امتیازات Twin Mirror

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
Dontnodــی که یه زمانی با LIS1 تمجیدش می کردم، الان باید فقط دایورتش کنم تا خاطرات خوبی که بجا گذاشتو بیشتر از این با بازی های درجه چندمیش تو ذهنم خراب نکنه. همون Deck Nine با BtS ثابت کرد توی این سبک می تونه خیلی موفق تر از سازنده اصلی عمل کنه.چیزی که خودشون سالهاست دارن توش دستوپا می زنن فقط.
 
آخرین ویرایش:

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
Dontnodــی که یه زمانی با LIS1 تمجیدش می کردم، الان باید فقط دایورتش کنم تا خاطرات خوبی که بجا گذاشتو بیشتر از این با بازی های درجه چندمیش تو ذهنم خراب نکنه.

شرایط Dontnod من رو یاد استودیو telltale میندازه که پشت هم بازی میداد بیرون بدون هیچ مارکتینگ و تبلیغی و فروش ضعیف بازی ها باعث بسته شدن استودیو شد. خودم به شخصه نمرات بازی های
این استودیو برام خیلی مهم نیست و همه رو بازی میکنم ولی واقعا نمیشه ضعیف شدن کارشون رو پشت گوش انداخت.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
شرایط Dontnod من رو یاد استودیو telltale میندازه که پشت هم بازی میداد بیرون بدون هیچ مارکتینگ و تبلیغی و فروش ضعیف بازی ها باعث بسته شدن استودیو شد. خودم به شخصه نمرات بازی های
این استودیو برام خیلی مهم نیست و همه رو بازی میکنم ولی واقعا نمیشه ضعیف شدن کارشون رو پشت گوش انداخت.
همون LIS2 رو هم مثال بیاری تمام بازی ضعف داشتو حاضرم تا هر جا بخوای مو به مو نقدش کنم، این ربطی به مارکتینگش نداره، بازی های Dontnod به سمت شعارزدگی پیش رفته تا یک داستان چفت و بست دار، توی همون پیغامی که کلیشه کرده هم، در پایان شکست می خوره و مدام این روند شعارگونشو به بازی های بعدیشم انتقال می ده و بازیکن رو به سمتوسویی می بره که پره از نمادهای همجنس گرایی و شعارزده و بجای اینکه بازیکن از بازی کردن لذت ببره، باید پیغام های زرد سازنده رو مدام ببینه و بشنوه، telltale هنر اینکارو داشت و با چند بازی حداقل ثابت کرد اینکارست، ولی Dontnod بعد از بازی های اخیرش نشون داد اینکاره نیستو همون LIS1 هم سالم از دستشون خارج شد! جای تعجب داره.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Dontnodــی که یه زمانی با LIS1 تمجیدش می کردم، الان باید فقط دایورتش کنم تا خاطرات خوبی که بجا گذاشتو بیشتر از این با بازی های درجه چندمیش تو ذهنم خراب نکنه. همون Deck Nine با BtS ثابت کرد توی این سبک می تونه خیلی موفق تر از سازنده اصلی عمل کنه.چیزی که خودشون سالهاست دارن توش دستوپا می زنن فقط.
Tell me why بازی خوبیه با داستان جالب و محیط دلنشین
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
همون LIS2 رو هم مثال بیاری تمام بازی ضعف داشتو حاضرم تا هر جا بخوای مو به مو نقدش کنم، این ربطی به مارکتینگش نداره، بازی های Dontnod به سمت شعارزدگی پیش رفته تا یک داستان چفت و بست دار، توی همون پیغامی که کلیشه کرده هم، در پایان شکست می خوره و مدام این روند شعارگونشو به بازی های بعدیشم انتقال می ده و بازیکن رو به سمتوسویی می بره که پره از نمادهای همجنس گرایی و شعارزده و بجای اینکه بازیکن از بازی کردن لذت ببره، باید پیغام های زرد سازنده رو مدام ببینه و بشنوه، telltale هنر اینکارو داشت و با چند بازی حداقل ثابت کرد اینکارست، ولی Dontnod بعد از بازی های اخیرش نشون داد اینکاره نیستو همون LIS1 هم سالم از دستشون خارج شد! جای تعجب داره.
LIS2 بازی بدی نبود اتفاقا داستان قوی داشت و یک سفر دراز برای دو برادر . نمی دونم سطح انتظارات شما چقدر هست !! خالی از مشکل نبود ولی داستان نویی داشت برای خودش
 
  • Smile
Reactions: VahiD VFSDF

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
LIS2 بازی بدی نبود اتفاقا داستان قوی داشت و یک سفر دراز برای دو برادر . نمی دونم سطح انتظارات شما چقدر هست !! خالی از مشکل نبود ولی داستان نویی داشت برای خودش
انتظارات من بالا نیست داستانش کاملا زبالست، بازی کردی بیا بحث کنیم در موردش، اینکه صرفا بگی بد نبود انتظاراتت بالابوده فقط در حد حرفه، شما بازی رو با شروعش از اواسطش شروع می کنی! به این صورت که با پدر شاون و لیلا آشنا میشی، تا داستان میاد روابط این ها رو آشکار کنه و پیوند درستی برای ادامه در ذهن مخاطب ایجاد کنه و پرورشش بده، صاف می ندازت توی ماجرای دنیل و سفری که با یک برادر نق نقو و اعصاب خورد کن و ماجراجویی کسالت آوری که به صرف نیروی دنیل ادامه پیدا می کنه دنبال می شه، جالبه که مدام در طول داستان اسم لیلا رو شاون میاره ولی بازیکن چون پرداختی از شخصیت ندیده هیچ ارتباطی با صحبت های شاون در مورد این موضوع نمی گیره، کسیدی تنها نقطه مثبت ماجرا بود چون تونست به شخصیت پردازی شاون شاخوبرگ بده، کلیسا یکی از مضحک ترین سکانس های بازی بود که انگار یک نمایشنامه رو دارن روی صحنه بازی می کنن، مادرشون کارن هم کلا تو دیوار بود شخصیت پردازیش، این همه بازیکن منتظر بود دلیل جداییشو ببینه، نامه ها و پیغاماشو روند معماییشو دنبال کرد، آخر همون چیزی رو می گه که از اول مشخص بودو قشنگ بچه هاشو برگشم حساب نکرد! شخصیت پردازی، روایت داستان، کاملا بی هدف و مضحک تا پایان دنبال شدو به همون صورت هم زرد تموم شد، تنها نکته مثبتش موسیقیش بود.
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
انتظارات من بالا نیست داستانش کاملا زبالست، بازی کردی بیا بحث کنیم در موردش، اینکه صرفا بگی بد نبود انتظاراتت بالابوده فقط در حد حرفه، شما بازی رو با شروعش از اواسطش شروع می کنی! به این صورت که با پدر شاون و لیلا آشنا میشی، تا داستان میاد روابط این ها رو آشکار کنه و پیوند درستی برای ادامه در ذهن مخاطب ایجاد کنه و پرورشش بده، صاف می ندازت توی ماجرای دنیل و سفری که با یک برادر نق نقو و اعصاب خورد کن و ماجراجویی کسالت آوری که به صرف نیروی دنیل ادامه پیدا می کنه دنبال می شه، جالبه که مدام در طول داستان اسم لیلا رو شاون میاره ولی بازیکن چون پرداختی از شخصیت ندیده هیچ ارتباطی با صحبت های شاون در مورد این موضوع نمی گیره، کسیدی تنها نقطه مثبت ماجرا بود چون تونست به شخصیت پردازی شاون شاخوبرگ بده، کلیسا یکی از مضحک ترین سکانس های بازی بود که انگار یک نمایشنامه رو دارن روی صحنه بازی می کنن، مادرشون کارن هم کلا تو دیوار بود شخصیت پردازیش، این همه بازیکن منتظر بود دلیل جداییشو ببینه، نامه ها و پیغاماشو روند معماییشو دنبال کرد، آخر همون چیزی رو می گه که از اول مشخص بودو قشنگ بچه هاشو برگشم حساب نکرد! شخصیت پردازی، روایت داستان، کاملا بی هدف و مضحک تا پایان دنبال شدو به همون صورت هم زرد تموم شد، تنها نقطه مثبتش موسیقیش بود.
بازی کردم با زیرنویس فارسی
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
بازی کردم با زیرنویس فارسی
مبارک باشه :D من منتظرم ببینم اسکوار چقدر Deck Nine رو تقویت کرده و بازی بعدیشون بعد این همه مدت چیه، BtS رو فوق العاده ساختن و با اینکه خبری از نیروی ماورایی داخلش نیست بالاتر از نسخه اول می دونم. امیدوارم بازی بعدیشون اگر هنوز زنده ان! بترکونه.
 
  • Smile
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر