اولین جزئیات بازی جدید سایلنت هیل در مجله game informer

  • Thread starter Thread starter hmd2009
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

hmd2009

کاربر سایت
اولین جزئیات از بازی جدید سایلنت هیل در مجله game informer

163440_1799735074468_1272518373_32068673_3274564_n.jpg


مجله Game Infromer دزشماره جدید خود به بعضی از جزئیات در مورد بازی جدید ساینت هیل از کمپانی Vatra Games اشاره کرده است.
اول از همه عنوان بازی "Downpour" یا رگبار (بارندگی زیاد ) میباشد.

نکات کلیدی که در بازی به آن اشاره شده است :

- انتخاب دشواری معما ها.
- بازی در جنوب شرقی تپه خاموش در منطقه ای که هرگز مورد بازرسی قرار نگرفته است رخ میدهد.
- کاراکتر اصلی بازی"Morphy" (مرفی) در یک زمان فقط منتواند یک سلاح حمل کند. همچنین وجود سلاحهای شکستی مانند بازی ریشه ها.
- هیچ ارتباطی بین داستان این بازی و سری های فبل بازی وجود ندارد.
- اب نقش اساسی را در این شماره ایفا میکند.
- با توجه به تصمیماتی که در بازی گرفته میشود امکان پایان های مختلف در بازی وجود خواهد داشت. .
- لوکیشن هایی مانند بیمارستانها و مدرسه ها که در سری های قبل وجود داشتند در این شماره دیده نمیشود .
- در بعضی از مبارزات در صورت امکان شما میتوانید از جنگیدن اجتناب کنید و فرار کنید اما در مورد Boss های بازی این امر امکان پذیر نیست.
- اسلحه های که شما در مقابل دشمنانتان استفاده میکنید ضعیف خواهند شد و میشکنند.فهرستی از اسلحه ها (weapon inventory) در بازی وجود ندارد.

 
آخرین ویرایش:
ايول.من عاشق silent hill هستم.اميدوارم بتونه دوباره مثل نسخه the room قدرتمند ظاهر بشه.
نكته جالب هم مهم بودن نقش اب توي بازي هستش كه خيلي ميتونه جالب باشه
در هر صورت هر كاري بكنند من با اين بازي حال ميكنم.

سایلنت هیل اصیل فقط شماره 1 و 2 .
هنوزم یاد اهنگ اولیه بازی سایلنت هیل 1 میفتم کلی حال میکنم .
 
  • Like
Reactions: Polaris
تو این نسل این بازی و رزیدنت اویل رکورد خراب کاری رو شکوندن!
البته از دموها و گیمپلی های بازی که تا الان دیدم ،به نظرم با چیز خوبی طرف هستیم .... یه جورایی حس AITD رو به من القا میکرد.از نظر گرافیکی که فوق العاده به نظر میرسه... منتظر شنیدن نواخته شدن ساز سیتار در بازی هستم بدجورررررررر!>:d<:x
 
یکی دیگه از بازیای معروف ژاپنی که با ورود به این نسل حسابی خراب کاری کرد اگر بازی به وسیله ی یکی از استدیو های ژاپنی ساخته میشد بیشتر بهش امیدوار بودم البته بعضی نکاتی که تو متن بهش اشاره شده مثل سخت شدن معماها که جزو جدایی ناپذیر سایلنت هیلای اولیه بودن مثل معمای پیانوی نسخه ی یک بازی که واقعا سخت بود یا سلاح های شکستنی، محدودیت حمل یک سلاح ونکاتی از این دست به شدت میتونه به بازی برای تبدیل شدن به یک سایلت هیل واقعی کمک کنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or