بازی آنلاین H1Z1

H1Z1.png


ویروس H1Z1 نوع بشر را در معرض انقراض قرار داده است و هیچ چیز بجز مرگ و ویرانی باقی نزاشته است و در پی آن یک دنیای تقریبا خالی از زندگی انسانی بوجود آمده است.
جایی که بقایای انسان ها در جنگی برابر کسانی هستند که به ویروس مبتلا شده اند.

اکنون 15 سال از شیوع ویروس H1Z1 میگذرد، چه چیزی از دنیا باقی مانده؟
زندگی مجلل انسانی تبدیل شده است به مخفی شدن در سایه ها و جست و جو برای غذا و آب و هر چیزی که می تواند کمک کند تا شاید بتوانند یک روز دیگر زنده بمانند ولی مبتلایان به ویروس تنها خطر دنیای جدید نیستند،هر روز زندگی در این آخرالزمان به معنای دست و پنجه نرم کردن با حیوانات وحشی و خشونت دیگر بازماندگان و همچنین یافتن غذای بعدی شما و مکانی امن برای خواب است.



  • نام بازی : H1Z1
  • سازنده : Sony Online Entertainment's
  • پلتفرم : PC - PS4
  • سبک : Zombie Survival MMO
  • وضعیت : در دست ساخت ( قابلیت خرید دسترسی سریع 20$)
  • دسترسی : Free To Play

h1z1.jpg.0_cinema_960.0.jpg


( جان اسمدلی : این یه دنیاست، نه فقط یه سرور کوچک )


سلام دوستان، مروز قصد درم بازی H1Z1 رو بهتون معرفی کنم میدوارم شما هم مثل من از بازی خوشتون بیاد.

بعد از ساخته شدن عناوین کوچک و بزرگ بسیاری در سبک Survival - MMO همچون DayZ,WarZ,Rust توسط تیم هایی کوچک، حالا سازنده بازی Planet Side به خودش جرات داده به این عرصه وارد بشه و عنوانی رو در این سبک بسازه که خود شرکت SOE اون رو " قدم بعدی در سبک Survival " نامیده است. چیزی که همه دوستداران سبک Survival رو خوشحال خواهد کرد و شاید بتوان گفت بهترین قسمت این اتفاق، عرضه بازیی هم سطح یا شاید هم بهتر نسبت به عناوین بزرگ این سبک به صورت Free To Play هست.

این بازی از نسخه ویرایش شده و انجین قدرتمند Planetside2 بهره میبره که اسم اون رو Forgelight گذاشتن. دنیایی تلفیق شده از DayZ و Rust طبق گفته سازندگان نسل جدید تمامی قابلیت های این بازی ها هست. بازی در جایی در Middle America رخ میده و شامل یک نقشه بسیار بزرگ میشه و اسمدلی ( سرپرست سازندگان بازی ) گفته که : "نقشه بازی طی آپدیت ها بزرگ و بزرگتر میشه تا وقتی که ما نسخه خودمون رو از قاره آمریکا پس از مرگ و ویرانی داشته باشیم" و این به ما نوید یک نقشه بسیار بزرگ در پایان کار رو میده اما یکی از چیزی که این بازی رو با دیگر بازی ها متفاوت میکنه سرور هایی با تعداد بساری بالای بازیکن هست. به لطف Engine بازی ما میتونیم انتظار 2000 نفر در یک سرور رو داشته باشیم که تعداد قابل توجهی هست، طبق گفته اسمدلی: " چیزی که در داشتن تعداد بالای بازیکن ها خوبه، اینه که ما یک اقتصاد پر رونق خواهیم داشت (بله، در بازی Trading وجود خواهد داشت) "

17.jpg

بازی یک استایل Sand-box خواهد داشت به این معنی که بازیکن ها میتوانن منابع جمع کنند و ساختمان های مختلفی بسازند و از خودشون دربرابر زامبی ها و بازیکن های دیگه دفاع کنند و همچنین یک سیستم عمیق Crafting رو شاهد خواهیم بود که به بازیکن قابلیت ساخت وسایل و اسلحه های مختلفی مثل Molotov Cocktail و سلاح های گرم و انفجاری و " دیگر سورپرایز ها" رو خواهد داد.

14.jpg

طبق گفته های اسمدلی چیزی که بازی رو نسبت به دیگر بازی ها در این سبک بهتر میکنه تاییدی هست که اون ها روی مالکیت بازیکن و ساختمان ها دارند.
" ما میخواهیم به شما قابلیت ساخت گروه هایی رو بدهیم که میتونن مقر فرماندهیشون رو در یک انباری که اون رو تصاحب کردن و یا یک خونه که با کندن و بریدن چوب ها و جمع کردن منابع لازم ساختن خونه برپا کنن. ما به بازیکن ها این ابزار رو میدیم که شهر ها، کمپ ها و مناطق دفاعی خودشون رو بسازند و اونطوری که دلشون میخواد Base خودشون رو برپا کنند. هدف اصلی ما اجازه دادن به بازیکن هاست تا هرچقدر که دوست دارن با دنیای اطرافشون ارتباط برقرار کنن. میتونن تبدیل به کشاورزی که محصولاتش رو پرورش میده بشن و یا یک دستگاه آدم کشی. یک مثال ساده این است که ما میخواهیم این اجازه رو به بازیکن بدیم تا اگر میخواهند شهر Woodbury رو از سریال The Walking Dead بسازند. یا یک زندان رو تسخیر کنند و یا یک ماشین قدیمی رو تعمیر کنند تا با دوستانشان بازیکن ها و زامبی ها رو زیر کنند یا از شنیدن فریاد یک زامبی وقتی که اون رو به آتیش میکشن لذت کامل ببرند و یا یک اسلحه بسازن تا دشمنانشون رو از بین ببرند "

11.jpg

" ولی یک قابلیت در بازی هست که توی بازی های دیگه نیست، شما میتونید هر چیز رو بخواهید آتش بزنید. شما میتونید یک درخت رو آتیش بزنید، وسایل مختلف رو آتیش بزنید و این یک سرگرمی بزرگ خواهد شد. ایده اینکه بتوانید Base دشمن رو آتیش بزنید و در نور آتیش منتظر برگشتن دشمنانتون از جاهای دیگه باشید .... شگفت انگیزه "

قابلیت های اجتماعی بازی نیز مثل دیگر بازی های SOE خواهد بود و شما میتوانید با دوستانتون گروه تشکیل بدین و از ارتباط صوتی استفاده کنید.

بازی همانطور که از سازندش انتظار میره ، قرار یک بازی بزرگ بشه که ویژگی های زیادی رو برای ارائه خواهد داشت ولی در هر صورت یک بازی Free To Play هست و باید انتظار Micro Transaction رو داشته باشید. اما سازندگان قول دادند که به هیچ وجه روی PvP بازی تاثیر نزاره.

موارد زیر در مورد بازی و وضعیت پول در آورد و Micro Transaction خواهد بود :


  1. بازی بعد از دوره Early Access رایگان خواهد شد. قیمت استفاده از این دوره 20$ دلار خواهد بود.
  2. فروش تفنگ وجود نخواهد داشت.
  3. بازی Survival هست و ما هیچ چیز که به این مورد کمک کند رو نخوهیم فروخت.
  4. وسایل پوشیدنی (احتمال تزئینی) بفروش میرسند. همچنین تعداد زیادی از اون ها رو میشه پیدا یا Craft کرد.

دوستان، فعلا همین مقدار از اطلاعات وجود داره و همچنین یک ویدیو از گیم پلی بازی که در یو-تیوب میتونید پیدا کنید. به نظر من بازی عالیه و ارزش بازی کردن رو داره. فعلا بازی در نسخه Alpha هست و موقع بازی کردن هم در Alpha خواهد بود تا درمورد چه چیزایی تو بازی باشه و چه چیز هایی نباشه تصمیم بگیرند و بعد از اون در فاز بتا تمام باگ ها رو رفع میکنند و سپس نسخه اصلی.

لیست بازیکنان ایرانی این بازی (همه اینا Steam Name هست)
Wolfy
[A.A]3amet
FPS eager
i love heavy metal more
airyaman2 (این یکی استیم ID هست)
qozmyox

BLACKWIDOW
 
آخرین ویرایش:
لازم نیست بشینیم، حداقل قبل از اینکه پولت رو خرج کنی یه 10 ثانیه وقت بذار تحقیق کن، بازی موقع final release کاملا F2P هست. حمایت هم موقعی بشه که بازی رو امتحان کردید، دیدید ارزش داره بعد میرید حمایت، نه اینکه اومدن Alpha test بازی رو کردن پولی ملت رو می چاپن. اون Blizzard اش هم از این کارا نمی کنه.
خیلی بازی ها قرار بوده f2p باشن ولی نشدن عزیز
اینم اینقدر کشش میدن که f2p نمیشه که نمیشه
من سر حرفم هستم اصلا این بازی f2p بشه اقا همونطور که گفتم من میخوام از بازی حمایت کنم هرچی میخواد باشه
بازم میگم 25 تومن کسی رو شاه و گدا نمیکنه
 
حالا این چیزا رو ولش کنید 'که می خواد f2p بشه یا نشه
دوستانی که واسشون مقدوره میشه یکم عکس بیشتر از نقاط مختلف بازی بزارن'
اگه یه عکس از مپ بازی هم بزارید ممنون میشم
 
خیلی بازی ها قرار بوده f2p باشن ولی نشدن عزیز
اینم اینقدر کشش میدن که f2p نمیشه که نمیشه
من سر حرفم هستم اصلا این بازی f2p بشه اقا همونطور که گفتم من میخوام از بازی حمایت کنم هرچی میخواد باشه
بازم میگم 25 تومن کسی رو شاه و گدا نمیکنه
از همون اول گفتن f2p هست بازی، قرار نیست f2p بشه، همین جوریش هست! . شما حال می کنی حمایت کن ولی بقیه کسانی که قصدشون مثل شما نیست بدونن که نیازی نیست برای بازی خرج کرد. کمی صبر کنن بازی کاملتر و کاملا مجانی هست بازی کنن.

- - -ویرایش - - -

حالا این چیزا رو ولش کنید 'که می خواد f2p بشه یا نشه
دوستانی که واسشون مقدوره میشه یکم عکس بیشتر از نقاط مختلف بازی بزارن'
اگه یه عکس از مپ بازی هم بزارید ممنون میشم
برادر یه دور بزن تو نت فت و فراوونه!
 
از همون موقع معرفی بازی گفتن ک هبازی F2P هست،الا نفقط برای ساپورت سازنده و .... 20 دلار هستش.
نمونه دیگش Don't Starve together که الان پولیه ولی گفتن وقتی کامل بشه به همه افرادی که don't starve عادی رو داشته باشن بازی داده میشه.
دیگه بچه دبستانی نیستن که اول رسما اعلام کنن بازی f2p هست و روش تبلیغ کنن بعدش یهو بیان بگن نه پشیمون شدیم f2p نیست :d
+
متاسفانه بخاطرdeveloper ها و بازی هایی مثل rust,day z,h1z1 و خیلی بازی های دیگه که الان Early access هستن آدم اصلا نمیتونه به این بازی ها و کلا EA اعتماد کنه....
EA پر شده از بازی های به شدت ناقص که معلوم نیست اصلا developer هاش کاملش کنن یا چقدر روش کار کنن.
 
دوستان عزیز اگر دقت کنید من نگفتم که اصلا تا ابد f2p نمیشه
منظورم اینه که اینا از پول بدشون نمیاد که انقدر کشش میدن که دیگه ...
بعد با دوست عزیز Kurt117 موافقم که dev های بازی های ea اصلا معلوم نیست میخوان چیکار کنن ولی خوب پشت
این بازی واقعا کمپانی کوچیکی نیست فکر کنم حداقل وضعش بهتر از rust بشه
هرکسی نظر شخصی خودش رو داره من به این بازی ایمان دارم
از اولش هم پیگیرش بودم و به نظرم بازی خوبی از اب دراومده
 
آخرین ویرایش:
دوستان بنده هم بازی رو به قیمت 27 تومن خریدم نسخه ru که فقط باید برای اکتیو کردن ip رو تغییر بدین و برای بازی eu هست
از یوزر FPS Eager هم خریدم و خودشون برام گیفت کردن و با چیز پی ان روسی فعالش کردن
 
آخرین ویرایش:
تا ما بازیو گرفتیم سایتش دان شد :| . ۲ ساعته منتظرم وا شه برم ثبت نام کنم
داداش از اون قسمتی که لانچر برات میاره نمیشه ثبت نام کرد برو از توی خود سایت SOE برو ثبت نام کن .
 
دوستان بازی ها رو توی این تاپیک به هیچ وجه مقایسه نکنین لطفا، میتونین واسه این کار تاپیک جدا بزنین، اینجا فقط در مورد H1Z1 هست.
باقی بحث ها کلا اسپم هستن، باعث میشه پست های خوب در مورد بازی بین تعداد زیاد پست ها گم بشن. برای پاسخ دادن به سوالایی مثل کدوم بازی رو بخرم هم بهتره پ.خ بحث بشه، لطفا رعایت کنین :)

ویرایش: پست اول با تعداد اسم هایی که داشتم، برای بازیکنان ایرانی آپدیت شد. پست اول رو هم توی چند روز دیگه کلا ویرایش میکنم. فعلا دارم روی یک پست واسه یه بازی دیگه کار میکنم :)

از همون موقع معرفی بازی گفتن ک هبازی F2P هست،الا نفقط برای ساپورت سازنده و .... 20 دلار هستش.
نمونه دیگش Don't Starve together که الان پولیه ولی گفتن وقتی کامل بشه به همه افرادی که don't starve عادی رو داشته باشن بازی داده میشه.
دیگه بچه دبستانی نیستن که اول رسما اعلام کنن بازی f2p هست و روش تبلیغ کنن بعدش یهو بیان بگن نه پشیمون شدیم f2p نیست
yahoo_4.gif

+
متاسفانه بخاطرdeveloper ها و بازی هایی مثل rust,day z,h1z1 و خیلی بازی های دیگه که الان Early access هستن آدم اصلا نمیتونه به این بازی ها و کلا EA اعتماد کنه....
EA پر شده از بازی های به شدت ناقص که معلوم نیست اصلا developer هاش کاملش کنن یا چقدر روش کار کنن.

با اینکه Off Topic هست ولی:
داداش، مشکل به هیچ وجه از عنوان ها و یا سازنده های اون ها نیست. متاسفانه خیلی ها هنوز معنی و مفهوم EA رو به هیچ وجه درک نکردن. این دسته عنوان ها رو اصلا نباید به اسم بازی بشناسیم. شاید بدونین که ساخت یک بازی برای شرکت های بزرگ بیشتر از 3-4 سال طول میکشه، در واقع زمانی که برای ساخت یک بازی باید طی بشه همینقدره به صورت معمولی، اما تصور کنین شما توی سال اول این بازی به دستتون برسه. اکثر امکانات بازی یا کامل نشدن و یا Place Holder هستن. در ضمن توجه کن کهسازنده هایی که پشت دوتا از این بازی هایی که گفتی هستن، تیم های کوچیکی دارن.
این دسته بازی ها به هیچ وجه، به هیچ وجه برای بازی کردن عرضه نمیشن، برای همکاری بازیکن ها در ساخت اون ها عرضه میشن (شروعش از Minecraft بوده) پس نباید انتظار داشته باشین که یک بازی بدون عیب یا کم عیب رو به دستتون برسونن. بازی های این قسمت همیشه پر از باگ هستن و شاید حتی قابل بازی نباشن به دلیل این باگ ها همچنین ممکنه ایده پشت یک بازی به طور کامل عوض بشه، این در کل چیز عادی هست، ولی در بازی هایی که EA هستن این تغیر ایده دیده نمیشه اما در EA این تغییر دیده میشه.

کلا باید دیدتون رو نسبت به این بازی ها عوض کنین :)
 
آخرین ویرایش:
من تازه واردم تو این سبک یه چیزی فقط چجوری تیرکمون بسازم ؟ اموزش کلی برا بازی هست ؟
اسم اکانت بازیم هم :‌lUltravioletl
 
دوستانی که بازی کردن به نظرتون ارزش خرید داره؟
چون من اصلا این سبک بازی نکردم به همین خاطر اولین تجربه ام میخوام ببینم چطوره؟
 
سلام دوستان اینم مثل dayz وقتی بمیری ایتم هات میره ؟

وسایل نظامی اینا داره ؟

بعد من فقط حالت اول شخص اش رو دیدم سوم شخص هم داشت بهتر بود
 
سلام دوستان اینم مثل dayz وقتی بمیری ایتم هات میره ؟

وسایل نظامی اینا داره ؟

بعد من فقط حالت اول شخص اش رو دیدم سوم شخص هم داشت بهتر بود

تمام بازی های این سبکی وقتی بمیری وسایلت میره مگر اینکه رفیقت اونجا باشه موفق بشه برداره یا خودتو سریع برسونی یا شانس بیاری همونجا اسپان بشی سری بری تا کسی برنداشته چیزاتو برداری . و خود این موضوع به طور کلی سبک و اصل بازیه .
وسایل نظامی داره ولی خیلی کمیاب . هم اول شخص داره ، هم سوم شخص .
 
دوستان بازی ها رو توی این تاپیک به هیچ وجه مقایسه نکنین لطفا، میتونین واسه این کار تاپیک جدا بزنین، اینجا فقط در مورد H1Z1 هست.
باقی بحث ها کلا اسپم هستن، باعث میشه پست های خوب در مورد بازی بین تعداد زیاد پست ها گم بشن. برای پاسخ دادن به سوالایی مثل کدوم بازی رو بخرم هم بهتره پ.خ بحث بشه، لطفا رعایت کنین :)

ویرایش: پست اول با تعداد اسم هایی که داشتم، برای بازیکنان ایرانی آپدیت شد. پست اول رو هم توی چند روز دیگه کلا ویرایش میکنم. فعلا دارم روی یک پست واسه یه بازی دیگه کار میکنم :)



با اینکه Off Topic هست ولی:
داداش، مشکل به هیچ وجه از عنوان ها و یا سازنده های اون ها نیست. متاسفانه خیلی ها هنوز معنی و مفهوم EA رو به هیچ وجه درک نکردن. این دسته عنوان ها رو اصلا نباید به اسم بازی بشناسیم. شاید بدونین که ساخت یک بازی برای شرکت های بزرگ بیشتر از 3-4 سال طول میکشه، در واقع زمانی که برای ساخت یک بازی باید طی بشه همینقدره به صورت معمولی، اما تصور کنین شما توی سال اول این بازی به دستتون برسه. اکثر امکانات بازی یا کامل نشدن و یا Place Holder هستن. در ضمن توجه کن کهسازنده هایی که پشت دوتا از این بازی هایی که گفتی هستن، تیم های کوچیکی دارن.
این دسته بازی ها به هیچ وجه، به هیچ وجه برای بازی کردن عرضه نمیشن، برای همکاری بازیکن ها در ساخت اون ها عرضه میشن (شروعش از Minecraft بوده) پس نباید انتظار داشته باشین که یک بازی بدون عیب یا کم عیب رو به دستتون برسونن. بازی های این قسمت همیشه پر از باگ هستن و شاید حتی قابل بازی نباشن به دلیل این باگ ها همچنین ممکنه ایده پشت یک بازی به طور کامل عوض بشه، این در کل چیز عادی هست، ولی در بازی هایی که EA هستن این تغیر ایده دیده نمیشه اما در EA این تغییر دیده میشه.

کلا باید دیدتون رو نسبت به این بازی ها عوض کنین :)

بله حرفتون رو 100% رو قبول دارم.
ولی به نظر من برای early access سازنده اول باید بازی رو به جایی برسونه که بازی کاملا قابل "بازی کردن" باشه و بعد با استفاده از Early access یکم ساپورت مالی و فن بیس جمع کنه و شروع کنه به پیشرفت دادن بازی،ولی متاسفانه الان همه انگار عجله دارن که فقط بازیشون بیاد تو مارکت و فروش کنه،حالا بحثم صرفا این بازی های survival نیستن ولی انقدر بازی EA زیاده که بازی خیلی خیلی ناقص هست،انگار که اولین بیلد قابل بازی رو به عنوان EA منتشر کردن :|
برای h1z1 هم خودم بازی نکردم ولی با توجه به ویدئو ها و ... که دیدم انتظار داشتم یه مقدار بیشتر روش کار شده باشه.
+
بهترین مثال برای یه بازی که تیم کوچیک توسعش داده Insurgency هست،تیم این بازی از درست کردن یه mod شروع کردن و الان رسیدن به جایی که یه بازی به شدت پولیش شده و تا حد زیادی بی نقص منتشر کردن،قیمت بازیشون هم مناسبه و علاوه بر این با هر آپدیت تغییرات خیلی خیلی زیادی به بازی اضافه میکنن،توی این مورد و مثلا قبل از 4-5 آپدیت اخیرش بازی هیچ مشکلی نداشت،بازی واقعا کامل بود ولی با آپدیت ها همینطور به بازی شاخ و برگ اضافه کردن و بازی هم واقعا داره پیشرفت میکنه.
 
آخرین ویرایش:
بله حرفتون رو 100% رو قبول دارم.
ولی به نظر من برای early access سازنده اول باید بازی رو به جایی برسونه که بازی کاملا قابل "بازی کردن" باشه و بعد با استفاده از Early access یکم ساپورت مالی و فن بیس جمع کنه و شروع کنه به پیشرفت دادن بازی،ولی متاسفانه الان همه انگار عجله دارن که فقط بازیشون بیاد تو مارکت و فروش کنه،حالا بحثم صرفا این بازی های survival نیستن ولی انقدر بازی EA زیاده که بازی خیلی خیلی ناقص هست،انگار که اولین بیلد قابل بازی رو به عنوان EA منتشر کردن :|
برای h1z1 هم خودم بازی نکردم ولی با توجه به ویدئو ها و ... که دیدم انتظار داشتم یه مقدار بیشتر روش کار شده باشه.
+
بهترین مثال برای یه بازی که تیم کوچیک توسعش داده Insurgency هست،تیم این بازی از درست کردن یه mod شروع کردن و الان رسیدن به جایی که یه بازی به شدت پولیش شده و تا حد زیادی بی نقص منتشر کردن،قیمت بازیشون هم مناسبه و علاوه بر این با هر آپدیت تغییرات خیلی خیلی زیادی به بازی اضافه میکنن،توی این مورد و مثلا قبل از 4-5 آپدیت اخیرش بازی هیچ مشکلی نداشت،بازی واقعا کامل بود ولی با آپدیت ها همینطور به بازی شاخ و برگ اضافه کردن و بازی هم واقعا داره پیشرفت میکنه.

من میتونم با EA کنار بیام ولی از نظر من
بازی یا باید کامل منتشر بشه یا نشه اصلا
چون بازی که فاز EA هست , تب و تاب یه بازی تازه منتشر شده رو داره و تا موقعی که بازی کامل بشه قطعا پلیر های اون توو زمان کامل بودن بازی کمتر از پلیر های اون موقع توی فاز EA هست


گرفتین منظورمو ؟:d
 
Back
Top