اولین نمایش عمومی از گیم پلی The Evil Within در QuakeCon 2013!

Turok-71

کاربر سایت
9.png


طبق اعلام شرکت بتسدا (ناشر بازی) در نمایشگاه امسال QuakeCon که هیجدهمین دوره این مراسم محسوب میشه،برای اولین بار و بصورت عمومی از گیم پلی این بازی رونمایی میشه،پیش تر گیم پلی این بازی پشت درهای بسته و برای تعداد محدودی از افراد به نمایش در اومده بود و افراد زیادی موفق به تماشای گیم پلی این بازی نشدند.

البته در نمایشگاه TGS امسال باید منتظر اطلاعات بیشتری از بازی باشیم!ولی تماشای گیم پلی جدیدترین ساخته ی میکامی برای اولین بار خالی از لطف نیست.

QuakeCon 2013 در هتل Hilton Anatole در شهر دالاس و از تاریخ یکم تا چهارم آگست برگزار میشه.(حدود 20 روز دیگه)


Hilton Anatole
 
ای وای بر من :-s از این چیزها نباید نمایش عموم بگذارن :| :دی
همونی هم که تو E3 نیشان دادن خیلی ترسِناک و فیق العاده بود :bighug:

پ.ن:مرده شور ریخت ZeniMax & Bethesda رو ببره اصل کاری رو کی تو QuakeCon نیشانمون میدن :(
 
امیدوارم بازی ترسناک و خوبی باشه.هرچند با چیزی که از گیم پلی بازی دیدم زیاد امیدوار نیستم.
اره برقی و این چیزها دیگه واقعا کلیشه ای شده.
 
خب اره برقی همیشه جز سری های ترسناک بوده یه جوری میشه گفت تا اره برقی نباشه چیزی ترسناک نیست

خیلی از فیلما و بازیهای ترسناک توش اره برقی داره

بعدش اونی که شما دیدین فقط یه نوع دشمنش بود اونم فک کنم فقط اول بازی هست کلیییی دشمن دیگه هست

دیگه نمیشه یارو دنبالت کنه بعد تف کنه روت که
اگر شما ایول های کلاسیک رو بازی کرده باشین اونجا از این اسباب بازی ها خبری نبود
اونجا جو و اتمسفر بازی بود که موهارو سیخ میکرد.البته من به میکامی ارادت دارم حتما بازی خوبی رو میسازه.
 
اگر شما ایول های کلاسیک رو بازی کرده باشین اونجا از این اسباب بازی ها خبری نبود
اونجا جو و اتمسفر بازی بود که موهارو سیخ میکرد.البته من به میکامی ارادت دارم حتما بازی خوبی رو میسازه.
دادا متاسفانه اون روزگار ديگه گذشت كجا ديگه ميشه re2 يا SH2 يا Alone in the dark پلي استيشن رو ديد؟=(( ديگه تموم شد اين بازيا مال دوران خوش گيمري بودن نه الان كه فقط گرافيك رو خدا ميكنن چند تا آدم گولاخ اره برقي به دست ميريزن تو بازي
 
گر شما ایول های کلاسیک رو بازی کرده باشین اونجا از این اسباب بازی ها خبری نبود
اونجا جو و اتمسفر بازی بود که موهارو سیخ میکرد.البته من به میکامی ارادت دارم حتما بازی خوبی رو میسازه.
اسباب بازي؟!:d
شما نمي توني اين عنوان رو با REهاي كلاسيك مقايسه كني. هر عنواني تو ژانر و سبك مخصوص به خودش طبقه بندي و سنجيده ميشه حالا درسته كليت هر دو اينا يكيه ( هر دو Survival-Horror هستن ) اما ترس اين دو بازي كاملا از هم متفاوته. تو REهاي كلاسيك داستان بازي حول يه ويروس ميچرخيد و همين دست تيم سازنده رو براي طراحي هاي بيش از حد ترسناك بسته بود ( هرچند كه وقتي Nemesis رو ميديدم كنسولو از برق ميكشيديم:d ) ولي حالا وقتي نه از ويروس خبريه و نه دنياي بازي تعامل مستقيمي با دنياي بيرون ( دنياي واقعي و رئال ) داره دست Tango بازه تا هر چيزي رو كه به نظرش ترسناك مياد به تصوير بكشه و همين امر ميتونه پيشينه اي بر ساخت يه اتمسفر خوف و ترسناك باشه.
-----
به هرحال اميدوارم كه نمايش عمومي بازي روي كنسولاي نسل بعد يا حداقل رو PC اجرا بشه كه ماكس گرافيك بازي رو به نشون بده. تو E3 باوجود اينكه نمايش بازي رو كنسولاي اين نسل بود كلي هايپمون كرد خدا ميدونه كه نسخه Next-Genش چيكارمون ميكنه.

lfg5cr5manol5btj9ztk.jpg l1fz9ujlgx7l15ae2snu.jpg

تو عكس راستي neil و bruce دارن ميگن: " ما هرچي داريم از استاد داريم " ( عظمت رو احساس كنيد ) :d
 
اسباب بازي؟!:d
شما نمي توني اين عنوان رو با REهاي كلاسيك مقايسه كني. هر عنواني تو ژانر و سبك مخصوص به خودش طبقه بندي و سنجيده ميشه حالا درسته كليت هر دو اينا يكيه ( هر دو Survival-Horror هستن ) اما ترس اين دو بازي كاملا از هم متفاوته. تو REهاي كلاسيك داستان بازي حول يه ويروس ميچرخيد و همين دست تيم سازنده رو براي طراحي هاي بيش از حد ترسناك بسته بود ( هرچند كه وقتي Nemesis رو ميديدم كنسولو از برق ميكشيديم:d ) ولي حالا وقتي نه از ويروس خبريه و نه دنياي بازي تعامل مستقيمي با دنياي بيرون ( دنياي واقعي و رئال ) داره دست Tango بازه تا هر چيزي رو كه به نظرش ترسناك مياد به تصوير بكشه و همين امر ميتونه پيشينه اي بر ساخت يه اتمسفر خوف و ترسناك باشه.
-----
به هرحال اميدوارم كه نمايش عمومي بازي روي كنسولاي نسل بعد يا حداقل رو PC اجرا بشه كه ماكس گرافيك بازي رو به نشون بده. تو E3 باوجود اينكه نمايش بازي رو كنسولاي اين نسل بود كلي هايپمون كرد خدا ميدونه كه نسخه Next-Genش چيكارمون ميكنه.

View attachment 46970View attachment 46971

تو عكس راستي neil و bruce دارن ميگن: " ما هرچي داريم از استاد داريم " ( عظمت رو احساس كنيد ) :d


اتفاقا وقتی از ویروس خبریه و داستان بازی تعامل مستقیمی با محیط داره بازی جذابتر میشه تا اینکه یک بازی شیطانی با تم سایلنت هیل باشه هر چند من از بازی خوشم اومده ولی سبک و سیاق بازی به شدت از سایلنت هیل الهام گرفته! اگر دموی E3 رو دیده باشی حتما متوجه شدی که چطوری محیط تغییر پیدا کرد قبل از سیل خون!
 
آخرین ویرایش:
واااای عالیه:)، فقط تورو خدا در کنار ساخته ی فوق العاده ی میکامی یه دو تا شات هم از Doom 4 نشون بدن مرگ من، نه تریلر خواستیم نه تیزر نه.... به دو تا شات هم راضی ایم بخدا:d.
 
واااای عالیه:)، فقط تورو خدا در کنار ساخته ی فوق العاده ی میکامی یه دو تا شات هم از Doom 4 نشون بدن مرگ من، نه تریلر خواستیم نه تیزر نه.... به دو تا شات هم راضی ایم بخدا:d.
دو تا شات که هیچی اگه فقط بازی رو با یه عکس مبهم تایید کنن و یه تاریخ حدودی بدن من راضیم.:d
بعد این کصافطا میخواستن توی مراسم خودشون نشون بدن. امیدوارم مراسم قوی باشه. چون خودم از نمایش E3 خیلی خوشم اومد مخصوصا اون جایی که
تازه داشتیم به هوش میومدیم و یارو یه نفر از کمر نصفه رو روی زمین میکشید (یه حس عجیبی بهم دست داد) همین جوری از یارو خون میرفت. یعنی این میکامی خودش یه پا Psychopath هست که همچین چیزهایی رو تصور میکنه.
ولی گرافیک بازی اون چیزی نبود که ازش انتظار داشتم. مثلا موتورش id Tech 5 هست یکم نشون بدن قدرت واقعی این موتور چیه. بعدش هم گیم پلی که نشون دادن اصلا گیم پلی نبود و یه محیط رو 3 بار نشون دادن که یارو میمرد. یه تریلر سینمایی (نه کات سین سینمایی امیدوارم متوجه منظورم بشین) بدن و یه گیم پلی 7-8 دقیقه ای درست و حسابی هم بدن. دوباره کارمک هم یه ساعت درباره ی ویژگی های که برای نسل بعد قراره به id Tech 6 بیاد یه حرفی بزنه. اصلا بشینه و حرف هم نزنه راضی هستم.:d
در هر صورت فکر کنم یکی از QuakeCon های قوی چند ساله اخیر باشه با Wolfenstien: The New Order، The Evil Within و پروژه ی مخفی id Software. امیدوارم یه بازی دیگه هم معرفی بشه که خر کیف بشیم.
 
اسباب بازي؟!:d
شما نمي توني اين عنوان رو با REهاي كلاسيك مقايسه كني. هر عنواني تو ژانر و سبك مخصوص به خودش طبقه بندي و سنجيده ميشه حالا درسته كليت هر دو اينا يكيه ( هر دو Survival-Horror هستن ) اما ترس اين دو بازي كاملا از هم متفاوته. تو REهاي كلاسيك داستان بازي حول يه ويروس ميچرخيد و همين دست تيم سازنده رو براي طراحي هاي بيش از حد ترسناك بسته بود ( هرچند كه وقتي Nemesis رو ميديدم كنسولو از برق ميكشيديم:d ) ولي حالا وقتي نه از ويروس خبريه و نه دنياي بازي تعامل مستقيمي با دنياي بيرون ( دنياي واقعي و رئال ) داره دست Tango بازه تا هر چيزي رو كه به نظرش ترسناك مياد به تصوير بكشه و همين امر ميتونه پيشينه اي بر ساخت يه اتمسفر خوف و ترسناك باشه.
-----
به هرحال اميدوارم كه نمايش عمومي بازي روي كنسولاي نسل بعد يا حداقل رو PC اجرا بشه كه ماكس گرافيك بازي رو به نشون بده. تو E3 باوجود اينكه نمايش بازي رو كنسولاي اين نسل بود كلي هايپمون كرد خدا ميدونه كه نسخه Next-Genش چيكارمون ميكنه.

View attachment 46970View attachment 46971

تو عكس راستي neil و bruce دارن ميگن: " ما هرچي داريم از استاد داريم " ( عظمت رو احساس كنيد ) :d
استاد نگو طلا بگو.این بازی با یه هدست tiamat چی می شه.
.
.
.
.
سکته کردم.عاشقتم اوستا:-*
 
اتفاقا وقتی از ویروس خبریه و داستان بازی تعامل مستقیمی با محیط داره بازی جذابتر میشه تا اینکه یک بازی شیطانی با تم سایلنت هیل باشه هر چند من از بازی خوشم اومده ولی سبک و سیاق بازی به شدت از سایلنت هیل الهام گرفته! اگر دموی E3 رو دیده باشی حتما متوجه شدی که چطوری محیط تغییر پیدا کرد قبل از سیل خون!
نظر من دقيقا برعكسه حميد. به نظرم عامل ويروس سالهاست كه اون ترس و استرس خودش رو از دست داده و با گذشت زمان و پيشرفت بازي هاي كامپيوتري تنها چيزي كه همچنان ميتونه مخاطبو سرجاش ميخكوب كنه همين تم رواني و تاريكه كه اگرم دقت كني مي بيني كه خيلي از بازي هاي ديگه مثل Outlast هم به اين سبك رو آوردن. براي مثال الان اگه يه برگشتي داشته باشيم به REهاي كلاسيك شايد استرس داشته باشند اما هيچگونه ترسي برامون ايجاد نميكنن اما وقتي ميري سراغ SH همچنان رعشه به تنت ميوفته. نمي خوام مثال بزنم و يا چيزي رو اسپويل كنم اما اگه يادت باشه SH 3 يه مترويي داشت كه توش يه نُت افتاده بود و تو اون نت داستاني پيرامون اينكه اگه شخصي در شرايط خاصي كشته بشه روحش سرگردون باقي ميمونه و عذاب ميكشه توضيح داده شده بود. خوب تو خودت دقت كن ببين چنين المان هاي خوفي ترسناك ترن يا يه ويروس كه به انسان منتقل ميشه و اونو به موجودات ديگه تبديل ميكنه؟

به نظر منم تو چنين شرايطي كه نه خود Konami براي ساخت يه SH درست حسابي قدم برميداره و نه بازيسازي پيدا ميشه كه اين سبك رو پرورش بده وجود هر عنواني كه تداعي كننده سري SH باشه نعمته. حالا بگذريم كه وجود استاد ميكامي خودش ارزش كار رو چند برابر ميكنه.

ولی گرافیک بازی اون چیزی نبود که ازش انتظار داشتم. مثلا موتورش id Tech 5 هست یکم نشون بدن قدرت واقعی این موتور چیه.
منم اولش كه ديدم يكم نااميد شدم ولي وقتي متوجه شدم كه بازي داره رو 360 اجرا ميشه نظرم عوض شد. درسته كيفيت بازي در حد بهترين ها نيست ولي باتوجه به اينكه ليد پلتفرم بازي يكي از كنسولاي نسل بعده و يك سالم تا عرضه بازي مونده به نظرم كيفيتش عاليه.

 
اما اینجا راجع به زامبی نیستش

حالا یکم صبر کنیم ببینیم دشمنای دیگش چجورین

اون تریلر اولیه رو یادت باشه یه چندتا دشمن خفن نشون داد

کلا دشمنای عادی و معمولی همگی دقیقا زامبی هستن،فقط ممکنه اسمشون مثل اویل پنج از زامبی به ماجینی تغییر کنه.

دشمنای دیگه هم تا حالا کله گاوصندوقی،دختر چنددستوپا(لورا) و قصابه بودن،خارج از بحث نوع دشمنا بنظرم اولین چیزی که میکامی
توی بازیهاش رعایت کرده و میکنه جو بازیه،شخصا اتمسفر برام خیلی از نوع دشمن مهم تره،

وقتی میکامی شما رو توی یه راهرو با پس زمینه ی صدای چیکه های آب و پیش فرض مقابله با لورا میزاره دیگه لازم نیست یه زامبی بزاره که پشت دیوار قایم شده و یهو میپره جلوتون(به شدت خز شده) همون صدای چیک چیک آب کار خودشو انجام میده:دی

لوگوی بازی گویای همه چیز هست،مغزی که با سیم خاردار کادو شده:دیو نشون میده استاد به مبانی روانشناسانه ی ترس واقف هستن و قراره همین بلارو سر گیمرا بیاره!!
 
والا اون چیزی که ما از 2 تا تریلر بازی دیدیم بازی بشدت به طرف سایلنت هیل رفته منم میونه خوبی با سایلنت هیل ندارم .
بازیی من رو میترسونه که با واقعیت علم روز هم جور در بیاد.محدود بازیهایی که من واقعا تو این سبک نمره کامل بهشون میدم 3 رزیدنت اویل کلاسیک با ریمیک1 و دید اسپیس فقط نسخه اولیش بود و گرنه خاک تو سر ea با اون ادامه این ip خیلی خوب دقیقا کج رفت.
خدایی نگاه این عکسها بکن ببین چه حسی بهت دست میده؟{زیر 18 سال ممنوع}:
11039089339910208460.jpg

34661534398298785857.jpg

اصلا قیافه طرف رو میبینی پاپیون میکنی.خدایی با این قدرت گرافیکی که این نسل داشتن تو یه محیط بسته خیلی راحت میتونستن تقریبا شبیه این قیافه رو درسته کنن.

بعد بازی ترسناک اهنگ گذاری و صدا گذاری هم بسیار تاثیر داره داخلش .هر کی گفته موزیک تاثیر نداره تو گیم بسیار غلط کرده .بازیهای psone گرافیک نداشتن ولی بجاش برید اهنگهای داخل بازیهای معروفش رو گوش کنین ببینین چقدر تاثیر میزاره.

در کل زیاد خوشم نیومد از این بازی ..گاهی اوقات اصلا شک میکنم طراح اصلی رزیدنت اویلهای کلاسیک همین شینجی میکامی بوده.اینا یه تیم طراحی بودن باید دید داخل اون تیم دیگه چه کسایی بودن.
همین شینجی میکامی مقصر اصلی تغییر روند رزیدنت اویل از نسخه4 شد.گند اصلی به ip از اونجا زده شد.تغییر روند گیم پلی چند تا چیز دیگه که عوض شد تا رسید به همچین کوفتی که امروز میبینید .

چی بگه اخه ادم.
 
کلا دشمنای عادی و معمولی همگی دقیقا زامبی هستن،فقط ممکنه اسمشون مثل اویل پنج از زامبی به ماجینی تغییر کنه.

دشمنای دیگه هم تا حالا کله گاوصندوقی،دختر چنددستوپا(لورا) و قصابه بودن،خارج از بحث نوع دشمنا بنظرم اولین چیزی که میکامی
توی بازیهاش رعایت کرده و میکنه جو بازیه،شخصا اتمسفر برام خیلی از نوع دشمن مهم تره،

وقتی میکامی شما رو توی یه راهرو با پس زمینه ی صدای چیکه های آب و پیش فرض مقابله با لورا میزاره دیگه لازم نیست یه زامبی بزاره که پشت دیوار قایم شده و یهو میپره جلوتون(به شدت خز شده) همون صدای چیک چیک آب کار خودشو انجام میده:دی

لوگوی بازی گویای همه چیز هست،مغزی که با سیم خاردار کادو شده:دیو نشون میده استاد به مبانی روانشناسانه ی ترس واقف هستن و قراره همین بلارو سر گیمرا بیاره!!


Hell Yeah
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or