بازی Far Cry 6 با همکاری 12 استودیوی یوبیسافت ساخته می‌شود

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
هر چند Ubisoft Toronto استودیوی سازنده اصلی بازی Far Cry 6 محسوب می‌شود، اما 11 تیم دیگر نیز از یوبیسافت مشغول کار بر روی این عنوان هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

فار کرای 6 یک عنوان جهان باز پرهزینه محسوب می‌شود و این بدین معناست که بیش از یک استودیوی بزرگ در خلق آن نقش دارند. کارگردان بخش صداگذاری بازی، Eduardo Vaisman با انتشار تصویری بر روی صفحه توئیتر خود نام همه این استودیوها که تعدادشان به عدد 12 می‌رسد را به‌اشتراک گذاشته:
سازندگان بازی Far Cry 6

همانطور که می‌بینید، استودیوهایی مانند یوبیسافت مونترال (سازندگان Rainbow Six Extraction)، یوبیسافت شانگهای (سازندگان Skull and Bones) و یوبیسافت پونا (سازندگان Prince of Persia: The Sands of Time Remaster) از جمله تیم‌هایی هستند که هم‌اکنون بر روی Far Cry 6 در حال کارند.

البته که چنین همکاری‌های بزرگی برای شرکت Ubisoft چیز جدیدی نیست. پیش از این اعلام شده بود که در کنار یوبیسافت مونترال، 14 تیم داخلی دیگر از استودیوهای یوبیسافت بر روی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده بودند.

در هر صورت، طبق ادعای سازندگان بازی Far Cry 6 دارای بزرگ‌ترین مپ تاریخ این سری خواهد بود و از این جهت طبیعی است که 12 استودیوی مختلف از یوبیسافت بر روی آن کار کنند. فار کرای 6 در تاریخ 7 اکتبر (15 مهر) امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.​
 
در هر صورت، طبق ادعای سازندگان بازی Far Cry 6 دارای بزرگ‌ترین مپ تاریخ این سری خواهد بود و از این جهت طبیعی است که 12 استودیوی مختلف از یوبیسافت بر روی آن کار کنند...
بعد از اساسین کرید 3 این جمله رو برای تک تک بازی هاشون به کرار گفته ان کاشکی بجای ساخت مپ های گنده و ریختن لشکر سیاهی ماموریت تکراری و لول اپ کن، کیفیت مراحل فرعی و اصلی رو در نظر بگیرن....
 
در هر صورت، طبق ادعای سازندگان بازی Far Cry 6 دارای بزرگ‌ترین مپ تاریخ این سری خواهد بود و از این جهت طبیعی است که 12 استودیوی مختلف از یوبیسافت بر روی آن کار کنند...
بعد از اساسین کرید 3 این جمله رو برای تک تک بازی هاشون به کرار گفته ان کاشکی بجای ساخت مپ های گنده و ریختن لشکر سیاهی ماموریت تکراری و لول اپ کن، کیفیت مراحل فرعی و اصلی رو در نظر بگیرن....
وضعیت طراحی مراحلشون یک 2-3 سالیه بهتر شده
ولی بازم با استانداردهای امثال راکستار و CDPR فاصله داره
 
الان دارم واچ داگز 3 رو بازی میکنم، یعنی آدم این مپ رو باز میکنه دیوانه میشه از بس آیکون میاد روی نقشه! هر 5 متر یک چیزی برای برداشتن هست و اچیومنتهای بازی هم به شکلی طراحی شده که عملا باید وجب وجب مپ همه چی رو برداری اگر قصدت 100% کردن باشه! فاجعس، بقیه بازیهای اپن ورلد این کار نمیکنن نمیدونم یوبیسافت چه اهدافی داره که مپ بازی رو اینطوری پر میکنه. حتی بدون اینها هم بازیهاش به اندازه کافی گیمپلی دارن واقعا این همه شلوغ کاری که چی بشه؟
 
فار کرای ها همه شون مپ های متفاوتی داشتند هیچ کدوم شباهتی به بازی قبلی نداشتند. شاید از لحاظ عناصر گیم پلی شبیه باشن که اون هم طبیعی هست همه بازی های سری های بزرگ اکثرا گیم پلی هاشون یک سری عناصر ریپیتیتیو داره اونم جزی از ساختارخلق گیم پلی است حتی در rdr حتی gta حتی در اسسن حتی در سولز . ولی مپ های فارکرای ها 2 در افریقا بود کاملا متفاوت که اتفاقا من همیشه 2 رو دوست دارم . 3 که بنیان بازی های اول شخص openworld رو تغییر داد با محیط جذاب استوایی 4 در کوهپایه هیمالیا بود بسیار مرموز و جذاب- 5 در امریکا با مپ بسیار جذاب و گرافیک خیره کننده و یک انتوگونیست بسیار جذاب پدر (موسیقی 5 عالی بود) 6 هم قطعا بازی عالی و سرگرم کننده ای میشه مخصوصا حالا که رنگ بوی جاست کاز رو هم گرفته است .
 
از بعد اون تریلر ساختگی برای واچ داگز و گول زدن ملت از یوبی واقعا متنفرم
این کارو برای تمامی بازیهاش کرد واقعا

گند زد به Prince
گند به اسپلینتر سل
گند زد به فارکرای
کلا بد ری...ده
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty
اساسینز کرید و فارکرای مپای بزرگی دارن و هیچ کدوم کپی پیست از نسخه های قبلی نبودن اتفاقا نکات مثبت این بازیا جلوه های بصری و هنری زیبای مپاشون بود
برای لایک خوری همینجوری یه حرفی رو هوا نزنید
تو این انجمن یوبی هیتری مساوی روشنفکریه، هر کی بیشتر به یوبی فحش بده روشنفکتره
 
از بعد اون تریلر ساختگی برای واچ داگز و گول زدن ملت از یوبواقعا متنفرم
این کارو برای تمامی بازیهاش کرد واقعا

گند زد به Prince
گند به اسپلینتر سل
گند زد به فارکرای
کلا بد ری...ده
درود پرنس که باز یهای خوبی ساختن ازش چند تا قسمت بسیار عالی داشت . اسپلنتر هم اخریش بلک لیست بد نبود. شاهکار نبود در حد قبلی ها مثل کیاس تئوری ولی قشنگ بود فارکرای ها که سه چهار و پنج هر کدوم از اون یکی کامل تر و بزرگ تر و جذاب تر و ...شش هم نمایش خیره کننده ای داشت .هم از بعد بصری هم گیم پلی .
 
من خودم به شخصه از ادیسی و اورجینز لذت بردم مخصوصا که ستینگ هاشون محیط های مورد علاقه من در دنیای باستان بود بشدت برام گشت و گذار جذاب بود در جهانشون هنوز وقت نکردم والهالا رو بگیرم چند تا بازی ناتمام دارم ولی التیمت اش رو قطعا تهیه میکنم. فارکرای ۵ شخصیت پدر رو عالی کارکرده بودن من هنوز دارم بازی میکنم محیط های ۵استثنایی زیبا در امدن .
 
من خودم به شخصه از ادیسی و اورجینز لذت بردم مخصوصا که ستینگ هاشون محیط های مورد علاقه من در دنیای باستان بود بشدت برام گشت و گذار جذاب بود در جهانشون هنوز وقت نکردم والهالا رو بگیرم چند تا بازی ناتمام دارم ولی التیمت اش رو قطعا تهیه میکنم. فارکرای ۵ شخصیت پدر رو عالی کارکرده بودن من هنوز دارم بازی میکنم محیط های ۵استثنایی زیبا در امدن .
یوبیسافت تو هر چیزی قابل انتقاد باشه تو طراحی مپ عالیه، هنوز باورم نمیشه والهالا انقدر زیبا و یونیکه، کسی که مپ بازیهای یوبیسافت رو ترول کنه در اصل داره خودش رو دست میندازه.
 
والا من هیچ شباهتی بین مپ والهالا و ادیسی و فارکرای 5 و واچ داگزها نمیبینیم، این شباهت رو اگر نمیتونید ثابت کنید باد هوا هر چی به ذهنتون میرسه نگید.
این قضیه ی مپ کپی، مربوط به فارکرای 4 و Primalه که اون زمانا مچشون رو گرفتن نقشه توپوگرافی هر دو مپ یکی بوده:-"
دیگه اسمشون روش مونده:-"
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or