امتیازات : Unreal Tournament 3

fixer

کاربر سایت
Aug 26, 2007
919
نام
حامد
شروع امتیاز دهی به این بازی که خیلی جالب نبود تا ببینیم خود بازی چی میشه !
The Onion به این بازی امتیاز B داد . یعنی در واقع 8 از 10 .

unreal-tournament-3.jpg

 
آخرین ویرایش:

FZ_FT

کاربر سایت
Jul 23, 2006
241
نام
Faraz
کنار این ورژن درب و داغون از UT دیده بشه، چه رسد به اینکه بخواد مورد مقایسه هم قرار بگیره ...

خوب به نظر من یه ذره داری کم لطفی می کنی،حالا درسته یه سری باگ و مشکلات داره که اونم به لطف پج 1.1 خیلی هاش برطرف شد،یا اون منوی کنسولیش با اون امکانات و تنظیمات محدودش که چاره ای جز کنار اومدن باهاش نداریم ولی از حق نگذریم گیم پلی بازی محشره همونیه که قولشو داده بودن(return to the "feel" of the original Unreal Tournament)همراه با امکانات و انجین جدید.
اگه منظورت از Death Match بازای حرفه ای طرفدرا های UT2k هست باید بگم کاملا حق با شماست(از همینجا به همشون تسلیت میگم) Epic اینبار Classic UT Players مورد توجه قرار داده.(Real UT Players)
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
البته احمد جان اینطوری ها هم که میگی نیست .
اولا که دو بازی gow و ut3 اصلا سبکشون قابل مقایسه نیست که خودت هم گفتی و اگه بخوایم این دوتا را مقایسه کنیم پس تحت هر شرایطی هم باشه نباید مقایسه بشه .
و اینو بگم قرار نیست همیشه ما بازی را از چشم یک بازی باز حرفه ای نگاه کنیم و بگیم که چه چیز داره و نداره .
شاید اینکه باید بازی را تو سبک خودش و المان های خود بازی مقایسه کرد که چی داره و نداره .
از نظر من چیزی که خیلی مهمه روند و داستان اون بازی که میتونه بیشتر مردم را جذب خودش کنه .
حالا شاید بازی ut3 به اندازه gears of war فروش نکنه با اینکه جامعه pc خیلی بزرگتر از کنسول باز هست .
هر دو هم بازی یه شرکته . حالا بگذریم از این .
من به شخصه بازی gears of war را یه بازی بزرگ میدونم چه میخواد مال pc باشه و چه مال کنسول .
چون واقعا نواوری های خیلی خوبی داشت تو بازی و اون سبک بازی را تونست کاملو کامل تر کنه .

روند بازی واقعا عالی تو بازی .
سنگر گیری های واقعا نواورانه در بازی . سبک دوربین متمایز بازی که بسیار سینمایی کار شده . حرکات کاماندویی بازی که خیلی عالی میشد به بعضی چیز ها جای خالی داد !و کارهای دیگه که به مثال زدن نمیاد یعنی در واقع تو این بازی ادم احساس کاماندویی میکرد حالا بقیه را نمیدونم ولی من اینطور بودم .
وجود اره در بازی که خودش اگه نواوری نباشه واقعا بسیار لذت بخشه .
پاشیدن خون روی دوربین بازی ممکنه در بازی های قبلش باشه ولی gow یه چیز دیگه بود .
جابجا شدن هنگام سنگر گیری واقعا خلاقانه بود .
داستان بازی شاید گنگ باشه ولی به نظر من جذابه یه چیزهایی تو مایه های halflife هست یعنی اون ابهاماتی که در داستان بازی قرار داره که خودش یه نوع جذابیت میده به داستان بازی .
گیم پلی هم واقعا عالی بود در کنار گرافیکی بازی که زمان خودش حرف اول را میزد و الان چه در pc و درکنسول بهترین نیست ولی جزو بهترین هاست .
میخوام اینو بگم که در بازی gears of war ابتکار زیاد انجام شده حالا اگه در ان زمان بجای کنسول برای pc میومد میتونست موفقیت کسب کنه و ازش یه بازی بزرگ یاد کنن .
شاید نسخه pc موفقیتی مثل نسخه کنسولی کسب نکنه که اینطور هم خواهد بود خوب یکی از دلایلش اینه که تغیر خیلی زیادی نسبت به نسخه کنسولی نداشته و فقط چند مرحله براش اضافه شده و گرافیک بازی هم به نظر من همون فقط رزولیشن بیشتر بود با aa بهتر و اینو هم باید قبول کنیم کمی از مدت عرضه بازی گذشته یعنی یه طورهایی تو ذهن ها تکراری بالاخره همش تاثیر گذار هست .
حالا من نخواستم که بگم از ut3 بهتر و اصلا هم این حرف را نه من و نه شما قبول میکنید چون هر بازی و هر سبکش طرفدارهای خاصی داره و طرفدارهاش هم میتونه از هر جهات باهم فرق داشته باشه که دید کلیش از بازی چطوره و چی از بازی میخواد و چه چیزهایی براش در بازی مهمه که بخواد چیکار باهاش کنه و..........
یه بازی برای همه مهمه حالا تو هر سطحی که بخواد قرار داشته باشن .
ولی حرفم اینه که بازی gears of war تو سبک خودش اگه بهترین نباشه جزو بهترین هاست حالا چه میخواد روی pc باشه و چه در کنسول .
و البته اینو که میگی gears of war یه بازی کنسولی اینو کمی هستم ولی خوب........................
من دیدی که مقایسه ای بین این دوبازی انجام ندادم و فقط خود gears of war را با خودش مقایسه کردم !
پس اشتباه متوجه نشی .
 

zxc0012004

Da Spirit of Eternity - مدیر سابق
Loyal Member
Sep 30, 2005
1,289
نام
احمد
خوب به نظر من یه ذره داری کم لطفی می کنی،حالا درسته یه سری باگ و مشکلات داره که اونم به لطف پج 1.1 خیلی هاش برطرف شد،یا اون منوی کنسولیش با اون امکانات و تنظیمات محدودش که چاره ای جز کنار اومدن باهاش نداریم ولی از حق نگذریم گیم پلی بازی محشره همونیه که قولشو داده بودن(return to the "feel" of the original Unreal Tournament)همراه با امکانات و انجین جدید.
اگه منظورت از Death Match بازای حرفه ای طرفدرا های UT2k هست باید بگم کاملا حق با شماست(از همینجا به همشون تسلیت میگم) Epic اینبار Classic UT Players مورد توجه قرار داده.(Real UT Players)

کم لطفی نیست، متاسفانه حقیقته تلخیه (من خودمم ناراحتم از این افت)

[LTR]Crysis, which requires an unprecedented US$1500-$2500 in PC upgrades to play, sold 86,633 copies in the U.S., while Unreal Tournament 3 sold just 33,995 copies.[/LTR]

به نقل از: http://www.pcworld.com/article/id,140623-pg,1/article.html
منبع اصلی: http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=153188

34 هزار عنوان اون فروش مطلوبی نیست که بخواد برای UT3 اون هم بعد از حدود یکماه از عرضه ی این بازی ثبت بشه (در حالیکه برنامه ریزی برای فروش بالای 100.000 واحد بوده که این میشه عملاً یک سوم اون رقم)

تازه همون طوری که می بینی و می دونی Crysis نیاز به یه سیستم قدرتمند داره و سیستم ها براش باید یه آپگرید درست و حسابی هم بشن ...

اینا تمام دلیل بر اینه که PC Gamer ها، همین جوری برای اسم بزرگ یه عنوان سراغش نمی رن ... PC Gamer فاکتور های زیادی رو مد نظر داره و این فاکتورها تا حدی مهمن که باعث می شن یه عنوان بزرگ، حتی اگه UT3 باشه، حتی اگه Quake 4 باشه؛ اگر نتونه توقعات اونا رو برآورده کنه سراغش نرن



و اما فرخ
برای اینکه باز فکر نکنی نوشته هات رو نخوندم و اینا، مجبورم بجای نقل قول یکجا، نوشته هات رو تیکه تیکه نقل قول کنم (و برای اینکه خیلی صفحه رو میکشه و از طرف دیگه بحث نامربوط به عنوان تاپیکه، بنابراین میره تو اسپویلر):

نوشته شده توسط Gartall:
البته احمد جان اینطوری ها هم که میگی نیست .

اتفاقاً هست، حالا می گم چرا

اولا که دو بازی gow و ut3 اصلا سبکشون قابل مقایسه نیست که خودت هم گفتی و اگه بخوایم این دوتا را مقایسه کنیم پس تحت هر شرایطی هم باشه نباید مقایسه بشه .

خوب، تا اینجا خدا رو شکر که قبول داری

و اینو بگم قرار نیست همیشه ما بازی را از چشم یک بازی باز حرفه ای نگاه کنیم و بگیم که چه چیز داره و نداره .

نه دیگه
نشد
وقتی اسم Unreal Tournament میاد وسط، دیگه باید اسم هرچی n00b و ایناست رو خط زد
آنریل دنیای حرفه ای هاست

چون واقعا نواوری های خیلی خوبی داشت تو بازی و اون سبک بازی را تونست کاملو کامل تر کنه .

میشه چندتاش رو نام ببری ؟
:arrowd:

سنگر گیری های واقعا نواورانه در بازی

خیلی خاص نبودش، بنظر من سنگر گیری در وگاس بسیار بهتر بود (تقریباً این دو بازی همزمان اومدن، GoW عملاً یکماه و خورده ای زودتر اومد)
بماند که سنگرگیری در وگاس بسیار کامل تر بود

سبک دوربین متمایز بازی که بسیار سینمایی کار شده

این سبک Shoulder View رو قبلاً توی RE4 دیده بودیم
البته قبول دارم که توی GoW از RE4 بهتر بود که اینم دلیلش تنها و تنها می تونه حدود 22 ماه فاصله ی بین دوبازی باشه که خوب مسلمه که باید هم ارتقا پیدا کنه

حرکات کاماندویی بازی که خیلی عالی میشد

حقیقتش اون دویدن سریعش جالب بود و نمیشه ردش کرد، همینطور تعویض سنگر ها
ولی پریدن از موانع خودش یکم اشکال داشت، که عملاً دو مرحله ای میشدش (چون مانع در مرحله ی اول یه سنگر محسوب میشد)

وجود اره در بازی که خودش اگه نواوری نباشه واقعا بسیار لذت بخشه .

اره و تبر خیلی قدیمی هستن، فکر نکنم بشه گفت بار اوله که از این المان ها استفاده میشه (البته این بازی تبر نداره، اینو همین جوری گفتم)

پاشیدن خون روی دوربین بازی ممکنه در بازی های قبلش باشه ولی gow یه چیز دیگه بود .

و البته خون ریخته شده روی زمین اینقدر غیر طبیعی بود که بتونه این رو جبران کنه ...

جابجا شدن هنگام سنگر گیری واقعا خلاقانه بود .

اینو همون طوری که در بالا هم گفتم قبول دارم، ولی این اسمش نوآوری نیست



نتیجه اینکه برای اینکه حرفت رو قبول کنم باید چند تا نوآوری رو نام ببری ... یه مثال می زنم، توی Half Life باید بعضی جاها با استفاده از قوانین فیزیکی کار رو پیش می بردی، مثلاً با این قانون که الوار و یا بشکه ی پر از هوا (یا خالی) روی آپ قرار می گیره ... این اسمش نوآوریه

داستان بازی شاید گنگ باشه ولی به نظر من جذابه یه چیزهایی تو مایه های halflife هست یعنی اون ابهاماتی که در داستان بازی قرار داره که خودش یه نوع جذابیت میده به داستان بازی .

:)
این و Half Life
باز از اون مقایسه هاست ها ...

میخوام اینو بگم که در بازی gears of war ابتکار زیاد انجام شده حالا اگه در ان زمان بجای کنسول برای pc میومد میتونست موفقیت کسب کنه و ازش یه بازی بزرگ یاد کنن .

نه نه
GoW یه بازی بزرگه، من اینو رد نمی کنم
ولی این بزرگی برای کنسولـه
توی PC یه بازی متوسطه ... همین و بس
علتشم اینه که سبکش و سبک کنترلش با PC زیاد سازگار نیست ... چرا نمی خوای قبول کنی ... این بازی کنسولیه ... مثلاً MGS توی PS کنترل خوبی داره ... مثلاً توی MGS3 دکمه ی مربع که برای شلیک ازش استفاده میشه، با فشار های متفاوت انگشت شما، واکنش های متفاوتی از بیرون آوردن سلاح تا هدف گیری و شلیک رو انجام میده ... همه با یک دکمه و تنها با فشارهای متفاوت انگشت ... اینا توی PC معنایی ندارن (یعنی نمیشه اینا رو به این شکل توی کنترل PC پیاده کرد) و خوب نصف زیبایی این بازی ها به همین چیزهائیه که توی PC وجود خارجی ندارن (من با اومئن MGS روی PC هم مخالف بودم و معتقد بودم بازی رو از بین بردن با این پورت کردنشون)

ولی حرفم اینه که بازی gears of war تو سبک خودش اگه بهترین نباشه جزو بهترین هاست حالا چه میخواد روی pc باشه و چه در کنسول

توی PC که هیچ، چون اصلاً به چشم نمی یاد
ولی توی کنسول چرا

پ.ن: یحث داره منحرف میشه ... باید راجع به امتیازات UT3 و دلایل عدم موفقیتش صحبت کرد، نه GoW و مقایسه با اون
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
من بيشتر حرفهاي شما رو خوندم به نظرم حرف شما درست چون واقعا كنترل اين بازي كنسوليه
اما دلم براي ut ميسوزه از شماره اولش كه روي كارت گرافيك 8 و dc داشتم طرفدار پرو پا قرصشم:love:
 

trancearena

کاربر سایت
Dec 1, 2006
366
من با حرفای احمد جان موافقم...
فقط تنها موردی که GoW رو با بازی های دیگه متمایز میکنه و حرف اول رو تو بازی های اکشن میزنه Level Design و Environment Design بازیه که واقعآ زیبا و هنرمدانه ست! البته دوربین بازی هم کار رو بسیار زیبا تر کرده بود.
ولی خوب این بازی یه اکشن خالصه و چیز خاصی فکر نمیکنم برای PC Gamer های Hardcore داشته باشه و نمیتونه جزء بزرگای PC باشه.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
احمد جان بخون :biggrin1:

اتفاقاً هست، حالا می گم چرا

خوب، تا اینجا خدا رو شکر که قبول داری
من هيچ وقت غير اين نگفتم .
اولين اشتباهت در مورد پست از پايين شروع ميشه :
نه دیگه
نشد
وقتی اسم Unreal Tournament میاد وسط، دیگه باید اسم هرچی n00b و ایناست رو خط زد
آنریل دنیای حرفه ای هاست
من اين دو بازي را اصلا مقايسه نكردم براي اينكه ببيني پست قبليم رو دوباره نقل قول ميكنم .
اول و اخر پستم :
البته احمد جان اینطوری ها هم که میگی نیست .
اولا که دو بازی gow و ut3 اصلا سبکشون قابل مقایسه نیست که خودت هم گفتی و اگه بخوایم این دوتا را مقایسه کنیم پس تحت هر شرایطی هم باشه نباید مقایسه بشه .
و البته اینو که میگی gears of war یه بازی کنسولی اینو کمی هستم ولی خوب........................
من دیدی که مقایسه ای بین این دوبازی انجام ندادم و فقط خود gears of war را با خودش مقایسه کردم !
پس اشتباه متوجه نشی .
فقط بازي را تو سبك خودش مقايسه كردم و خواستم بگم كه تو سبك خودش واقعا بازي بزرگي و اين حرفها .
پس بازيها را نبايد هميشه تو هر سبكي به چشم Hardcore نگاه كرد و اينكه هر سبك بازي نميتونه توقعات يه بازي باز حرفه اي را براورده كنه فقط چند سبك هست كه ميتونه تمام خواسته هاي يه بازي باز حرفه اي را براورده كنه .
هر بازي تو هر سبكي طرفدار داره حالا چه حرفه اي و چه غير حرفه اي . من ميگم كه gears of war تو سبك خودش بزرگه و در اين شكي نيست .
میشه چندتاش رو نام ببری ؟
:arrowd:
نام بردم ديگه لازم نيست .
خیلی خاص نبودش، بنظر من سنگر گیری در وگاس بسیار بهتر بود (تقریباً این دو بازی همزمان اومدن، GoW عملاً یکماه و خورده ای زودتر اومد)
بماند که سنگرگیری در وگاس بسیار کامل تر بود
يكي از اشكالات همينه من از نواوريش مثال ميزنم ولي شما از اشكالات نو اوريش .
بالاخره اولين بازي بود كه تونست كه در اين سطح سنگر گيري ايجاد كنه و بقيه بازي ها ازش تقليد كردند حالا چه بخوان كاملترش كنن يا نكنن .
این سبک Shoulder View رو قبلاً توی RE4 دیده بودیم
البته قبول دارم که توی GoW از RE4 بهتر بود که اینم دلیلش تنها و تنها می تونه حدود 22 ماه فاصله ی بین دوبازی باشه که خوب مسلمه که باید هم ارتقا پیدا کنه
من بازي re4 را بازي كردم درسته دوربينش اين شكلي ولي gears of war به صورت خيلي بهتر تونسته بهترش كنه و خيلي كاملاتر و سريعتر و خلاقانه تر چيزي كه يه حالت سينمايي داره .
و گذاشتن كليد y براي ديدن اتفاقات بازي در حين بازي كردن خودش واقعا به نظر من فكر بكري بود .كه يه حالت دمو مانند در داخل گيم پلي بازي كه بازي را بسيار جذابتر ميكرد و اين دست خودت بود ببينيش يا نبيني چه اتفاقي ميوفته و حتي ميخواي ببيني هم ميتونستي شخصيت بازي را كنترل كني .
نكات مثبت بازي در دوربين و نحوه اون واقعا زياده كه همين يه نواوري به نظر من .
حقیقتش اون دویدن سریعش جالب بود و نمیشه ردش کرد، همینطور تعویض سنگر ها
ولی پریدن از موانع خودش یکم اشکال داشت، که عملاً دو مرحله ای میشدش (چون مانع در مرحله ی اول یه سنگر محسوب میشد)
همون طور كه قبول داري ويدن و تعويض سنگر هم خودش يه حسن ديگه كه در بازي و واقعا نصف جذابيت بازي تو همين دوتا خلاصه شده .
ولي در مورد پرش از روي موانع منم هستم با حرفت ولي خوب اين مورد را پيش نكات مثبت بازي بايد حساب نشه و اينو بگم زياد هم تو بازي مشكل ساز نبود .
البته يه خوبي هم كه داشت اين حالت پرش از موانع يه حالت طبيعي داشت چراكه مثل بقيه بازي مثلا بازي هاي fps جفت پا مجبور نبودي بپري كه يكم واقعا مسخره هست .
چراكه ادم تو زندگي واقعي اگه بخواد از روي يه چيز بلند بپره از دستش كمك ميگيره كه در بازي gears بود .
ولي خوب قبول دارم كه پرش تو اين بازي دومرحله اي بود كه اشكال داشت يعني يه بار تكيه و بعد پرش ولي خودايش جذاب بود .

اره و تبر خیلی قدیمی هستن، فکر نکنم بشه گفت بار اوله که از این المان ها استفاده میشه (البته این بازی تبر نداره، اینو همین جوری گفتم)
شايد در بازي هاي قبل بوده باشه ولي به هيچ وجه در سطح و حد و اندازه هاي بازي gears of war نبوده يعني در مقابل اين بازي هيچ حساب ميشن .
چراكه در بازي gears خودبه خود نزديك طرف مقابل از هر جهت كه ميشدي و اره را ميكشيدي بالا كار ميكرد و صحنه ي دوربين بازي عوض ميشد و يه حالت سينمايي پيدا ميكرد كه جذابيت بازي را دوبرابر ميكرد با اون پاشيدن هاي خون روي دوربين .
اینو همون طوری که در بالا هم گفتم قبول دارم، ولی این اسمش نوآوری نیست
چرا به نظر من نواوري فقط نياز داره كه چطور بهش نگاه كرد چيزي كه جديد باشه و در بازي هاي قبلش تكرار نشده باشه نواوري از اسم نواوري كاملا مشخصه چه معنايي ميده .
نتیجه اینکه برای اینکه حرفت رو قبول کنم باید چند تا نوآوری رو نام ببری ... یه مثال می زنم، توی Half Life باید بعضی جاها با استفاده از قوانین فیزیکی کار رو پیش می بردی، مثلاً با این قانون که الوار و یا بشکه ی پر از هوا (یا خالی) روی آپ قرار می گیره ... این اسمش نوآوریه
اين چيز هايي كه تو ميگي ميگن بهش نواوري عميق :biggrin1:
خوب همون طور كه گفتم چيزي كه جديد باشه ميگن نواوري اين نظر منه .

:)
این و Half Life
باز از اون مقایسه هاست ها ...
من مقايسه نكردم اگه دقت كني من گفتم اون گنگي داستان بازي مثل بازي halflife ميمونه كه جذابترش ميكنه نه اينكه بگم داستانش عين halflife هست !


علتشم اینه که سبکش و سبک کنترلش با PC زیاد سازگار نیست ... چرا نمی خوای قبول کنی ... این بازی کنسولیه ...
چرا كاملا حرفت را قبول دارم اگه يادت باشه من چند وقت پيش اين حرف را ميگفتم كه خيلي ها قبول نداشتن فقط اگه يادت بياد من ميگفتم كه سبك بازي يه طوري هست كه با كنسول بيشتر حال ميده .
مثلاً MGS توی PS کنترل خوبی داره ... مثلاً توی MGS3 دکمه ی مربع که برای شلیک ازش استفاده میشه، با فشار های متفاوت انگشت شما، واکنش های متفاوتی از بیرون آوردن سلاح تا هدف گیری و شلیک رو انجام میده ... همه با یک دکمه و تنها با فشارهای متفاوت انگشت ... اینا توی PC معنایی ندارن (یعنی نمیشه اینا رو به این شکل توی کنترل PC پیاده کرد) و خوب نصف زیبایی این بازی ها به همین چیزهائیه که توی PC وجود خارجی ندارن (من با اومئن MGS روی PC هم مخالف بودم و معتقد بودم بازی رو از بین بردن با این پورت کردنشون)
بازم خيلي خوب اومدي اگه همينطوري بگي واقعا با من هم فكري .
هيچ وقت نبايد بازي كنسولي را با pc مقايسه كرد .
ولي من هميشه اين را باور دارم كه يه بازي خوب ماهيت بازيه كه بخواد خوب باشه حالا چه روي كنسول و چه در pc
.
توی PC که هیچ، چون اصلاً به چشم نمی یاد
ولی توی کنسول چرا
اين حرفت يه جورهايي درسته چون كلا بازي gears برمبناي كنسولي ساخته شده .
ولي خوب اين بازي را روي pc هم ميتوني با دسته هاي xbox360 تجربه كني .
يعني حال و هواي كنسول ولي در pc !
اون حرف من اينه كه ماهيتي gears of war داره بازي بزرگيه نميدونم ميدوني چي ميگم يا نه ؟
تو سبك خودش بزرگه .
فقط فرقش اينه كه بخوايم بازي را با ماوس و كيبورد انجام بديم يا گيم پد .
و اينو بگم يه بازي سطح متوسط در pc هيچ وقت از سايتي مثل gamespot و خيلي ها ديگه امتياز 9 نميگيره و بهش يه لقب بزرگ نميدند . حالا با گذشت اين همه مدت از نسخه كنسولي كه تغيرات انچناني نسبت به ورژن كنسولي نداشت فقط چندتا مرحله جديد و بهبود گرافيك بازي .
يه بازي متوسط و معمولي در pc بايد يه امتياز معمولي و متوسط بگيره ولي ميبيني كه اصلا اينگونه نبود .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر