وی می گوید: "بعد از عنوان Psychonauts ما می توانستیم نصف تیم سازنده را اخراج کنیم و بهانه ما نیز پول بیشتر و زمان کافی برای انتشار عنوان Brütal Legend می توانست باشد، اما انجام این کار به منزله از هم گسستن اعضای تیمی بود که به تازگی یاد گرفته بودند که چطور با یکدیگر هماهنگ باشند، و این مساله چه پیامی را به کارمندان ما ارائه می داد؟ این حرکت به این معنا بود که ما به کارکنان خود وفادار نیستیم و به آن ها نیز اهمیت نمی دهیم. در این صورت دیگر جای تعجب نبود اگر کارمندان نیز با خود بگویند که "چرا ما باید به شرکت وفادار باشیم؟" اگر شما به کارمندان خود وفادار نباشید، می توانید از کمک آن ها بهره مند شوید. اما در نهایت روزی شما نیاز به تکیه بر وفاداری آن ها نسبت به خود دارید و این جا است که دیگر اثری از این وفاداری مشاهده نمی شود."
در ماه آگوست شرکت Double Fine از علاقه خود برای رها کردن کار بر روی کنسول ها و طرح کار برای استخدام خبر داد و و عنوان کرده بود که تمرکز خود را برای پیدا کردن راه های جدید به منظور کسب درآمد های لازم برای بخش توسعه شرکت و باقی ماندن در عرصه شرکت های مستقل معطوف خواهد کرد. Tim Schafer در آن بازه زمانی گفته بود: "باید با واقعیت روبرو شد، هر چیزی می تواند باعث ضربه زدن به مدل سنتی کسب درآمد شرکت های مستقل شود." وی در ادامه گفته بود: "این مدل کسب درآمد سنتی به مانند وامی با بهره بسیار وحشتناک است."
منبع
آخرین ویرایش: