بازگشت Noob Saibot به مبارزه!

The Hoss

کاربر سایت
q54x13dmkwjnlmvj196z.png

اکنون که بازار بازی‌های مبارزه‌ای گرم و پر رونق است خبری داغ را شاهد خواهید بود!
اخیراً تریلری منتشر شده است که از شخصیت قدیمی و دوست‌داشتنی سری مورتال‌کامبت رونمایی به عمل می‌آورد و او کسی نیست جز Noob Saibot، که دوباره شاهد بازگشت وی به این سری خواهیم بود.
این نسخه‌ از سری پرطرفدار و کهن مورتال‌کامبت که استودیوی Netherrealm وظیفه‌ی ساخت و شرکت Warner Bros وظیفه‌ی نشر آن را بر عهده دارد؛ در تاریخ 18 آپریل سال جاری میلادی (29 فروردین 1390) برای کنسول‌های خانگی اکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 منتشر خواهد شد.
تعدادی هم تصویر از این تریلر تهیه کردیم که در داخل اسپویلر زیر میتونید اونها مشاهده کنید:
i6kzux8mh2b9nl2vvg9.jpg


0tdjtgx8904pz6ub4fly.jpg


kztuxmdhvbw6g4pqam82.jpg


cq9g4pixjo9pyggqyg5k.jpg


slx05s36rbh7u1eey6nn.jpg


saxz7dkh02kmp7ft4xil.jpg


t5qwmyiavk94vcpa8tkp.jpg


gd1msd73phruasqvf4e.jpg


qdkbox70bobsnhjnhpr3.jpg


gcj8bqppcxe3rx2iqkjt.jpg


t99pvgfveuonuld0j91t.jpg


t95zsm4nbwbqp0d2a.jpg
دانلود تریلر منتشر شده:
از MediaFire (با کیفیت MP4 HD - WMV SD) با تشکر از امیر - akiba و پوریا - PXG.
از 4Shared (با کیفیت MP4 HD) ‌با تشکر از حمیدرضا - Shang Tsung.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Akiba and slipkboy
من که تریلرش رو ندیدم و اصلا هم نظر نمیدم اما قیافش شبیه Cyrax هست! انگار این NOOB Cyborg هست تا NOOB Saibot! توی عکس ها دو نفر کنار هم بودن! این یارو Smok بود؟ باز نیاد مثل این Deception وبال گردن NOOB Saibot بشه!:دی
 
  • Like
Reactions: Bayonetta
نه یکی از قدرتاش اینه که یکی شبیه خودش تولید میکنه :d این آخر کار هم بهش گفت عزیز دل برادر بیا با هم عکس یادگاری بندازیم! :d
خبری از SMOKE نیست هنوز! :d
 
اینو که میدونم! اما وقتی NOOB Saibot دوتا میشد جفتشون یه شکل بودن!:دی توی این عکسی که من دیدم یکم انگار رنگش عوض شده بود!:دی فکر کردم Smok باز خراب شده رو سرش!:دی

ولی خدا کنه خوده NOOB Saibot این نباشه و این NOOB Syborg باشه و NOOB Saibot هم بعدا بیاد تو بازی!:دی
 
من که تریلرش رو ندیدم و اصلا هم نظر نمیدم اما قیافش شبیه Cyrax هست! انگار این NOOB Cyborg هست تا NOOB Saibot! توی عکس ها دو نفر کنار هم بودن! این یارو Smok بود؟ باز نیاد مثل این Deception وبال گردن NOOB Saibot بشه!:biggrin1:
زدی به هدف! تنها چیزی که بعد از دیدن تریلر بهش فکر میکردم همین بود که این noob saibot بود واقعاً؟0_o بیشتر شبیه یه cyborg ـه تا یه نینجا!

دلیلی که اکثراً از تایید این شخصیت در بازی خوشحال شدند اینِ که کلا Noob Saibot به اصطلاح در بازیهای fighting شخصیت cheap ـی هست .(دقت کنید اصلاً منظور این نیست که شخصیت بدیه!) به این معنیِ که اجرای کومبوهاش نسبت به بقیه کرکترها به مراتب راحت ترِ و همه میتونن کومبوهای سادش رو اجرا و سریع ارتباط باهاش برقرار کنند.
 
دلیلی که اکثراً از تایید این شخصیت در بازی خوشحال شدند اینِ که کلا Noob Saibot به اصطلاح در بازیهای fighting شخصیت cheap ـی هست .(دقت کنید اصلاً منظور این نیست که شخصیت بدیه!) به این معنیِ که اجرای کومبوهاش نسبت به بقیه کرکترها به مراتب راحت ترِ و همه میتونن کومبوهای سادش رو اجرا و سریع ارتباط باهاش برقرار کنند.

نه اتفاقا....دلیل اصلیش این نیست درست هست کومبو های اسون تو UMK 3 که مثلا فقط با زدن پشت سر هم LK اجرا می شد ولی کوبویی دوم این شخصیت مثل بقیه و شاید هم کمی سخت تر چون ضربه اخر را با HK می زد نه HP (در حالی که حرکت اخر برای تموم شدن کمبو از مشت استفاده می شد)

دلیل اصلیش انبالانس بودنش هست و مشکلات هوش مصنوعی....در UMK3 اگر به داشته باشین وقتی Dark Cloud Fireball استفاده می کرد حریف هیچ مقاومتی یا تلاشی برای دفاع کردن یا بلوک کردن این ابر از خودش نشان نمی داد حتی Shao Kahn هم به این شکل بود و به راحتی هرکسی می تونست (حتی اگر یه کومبو هم بلد نباشه) به راحتی کلی به حریف اسیب وارد کنه....قدرت تله پرت هم همین تور که خیلی سریع اجرا می شد و هیچ فرصتی به حریف نمی داد ( البته این حرکت بعدا کمی از سرعتش کاسته شد)


و در MKD هم که گفتن نداره...به همراه Smoke به عنوان باس بازی طراحی شده بودن ...باس ها هم همیشه در سری mk قوی تر از سایر شخصیت ها بودن.....

-------------------
Netherrealm خیلی بر روی بالانس بودن بازی تاکید داشته....
 
نه اتفاقا....دلیل اصلیش این نیست درست هست کومبو های اسون تو UMK 3 که مثلا فقط با زدن پشت سر هم LK اجرا می شد ولی کوبویی دوم این شخصیت مثل بقیه و شاید هم کمی سخت تر چون ضربه اخر را با HK می زد نه HP (در حالی که حرکت اخر برای تموم شدن کمبو از مشت استفاده می شد)
آنبالانس رو زیاد قبول ندارم چون اگر با همه شخصیتها حرفه ای باشید میبیند که بازی کاملا بالانس ـه .(غیر از shao khan و Montaro که بحثشون جداست .) منتها گفتم که استثنائاً noob saibot نسبت به بقیه کرکترها کمی cheap تره .
دلیل اصلیش انبالانس بودنش هست و مشکلات هوش مصنوعی....در UMK3 اگر به داشته باشین وقتی Dark Cloud Fireball استفاده می کرد حریف هیچ مقاومتی یا تلاشی برای دفاع کردن یا بلوک کردن این ابر از خودش نشان نمی داد حتی Shao Kahn هم به این شکل بود و به راحتی هرکسی می تونست (حتی اگر یه کومبو هم بلد نباشه) به راحتی کلی به حریف اسیب وارد کنه....قدرت تله پرت هم همین تور که خیلی سریع اجرا می شد و هیچ فرصتی به حریف نمی داد ( البته این حرکت بعدا کمی از سرعتش کاسته شد)
نه اون مشکل از هوش مصنوعی نبود کافی بود درجه سختی بازی رو از normal روی hard یا very hard تنظیم میکردید تا هنر نمایی هوش مصنوعی بازی رو کاملاً به چشم می دیدید! (به شکل اعصاب خورد کنی خوب بازی میکردن!) حتی حرفه ای ترین کامبت بازها هم به زور از پسشون برمیومدند!
Dark Cloud Fireball هم روی Shao khan و Motaro اثر نداشت اصلا!
 
آنبالانس رو زیاد قبول ندارم چون اگر با همه شخصیتها حرفه ای باشید میبیند که بازی کاملا بالانس ـه .(غیر از shao khan و Montaro که بحثشون جداست .) منتها گفتم که استثنائاً noob saibot نسبت به بقیه کرکترها کمی cheap تره .
mk همیشه انبالانس بوده....:d(به جز mk 2 البته اون هم به استثنای باس ها)
ولی انبالانسی noob مسلما خیلی بیشتره....Cheap بودن رو قبول ندارم....


نه اون مشکل از هوش مصنوعی نبود کافی بود درجه سختی بازی رو از normal روی hard یا very hard تنظیم میکردید تا هنر نمایی هوش مصنوعی بازی رو کاملاً به چشم می دیدید! (به شکل اعصاب خورد کنی خوب بازی میکردن!) حتی حرفه ای ترین کامبت بازها هم به زور از پسشون برمیومدند!
Dark Cloud Fireball هم روی Shao khan و Motaro اثر نداشت اصلا!
به نظر من دقیقا هوش مصنوعی هست و زمان بندیش که بسیار سریع تر عمل می کنه...رو درجات بالا به هیچ وجه حتی توسط حرفه ای ترین ها هم قابل کنترل نیست....به نظر من هیچ هنرنمایی نداره فقط یک سختی غیر منطقی هست

خب چرا دقیقا مثلا برای یک سری حرکات مثل یخ Sub-zero حریف از block استفاده می کرد ولی برای Dark Cloud Fireball هیچ عکس العملی نشون نمی داد؟ بعد از اینکه ابر رو دریافت کرد هیچ تلاشی برای دور شدن از شما نمی کنه برعکس مثل قبل سعی داره حمله کنه....و خودش رو به شما نزدیک می کنه و کار شما رو راحت تر می کنه....

بعد فقط Motaro بود که حرکاتی مثل( Dark Cloud Fireball) رو بلوکه می کرد و اون هم فقط تو mk3 ....توی mkt این قابلیت حذف شد
 
mk همیشه انبالانس بوده....:d(به جز mk 2 البته اون هم به استثنای باس ها)
ولی انبالانسی noob مسلما خیلی بیشتره....Cheap بودن رو قبول ندارم....

:arrowd:
آنبالانس رو زیاد قبول ندارم چون اگر با همه شخصیتها حرفه ای باشید میبیند که بازی کاملا بالانس ـه .(غیر از shao khan و Montaro که بحثشون جداست .) منتها گفتم که استثنائاً noob saibot نسبت به بقیه کرکترها کمی cheap تره .

:d

خب چرا دقیقا مثلا برای یک سری حرکات مثل یخ Sub-zero حریف از block استفاده می کرد ولی برای Dark Cloud Fireball هیچ عکس العملی نشون نمی داد؟ بعد از اینکه ابر رو دریافت کرد هیچ تلاشی برای دور شدن از شما نمی کنه برعکس مثل قبل سعی داره حمله کنه....و خودش رو به شما نزدیک می کنه و کار شما رو راحت تر می کنه....بعد فقط Motaro بود که حرکاتی مثل( Dark Cloud Fireball) رو بلوکه می کرد و اون هم فقط تو mk3 ....توی mkt این قابلیت حذف شد
تا حدودی بعضی ایرادات هوش مصنوعیش رو قبول دارم .
آره خب درسته فقط موتارو در Ultimate MK3 چیزی روش اثر نداشت .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or