امتیازات Yakuza 5

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
250px-Ryu_Ga_Gotoku_5_Tentative_Cover_Art.jpg


Famitsu Yakuza 5 (PS3) – 10/10/10/10


 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
آخه به Resident Evil 6 هم نمره ی بالایی داد :| اینه که نگران کننده ـست.

کلا اختلاف نظر سر اویل 6 زیاد بود ... خیلی 6 رو حتی بهترین بازی سری میدونستن .... خیلی ها لعنتش میکردن ... که من خودم جز دسته دومم ... از روی نمره یه بازی دیگه نمیشه استناد کرد و مهمترین نکته ....

فرق نمره 39 تا 40 فامیتسو مثل فاصله زمین تا اسمونه ....
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خو خشن نشو. :|
آخه بی صدا بودن دیلوگها خیلی رو مخه. قبول داری خودت؟
من که خیلی آرومم :D
نه اتفاقاً :D اولاً که تعداد کرکتر های اصلی توی بازی خیلی خیلی زیاده حالا یه سری کرکتر فرعی یا مردم یا یاکوزا های توی خیابان هستن که هر کدوم هم بخوان حرف بزنن کلی دیالوگ دارن در درجه ی اول این همه صداگذار نمیشه گیر آورد در درجه ی دوم هم بدون صدا راحت تره چون متن نوشته رو با آرامش کامل می خونی و عجله ای توی کار نداری و دیالوگ رو که خوندی با زدن یه دکمه میری برای ادامه ی متن خیلی راحت و بی دردسر و نیازی نیست تند تند بری تو بهر حرف زدن یارو دوماً زبان بازی ژاپنی هست با زیرنویس انگلیسی الان گوش کردن دیالوگ ژاپنی انقدر مهم و حیاتی شده ؟! :D (من که خودم لذت میبرم ولی اکثراً میدونم که حتی طرف این تیپ دیالوگ هم نمیرن چه برسه به باقی قضایا :D) سوماً اکثر اینجور دیالوگ ها مربوط به شخصیت هایی میشه که نقش اصلی توی داستان ندارن اگر شخصیت های اصلی از این دیالوگ ها داشته باشن خیلی محدوده و اکثر دیالوگ هاشون توی کات سین روایت میشه :D
در کل گیم پلی بازی به قدری طولانی و درگیر کننده هست و داستان به قدری خوبه که اصلاً این چیزها رو حس نمیکنه آدم :D
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
من که خیلی آرومم :D
نه اتفاقاً :D اولاً که تعداد کرکتر های اصلی توی بازی خیلی خیلی زیاده حالا یه سری کرکتر فرعی یا مردم یا یاکوزا های توی خیابان هستن که هر کدوم هم بخوان حرف بزنن کلی دیالوگ دارن در درجه ی اول این همه صداگذار نمیشه گیر آورد در درجه ی دوم هم بدون صدا راحت تره چون متن نوشته رو با آرامش کامل می خونی و عجله ای توی کار نداری و دیالوگ رو که خوندی با زدن یه دکمه میری برای ادامه ی متن خیلی راحت و بی دردسر و نیازی نیست تند تند بری تو بهر حرف زدن یارو دوماً زبان بازی ژاپنی هست با زیرنویس انگلیسی الان گوش کردن دیالوگ ژاپنی انقدر مهم و حیاتی شده ؟! :D (من که خودم لذت میبرم ولی اکثراً میدونم که حتی طرف این تیپ دیالوگ هم نمیرن چه برسه به باقی قضایا :D) سوماً اکثر اینجور دیالوگ ها مربوط به شخصیت هایی میشه که نقش اصلی توی داستان ندارن اگر شخصیت های اصلی از این دیالوگ ها داشته باشن خیلی محدوده و اکثر دیالوگ هاشون توی کات سین روایت میشه :D
در کل گیم پلی بازی به قدری طولانی و درگیر کننده هست و داستان به قدری خوبه که اصلاً این چیزها رو حس نمیکنه آدم :D
من ترول نمی کنما، ولی صامت بودن خیلی از دیالوگها لااقل به من یه حس بدی میده.
مثلا تو دوست داشتی کریتوس صدا نداشته باشه؟
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
من بيشتر نمرات اين سايت رو قبول دارم مثل Skyrim
ولي بعضي از نمراتش واقعا مسخرست مثلا به Final Fantasy XIII-2 نمره ي ٤٠ از ٤٠ رو داد ولي به Persona 4 Golden نمره ي ٣٥ از ٤٠ رو داد!!
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
من ترول نمی کنما، ولی صامت بودن خیلی از دیالوگها لااقل به من یه حس بدی میده.
مثلا تو دوست داشتی کریتوس صدا نداشته باشه؟

آها الان فهمیدم مشکل چیه :D نه بابا همه توی بازی صدا دارن و هیچ چیزی صامت نیست !!!! دیالوگ هایی که میگم بی صدا هست مربوط به چند تا دونه مردم کوچه خیابونه و گرنه تمام کرکتر ها همه صدا دارن و همه هم توی کات سین های پر و پیمون و چند دقیقه ای تا دلت بخوان حرف میزنن ! اینی که من دارم میگم صحبت های مردم عادی هست که مثلاً توی سطح شهر هستن !
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
من ترول نمی کنما، ولی صامت بودن خیلی از دیالوگها لااقل به من یه حس بدی میده.
مثلا تو دوست داشتی کریتوس صدا نداشته باشه؟
وحید بازی کردی اصلا یاکوزا رو؟ :D کات سین ها (که خیلی هم زیادن) و داستان اصلی صدا گذاری داره، صدا گذاری خوبی هم داره اتفاقا.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
من که خیلی آرومم :D
نه اتفاقاً :D اولاً که تعداد کرکتر های اصلی توی بازی خیلی خیلی زیاده حالا یه سری کرکتر فرعی یا مردم یا یاکوزا های توی خیابان هستن که هر کدوم هم بخوان حرف بزنن کلی دیالوگ دارن در درجه ی اول این همه صداگذار نمیشه گیر آورد در درجه ی دوم هم بدون صدا راحت تره چون متن نوشته رو با آرامش کامل می خونی و عجله ای توی کار نداری و دیالوگ رو که خوندی با زدن یه دکمه میری برای ادامه ی متن خیلی راحت و بی دردسر و نیازی نیست تند تند بری تو بهر حرف زدن یارو دوماً زبان بازی ژاپنی هست با زیرنویس انگلیسی الان گوش کردن دیالوگ ژاپنی انقدر مهم و حیاتی شده ؟! :D (من که خودم لذت میبرم ولی اکثراً میدونم که حتی طرف این تیپ دیالوگ هم نمیرن چه برسه به باقی قضایا :D) سوماً اکثر اینجور دیالوگ ها مربوط به شخصیت هایی میشه که نقش اصلی توی داستان ندارن اگر شخصیت های اصلی از این دیالوگ ها داشته باشن خیلی محدوده و اکثر دیالوگ هاشون توی کات سین روایت میشه :D
در کل گیم پلی بازی به قدری طولانی و درگیر کننده هست و داستان به قدری خوبه که اصلاً این چیزها رو حس نمیکنه آدم :D

این که دیالوگ ها صدا ندارن و فقط بعضی وقت ها یکسری آوا روشون هست من خیلی خوشم میاد ولی توجیهی که داری میکنی از نظر من غلطه:D
این که فرضاً کازوما خودش همه جا دیالوگ هاش صدا نداره به دلیل این نیست که کسی رو گیر نیاوردن به جاش حرف بزنه چونکه بعضی وقتی ها که داره دیالوگ میگه صدا هم داره و دوبله جاپونی به نظرم بهترین دوبله اس،همین الآن من دارم خدا خدا میکنم که تریلر احتمالی MGS:GZ تو VGA هم جاپونی باشه،چون وقتی یارو داره حرف میزنه اصلاً به آدم قشنگ حس منتقل میشه:x
بازی حتماً احتیاجی هم نیست که بیاد مثل GTA از 650 تا دوبلر استفاده کنه میتونه بیاد مثل بازی های Bethesda با 70-80 نفر کار رو تمام کنه و از صدای تکراری استفاده کنه،هر چند باز هم میگم :این که دیالوگ ها صدا ندارن و فقط بعضی وقت ها یکسری آوا روشون هست من خیلی خوشم میاد!من اصلاً عاشق این خصوصیت RoF بودم>:d<
دقیقاً کاری هم که Bethesda میکنه اینه که یارو هم دیالوگ رو میگه هم اون پایین مینویسه و تا زمانی که دکمه نزنی نمیره یعنی مسئله ی دوم هم حله;)

در کل من نمیدونم سازنده هاش (SEGA) چه فلسفه و تفکری پشت سر این قضیه دارن:-/ زمان نمیخوان خرج این قضیه کنن یا پول یا کلاً ایده اشون چیز دیگه ای ...:-??
http://www.imdb.com/title/tt1814884/fullcredits#cast
Grand Theft Auto IV (2008) (VG) - Full cast and crew
من کازوما رو نمیگم ملت توی کوچه خیابون رو میگم
biggrin1.gif
لزومی هم نداره برای اونها صداگذاری بشه تا پس فردا بیان گیر بدن آقا همه ی مردم صداهاشون مثل همه
biggrin1.gif
کلاً منتقد جماعت به همه چی گیر میده ملت توی شهر دیالوگ هاشون صدا نداره میگن چرا صدانداره بیان صدای یکسان بذارن میگن چرا صداها یکی ـه و ...
biggrin1.gif

سگا خواسته حس نوستالژی رو ببره بالا مثل قدیم که روی سگا و میکرو به جای دیالوگ یه باکس نوشته میومد
biggrin1.gif

نه کازوما خب منظورم این بود که وقتی فرضاً خود کازوما نشسته داره با یکی از کاراکترهایی که اون هم صدا داره حرف میزنه باز هم نمیان اون تیکه رو دمو کنن یا روش صداگذاری کنن
کلاً قبول دارم منتقد ها بخوان گیر بدن خو میدن،حالا یارو روش نمیشه مستقیم بگه من به این بازی 6 میدم چونکه باش حال نکردم،میگه گرافیکش فلان بود انیمشن هاش بهمان بود اون هم از وضعیت دیالوگ هاش:|

شاید...:-?ایده خوبی بود:D
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
این که دیالوگ ها صدا ندارن و فقط بعضی وقت ها یکسری آوا روشون هست من خیلی خوشم میاد ولی توجیحی که داری میکنی از نظر من غلطه:D
این که فرضاً کازوما خودش همه جا دیالوگ هاش صدا نداره به دلیل این نیست که کسی رو گیر نیاوردن به جاش حرف بزنه چونکه بعضی وقتی ها که داره دیالوگ میگه صدا هم داره و دوبله جاپونی به نظرم بهترین دوبله اس،همین الآن من دارم خدا خدا میکنم که تریلر احتمالی MGS:GZ تو VGA هم جاپونی باشه،چون وقتی یارو داره حرف میزنه اصلاً به آدم قشنگ حس منتقل میشه:x
بازی حتماً احتیاجی هم نیست که بیاد مثل GTA از 650 تا دوبلر استفاده کنه میتونه بیاد مثل بازی های Bethesda با 70-80 نفر کار رو تمام کنه و از صدای تکراری استفاده کنه،هر چند باز هم میگم :این که دیالوگ ها صدا ندارن و فقط بعضی وقت ها یکسری آوا روشون هست من خیلی خوشم میاد!من اصلاً عاشق این خصوصیت RoF بودم>:d<
دقیقاً کاری هم که Bethesda میکنه اینه که یارو هم دیالوگ رو میگه هم اون پایین مینویسه و تا زمانی که دکمه نزنی نمیره یعنی مسئله ی دوم هم حله;)

در کل من نمیدونم سازنده هاش (SEGA) چه فلسفه و تفکری پشت سر این قضیه دارن:-/ زمان نمیخوان خرج این قضیه کنن یا پول یا کلاً ایده اشون چیز دیگه ای ...:-??
http://www.imdb.com/title/tt1814884/fullcredits#cast
Grand Theft Auto IV (2008) (VG) - Full cast and crew

من کازوما رو نمیگم ملت توی کوچه خیابون رو میگم :D لزومی هم نداره برای اونها صداگذاری بشه تا پس فردا بیان گیر بدن آقا همه ی مردم صداهاشون مثل همه :D بخوان هم واسه هر کسی یه صدای جدا بذارن خیلی هزینه بر و وقت گیر هست ! تازه این همه وقت و هزینه برای کسایی که اصلاً توی داستان اصلی بازی دخالتی ندارن ! یعنی اینکار فقط وقت هدر دادنه :D البته منتقد جماعت هم به همه چی گیر میده ملت توی شهر دیالوگ هاشون صدا نداره میگن چرا صدانداره بیان صدای یکسان بذارن میگن چرا صداها یکی ـه و ... :D
سگا خواسته حس نوستالژی رو ببره بالا مثل قدیم که روی سگا و میکرو به جای دیالوگ یه باکس نوشته میومد :D
البته یه دلیل اصلیش جلوگیری از یکنواختی و خستگی گیمر هست اینجور اشخاص وقتی پیداشون میشه که بعد از کلی کات سین و ... داستان و هدف برات شرح داده شده حالا این دیالوگ ها هم بخواد با صدا یا مثل کات سین یا در کل بدون دخالت گیمر باشه حوصله سر بر میشه ولی وقتی گیمر بدون صدای طرف خودش شروع میکنه به خوندن و با دکمه زدن صفحه عوض میکنه خود به خود توی بازی شرکت داره و از دیالوگ های زیاد خسته نمیشه :D نکته ی اصلیش اینه در واقع :D
نه کازوما خب منظورم این بود که وقتی فرضاً خود کازوما نشسته داره با یکی از کاراکترهایی که اون هم صدا داره حرف میزنه باز هم نمیان اون تیکه رو دمو کنن یا روش صداگذاری کنن
کلاً قبول دارم منتقد ها بخوان گیر بدن خو میدن،حالا یارو روش نمیشه مستقیم بگه من به این بازی 6 میدم چونکه باش حال نکردم،میگه گرافیکش فلان بود انیمشن هاش بهمان بود اون هم از وضعیت دیالوگ هاش
yahoo_22.gif
دلیلش اینی هست که بالا بولد کردم :D
 
آخرین ویرایش:

Loghman

زمان تنها چیزیست که به عدالت بین همه تقسیم شده است
کاربر سایت
Apr 1, 2010
2,596
نام
لقمان
خدایا :-o
کی نسخه ی غربیش میاد؟ :(( [3]
وحید تو هر یاکوزایی که میاد یه گیری بهش میدی !:d
دومین بازی که من تو کل نسل های گذشته تا حالا بازی کردم همین یاکوزا بوده و هست (از اون جایی که داستان برای من حرف اولو میزنه تو بازی )
و اینکه شماره ی یک برا من بهترین بوده و هست :d
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
البته فاميتسو به Bayonetta هم امتياز كامل داده بود كه وقتي اومد تركوند و متاي تقيربا 90 رو به خودش اختصاص داد پس وحي منزل نيست كه امتيازات فاميتسو بي اعتباره.

در ضمن اين بازي كلا مختص بازار ژاپن ساخته شده و حكم Call Of Duty ژاپن رو داره و فقط به خاط دل هواداران تو غرب منتشر ميشه.در ضمن فروشش اونقدر تو ژاپن خوبه كه سالي يك نسخه عرضه ميشه.

در ضمن توي Yakuza 5 كلا تغييرات زياد بوده و تقريبا يك نميچه ريبوت حساب ميشه.كلا موتور بازي هم عوض شده.

امتياز ديگه اي حالا حالا ها نمياد چون فعلا تو ژاپن فقط عرضه ميشه.
 

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
613
نام
سعید
خب منم نگفتم که امتیازات این مجله و نقداش کلا فاقد اعتباره، گفتم زیاد قابل اطمینان نیست و هنوز هم سر حرفم هستم. چون قبلا هم دیده شده بعضی از نمراتش گاهی اوقات به یه سمت و سو هایی متمایل بوده!
در هر صورت امیدوارم و اطمینان دارم بازی خیلی خوبی خواهد شد و طرفدارانش از این بازی لذت خواهند برد.
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
خودتون رو به در و دیوار بکوبید فامیتسو غیر معتبره و نمره های بدرد لای جرز دیوار میخوره !!

منتظر بقیه نمرات بازی میمونم با اینکه زیاد این سری رو دوست ندارم !!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر