آخه به Resident Evil 6 هم نمره ی بالایی داداینه که نگران کننده ـست.
من که خیلی آروممخو خشن نشو.
آخه بی صدا بودن دیلوگها خیلی رو مخه. قبول داری خودت؟
توقع نداریم یه غربی که بازی براش توی گرافیک و انیمیشن خلاصه میشه بیاد برای یاکوزا سوت بلبلی بزنه !
من ترول نمی کنما، ولی صامت بودن خیلی از دیالوگها لااقل به من یه حس بدی میده.من که خیلی آرومم
نه اتفاقاًاولاً که تعداد کرکتر های اصلی توی بازی خیلی خیلی زیاده حالا یه سری کرکتر فرعی یا مردم یا یاکوزا های توی خیابان هستن که هر کدوم هم بخوان حرف بزنن کلی دیالوگ دارن در درجه ی اول این همه صداگذار نمیشه گیر آورد در درجه ی دوم هم بدون صدا راحت تره چون متن نوشته رو با آرامش کامل می خونی و عجله ای توی کار نداری و دیالوگ رو که خوندی با زدن یه دکمه میری برای ادامه ی متن خیلی راحت و بی دردسر و نیازی نیست تند تند بری تو بهر حرف زدن یارو دوماً زبان بازی ژاپنی هست با زیرنویس انگلیسی الان گوش کردن دیالوگ ژاپنی انقدر مهم و حیاتی شده ؟!
(من که خودم لذت میبرم ولی اکثراً میدونم که حتی طرف این تیپ دیالوگ هم نمیرن چه برسه به باقی قضایا
) سوماً اکثر اینجور دیالوگ ها مربوط به شخصیت هایی میشه که نقش اصلی توی داستان ندارن اگر شخصیت های اصلی از این دیالوگ ها داشته باشن خیلی محدوده و اکثر دیالوگ هاشون توی کات سین روایت میشه
در کل گیم پلی بازی به قدری طولانی و درگیر کننده هست و داستان به قدری خوبه که اصلاً این چیزها رو حس نمیکنه آدم![]()
من ترول نمی کنما، ولی صامت بودن خیلی از دیالوگها لااقل به من یه حس بدی میده.
مثلا تو دوست داشتی کریتوس صدا نداشته باشه؟
وحید بازی کردی اصلا یاکوزا رو؟من ترول نمی کنما، ولی صامت بودن خیلی از دیالوگها لااقل به من یه حس بدی میده.
مثلا تو دوست داشتی کریتوس صدا نداشته باشه؟
دوستان هیجان زده نشید نمرات این مجله زیاد قابل اطمینان نیست. باید صبر کرد تا نمرات دیگه بیاد.
من که خیلی آرومم
نه اتفاقاًاولاً که تعداد کرکتر های اصلی توی بازی خیلی خیلی زیاده حالا یه سری کرکتر فرعی یا مردم یا یاکوزا های توی خیابان هستن که هر کدوم هم بخوان حرف بزنن کلی دیالوگ دارن در درجه ی اول این همه صداگذار نمیشه گیر آورد در درجه ی دوم هم بدون صدا راحت تره چون متن نوشته رو با آرامش کامل می خونی و عجله ای توی کار نداری و دیالوگ رو که خوندی با زدن یه دکمه میری برای ادامه ی متن خیلی راحت و بی دردسر و نیازی نیست تند تند بری تو بهر حرف زدن یارو دوماً زبان بازی ژاپنی هست با زیرنویس انگلیسی الان گوش کردن دیالوگ ژاپنی انقدر مهم و حیاتی شده ؟!
(من که خودم لذت میبرم ولی اکثراً میدونم که حتی طرف این تیپ دیالوگ هم نمیرن چه برسه به باقی قضایا
) سوماً اکثر اینجور دیالوگ ها مربوط به شخصیت هایی میشه که نقش اصلی توی داستان ندارن اگر شخصیت های اصلی از این دیالوگ ها داشته باشن خیلی محدوده و اکثر دیالوگ هاشون توی کات سین روایت میشه
در کل گیم پلی بازی به قدری طولانی و درگیر کننده هست و داستان به قدری خوبه که اصلاً این چیزها رو حس نمیکنه آدم![]()
من کازوما رو نمیگم ملت توی کوچه خیابون رو میگملزومی هم نداره برای اونها صداگذاری بشه تا پس فردا بیان گیر بدن آقا همه ی مردم صداهاشون مثل همه
کلاً منتقد جماعت به همه چی گیر میده ملت توی شهر دیالوگ هاشون صدا نداره میگن چرا صدانداره بیان صدای یکسان بذارن میگن چرا صداها یکی ـه و ...![]()
![]()
سگا خواسته حس نوستالژی رو ببره بالا مثل قدیم که روی سگا و میکرو به جای دیالوگ یه باکس نوشته میومد![]()
این که دیالوگ ها صدا ندارن و فقط بعضی وقت ها یکسری آوا روشون هست من خیلی خوشم میاد ولی توجیحی که داری میکنی از نظر من غلطه
این که فرضاً کازوما خودش همه جا دیالوگ هاش صدا نداره به دلیل این نیست که کسی رو گیر نیاوردن به جاش حرف بزنه چونکه بعضی وقتی ها که داره دیالوگ میگه صدا هم داره و دوبله جاپونی به نظرم بهترین دوبله اس،همین الآن من دارم خدا خدا میکنم که تریلر احتمالی MGS:GZ تو VGA هم جاپونی باشه،چون وقتی یارو داره حرف میزنه اصلاً به آدم قشنگ حس منتقل میشه
بازی حتماً احتیاجی هم نیست که بیاد مثل GTA از 650 تا دوبلر استفاده کنه میتونه بیاد مثل بازی های Bethesda با 70-80 نفر کار رو تمام کنه و از صدای تکراری استفاده کنه،هر چند باز هم میگم :این که دیالوگ ها صدا ندارن و فقط بعضی وقت ها یکسری آوا روشون هست من خیلی خوشم میاد!من اصلاً عاشق این خصوصیت RoF بودم>:d<
دقیقاً کاری هم که Bethesda میکنه اینه که یارو هم دیالوگ رو میگه هم اون پایین مینویسه و تا زمانی که دکمه نزنی نمیره یعنی مسئله ی دوم هم حله
در کل من نمیدونم سازنده هاش (SEGA) چه فلسفه و تفکری پشت سر این قضیه دارنزمان نمیخوان خرج این قضیه کنن یا پول یا کلاً ایده اشون چیز دیگه ای ...
http://www.imdb.com/title/tt1814884/fullcredits#cast
Grand Theft Auto IV (2008) (VG) - Full cast and crew
دلیلش اینی هست که بالا بولد کردمنه کازوما خب منظورم این بود که وقتی فرضاً خود کازوما نشسته داره با یکی از کاراکترهایی که اون هم صدا داره حرف میزنه باز هم نمیان اون تیکه رو دمو کنن یا روش صداگذاری کنن
کلاً قبول دارم منتقد ها بخوان گیر بدن خو میدن،حالا یارو روش نمیشه مستقیم بگه من به این بازی 6 میدم چونکه باش حال نکردم،میگه گرافیکش فلان بود انیمشن هاش بهمان بود اون هم از وضعیت دیالوگ هاش![]()