امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 972
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 432
آخرین ویرایش:
انحصاری قویترین کنسول تاریخ 30 فریم باشه و آخرشم به بازی معمولی از آب در بیاد. الان یه عده میان میگن معمولی یعنی؟ خیلیم عالییه!
نه دوستان. بازی گند زده نسبت به انتظاراتی که ازش وجود داشت و ذره ای از انتظارات رو برآورده نکرده بعد از ۸ سال.

---

یه یوزری هم هست که دست رو هر game 2 یی که میزاره تهش بوش بلند میشه. آخرم ماله رو برمی‌داره طوری میکشه و بهونه جور میکنه که پشمای یا ملت میریزه. :D

عاشق اين جمله " با توجه به جویی که اطرافش بوده نمرات خوبی گرفته" ام:D
انگاری ما هایپ کردیم و گفتیم بازی، بازی قرنه و قراره بنجمارک نسل 9 باشه. :D
این تاکید روی 8 سال یعنی شش سال دست پخت زنیمکس و شرکا بوده
یعنی بازی که با ان ساپورت مالی عطیم و ان مدیریت جهادی فیل اسپنسری و به صف کردن چندین استدیو برای اینکه همسایه ها یاری کنن تا تاد هاواراد بازی سازی کند هم جواب نداده
 
من چن سالی میشه زیاد کامنت نمیذارم و توی سایت فعالیت چندانی ندارم و فقط کامنتها رو میخونم ولی اینجا جا داره بگم
یه بالای ۹۰ و گوتی معذرت آقای اسپنسر
یه ۳۰۰-۲۰۰ میلیارد دلار دیگه خرج کن شاید بتونی یه بالای ۹۰ و نامزد اصلی گوتی رو داشته باشی خدا رو چه دیدی😁🤐 استعداد و اعتبار چیزی هست که نمی تونی با پول بدستش بیاری😉
این بازی که ساخته بزرگترین و پرافتخارترین استدیو تاریخ مایکروسافت و شانس اول بالای ۹۵ و گوتی بود خدا به داد بقیه شون برسه
یه صحبتی هم با فنهای اصلی بتزدا مخصوصا با کسی که خودش رو تا دیروز سونی فن میدونست و مایکروسافت رو ترول میکرد ولی بعد خرید بتزدا ۱۸۰ درجه افکار و کامنتهاش تغییر کرد و حتی با سونی فنا هم درگیر میشد داشته باشیم @MrElectricWizard
چیزی که مشخصه اون بتزدای افسانه ای نسل ۷ که هی بالای ۹۰ و جوایز زیاد درو می کرد تموم شد رفت و حلواش رو توی نسل ۸ خوردیم بهتره با این فکت و حقیقت واضح کنار بیایید
الان بتزدا تبدیل شده به یه شرکت درجه ۲ که استدیوهاش برای متای ۷۰ و ۸۰ تلاش می کنن الان نزدیک به دو نسله یدونه بازی جدید نداشته که بالای ۹۰ داشته باشته حتی یدونه!از doom گرفته تا ولف از فالوت بگیر تا دیس آنرد ۲ تا سایر بازیهاش
نه تنها بالای ۹۰ نگرفته بلکه ابرفاجعه هایی مثل فالوت ۷۶ و ردفال هم داشته
هر چقدر هم متا و جوایز رو نادیده بگیرید و خودتون رو از واقعیت و فکت ها جدا کنید و ازشون فرار کنید این واقعیت عوض نمیشه
حالا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساعت برو تو بازیهای استاد هاوارد تموم شده و توشون غرق شو و به خلسه عمیق برو و اصلا باهاشون ازدواج کن
متا هم اصلا ربطی به اسکیل و کمیت و اپن ورد بودن و خطی بودن و ساده بودن ساخت و سخت بودن ساخت نداره فقط به کیفیت بازی ربط داره
ویچر ۳ یه arpg اپن ورد ولی متای ۹۲ و جوایز زیاد
الدن رینگ arpg اپن ورد متا ۹۶ و جوایز زیاد
همین اواخر بالدورز گیت rpg متای ۹۶
قسمت جالب قضیه اینجاست که بازی باگ هم نداره که فنهای دو آتیشه اش به بهانه همین باگ ها بزای متای زیر ۹۰ بازی بامبول جدیدی پیدا کنن بلکه به کیفیت بازی این نمره رو دادن پس هر توجیهی در این مورد بکنید بی فایده است
 
آخرین ویرایش:
وضعیت اونایی که منتظر بودن متای بازی زیر 90 بشه :D
84fe15e61ad5563e8fa1e315a1385f79.892x926x1.png


من خودم نظرم اینه بازی باید فان باشه بخصوص واسه طرفدارای بازی های بتسدا و اونایی که عاشق کاوش در فضا هستن

ولی خب نمیشه نقد ها رو هم نادید گرفت...
 
حیف شد اگه سایت های ایکس باکس به خودش نمرات ۱۰ ۹ نمیداد متای زیبای ۸۵ می‌دیدیم
پ.ن: همین الان xbox addict ۱۰۰ داده
Somos xbox هم بهش ۹۸ داده دیگه هواداران ایکس باکس چی میخواین
مهم اینکه سایت های ایکس باکس از بازی راضی ان و دارن چپ و راست ۱۰۰ ۹۶ میدن و براشون گوتیه پ حال کنید
 
اگه بخوایم منطقی نگاه کنیم کلا بهتره مقایسه بازیهای Open world با بازیهای خطی بزاریم کنار چون به تنهایی تعداد سیستم گیم پلی که باید به صورت کالکتیو و یکپارچه در یک بازی جهان باز با هم کار کنند تا تجربه معناداری به پلیر منتقل کنن خیلی فرق داره تا یک بازی خطی برای همین هست که بازیهای راکستار و بتزدا همیشه مورد ستایش قرار میگیرن چون تونستن به صورت منطقی این کارو انجام بدن، در کل به نظرم بهتره این بازی با آثار خود بتزدا سنجیده بشه مثل کشش گیم پلی لوپ یا پیشرفتهای فنی مکانیکی دیگه نسبت به عناوین پیشین این استدیو و اگه ایراد و درجا زدنی بود به صورت دقیقتری بشه علتشو بررسی کرد.

یکی از ایراداتی که دیدم inventory management و کلا نبود mini map بوده که باید دید در عمل و تجربه خودمون به چه صورت هست، مورد دیگه ای هم که به چشم میخورد این هست که بازی با آنلاک شدن اسکیل ها میفته رو روال که این ممکن به صورت آهسته و کندی صورت بگیره البته داستان هم خوشبختانه کششه خیلی خوبی داره.
 
شما که به Ragnarok نمره ۱۰ و به HFW نمره ۹ دادی با کلی تعریف از هر دو:

View attachment 306627View attachment 306628

بالاخره راضی بودین یا نبودین؟:-??
همونطور که گفتم متا و میانگین امتیازهای یه بازی ربط مستقیم به موفقیت و کیفیتش داره.

ولی امتیاز و نظر شخصی من در مورد یه بازی غیر از تو برای کسی مهم نیست و تاثیری در جایی نداره.

قرار نیست با امتیاز من سرنوشت بازی تغییر کنه و طرفدارهاش بهش افتخار کنن یا جایی بهش استناد کنه.

جای تو بودم با این دیوانی که در وصف استارفیلد سرودی اصلا الان تو این تاپیک نبودم.

IMG_20230831_212038_436.jpg
SmartSelect_20230614_231630_Chrome.jpg

سرنوشت و مسیرتون عوض شد الان ؟ 😂
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or