بازي اخراجيها

اخراجی ها چگونه بازی خواهد بود؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    116

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
ایده های جدید:
1.اصلحه ها خیلی کوچیکن بزرگترشون کنید.
2. در ضمن حتما که نباید کلاش و ژ3 باشن تغیرشون بدید. shotgun و مسلسل های من درآوردی بزارین.
دوست عزيز اسلحه ها اندازه كاراكترها درست شده باشه چشم اسلحه هاي جديدي هم بكار مي بريم:cool:
نارنجک هم یادتون نره !!!

حتما ;)

دوست عزیز کار به کجا کشید؟
امیدوارم کار خوبی در بیاد

شما واقعا نگران كار ما هستيد يا دوست داريد فقط كار ما رو به تمسخر بگيريد :confused:
 

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
دوست عزیز واسه نظر سنجی میگین ؟
اشتباهی دستم خورد رو اون دکمه وگرنه نمیخواستم فعلا رای بدم sorry :(

خوبه پس بدونيد كار خيلي خوب داره پيش ميره تا چهار شنبه هفته آينده خبراي جديدي از بازي مبينيد و مي شنويد;)
e122xs.gif
 
آخرین ویرایش:

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
داداش منظورم اینه اصلحه ها بزرگ و حتی کاراکتر ها بعضی قسمت هاش مانند فک و دماغ یه کم بزرگتر باشه اصلحه ها هم همینطور دقیقا مثل Metall Slug
 

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
داداش منظورم اینه اصلحه ها بزرگ و حتی کاراکتر ها بعضی قسمت هاش مانند فک و دماغ یه کم بزرگتر باشه اصلحه ها هم همینطور دقیقا مثل Metall Slug

دوست عزيز اين هم دقيقا چيزيه كه من ميگم كه طراحي كاراكترها و اسپرايتهاي بازي شكل گرفته و درست شده يه مقدار دير نظر داديد انشالا براي شماره هاي بعدي و بازيهاي بعدي اين گروه;)
 

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
دوست عزيز اين هم دقيقا چيزيه كه من ميگم كه طراحي كاراكترها و اسپرايتهاي بازي شكل گرفته و درست شده يه مقدار دير نظر داديد انشالا براي شماره هاي بعدي و بازيهاي بعدي اين گروه;)

حالا کدوم قسمت ها مونده ما نظر بدیم ؟؟؟
(چه پر رو هستم)
 

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
حالا کدوم قسمت ها مونده ما نظر بدیم ؟؟؟
(چه پر رو هستم)

دوست عزيز اين پررويي شما نيست كه ايده و نظر مي خوايد براي بازيه خودتون بديد نه ما اگه اين بازي رو درست مي كنيم براي شما و دوستان خوبمونه و سعي مي كنيم كه بر طبق ايده و نظرهاي شما باشه منتها قبلا هم گفتم شما يه مقدار دير نظر داديد يا ما خيلي زود كار رو شروع كرديم ولي انشالا براي بازيهاي بعدي از نظرات شما و دوستان ديگه هم استفاده مي كنيم
با سپاس پويان
دريم فاكتوري
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
خيلي خوبه، كاش فريم هاي Sprite هاتون رو يكم بيشتر كنين تا نرم تر بدوند، مثله MegaMan X .

كاش منم همچين Pixel Artist هايي داشتم.
 

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
خيلي خوبه، كاش فريم هاي Sprite هاتون رو يكم بيشتر كنين تا نرم تر بدوند، مثله MegaMan X .

كاش منم همچين Pixel Artist هايي داشتم.

دوست عزيز اين نوع حركت كاراكترها در واقع به نوع خود كاراكتر بستگي داره مگامن هم به نوع خود كاراكتر اينقدر نرم حركت ميكنه ولي كاراكتري رو كه شما ديدي يه كاراكتر بدني هيكليه كه با زور بيشتر راه ميره تا اون ميزان زوري رو كه وارد ميكنه بازيكن حس كنه
با تشكر
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
دوست عزيز اين نوع حركت كاراكترها در واقع به نوع خود كاراكتر بستگي داره مگامن هم به نوع خود كاراكتر اينقدر نرم حركت ميكنه ولي كاراكتري رو كه شما ديدي يه كاراكتر بدني هيكليه كه با زور بيشتر راه ميره تا اون ميزان زوري رو كه وارد ميكنه بازيكن حس كنه
با تشكر
درست ولي تعداد فريم بيشتر به نحوه حركت ربطي نداره، شما ميتوني 100 فريم داشه باشي ولي تو هر فريم پاي شخصيتت رو 1ميليمتر تكون بدي، البته بايد FPS رو بيشتر كني كه بازي كند نشه، فرقش تو اينه كه شما چون فريم هاي بيشتري از حركت رو ميبيني، حركت نرم تر ميشه، به نظر من شما Sprite هاي Metal Slug رو ببينين (اگه تاحالا نديدين) بعدي ببينين چقدر فريم هاي زيادي براي راه رفتن ساختن، اگه خواستين بگين من MegaMan رو دم دست دارم بذارم.

هرچي باشه بايزيتون، كپي كامل هم از Metal Slug (اسلاج چيه، اسلاگ) باشه باز عاليه.

در مورد زبان،موتور و فريموركي كه توش كار ميكنين هم اگه توضيحي بدين من استفاده ميكنم.
بيشتر در مورد الگوريتم هاي Collision آي كه دارين و نحوه نمايش گرافيك (SDL يا هرچيز ديگه) اگه توضيحاتي بدين ممنون ميشم.
 
آخرین ویرایش:

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
درست ولي تعداد فريم بيشتر به نحوه حركت ربطي نداره، شما ميتوني 100 فريم داشه باشي ولي تو هر فريم پاي شخصيتت رو 1ميليمتر تكون بدي، البته بايد FPS رو بيشتر كني كه بازي كند نشه، فرقش تو اينه كه شما چون فريم هاي بيشتري از حركت رو ميبيني، حركت نرم تر ميشه، به نظر من شما Sprite هاي Metal Slug رو ببينين (اگه تاحالا نديدين) بعدي ببينين چقدر فريم هاي زيادي براي راه رفتن ساختن، اگه خواستين بگين من MegaMan رو دم دست دارم بذارم.

هرچي باشه بايزيتون، كپي كامل هم از Metal Slug (اسلاج چيه، اسلاگ) باشه باز عاليه.

در مورد زبان،موتور و فريموركي كه توش كار ميكنين هم اگه توضيحي بدين من استفاده ميكنم.
بيشتر در مورد الگوريتم هاي Collision آي كه دارين و نحوه نمايش گرافيك (SDL يا هرچيز ديگه) اگه توضيحاتي بدين ممنون ميشم.


درسته اما به نظر شما اين كاراكتر خوب حركت نميكنه كه ما بخوايم فريم ها رو بيشتر كنيم
در رابطه با موتور و زبان اون هم شما بايد با برنامه نويس ما صحبت كنيد كه آقاي اشكان خالقيه چند صفحه قبل يادداشتشو ميبينيد
با تشكر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر