این فریم و رزولوشن و ری تریسینگ و قرتی بازی ها همشون از PC به کنسول سرایت پیدا کرده، والا کنسول پلیر چرا باید اهمیت بده به این ها، بشین بازیتو بکن. اوج دوران گیمری من( 360/PS3) اصلا این حرفا نبود تازه پرفورمنس خیلی بازی ها هم افتضاح بود با این حال بهترین دوران گیمنگ اکثر ما هست.
این DF و امثالشون واقعا بیشتر ضرر بوده تا سود و این بیماری فریم و رزولوشن رو وارد فرهنگ کنسول بازی کردند.
الان دیگه کنسول پلیرا زیر 60 برای بازی عادی و زیر 100 برای شوتر و ریسینگ راضی نیستند.
همین الانش هم این بحثها نیست.
ولی اونموقع که اوج گیمری شما بود اگه تو انجمنها و سایتها و... رو نگاه میکردی همین بحثها حالا به شکل دیگه ای رواج داشت.
بهتر بخوا توضیح بدم اینکه همین الان هم موج عظیمی از گیمرها شاید بالای 80-70 درصد و بیشتر اصلا کاری به این مسایل ندارن (منظورم آمار و ارقام پیکسل و رزولوشن و بحثهای کنسول واره)
ماها خیلی وقتها یادمون میره که اینهایی که تو مباحث آنلاین تو انجمنها ، ردیت و... با هم بحث میکنیم و این آمار و اعداد رو بالا پایین میکنیم درصد خیلی کمی از کل پلیرها رو تشکیل میدیدم.
بقولی بیش از حد خودمون رو جدی میگیریم.
البته فریم بازی خیلی به سبک اون بازی ارتباط داره و گاها حکم مرگ و زندگی داره.
ریسینگ ، فایتینگ ، ورزشی ، شوتر و چندتای دیگه رو اگه که زیر 60 فریم باشه رو واقعا کنسل کنن و نسازن بهتره.
اما خب یه بازی با گیم پلی کندتر که میخواد داستان بگه و تمرکزش روی ویژواله مثل هل بلید چرا که نه؟
بسازن آقا ، از این بازی داستانیها بسازن ، اصلا 15 فریم باشه.