JohnnySilverhand
کاربر سایت
به نظرم دارید به بازی کم لطفی می کنید دتث گمبیت اون زمان که عرضه شد از نظر کنترل واقعا نابود بود(با پچ اخرش بهتر شد البته). این مشکلات اونو نداره اصلاامیدوار بودم مثل death gambit نشه
نه بدادر. من واقعا منتظر بودم و با وجود اینکه تا به الان متای نسخه سوییچ با بیشترین نقد ۷۴ هست بارم بازیو خریدم.به نظرم دارید به بازی کم لطفی می کنید دتث گمبیت اون زمان که عرضه شد از نظر کنترل واقعا نابود بود(با پچ اخرش بهتر شد البته). این مشکلات اونو نداره اصلا
والا من دیروز که بازی را هود لوم کرک کرد رو هوا زدمش بلافاصله تا الان هم دو تا باسو زدم. به این مشکلاتی که شما میگی هم کاملا واقفم. مثلا همین داج که نمیشه از دشمنا درست رد شد یا همین سیستم چک پوینت ها مشکل منم هست. اما خب به نظرم بازی لذت بخشه واقعا. و مواردی که شما میگی درسته که به تجربه ادم لطمه میزنه، اما کلیت بازی به نظر من خیلی خوبه.نه بدادر. من واقعا منتظر بودم و با وجود اینکه تا به الان متای نسخه سوییچ با بیشترین نقد ۷۴ هست بارم بازیو خریدم.
بازی واقعاا مشکل داده طراحیش. تناسب خاصی توی بازی نیس. چیزی به اسم منطق تو بازی وجود نداره. سخت بودن عادیه بدا این بازیا اما خوب سخت شدن یه بازی به خاطر طراحی غیر منطقی بحثی جداست. من اول بازی میتونم وارد ۷ مپ جداگدنه بشم حدودا. خوب این صحیح نیس. ابتدای بازی نباید محیطها انشعاب داشته باشه. مورد بدی که وجود داره اینه که فاصله ی بونفایر ها یا همون چکپوینت ها از همدیگه به شدت زیاده و حجم دشمنا بین این چکپوینت ها شدیدا بالاس. یعنی شما دوتا فلاسک سلامتی داری که هرکدوم ۴۰ درصد جونتو بالا میبره. از چکپوینت ۱ تا چکپوینت جدید شما به ۳۰ دشمن و محیط پر از تله بر میخوری. از طرفی از بس راه های محتلف سر راهت قرار گرفته رسما گم میشی. مثلا شما جونت دیگه تمومه و در به در به دنبال چکپوینتی. از یه در وارد میشی و ۳ تا دره دیگه جلوت میبینی. هر کدوم وارد یه جا میشه با یه دشمن جدید که قطعا بعضی هاشون لول هاشون خیلی از شما بالاتره.
این عدم تناسب و شلوغی بازی واقعا به بازی ضربه زده. چیزی به اسم نظم و هدف توی بازی نیس. امیدوارم بازیش کنی تا بفهمی منظورمو.
اما چیزی که با قطعیت میتونم بگم اینه که بازی واقعاااا مشکل داره و تیم سارنده نتونسته یه بازی منسجم بسازه.
ضمنا من ۷.۵ بود امتیارم. بازی میانگینش ۷.۴ هست. کم لطفی ای نکردم واقعا
بدادر من از خدامه که بازیو برم جلو و ببینم خفن شده. چون رسما من با مترویدوانیا زندگی میکنم امشب مجدد بازیش میکنم با حوصله تا ببینم چطوری پیش میدهوالا من دیروز که بازی را هود لوم کرک کرد رو هوا زدمش بلافاصله تا الان هم دو تا باسو زدم. به این مشکلاتی که شما میگی هم کاملا واقفم. مثلا همین داج که نمیشه از دشمنا درست رد شد یا همین سیستم چک پوینت ها مشکل منم هست. اما خب به نظرم بازی لذت بخشه واقعا. و مواردی که شما میگی درسته که به تجربه ادم لطمه میزنه، اما کلیت بازی به نظر من خیلی خوبه.
بعد جدا از این شما یکم برو جلو هلث پول و اینا را زیاد کن بازی برات راحتتر میشه بالطبع
واقعا حوصله میخواد یاد سولز ۱ افتادم من. اونجا هم در به در دنبال بون فایر بودم. اینجا هم همینطور یه خوبی که داره اینه که مناطق مختلف به هم میانبر میخورن و راه دارن. برای همین ادم اونطور که به نظر میاد گم نمیشهبدادر من از خدامه که بازیو برم جلو و ببینم خفن شده. چون رسما من با مترویدوانیا زندگی میکنم امشب مجدد بازیش میکنم با حوصله تا ببینم چطوری پیش میده
اینجور که من فهمیدم اون دشمنایی که سپر دارنو نمیشه با داج ازشون رد شد و تو باس فایت اولی هم ( Warden of the silent sorrow که اموزشی بود نه ) هر وقت طرف میخواست لگد بزنه میشد داج کرد ولی در حالت عادی نمیشد .مثلا همین داج که نمیشه از دشمنا درست رد شد
اپگریدها را کامل بگیر که بد میزنه لعنتیتا نزدیک باس سوم پیش رفتم.