انتشار BF3همگام با انتشار عنوان بعدیCOD!

amirmahmood

کاربر سایت
بر اساس یک منبع معتبر بتلفیلد3 و عنوان بعدی CODدر عرض چند روز همگام با یکدیگر عرضه خواهند شد.عنوان بعدی CODبر اساس اخبار رسمی نوامبر عرضه می شود.

bf3-abc.jpg


EAتلاش می کند تا جای ممکن BF3نزدیک به زمان انتشار MW3عرضه کند.

هر چند EAممکن است این مسئله را رد کند با این وجود سناریو که منبع حدس زده این هستش که BF3چند روز قبل از عنوان جدید CODعرضه خواهد شد.

با اینکه EAبه سوی ACTIحمله برده و اون تحت فشار گذاشته اما با وجود بتلفیلد3 نمی خواد قبول کنه که پادشاه FPSسری بازی CODهستش!

شرکت(EA) به نظر می رسه سخت تلاش میکنه که CODکه بازی پول ساز ACTIشده را به زیر بکشه!

طبق اخباری که این روزا منتشر شده ACTIهم بیکار ننشسته و قصد داره عنوان بعدی CODرا با نقشه های بزرگتر و محیط تخریب پذیرتر بسازه!

http://www.vg247.com/2011/05/12/report-ea-planning-to-release-bf3-close-to-next-cod-title/
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: taherism and Farh@d
به نظر من این کارش اگه با هایپ در سطح هایپ های فضایی اکتی انجام بگیره، میتونه فروش COD رو قشنگ بشکونه و دقیقا سیاست EA همینه!
به امید اون روز:d
 
اصولا ریسک بزرگیه ولی من به DICE اطمینان دارم اونقدر که منتظرم بیاد رو استیم تا پیش خرید کنم و روز اولشم اینکارو میکنم. آمار پیش خرید بازی تا اینجا خوب بوده و رو استیم بیاد خیلی بهتر هم میشه.
 
واسه منم فرق نمیکنه میخوان کی عرضه کنن. من خودم برای BF3 پایه ام و به COD هم امیدی ندارم. امیدوارم ادعای اکتی بخوابه. آفرین EA، فقط خریت نکنی و بزنی کم بیاری :-/
 
والا هر دو عنوان بازی های خوبی هستند و من خیلی دوستشون دارم اما اگه بخوایم از نظر دیدگاهی بگیم و بگیم که کدوم بازی فعلا شاخ تره چیزی نیست جز بتلفیلد 3 ! دلیلش هم اینه که هنوز چیز زیادی از کال جدید رو نشده! اما بتلفید تا حالا خیلی چیزا ازش دیدیم! >:d<
 
اصولا ریسک بزرگیه ولی من به DICE اطمینان دارم اونقدر که منتظرم بیاد رو استیم تا پیش خرید کنم و روز اولشم اینکارو میکنم. آمار پیش خرید بازی تا اینجا خوب بوده و رو استیم بیاد خیلی بهتر هم میشه.
دقیقا ریسک بزرگیه! ولی منم به DICE ایمان دارم! از همین الان برای بخش مولتیش لحظه شماری دارم میکنم:d
 
برای ما که فرقی نمیکنه ما هردو رو باهم میخریم :d

ولی به نظرم EA مجبوره که این ریسکو بکنه چون اگه نکنه اشتباه کرده :|

به قول قدیمهی و و یکی از بزرگان
اگر در زندگی ریسک نکنید بزرگترین ریسکو کردید .
gholi%20araba%20ba%20asa2.gif
به قول شما برا ما که فرقی نمیکنه این کلکل دو شرکت چیزی نیست چز این که تلاش کنن بازی خوب دست ملت بدن که نفع ماست :p ولی شخصا خودم به bf3 بیشتر امید دارم با اینکه طرفدار cod هسنم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or