بازی Far Cry 6 با همکاری 12 استودیوی یوبیسافت ساخته می‌شود

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
هر چند Ubisoft Toronto استودیوی سازنده اصلی بازی Far Cry 6 محسوب می‌شود، اما 11 تیم دیگر نیز از یوبیسافت مشغول کار بر روی این عنوان هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

فار کرای 6 یک عنوان جهان باز پرهزینه محسوب می‌شود و این بدین معناست که بیش از یک استودیوی بزرگ در خلق آن نقش دارند. کارگردان بخش صداگذاری بازی، Eduardo Vaisman با انتشار تصویری بر روی صفحه توئیتر خود نام همه این استودیوها که تعدادشان به عدد 12 می‌رسد را به‌اشتراک گذاشته:
سازندگان بازی Far Cry 6

همانطور که می‌بینید، استودیوهایی مانند یوبیسافت مونترال (سازندگان Rainbow Six Extraction)، یوبیسافت شانگهای (سازندگان Skull and Bones) و یوبیسافت پونا (سازندگان Prince of Persia: The Sands of Time Remaster) از جمله تیم‌هایی هستند که هم‌اکنون بر روی Far Cry 6 در حال کارند.

البته که چنین همکاری‌های بزرگی برای شرکت Ubisoft چیز جدیدی نیست. پیش از این اعلام شده بود که در کنار یوبیسافت مونترال، 14 تیم داخلی دیگر از استودیوهای یوبیسافت بر روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده بودند.

در هر صورت، طبق ادعای سازندگان بازی Far Cry 6 دارای بزرگ‌ترین مپ تاریخ این سری خواهد بود و از این جهت طبیعی است که 12 استودیوی مختلف از یوبیسافت بر روی آن کار کنند. فار کرای 6 در تاریخ 7 اکتبر (15 مهر) امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.​
 
یوبی (تمرکزم روی یوبی نسل 8 عه که بیشتر ازش انتقاد میشه) واقعا مشکلاتی داره، مخصوصا این رویه و تفکر Quantity over Quality ـشون ولی واقعا یسری خوبیایی دارن که نباید نادیده گرفت.

اولا پروداکشن ولیو خوبی دارن، مپ های بازیاش واقعا زیباست و ورد دیزاینشون خوبه، تیم موسیقی شون همیشه عالی بوده، انیماتور های خوبی دارن، گیمپلی بازیاشون اوکیه، تنها موردی که دارن اینه که بخاطر ساخت عجله ای بازیاشون اکثرا به حدی که باید نمیرسن. همین واچداگز لیژن یکی از یونیک ترین و خلاقانه ترین ایده های این چند سال اخیر رو داشت ولی اینقدر عجله ای بوده توسعهش که اصلا به حد پتانسیل خودش نمیرسه. من خودم شخصا AC های اخیر رو خیلیی دوست داشتم و واقعا بنظرم بازیای خوبی بودن. حتی لول دیزاینی که این همه ازشون انتقاد میشه بنظرم اونقدر فاجعه نبود مخصوصا از نظر نویسندگی تو سطح خیلی خوبی قرار داشتن (مراحل فرعی اودیسه واقعا داستانای خوب و جذابی داشتن :دی )، ولی اولا این قضیه عجله ای بودنشون باعث میشه محصول نهایی در حدی که انتظار میره نباشه، جدای این بزرگی و کمیت بازی ها اون حس خاص بودن رو بعد مدتی از بازی میگیره.

من همین 9 ماه اخیر سه تا از بازیای بزرگ این 4-5 سال اخیر یوبیو تجربه کردم کامل (لیژن، اودیسه و اوریجینز. تا حد 100% کردن) ولی سر هر 3 حس میکردم بازیو یک سال دیگه توسعه میدادن یک عنوان +90 ازش در میومد...
بدترینش همین واچداگز لیژن که سر لانچ عملا هوش مصنوعی پلیس نداشت (1 ماه بعد سر اپدیت اضافه شد) ولی میبینیم سر نسخه دوم چقدر عالی بوده همین مورد (پست بالا)
 
یوبی (تمرکزم روی یوبی نسل 8 عه که بیشتر ازش انتقاد میشه) واقعا مشکلاتی داره، مخصوصا این رویه و تفکر Quantity over Quality ـشون ولی واقعا یسری خوبیایی دارن که نباید نادیده گرفت.

اولا پروداکشن ولیو خوبی دارن، مپ های بازیاش واقعا زیباست و ورد دیزاینشون خوبه، تیم موسیقی شون همیشه عالی بوده، انیماتور های خوبی دارن، گیمپلی بازیاشون اوکیه، تنها موردی که دارن اینه که بخاطر ساخت عجله ای بازیاشون اکثرا به حدی که باید نمیرسن. همین واچداگز لیژن یکی از یونیک ترین و خلاقانه ترین ایده های این چند سال اخیر رو داشت ولی اینقدر عجله ای بوده توسعهش که اصلا به حد پتانسیل خودش نمیرسه. من خودم شخصا AC های اخیر رو خیلیی دوست داشتم و واقعا بنظرم بازیای خوبی بودن. حتی لول دیزاینی که این همه ازشون انتقاد میشه بنظرم اونقدر فاجعه نبود مخصوصا از نظر نویسندگی تو سطح خیلی خوبی قرار داشتن (مراحل فرعی اودیسه واقعا داستانای خوب و جذابی داشتن :D )، ولی اولا این قضیه عجله ای بودنشون باعث میشه محصول نهایی در حدی که انتظار میره نباشه، جدای این بزرگی و کمیت بازی ها اون حس خاص بودن رو بعد مدتی از بازی میگیره.

من همین 9 ماه اخیر سه تا از بازیای بزرگ این 4-5 سال اخیر یوبیو تجربه کردم کامل (لیژن، اودیسه و اوریجینز. تا حد 100% کردن) ولی سر هر 3 حس میکردم بازیو یک سال دیگه توسعه میدادن یک عنوان +90 ازش در میومد...
بدترینش همین واچداگز لیژن که سر لانچ عملا هوش مصنوعی پلیس نداشت (1 ماه بعد سر اپدیت اضافه شد) ولی میبینیم سر نسخه دوم چقدر عالی بوده همین مورد (پست بالا)
بسیار عالی نوشتید بخش اسسن ها رو‌ موافقم چون واچ داگز ها رو فقط کمی تجربه کردم . ادیسه بسیار خوب کار شده .‌یک‌جهان عظیم پر از مکان‌های جادویی برای گشت و گذار ‌.
 
  • Like
Reactions: Gen. Martinez
یوبی (تمرکزم روی یوبی نسل 8 عه که بیشتر ازش انتقاد میشه) واقعا مشکلاتی داره، مخصوصا این رویه و تفکر Quantity over Quality ـشون ولی واقعا یسری خوبیایی دارن که نباید نادیده گرفت.

اولا پروداکشن ولیو خوبی دارن، مپ های بازیاش واقعا زیباست و ورد دیزاینشون خوبه، تیم موسیقی شون همیشه عالی بوده، انیماتور های خوبی دارن، گیمپلی بازیاشون اوکیه، تنها موردی که دارن اینه که بخاطر ساخت عجله ای بازیاشون اکثرا به حدی که باید نمیرسن. همین واچداگز لیژن یکی از یونیک ترین و خلاقانه ترین ایده های این چند سال اخیر رو داشت ولی اینقدر عجله ای بوده توسعهش که اصلا به حد پتانسیل خودش نمیرسه. من خودم شخصا AC های اخیر رو خیلیی دوست داشتم و واقعا بنظرم بازیای خوبی بودن. حتی لول دیزاینی که این همه ازشون انتقاد میشه بنظرم اونقدر فاجعه نبود مخصوصا از نظر نویسندگی تو سطح خیلی خوبی قرار داشتن (مراحل فرعی اودیسه واقعا داستانای خوب و جذابی داشتن :D )، ولی اولا این قضیه عجله ای بودنشون باعث میشه محصول نهایی در حدی که انتظار میره نباشه، جدای این بزرگی و کمیت بازی ها اون حس خاص بودن رو بعد مدتی از بازی میگیره.

من همین 9 ماه اخیر سه تا از بازیای بزرگ این 4-5 سال اخیر یوبیو تجربه کردم کامل (لیژن، اودیسه و اوریجینز. تا حد 100% کردن) ولی سر هر 3 حس میکردم بازیو یک سال دیگه توسعه میدادن یک عنوان +90 ازش در میومد...
بدترینش همین واچداگز لیژن که سر لانچ عملا هوش مصنوعی پلیس نداشت (1 ماه بعد سر اپدیت اضافه شد) ولی میبینیم سر نسخه دوم چقدر عالی بوده همین مورد (پست بالا)
منم بتازگی فارکرای۴،اساسین اوریجینز رو بازی کردم و از هردو لذت بردم
از فارکرای۴ بیشتر چون روایت داستانش بهتر و منسجم تر بود،برعکس اوریجینز از یه جایی به بعد دیگه داستان و شخصیت ها به حاشیه رفتن و فقط از گیم پلی و محیط بازی لذت بردم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or