بازی Dark Souls سخت ترین گیمی است که در تمام عمر بازی کرده اید!!

ترجیح می دین یک بازی چطور باشه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    156

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
آقای Kristan Reed ادیتور سابق Eurogamer، گفته اند که بازی Dark Souls نه تنها از بازی پیشین خود یعنی Demon’s Souls سخت تر است، بلکه از هر چیز دیگری که ایشان در تمام زندگی شان بازی کرده اند سخت تر بوده!!




جملات زیر نظرات ایشان در مورد این بازی است [طولانیه، ولی جالبه]:

"بازی Dark Souls مثل یک پادگان آموزش گیم است! انگار این بازی رو ساختند تا گیمر قوی از ضعیف، بازیکن حرفه ای و متعهد از بازیکن غیرجدی، و آدم وسواسی از آدم متعادل درش تشخیص داده شود! این بازی، با اختلاف زیاد، مشکل ترین بازیه که در تمام عمرم بازی کردم، و حتی از بازی قبلی سازنده اش، یعنی Demon’s Souls هم سخت تره! بله، درست خوندید!

وقتی کارگردان بازی Hidetaka Miyazaki دیوانه وار اعلام کرد که می خواهد Dark Souls را حتی از بازی سال 2009 خودشان هم سخت تر بسازد، خیلی ها فکر کردند که ایشان دارد اغراق می کند تا بازیش رو در صفحه اول سایت ها و مجله ها قرار بدهد! آخه چرا کسی ممکن است با گفتن این که این دفعه قراره تجربه ای وحشتناک تر و اعصاب خرد کن تر نسبت به قبل داشته باشید، مردم را فراری بدهد؟

ولی وقتی شما شروع به بازی می کنید، بعد از یک ساعت اول بازی که نسبتا عادی و معمولی است، Boss (غول) دوم بازی که هیولای تبر به دست معروف یا همون Taurus Demon است، به سر شما که با هیجان و آب و تاب حمله کرده بودید در عرض چند ثانیه چنان بلایی می آورد که از ناتوانی و بیچارگی خودتون خنده تان می گیرد! بعد هم بازی شما رو کلی به عقب بر می گرداند تا با تمام دشمنان سخت جانی که قبلا نابود کرده بودید دوباره وارد نبرد شوید، و اگر در این کار شکست بخورید تمام روح های به دست آمده تون رو از دست می دهید.

تا اینجای کار برای کسانی که بازی قبلی یعنی Demon’s Souls رو بازی کرده بودند شناخته شده است. پس چه چیزی فرق کرده؟ در این بازی حتی دشمن های معمولی شما هم واقعا یک مشت حروم زاده هستند که گروه گروه به شما حمله می کنند، رهاتون نمی کنند، و از کوچک ترین اشتباه تون حداکثر استفاده رو می برند. خراب کردن در این بازی نباید شما رو عصبانی کند! شما یا باید به مردن به عنوان یک نکته مثبت و یاد گرفتن یه چیز جدید نگاه کنید، یا گریه کنان به سمت یه بازی آسون تر پناه ببرید! من سعی کردم به بالا بردن درجه (Level) کاراکتر بازی پناه ببرم، ولی حتی این کار هم فایده زیادی به حالم نکرد!

اگر پشتکار کافی داشته باشید به مرور متوجه نقطه ضعف های کوچک دشمنان خود در هنگام حمله هایشان می شوید. فرصت های کوچک هنگامی که آنها حمله می کنند. غلت زدن در بین پاهای آنها و رفتن به پشت سرشان و زدن شان. آنها بارها و بارها نابودتان می کنند و دسته شما پشت سر هم [از عصبانیت] به این ور و آن ور اتاق پرت می شود! ولی در کنار تمام این سختی ها پیشرفت کند شما، کمی به شما روحیه می دهد!

مرگ در این بازی بدترین بلایی نیست که بر سر شما می آید! به زودی متوجه چیزی وحشتناک تر به نام "نفرین" می شوید که باعث از دست رفتن نصف خط جان (Health) شما می شود! اگر باز هم نفرین شوید یک نصفه دیگر از دست می رود، تا جایی که دیگر گیم قابل بازی کردن نباشد...

برای این که اعصاب خرد شده من بیشتر شده و به حد جنون برسد، بعد از حدود 35 ساعت بازی، در حالی که برای نجات از سیو شدن بازی بعد از نفرین شدنم سیم برق دستگاه را بیرون کشیده بودم، فایل سیوم خراب شد و حالا مجبورم کل بازی را از اول بازی کنم!! [
7g55dtp4i83pi0balag.gif
]

ولی جالب اینجاست که من چون بار دومم است که بازی می کنم، می دانم که چطور این 35 ساعت را در 10 ساعت تمام کنم، و می دانم که فقط باید آمادگی شکست را داشته باشم، و شجاع تر از هر زمان دیگری در طول تاریخ گیم باز بودنم باشم.

من تازه فقط حدود یک چهارم بازی را رفته بودم، و دوستان Reviewer (بررسی کننده) دیگر من هم به من گفته اند که از اینجا به بعد بازی تازه سخت تر و سخت تر می شود، ولی من بی صبرانه منتظر ادامه دادن بازی هستم"!


بازی هفته بعد برای PS3 و XBOX 360 منتشر می شود [توضیح: تعدادی از دوستان در ایران بازی رو از الان دارند].


منبع: vg247
 
آخرین ویرایش:

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
عجب ناکسایی هستن اینا!:D
اینقدر سخت سخت می کنن که من رو آخر مجبور می کنن هر جفت بازی ها پلات کنم روشون کم شه!:D
ولی دلم واسه این بدبخت سوخت. ببین دیگه چه فشاری بهش وارد شده وقتی که دیده سیوش پاک شده اونم بعد این همه مصیبت! خوب به جای اینکار دکمه PS رو می گرفت و بعد ترن آف می کرد کاری که من توی شماره یک می کردم

موندم با چه امیدی ساختن اینو! انتظار فروش هم دارند ایا؟
همین که دهن به دهن بچرخه که سخت ترین بازی دنیا منتشر شده به اندازه ای که اینا مد نظر دارن براشون نون داره بدون هیچ مدل هزینه تبلیغات
 

hadiPC

کاربر سایت
Aug 8, 2007
342
نام
hadi
حالا مثلا دارن خیلی حال میدن یا گیمرها منتظر این ویژگی هستن؟؟؟؟
مثل آدم یه بازی با ویژگی های سختی مختلف بزارید دیگه
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
خو اینا با سیستم عصر هجر سیو می کنن بازیشون رو ، سختی برای یه RPG معقوله اما نه این که برن تو استودیو یکی سوزن بزنه یه جاییش از فرط بیکاری بعد برای این که از بیکاری در بیان بگن بله بازی رو سخت تر می کنیم .
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
بازی نمکینم اینرو
چون مطمئنم اگر بازی کنم یا کنسول رو میشکونم یا دسته رو یا دیسک بازی رو :d
از گایدن 2 روی ایکس باکس سخت تره ینی ؟؟؟
اصلا قابل مقایسه نیست.
وقتی یه آژدها با یه فوت 90% خون کاراکترت رو از بین ببره . دیگه خودت ببین چی میشه!!
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
بازی قبلیشون رو یدور همینجوری تموم کردیم که تموم کرده باشیم ، خیلی باهاش حال نکردم (خاک بر سر گیمسپات با این سلیقه مسخرش:D!) ... بیشتر اعصاب خورد کن بود ، همین مشکلای سیو و چک پوینت و اینا ... این یکی هم میریم که 1000 G ـش کنیم :D!
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
از اون بازیائی هست که اگر مثلا 5 سال پیش بود قاعدتا میرفتم :D.
ولی الان با این گشاد بازیای COD عمرا آدم حسش بگیره بازی کنه.
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
این دیگه عقده ای بازی هستش . سختی رو میشه تحمل کرد و ازش لذت برد ولی نداشتن checkpoint های نزدیک به هم آدمو از ادامه ناامید میکنه. مثل اینکه سازنده ها خیلی دوست دارن بازیشون فروش نکنه.
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,944
نام
حسین
حالم از این جور بازی ها بهم می خوره سیستم سیو کردن بازی را افتضاح ساخته اند مثلا بگند بازی ما تک هست !!!!!
نخواستم برا خودشون
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
اصلا قابل مقایسه نیست.
وقتی یه آژدها با یه فوت 90% خون کاراکترت رو از بین ببره . دیگه خودت ببین چی میشه!!
پس کلا من منتفیه دیگه
من سر نینجا گایدن بازی میکردم و خودمو فحش میدادم همینطوری
اخر تمومش کردم ولی :d
خب ظاهرا تو هم تو این جور موارد مثل منی !:d پس نرو سراغش که خرج رو دستت میذاره. من به خاطر شماره قبل ، انالوگ گیمپد رفیقمو به فنا دادم:d
باورت نمیشه
من داشتم پی اس 2 بازی میکردم
def jam and fight بود !!
یارو زدتم اعصابم خورد شد دسته رو گذاشتم زمین با لگد کوبیدم روش
خورد شد :d
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,944
نام
حسین
پس کلا من منتفیه دیگه
من سر نینجا گایدن بازی میکردم و خودمو فحش میدادم همینطوری
اخر تمومش کردم ولی :d
کوروش موضوع ایم حرف ها نیست تو موقعی که همه سر گیدن اه و ناله می کردم برای بار دوم رو ایکس باکس 3 تا باس اخر مثل اب خوردن کشتم خوراکم اینجور بازی های سخت هست ولی نه دیگه سیستم این که طرف فوت کنه 90 درصد خونت بره که چی !!!!!!!!!!!!
مثلا بگن بازی ما سخت ترین بازی دنیا هست :))
 

ccie

کاربر سایت
Jan 30, 2008
1,300
نام
xerxes
همون بازی قبلیشم دست نخورده افتاده یه گوشه خاک میخوره :d این که دیگه عمرا حوصله داشته باشم حتی امتحانش کنم
باید به کسی که این بازی رو 100% میکنه یه کنسول مجانی بدن
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
کوروش موضوع ایم حرف ها نیست تو موقعی که همه سر گیدن اه و ناله می کردم برای بار دوم رو ایکس باکس 3 تا باس اخر مثل اب خوردن کشتم خوراکم اینجور بازی های سخت هست ولی نه دیگه سیستم این که طرف فوت کنه 90 درصد خونت بره که چی !!!!!!!!!!!!
مثلا بگن بازی ما سخت ترین بازی دنیا هست :))
حسین قبول داری گایدن تقصیر خودم بود؟
چون از نحوه اپدیت های ادم و اسلحه ها و اینها بی خبر بودم تا وسطای بازی !!!

اما با این تفاسیر این یکی واقعا ستمه !!!!!!!!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر