امتیازهای Horizon: Zero Dawn

پیش بینی میانگین امتیازات Horizon: Zero Dawn

  • 94 به بالا

    رای‌ها: 8 4.4%
  • 92-93

    رای‌ها: 19 10.6%
  • 90-91

    رای‌ها: 50 27.8%
  • 88-89

    رای‌ها: 53 29.4%
  • 86-87

    رای‌ها: 29 16.1%
  • 84-85

    رای‌ها: 13 7.2%
  • 82-83

    رای‌ها: 5 2.8%
  • 80-81

    رای‌ها: 2 1.1%
  • 75-79

    رای‌ها: 1 0.6%
  • 74 به پایین

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    180
  • نظرسنجی بسته شده است .
خداییش تازگیا تقویمُ نگاه کردی!:Dداریم وارد ماه سوم 2017 میشیم و سونی خیلی بخواد دیر نسل 9 خودشو شروع کنه میشه آخر 2019 یعنی 2 سال بعد از انتشار Scorpio.بعد انتظار داری یه بازی اوپن ورد به این گندگی که قراره نسخه بعدش رو بزرگترم بسازن ظرف 2 سالُ 2-3 ماه تحویل بدن و هنوزم تصور میکنی H2 تا تموم نشدن نسل 8 (یعنی آخرای 2019)منتشر میشه!=))خیلی باحالید:D

نسل پیش U1/U2/U3 و TLOU که میشه 4تا.Naghty Dog این نسل هم عالی کار کرده:
2014= TLOU: Left Behind + TLOU Remastered
2016= Uncharted 4
2017= Uncharted: The Lost Legacy
آخرای 2018 یا 2019 هم TLOU Part II
یه استودیو از این منظم تر که به کیفیت کارشون صدمه ای هم وارد نشه نمیتونه کار کنه.
دادا خودت میونی چی داری میگی نسخه ریمستر اخرین ما که ای پی جدید حساب نمیشه همون رو برداشتن کیفتش رو بردن بالا:|
الان دیگه بدترم شد چون با لفت بیهایند میشه 5 تا بازی ولی الان با دی ال سی انچارتد میشه 3 تا نمیدونم جریان چیه که بیشتر استدیوهای فرست پارتی دارن کم تر از نسل قبل بازی میدن
 
Empire
5/5

x3hl_screenshot_(635).png
 
دادا خودت میونی چی داری میگی نسخه ریمستر اخرین ما که ای پی جدید حساب نمیشه همون رو برداشتن کیفتش رو بردن بالا:|
الان دیگه بدترم شد چون با لفت بیهایند میشه 5 تا بازی ولی الان با دی ال سی انچارتد میشه 3 تا نمیدونم جریان چیه که بیشتر استدیوهای فرست پارتی دارن کم تر از نسل قبل بازی میدن
به خاطر این که بازی ها روز به روز عظیم تر و پیچیده تر می شن و استاندارد ها هم هر دفعه که یک بازی خوب عرضه می شه بالاتر می ره,همین باعث می شه پروسه ساخت بازی ها طولانی تر بشه و میزان بودجه شان بالاتر بره
 
میگم شدن میشه، نه اینکه حتما اتفاق میفته!:-"
+ ممکنه جزو بازی هایی بشه که بعد از نسل جدید میان:-"
به قول دوستمون یه رفیقی هست که دوست داره تمام احتمالات ممکن رو در نظر بگیره که بعدا هر اتفاقی افتاد بگه من که گفتم:-":D
دادا خودت میونی چی داری میگی نسخه ریمستر اخرین ما که ای پی جدید حساب نمیشه همون رو برداشتن کیفتش رو بردن بالا:|
الان دیگه بدترم شد چون با لفت بیهایند میشه 5 تا بازی ولی الان با دی ال سی انچارتد میشه 3 تا نمیدونم جریان چیه که بیشتر استدیوهای فرست پارتی دارن کم تر از نسل قبل بازی میدن
خب عزیز من شما روی اخبار دنیای گیم اشراف ندارید و هنوز نمیدونید Naughty Dog نسل قبل 4 تا عنوان منتشر کرده نه 3 تا اونم در طی 7 سال مشکل من نیست.ضمنا در جریان باش وقتی نسخه اول Uncharted در سال 2007 عرضه شده توسعه بازی 2 سال طول کشیده(از 2005) یعنی از سال 2005 تا سال 2013 استودیوی ND در طی 8 سال 4تا بازی ساخته و منتشر کرده.
جالبه TLOU: Left Behind رو که در سال 2014 چند ماه بعد از انتشار PS4 روی PS3/PS4 منتشر شده, جزء کارهای زمانی منتشر شده نسل 7 ناتی داگ حساب میکنی و میگی 5تا !نکته دیگه پروسه ساخت و هزینه ها و تعداد نفرات عنوانی مثل U1 با U4 خیلی خیلی با همدیگه فرق میکنه.از 2014 تا 2017 همونجور که گفتم ناتی داگ منظم و عالی کار کرده.بعلاوه TLOU: R رو در کنار TLOU: Left Behind که در سال 2014 منتشر شد فقط بهش اشاره کردم چون همین خودش حدود 1 سال طول کشیده تمومش کنن و بخشی از نیروی ND در این مورد بکار گرفته شده.
 
آخرین ویرایش:
دادا خودت میونی چی داری میگی نسخه ریمستر اخرین ما که ای پی جدید حساب نمیشه همون رو برداشتن کیفتش رو بردن بالا:|
الان دیگه بدترم شد چون با لفت بیهایند میشه 5 تا بازی ولی الان با دی ال سی انچارتد میشه 3 تا نمیدونم جریان چیه که بیشتر استدیوهای فرست پارتی دارن کم تر از نسل قبل بازی میدن
این نسل هم سانتا و هم ND تو ساخت بازیشون به مشکل خوردن، یکی که کلا کنسل شد، یکی هم تغییرات زیادی اعمال شد! انشاالله که نسل بعد دوباره درست بشه اوضاع:-"


به قول دوستمون یه رفیقی هست که دوست داره تمام احتمالات ممکن رو در نظر بگیره که بعدا هر اتفاقی افتاد بگه من که گفتم:-":D

خب عزیز من شما روی اخبار دنیای گیم اشراف ندارید و هنوز نمیدونید Naughty Dog نسل قبل 4 تا عنوان منتشر کرده نه 3 تا اونم در طی 7 سال مشکل من نیست.ضمنا در جریان باش وقتی نسخه اول Uncharted در سال 2007 عرضه شده توسعه بازی 2 سال طول کشیده(از 2005) یعنی از سال 2005 تا سال 2013 استودیوی ND در طی 8 سال 4تا بازی ساخته و منتشر کرده.
جالبه TLOU: Left Behind رو که در سال 2014 چند ماه بعد از انتشار PS4 روی PS3/PS4 منتشر شده, جزء کارهای زمانی منتشر شده نسل 7 ناتی داگ حساب میکنی و میگی 5تا !نکته دیگه پروسه ساخت و هزینه ها و تعداد نفرات عنوانی مثل U1 با U4 خیلی خیلی با همدیگه فرق میکنه.از 2014 تا 2017 همونجور که گفتم ناتی داگ منظم و عالی کار کرده.بعلاوه TLOU: R رو در کنار TLOU: Left Behind که در سال 2014 منتشر شد فقط بهش اشاره کردم چون همین خودش حدود 1 سال طول کشیده تمومش کنن و بخشی از نیروی ND در این مورد بکار گرفته شده.
من کاری به معرفیه اینا ندارم:-" شاید شد، شایدم نشد:-" شما بعدا نخواید بوکمارک بیارید بالا، مطمئن باشید چیزی رو بوک مارک نکردم که بعدا بگم من پیشیینی کرده بودم:دی :))


این ریمستر و DLCها رو حساب نکنید! ظلمه!:-"
حالا Lost Legacy شاید بیشتر از یک DLC باشه، ولی Left Behind دیگه دو سه ساعت بیشتر نبود که:-" اسمش رو کنار پروژه های کامل نزارید:دی ( tLL هم صبر کنید بیاد، بعد:-")
 
این ریمستر و DLCها رو حساب نکنید! ظلمه!:-"
حالا Lost Legacy شاید بیشتر از یک DLC باشه، ولی Left Behind دیگه دو سه ساعت بیشتر نبود که:-" اسمش رو کنار پروژه های کامل نزارید:D ( tLL هم صبر کنید بیاد، بعد:-")
خداییش وقتی زمان ساخت/تعداد نفرات و هزینه های Uncharted 4 رو میزارید کنار Uncharted 1 وقتشه که چند وقتی برم تور تفریحی تایلند(سوت بلبلی) D:
 
امیدوارم گریلا به ۲ تیم تقسیم بشه ... تیم اصلی بره کیلزون بسازه ..تیم دوم مقدمات هورایزون رو برای ps5 مهیا کنه و تیم اصلی هم بعد از اتمام کیلزون بهشون ملحق شه .. یه شوتر رو هم میتونن تو دو سال و نیم ,سه سال تموم کنن
 
خب عزیز من شما روی اخبار دنیای گیم اشراف ندارید و هنوز نمیدونید Naughty Dog نسل قبل 4 تا عنوان منتشر کرده نه 3 تا اونم در طی 7 سال مشکل من نیست
خب ما یه اشتباه در تعداد عناوین ساخته شده گفتیم نمدونم دلیلش چیه که تو داری به اخبار گیم ربطش میدی یا اصلا دلیلی نمیبینم که بخوایی تیکه بندازی جناب:| یا اصلا نمیدونم چرا داری سابقه کار ناتی داگ رو به من توضیح میدی:|:|:|
من بحثم درمورد کاهش تعداد بازی های ساخته شده در استدیو های فرست پارتی سونی هست نه این که ناتی انچارتد 3 رو چند سال بعد از انچارتد 2 ساخنه یا تیمشون چند نفره بوده یا اصلا به چندتا تیم تقسیم شدن:| یا این که هر تیم رو چه عنوانی کار میکردن:|
الان حتما می خوایی بگی وقتی از روند کار و هزینه ها خبر نداری من چی بهت بگم نه؟:| کلا مشکل خود درگیری داری نه:|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Deliverer
خب ما یه اشتباه در تعداد عناوین ساخته شده گفتیم نمدونم دلیلش چیه که تو داری به اخبار گیم ربطش میدی یا اصلا دلیلی نمیبینم که بخوایی تیکه بندازی جناب:| یا اصلا نمیدونم چرا داری سابقه کار ناتی داگ رو به من توضیح میدی:|:|:|
من بحثم درمورد کاهش تعداد بازی های ساخته شده در استدیو های فرست پارتی سونی هست نه این که ناتی انچارتد 3 رو چند سال بعد از انچارتد 2 ساخنه یا تیمشون چند نفره بوده یا اصلا به چندتا تیم تقسیم شدن:| یا این که هر تیم رو چه عنوانی کار میکردن:|
الان حتما می خوایی بگی وقتی از روند کار و هزینه ها خبر نداری من چی بهت بگم نه؟:| کلا مشکل خود درگیری داری نه:|
شما همون چیزی رو که دوست داری بعنوان پاسخ برای خودت در نظر بگیر.موفق باشی
 
ماکان مطمئنی این حرفت رو؟:D
ملت اون موقع چقدر توقعشون بالا بوده جلل خالق:D

بله. یکی از مواردی که جزو نکات منفی KZ2 محسوب میشد این بود که چرا شبیه تریلر 2005 نیست. چون اون سال سونی یه CG‌ نشون داد و جای کیفیت این گیم قالب کرد به ملت. تا اینکه قشنگ یادمه IGN یه مطلب رفت و ادعا کرد شاید از نظر IQ به اون تریلر نرسن اما تو بعضی موارد مثل نورپردازی HDR خفنی که داشت بازی نهایی حتی فراتر از اون تریلر هست و بعد اون یکم بیخیال شدن کلا. وگرنه سر اینکه چرا لگ اسلحه زیاده و کلا گیم پلی شبیه CoD نیست و گرافیک هم به تریلر 2005 نمیرسه گیرهای شدید میدادن. البته منظور طرفدارهاست و همینجا ملت ان تا بلاگ زدن و این قضیه رو مسخره کردن. وگرنه تو نقدها بیشتر از روایت بد داستان اینکه چقدر فحش میدن ایراد گرفتن. کسایی که اون موقع اخبار گیم رو دنبال میکردن و در جریان بودن چی به چیه قشنگ یادشونه چه جوی بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or