بازی‌های Persona در راه سرویس Xbox Game Pass

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شایعات صحت داشتند و طی رویداد ایکس باکس و بتسدا، بالاخره اعلام شد که بازی Persona 3 Portable، بازی Persona 4 Golden و بازی Persona 5 Royal به سرویس ایکس باکس گیم پس می‌آیند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

سری Persona

هر سه عنوان برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان و همچنین گیم پس در دسترس خواهند بود، اما شرکت Atlus در نمایش دیشب اعلام کرد که اول از همه عنوان Persona 5 Royal در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود. Persona 4 Golden برای اولین بار به پلتفرم‌های ایکس باکس می‌آید و Persona 3 Portable نیز بالاخره برای PC و ایکس باکس ریمستر خواهد شد.

بازی Persona 5 Royal که در میان این سه زودتر از همه در دسترس مشترکان گیم پس قرار می‌گیرد، یک نسخه ارتقا یافته از پرسونا 5 است که شامل محتویات جدید، یک شخصیت قابل بازی جدید (کاسومی) و چندین موارد اضافه دیگر می‌شود. Persona 4 Golden نیز پیش از این بر روی PC عرضه شده بود و حالا کاربران ایکس باکس نیز می‌توانند در آینده به تجربه آن بپردازند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این عنوان و همچنین Persona 3 Portable اعلام نشده است.

شایان ذکر است که طبق بیانیه منتشر شده توسط Atlus، هر سه این عناوین به‌صورت Native برای کنسول پلی استیشن 5 هم منتشر می‌شوند. دو بازی Persona 3 Portable و Persona 5 Royal نیز به Persona 4 Golden می‌پیوندند و در زمان نامعلومی به استیم می‌آیند. بنابراین، این‌طور که به‌نظر می‌رسد متأسفانه همچنان هیچ برنامه‌ای برای عرضه این بازی‌ها بر روی نینتندو سوئیچ وجود ندارد.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
دیگه فکر کنم بالاخره.

نمیدونم باید به @Z-fan شیرینی بدم یا خودم.
اینقدر طولش دادند دوتامون رویال رو تمام کردیم:))

هیچ کدوممون هم بابتش یه ریال هم پول ندادیم
آخرش نفهمیدیم فایده اش واسه اتلوس چی بود :D
واقعا اینا از پول بدشون میاد :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر