دوست عزيز اين نوع حركت كاراكترها در واقع به نوع خود كاراكتر بستگي داره مگامن هم به نوع خود كاراكتر اينقدر نرم حركت ميكنه ولي كاراكتري رو كه شما ديدي يه كاراكتر بدني هيكليه كه با زور بيشتر راه ميره تا اون ميزان زوري رو كه وارد ميكنه بازيكن حس كنه
با تشكر
درست ولي تعداد فريم بيشتر به نحوه حركت ربطي نداره، شما ميتوني 100 فريم داشه باشي ولي تو هر فريم پاي شخصيتت رو 1ميليمتر تكون بدي، البته بايد FPS رو بيشتر كني كه بازي كند نشه، فرقش تو اينه كه شما چون فريم هاي بيشتري از حركت رو ميبيني، حركت نرم تر ميشه، به نظر من شما Sprite هاي Metal Slug رو ببينين (اگه تاحالا نديدين) بعدي ببينين چقدر فريم هاي زيادي براي راه رفتن ساختن، اگه خواستين بگين من MegaMan رو دم دست دارم بذارم.
هرچي باشه بايزيتون، كپي كامل هم از Metal Slug (اسلا
ج چيه، اسلا
گ) باشه باز عاليه.
در مورد زبان،موتور و فريموركي كه توش كار ميكنين هم اگه توضيحي بدين من استفاده ميكنم.
بيشتر در مورد الگوريتم هاي Collision آي كه دارين و نحوه نمايش گرافيك (SDL يا هرچيز ديگه) اگه توضيحاتي بدين ممنون ميشم.