امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,275
نام
Мojtaba
L.A.NOIRE
یکی از بهترین بازی های راکستار و TEAM BONDI در طول چند سال گذشته و البته مطابق معمول یک شاهکار . روند داستانی بازی بسیار عالی هست و در طول بازی شما مرتبا با سوالات متعدد پیرامون عوامل یک جنایت رو برو میشوید و از این لحاظ بازی بسیار خوب شما را در نقش یک کاراگاه دایره جنایی قرار میده. ساعتها گیم پلی نه تنها ارزش بازی را بالا میبرد بلکه برای تکرار مجدد بازی هم شما را ترغیب میکند. از نظر گرافیکی محیط های شهر لس انجلس بسیار زیبا و پر جزئیات طراحی شده اند واین برای یک بازی OPEN WORLD بسیار عالیست . در کنار طراحی فوق العاده حرکات صورت که نه تنها از نظر گرافیکی بلکه از نظر گیم پلی هم بسیار تاثیر گذار هست. تنها نکته منفی به نظر من در بازی حرکت دوربین در محیط های بسته و تنگ هست که کمی نامتعادل هست.
9.5/10
 

Quantic Dream

کاربر سایت
May 31, 2010
1,432
inFAMOUS 2: 8/10
از نظر گرافیک تکنیکی و هنری و موزیک و صدا چیزی کم نداشت، گیم پلی بازی هم وقتی برای اولین بار باهاش آشنا میشید خیلی جذاب و دلچسبه اما یه مقدار که توی بازی پیش میرید کم کم تکراری و یکم حوصله سربر میشه، مثلا مشکل اصلیش آسون بودن بیش از حد بازی هست تمام غول های بازی خیلی راحت کشته میشن اما یه مقدار وقتتون رو میگیرن و اینکه شما بخواید یه روند تکراری رو چند بار تکرار کنید خسته کننده میشه! ماموریت های فرعی هم بی سر و ته ولی قابل تحمل هستن. داستان بازی پتانسیل خوبی داره اما سازندگان برای اینکه بازیشون رو الکی طولانی کنند زیادی کشش دادن که این یه جورایی عدم احترام به شعور مخاطب محسوب میشه. بهترین ویژگی بازی همون تصمیم گیری هاش هست که جالب هستند و پایان بازی ور بسته به انتخاب شما تغییر میدن.
درکل این بازی برای من تجربه خوب و لذت بخشی بود اما میتونست خیلی بهتر از این چیزی که هست ظاهر بشه.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
Killzone 3 : 6.0
البته به قسمت سینگلش 6 میدم و قسمت مولتی 9
کمپین بازی اینقدر مزخرف بود و داستان به حدی lame و کلیشه ای بود که تموم نکرده بوسیدمش گذاشتمش کنار
شماره 4 رو که خواستن بسازن یا کمپین رو فراموش کنن یا یه نویسنده درست و حسابی استخدام کنن که این افتضاح به بار نیاد

پ.ن
در مورد ساپورت move هم باید بگم که نمی دونم چرا سونی گیر داده به FPS ها و به جای این نمیاد بازیی مثل U3 رو move ساپورت کنه؟ الان بایوشاک جدید هم تایید شده که Move ساپورت هست با وجود اینکه که یه FPS اصلا با این مدل دسته ها جالب از آب در نمیاد
 
آخرین ویرایش:

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
Killzone 3 : 6.0
البته به قسمت سینگلش 6 میدم و قسمت مولتی 9
کمپین بازی اینقدر مزخرف بود و داستان به حدی lame و کلیشه ای بود که تموم نکرده بوسیدمش گذاشتمش کنار
شماره 4 رو که خواستن بسازن یا کمپین رو فراموش کنن یا یه نویسنده درست و حسابی استخدام کنن که این افتضاح به بار نیاد
میدونم این نظر شخصی شماست ولی چرا این حرف و حدیثا فقط شامل کیلزون3 میشه؟
بخش Campaign یا همون بخش داستانی بازی درست مثل سایر fps های دیگس چه بسا که حتی جذابیت و جنبه fun ـه مراحلش از نظر من بیشتر و بهتره .

COD MW1&2
Battlefield Bad Company 1&2
منم به جفت اینا 6 میدم
البته 6 برای بخش Single Player ـش بخش مالتی پلیر 9.5 به خاطر جذابیتهایی که هر کدومشون به واسطه محدودیتها و آزادی هایی که در گیم پلیشون دارند .

پ.ن.کلا سعی کنید جو زده نباشید!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر