداد و جسارت خلق یه بازی جدید رو نداشتن و ندارن و شاید فقط عملا تو حرف فقط ادعاش رو بکنن اما دیوید کیج بعد از موفقیت عجیب و غیر قابل باور HR (که خود سونی در خوش بینانه ترین حالت ممکن انتظار داشت فقط 300 هزارتا بفروشه) خیلی راحت میاد از پایه یه بازی جدید رو شروع میکنه و خطر ریسک رو میپذیره (که البته در این مورد باید به افتخار سونی کلاهمون رو برداریم که ایشون رو مجبور نمیکنه هر سال یه HR جدید بده بیرون).

امثال این آقا نباشن که هرچند وقت یکبار به بازار و این صنعت شک بدن و افق های جدید رو بروش باز کنن خیلی زود این صنعت تبدیل میشه به تکرار مکررات. Halo 45, CoD378،و R&C897 و ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر