خبر رسمی بازیهای استارفیلد، Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای PLAYSTATION 5 عرضه خواهند شد

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,517
متاسفانه این آینده صنعت گیم‌ هستش. خواه ما دوست داشته باشیم یا نه! مایکروسافت شروع کرد ، بقیه هم‌ ادامه میدن...
حاجی الان ۲۰ ساله هر کاری اکس باکس انجام میده شما فن هاش میگید این اینده صنعت گیمه و فلان میشه و بهمان :D اخرش هم سونی و نینتندو همون مدل قدیمی ادامه میدن
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
دارن دمیج کنترل میکنن عملا n بار گفتن اینطوری تعداد پلیرها زیاد میشه هر کسی هرجا دلش بخواد میتونه‌ بازی کنه و blah blah
یکی اینجا بود گفت اسپنسر حرفاشو دیده و گوش داده کجایی عزیز دل ؟ برقراری ؟
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,560
فیل میگه ما با دقت بررسی کردیم! عناوینی که یک سال از عمرشون گذشته و روی pc و بقیه جاها (با همین لحن) هستن و ip جدید محسوب می شن و پتانسیل فرنچایز شدن رو دارن در کامیونیتی های دیگه پرورش بدیم و این بخشی از سرمایه گذاریه. نکته ای که توی حرفش وجود داره اینه که عناوین آینده زیر 1 سال ابتدا میان و کم کم DAY 1 روی پلی استیشن :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,195
نام
ماکان
نکته اینجاست که خود مایکروسافت از بس کنسولش رو کسی نخریده داره بازی هاش رو مالتی پلتفرم میکنه. الان باقی بیان بازی هاشون رو مثلا برای اکس باکس بدن که دقیقا چی بشه؟:D چه آورده ای داره؟:D

تنها پلتفرم سود دهی که برای سونی و نینتندو وجود داره PC و موبایل هست. سونی که مدت هاست ورود کرده، نینتندو هم یحتمل به زودی میاد. وگرنه Xbox یه پلتفرم شکست خورده است و عرضه بازی برای همچین کنسولی سودی برای کسی نداره. خود مایکروسافت هم بیخیالش شده و امروز کلنگ اول قبرش رو زد.

با این عنوان ها شروع کردن که شرایط رو کنترل کنن، هرچند همین الانشم امدن هیچ انحصاری دیگه ای رو رد نکردن! و البته من صفحات قبل هم گفتم، این داستان مالتی پلتفرم شدن یه چیز صفر و یکی هست. مایکروسافت مرض نداره بیاد برای 4 تا دونه بازی این همه سر و صدا کنه و فحش بخوره. یا کلا رد میکنن این قضیه رو، یا کلا مالتی پلتفرم میشن. الان به وضوح گفتن این تدارکات داره انجام میشه و این بازی ها شروع این پروسه هستن. آروم آروم بازی های بیشتری معرفی میشه، تا جایی که همه فن هاشون عادت کنن.
 

P3RsiAN boY

کاربر سایت
Jun 8, 2013
6,578
نام
محمد
حاجی الان ۲۰ ساله هر کاری اکس باکس انجام میده شما فن هاش میگید این اینده صنعت گیمه و فلان میشه و بهمان :D اخرش هم سونی و نینتندو همون مدل قدیمی ادامه میدن
بقول قدیمیا : من مرده شما زنده ، این راهی هستش که سونی هم میره در آینده... دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
همچنان بعید می‌دونم توی این پادکست به طور کامل برن سر اصل مطلب و احتمالاً حکم یه جور مقدمه رو داشته باشه. :D اصلاً همین فرمت پادکست یعنی یه دورهمی برای تلطیف فضا، وگرنه می‌تونستن یه بیانیه رسمی یا ویدیوی چند دقیقه‌ای بدن و خلاص.
احتمالاً ابتدای صحبت‌ها با شادی و انرژی مثبت شروع می‌شه و در مورد دستاوردهای ایکس باکس صحبت می‌کنن و اینکه ایکس باکس در بهترین دوران حیات خودش به سر می‌بره و تأکید روی رشد برند و اینکه تعداد مخاطب‌ها بیشتر از هر زمان دیگه‌ای هست و... بعدش به تدریج وارد فضای جدی می‌شن و فیل اسپنسر قیافه نادم به خودش می‌گیره و مت بوتی سرش رو تکون می‌ده و قطره اشکی هم از چشمان سارا باند سرازیر می‌شه (با اغراق! :D) و بحث می‌ره سمت اینکه برای دستیابی به آرمان‌ها، باید سراغ تصمیم‌های متفاوتی رفت و مخاطب‌های بیشتری رو در نظر گرفت و دامنه نفوذ رو بالا برد.
به چند تا نمونه مثل Hi-Fi Rush و Sea of Thieves هم اشاره می‌شه، ولی نمونه‌های بزرگ‌تر می‌مونه برای آینده که طرفدارهای ایکس باکس کم‌کم عادت کنن. یه سری عبارات تکراری مثل Case by Case و این جور چیزها رو هم می‌شنویم و اینکه ایکس باکس همیشه برای طرفدارهای خودش احترام قائله و کسی نباید این سیاست‌ها رو زود قضاوت کنه و فلان و چنان... آخرش هم می‌گن در حال کار روی ایکس باکس بعدی هستیم و پایان پادکست و اعلام پیروزی اینسایدرهای ایکس باکس بابت اینکه "فعلا" فقط ۲،۳ تا بازی برای پلی استیشن میاد. :D
مرسی همین شد دقیقا :))
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
همه ی حرفاش قشنگ مشخصه چاخانه و برای دمیج کنترلِ عرضه ی این ۴ عنوان هست. علنا داره می گه که در حال یادگیریم هستیم و با ت...خمامون یه قل دو قول بازی می کنیم و این تصمیمات رو می گیریم. یعنی روشون نشد اول کار هیلو و گیرز بدن گفتن ببینیم فروش اینا چجوریه تا اگه خوب بود بقیه رو هم بیاریم. باقی حرفا از سخت افزار جدید و بهترین تکنولوژی جهان هم همش بلفه. بشنوید ولی باور نکنید. مبادا گول بخورید دوستان عزیز. این مایکرو همیشه در به گند کشیدن برند و سخت افزار ها نقش پر رنگی داشته.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,478
اسپنسر قبلا رسما اومدن همه بازیها رو PC رو رد میکرد . اما امشب حتی اومدن بقیه بازیها به بقیه پلتفرم‌ها را حتی رد هم نکرد.

IMG_20240214_201054_134.jpg

کار رو تموم شده بدونید.
اسپنسر بازی با کلماتش خیلی خوبه. اگه این مهارت رو تو مدیریت داشت الان به این نقطه نمیرسیدن که اینکارو بکنن.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,195
نام
ماکان
بقول قدیمیا : من مرده شما زنده ، این راهی هستش که سونی هم میره در آینده... دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره

سونی همین الانشم داره اینکارو میکنه دیگه! بازی هاش رو PC میان. تو مالتی پلیرها همزمان عرضه میکنه و تو باقی موارد با اختلاف زمانی چند ماهه. اون کچله هم که گفت میخوایم رو پلتفرم های بیشتری بریم و یحتمل به زودی رو موبایل هم ورود میکنن به شکل جدی. سونی فن ها هم کنار امدن باهاش.

غیر PC و موبایل پلتفرم دیگه ای هم برای سونی وجود نداره. Xbox هم کامیونتی جذابی نیست که سونی بازی هاش رو بیاره اونجا. چون IB خاصی نداره و بعید میدونم فروش چندانی بکنه. فکر میکنم سودش کمتر از ضربه ای باشه که به کلیت برند میخوره.
 

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
884
سلام
ایشالا تاپیک به صفحه 7900 رسید، استارفیلد و ایندیانا و گیرز و هیلو هم روی سونی 5 منتشر میشن))
خلاصه که ناامید نشید و همینطور قوی برید جلو:D
واقعا خودتو گول میزنی یا چی ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر