امتیاز های بازی Senua's Saga: Hellblade II

  • Thread starter Thread starter amonre
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیشبینی شما در مورد متاکریتیک بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    294
  • نظرسنجی بسته شده است .

amonre

کاربر سایت
hellblade.jpg

Hellblade II

MEta hell.jpeg

حماسه سنوئا: هل‌بلید ۲ ( Senua's Saga: Hellblade II) یک بازی ویدئویی خیال‌پردازی تاریک در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ایکس‌باکس گیم استودیوز در تاریخ May 21, 2024 برای ایکس‌باکس سری اکس/اس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی در جوایز بازی ۲۰۱۹ توسط فیل اسپنسر به عنوان دنباله بازی هل‌بلید معرفی شد

بازی مثل یک تخم مرغ سربسته هست و هر متایی ممکنه بگیره پس لطفا انتقادها و تعاریف های خودتون در مورد بازی رو محترمانه و در راستای موضوع تاپیک بیان کنید، مخلصیم​
 
آخرین ویرایش:
من چند تا تریلری که از بازی دیدم اصلا نفهمیدم بازی چی هست؟ چه کیفیتی داره؟ چه جوریه؟ کی به کیه؟ به نظرم یک هندوانه در بستس که اینجوریکه تحویلش نمیگیرن قراره سفید از آب در بیاد :D
 
  • Like
Reactions: jdepp
همون طور كه در شروع تاپيك امتيازات استارفيلد گفتم؛
خون خواهد چكيد ازين تاپيك :D
استارفیلد قرار بود تاریخ بازیهای RPG رو به قبل و بعد خودش تقسیم کنه:D
این بدبخت که ادعایی جز گرافیک نداره.

بازی 50 دلاری که به زور 8-7 ساعت گیم پلی داره خونش کجا بود که بریزه سردر تاپیک؟

فکر کنم همه طرفدارها و هم هیترها باهم سر این بازی هم عقیده باشن ، بس که مایکروسافت با عدم نمایش بازی و تبلیغ اون جایی برای این بحثها نزاشته.
نه طرفداره میدونه باید از چی این بازی مایه بزاره تو بحثها و نه هیتره که میمونه که به کجای بازی باید گیر بده!
 
بنظرم بین ۸۵ تا ۸۷ رو میگیره.
مایکروسافت هم اونجوری که اوایل تبلیغ میکرد الان نسبت به بازی واکنش خاصی نشون نمیده. کد نقد رو هم نفرستادن و این نشونه های خوبی نیست.
هرچند بازی رو در هر صورت باید تجربه کرد چون با نسخه اول حسابی حال کردم و به معنای واقعی کلمه اون حس یک شخص درمانده از بیماری های روانی رو به تصویر میکشید.
85 بگیره که رسما موفقیت کامل محسوب میشه دیگه
نشون خوب نبودن کدها کجاس پس
 
  • Like
Reactions: SepehrR
تو گرافیک بازی با این چیزایی که نشون دادن بعیده بشه عیبی گذاشت روش چون واقعن چشم نواز بوده
ولی اگه گیم پلی درست درمون نداشته باشه و تو باقی قسمت ها لنگ بزنه ٬ برای من یادآور عناوینی مثل The order و Ryse خواهد بود.
 
تو گرافیک بازی با این چیزایی که نشون دادن بعیده بشه عیبی گذاشت روش چون واقعن چشم نواز بوده
ولی اگه گیم پلی درست درمون نداشته باشه و تو باقی قسمت ها لنگ بزنه ٬ برای من یادآور عناوینی مثل The order و Ryse خواهد بود.
یک وجه تفاوت مهم این بازی با اون دوتا این هستش که اون دوتا بازی گیمپلی محور هستند
ولی سنوئا اینجوری نیست، یعنی بازی رو گیمپلی خودش تکیه نمیکنه و تکیه اصلی روی داستان و روایت و تبدیل سایکوزیس به یک تجربه در بازی هست. نه شمشیر زنی یا شوتر سوم شخص
 
  • Like
Reactions: arash1996
85 به بالا رو راحت میگیره
مگر این که منتقدین با انتظار God of war و Elden ring برن سراغش :D
چرا یکی باید با انتظار الدن رینگ بره سراغش؟ چیشون شبیه همه اخه؟ نسخه اولشو دوست داشتم برای یه تیم کوچیک واقعا بازی خوبی بود. این نسخه چیزی که تا اینجا دیدم از نظر
گیمپلی پیشرفتی نداشته کمی کوتاه هم هست ظاهرا 8 ساعت اخرش. به نظرم بتونه تا 80 برسه یعنی فراتر از انتظار بودن. نظرسنجی 75 تا 80 نداشت مجبوررشدم 70 تا 75 بزنم. درکل
منتظرشم اماده پری لود.
 
توی این ویدئویی که 6 سال پیش کپچر کردم، کلیت گیم پلی و مبارزات سنوئا رو می تونید ببینید، توی ویدئوهای کوتاهی که از قسمت جدید اومده و تیکه های کوچکی که گذرا نشون دادن بنظر تفاوتی نباید وجود داشته باشه و حرکات همونه. قسمت ابتدایی ویدئو تمام فنون کارکتر رو نشون می ده
 
جدی اگر گیم پلی بازی خیلی بزرگتر بشه یا مثلا درخت مهارت داشته باشه، شما خوشتون میاد؟ آخه من بیشتر دوست دارم این شماره همون حال و هوای نسخه اول رو داشته باشه و اکثر وقت بازی در حال پازل، توهمات و بازی های روانی که سنوئا دچارش میشه باشیم. گیم پلی نسخه اول چون خیلی ساده بود جا برای پیشرفت زیادی داره ولی واقعا من نمیخوام پیچیده بشه و دوست دارم طوری ساده بمونه که جو و اتمسفر حرف اول رو تو بازی بزنه.
فکر میکنم اینکه بازی تو همه ی مراسمای ایکس باکس جزو بولدترین ها بود باعث شده بعضی ها اصل بازی رو فراموش کنن و انتظار یه بازی اکشن ادونچر تمام عیار داشته باشن مثلا. واقعا به عنوان فن نسخه اول دوست ندارم اینجوری بشه (که بعید میدونم گیم پلی نسبت به نسخه اول خیلی تغییر کرده باشه)
 
جدی اگر گیم پلی بازی خیلی بزرگتر بشه یا مثلا درخت مهارت داشته باشه، شما خوشتون میاد؟ آخه من بیشتر دوست دارم این شماره همون حال و هوای نسخه اول رو داشته باشه و اکثر وقت بازی در حال پازل، توهمات و بازی های روانی که سنوئا دچارش میشه باشیم. گیم پلی نسخه اول چون خیلی ساده بود جا برای پیشرفت زیادی داره ولی واقعا من نمیخوام پیچیده بشه و دوست دارم طوری ساده بمونه که جو و اتمسفر حرف اول رو تو بازی بزنه.
فکر میکنم اینکه بازی تو همه ی مراسمای ایکس باکس جزو بولدترین ها بود باعث شده بعضی ها اصل بازی رو فراموش کنن و انتظار یه بازی اکشن ادونچر تمام عیار داشته باشن مثلا. واقعا به عنوان فن نسخه اول دوست ندارم اینجوری بشه (که بعید میدونم گیم پلی نسبت به نسخه اول خیلی تغییر کرده باشه)
موافقم
منم نمیخوام شبیه به بقیه بازی ها باشه چون اون شکلی اینقدر این چند سال زیاد شده که واقعا تکراری شده
نمونش :
Stellar blade
Final fantasy
DMC
darksiders
nier
bayoneta
و....
زیادن از اینجور بازیا و اصلا نمیگم بدن بلکه همشون فوق العادن و من از همشونم لذت بردم

اما اینکه بگیم چون بازی گیم پلیش شبیه اونا نیست پس بده درست نیست به نظرم، بازی اگه بتونه رسالتش رو درست انجام بده کافیه، اگه بتونه همون نسخه اول رو با اتمسفر، گرافیک و داستان سطح بالاتری ارائه بده موفق عمل کرده
 
جدی اگر گیم پلی بازی خیلی بزرگتر بشه یا مثلا درخت مهارت داشته باشه، شما خوشتون میاد؟ آخه من بیشتر دوست دارم این شماره همون حال و هوای نسخه اول رو داشته باشه و اکثر وقت بازی در حال پازل، توهمات و بازی های روانی که سنوئا دچارش میشه باشیم. گیم پلی نسخه اول چون خیلی ساده بود جا برای پیشرفت زیادی داره ولی واقعا من نمیخوام پیچیده بشه و دوست دارم طوری ساده بمونه که جو و اتمسفر حرف اول رو تو بازی بزنه.
فکر میکنم اینکه بازی تو همه ی مراسمای ایکس باکس جزو بولدترین ها بود باعث شده بعضی ها اصل بازی رو فراموش کنن و انتظار یه بازی اکشن ادونچر تمام عیار داشته باشن مثلا. واقعا به عنوان فن نسخه اول دوست ندارم اینجوری بشه (که بعید میدونم گیم پلی نسبت به نسخه اول خیلی تغییر کرده باشه)
تمام ایرادات نسخه ابتدایی به همین گیم پلی وارد بود. یادمه که این بازی با Heavenly Sword قبل از ریلیز توسط خیلی افراد از جمله من مقایسه می شد و انتظار بیشتری با توجه به سابقه استودیو در مورد سیستم کامبت داشتم. اگر یادتون باشه استودیو خیلی روی کالچر تاریخی و سلاح مانور می دادو به سفرهای مختلفی می رفت تا اطلاعات بیشتری بدست بیاره، در نهایت طورایی بخش کامبت تافته جدا بافته از سایر بخش ها شد و نتونست رضایت بازیکنان رو مثل بخش های دیگه جلب کنه و به حقم بود. صداپیشه تونست در بخش جوایز سال TGA برنده بشه و نقطه عطف این عنوان صداگذاریش بود. این کارکتر مورد مرموزی برای به چالش کشیدن بازیکن نداره که از چشمان بازیکن پنهان باشه، در قسمت قبلی بازیکنان در طی مسیری که سنوئا طی کرد با تمام چالش های ذهنی کارکتر آشنا و همراه شدن و نکات مهم رو در همین روایت ذهنی سنوئا با تکمیل شدن تکه های گم شده کامل کردن. نمی شه حدس زد در این قسمت کدوم بُعد کارکتر رو به روایت گره بزنن. ولی اگر همون فرمول قبلی رو در همه بخش ها فقط در قالب گرافیک کپی کنن و مکانیزم ها دست نخورده باقی بمونه، مشخصا بعد این مدت نشانه کم کاریشونه و بازخورد رو نسبت به ضعف هایی که در قسمت قبلی داشته نادیده گرفتن. اگر مبارزات عمق بیشتری پیدا کرده باشه و چالشی باشه می تونه مخاطب بیشتری رو هم جذب کنه، در غیر اینصورت نباید انتظاری به ری اکشن بازیکنان داشت
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or