توتوکی بخش مالی کل سونی دستشه
شما چه انتظاری دارید؟! واقعا فکر می کنید نوع حرف های مدیران با سهام داران حتی خارج از مدیا و تک، با اونی که جلوی دوربین برا مردم حرف می زنن یکیه؟!
همه مدیران تو محفل خودشون مخاطبین و مشتریانشون رو صرفا یک ادمک که باید پول خرج کنه می بینن
حتی اونایی که لقب بهترین مشتری مداری رو تو صنعت خودشون یدک می کشن!
حالا تهش بعضیا اهدافشون رو با بزک کردن ارائه میدن، بعضیا مستقیم میگن!!!
همین اسپنسر و نادلا واقعا فکر کردید تو جلسه سهام دارا همون حرفایی رو می زنن که تو ویدیو برا مخاطبینشون ارائه میدن؟!
تازه اینا سه تا موقعیت دارن
یکیش مثل این زنو و شوهرا که مهمون مهم میاد، یهو میرن اتاق، سرو کله هم می زنن و یک فایت راه می ندازن و بعد از اتمام حواشی می گن بزار این مهمون ها برن فقط عادی همه چیو جلوه بده، ابرو داری کن، اینا رفتن ماجرا رو ادامه می دیم، این زنو و شوهر دقیقا اسپنسر و نادلا هستن که تو جلسه های خصوصی قشنگ کلی سرو کله هم می زنن، و چند سال جلوی اون مهمون های مهم که سهام دارا هستن عوام فریبی کردن و انواع رویافروشی از تیغ زدن میلیاردها گیمر ارائه دادن، ولی دیگه این قضیه ماجراش تموم شدس و بلیط های تفکرات قدیمیشون سوخته، رفتن پلن بعد!
یک نوع حرف زدنم هست که برای رسانه و مردم انجام میدن و یک نمونه اش هم فردا خواهد بود
.
.
.
وظیفه یک مدیر فقط تحقق اهداف مالی برا سهام دار هاست!!!!
اینکه اون اهداف بزک بشن به زیر دستانش مربوطه!
که تو این زمینه وظیفه دست مدیر استدیو ها، مدیر روابط با تردپارتی ها، مدیر محصولات ایندی و...(که هر کدوم اینا باز باید مدیران و بخش های زیر دست خودشون رو در مسیر درستی قرار دهند) هست که اگر اینا رو درست انتخاب کنه، اون خروجی مالی همراه میشه با حفظ ظاهر مثبت در رسانه!