امتیازات Tom Clancy's The Division

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
ydlvy1n5y2hdqanqx7y6.jpg


Genre: Action , Third Person Shooter
Release Date: March 8 2016
platforms: PS4 X1 PC
Publisher : Ubisoft

OpenCritic : 81
MetaCritic : 82


Digital Spy 100/100
Examiner 100/100
Cheat Code Central 92/100
hobby consolas 91/100
Eurogamer Italy 90/100
Attack of the Fanboy 90/100
Playstation Lifestyle 90/100
GameRant 90/100
We Got This Covered 90/100
LaPS4 90/100
IGN italia 90/100
Brashgames 90/100
IGN Spain 88/100
Multiplalyer.it 88/100
Vandal Online 87/100
86/100
(Merlin'in kazani (Turkey
jeuxActu 85/100
softpedia 85/100
Meristation 85/100
Gamecrate 83/100
GamingBolt 80/100
Giantbomb 80/100
gamingtrend 80/100
High-Def Digest 80/100
gameblog.fr 80/100
insideGamer.nl 80/100
TheSixAxis 80/100
PCGamesN 80/100
XGN 80/100
Xbox Achievements 80/100
Hardcore Gamer 80/100
Gamespot 80/100
MetroGameCentral 70/100
Play!zine 70/100

The jimquisition 65/100
Destructoid 65/100


14059145788099818848_3.png



the jimquisition: Tom Clancy’s The Division is overwhelmingly okay. It will drown you in its abundant okayness, so okay is it in terms of playability and content
It’s a game of just enoughs – it’s just exciting enough to avoid being boring, just polished enough for the numerous glitches to be less offensive, and features co-op just fun enough to make the whole thing relatively worthwhile.
I would’ve loved to have seen it if it were more inspired, ambitious, or offered much else outside of stat upgrades for the sake of finding more stat upgrades. As it stands, The Division is a run-of-the-mill MMO-lite cover shooter and it’s absolutely okay.
6.5
Alright
cheat code central: Cooperative play is a joy, an abundance of gear means your agent is ever-evolving, and an air-tight narrative set within a game world that is unmistakably Tom-Clancian provides a sense of purpose and urgency that makes it nigh impossible to put the controller down. You'll be like me soon enough: fighting off sleep as you recount recent battles with your friends and think about which branch of your base you'd like to upgrade next. It's an addiction as contagious as the fictional virus sweeping through The Division's New York. The wait was worth it, so get out there and gear up, agent. I'll meet you in Brooklyn
Tom Clancy's The Division Review - Cheat Code Central
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WTF? and m.a.t
Digitally Downloaded 90/100
MMOGames 90/100
Game Debate 85/100
Pixel Dynamo 83/100
Paste Magazine 60/100
Digital Trends 50/100
The Angry joe show 50/100
------------------------------
Opencritic: 80
Metacritic: 81

------------------------------
پ.ن : اون دو سه روز اول انتشار که متا بالای 90 بود بنظرم خیلی به فروش بازی تو روزهای اول کمک کرد . اگه از اول این امتیازا میومد مطمئنا روی فروش بازی اثر منفی میذاشت حالا بماند که امتیازای 90 و 100 دو سه روز اول مشکوک میزنه ! (با توجه به اینکه حداقل یه هفته واسه نقد اینجور بازیا زمان لازمه)
 
این نقد رو هم نگاه بکنید جالب و خنده داره(با قندشکن لود کنید صفحه رو)

بازی کاملا معمولیه.....اون اول هم احتمالا خیلیا جوگیر شده بودن....
 
شاید اون امتیازات بالای روزای اول مشکوک باشن نمیدونم واقعا"، ولی این امتیازای 5و 6 هم دیگه مسخره ست
بازی هر چقدر هم مشکل داشته باشه دیگه در حد 5-6 نیست...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Red Ѵ
Digitally Downloaded 90/100
MMOGames 90/100
Game Debate 85/100
Pixel Dynamo 83/100
Paste Magazine 60/100
Digital Trends 50/100
The Angry joe show 50/100
------------------------------
Opencritic: 80
Metacritic: 81

------------------------------
پ.ن : اون دو سه روز اول انتشار که متا بالای 90 بود بنظرم خیلی به فروش بازی تو روزهای اول کمک کرد . اگه از اول این امتیازا میومد مطمئنا روی فروش بازی اثر منفی میذاشت حالا بماند که امتیازای 90 و 100 دو سه روز اول مشکوک میزنه ! (با توجه به اینکه حداقل یه هفته واسه نقد اینجور بازیا زمان لازمه)
برخلاف اون ذهنیتی که هست نسبت به نقدها، باید بگم نمرات و نقدها تاثیر آنچنانی رو فروش ندارن، بخصوص همچین گیمی که من واقعا کم دیدم کسی بازی کرده باشه و خوشش نیومده باشه ...بازی کوآپ محور یکی از دوستان میگیره بقیه هم میگیرن ، ذهنیت اولیه مثبت بود از بازی هنوز هم مثبته، نقدها هم که عالی بودن بیشتر ، در هر صورت بازی موفق بوده امیدوارم یوبی در ادامه حمایت لازم رو بکنه.
و نه هیچ توطئه ای در کار نیست :D
درضمن باز هم مشکل همیشگی این میانگین گیری ها، برا یه سایتی 7 میشه متوسط برا یکی 5 میشه، الان انگری جو میگه بازی متوسطه نمره 5 داده ولی یه سایت دیگه 5 میده یعنی افتضاحه.
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ and Helghast
برخلاف اون ذهنیتی که هست نسبت به نقدها، باید بگم نمرات و نقدها تاثیر آنچنانی رو فروش ندارن، بخصوص همچین گیمی که من واقعا کم دیدم کسی بازی کرده باشه و خوشش نیومده باشه ...بازی کوآپ محور یکی از دوستان میگیره بقیه هم میگیرن ، ذهنیت اولیه مثبت بود از بازی هنوز هم مثبته، نقدها هم که عالی بودن بیشتر ، در هر صورت بازی موفق بوده امیدوارم یوبی در ادامه حمایت لازم رو بکنه.
و نه هیچ توطئه ای در کار نیست :D
درضمن باز هم مشکل همیشگی این میانگین گیری ها، برا یه سایتی 7 میشه متوسط برا یکی 5 میشه، الان انگری جو میگه بازی متوسطه نمره 5 داده ولی یه سایت دیگه 5 میده یعنی افتضاحه.

در مورد تاثیر داشتن نقدا توی فروش باید بگم که تاثیر داره چون من رو از خرید بازی منصرف کرد و اگه نقدهای منفی بازی زودتر میومدن احتمالا خیلی های دیگرو هم منصرف میکرد
نقد های منفی هم ایراد الکی از بازی نگرفتن چون وقتی بخونیشون متوجه میشید که بازی ایرادهای اساسی داره
الان متا تقریبا همون متای Watch Dogs هستش ولی نمیدونم چرا نظر بقیه به WD این همه منفیه و برای division اینقدر مثبته. دانگرید هم اگه بیشتر از WD نباشه کمتر نیست. حالا این درسته که سبک و هدف بازیا با هم فرق میکنه ولی به احتمال خیلی زیاد اون متای بالای بازی در اوایل انتشار بود که این تفاوت رو ایجاد کرده وگرنه همه داشتن Ubisoft رو اینجا لعن و نفرین میکردن.
با اینکه خودم هنوز بازیو نگرفتم ولی با این نقدا و ویدیوهایی که من دیدم نمره 6 یا 5 مناسب بازیه ولی هرکسی که این بازیو در حد 10 یا 9 میدونه نظرش محترمه و احتمالا معیارش با معیار من از یه بازیه خوب فرق داره.
ولی چیزی که من از خود بازی دیدم با چیزی که Ubisoft تبلیغ میکرد زمین تا آسمون فزق دازه و اینم در نظر بگیرید که بقیه ناشرها هم دارن نوت برمیدارن از این فروش فوق العاده بازی و نتایجی که احتمالا میگیرن میتونه اینا باشه 1.دانگرید کردن بازی اشکالی نداره 2.تبلیغات اشتباه اشکالی نداره 3.تقریبا باس نداشتن بازی اشکالی نداره و ده ها مشکل بزرگ دیگه که توی نقدا بهش اشاره شده
حالا اگه همه ی اینا رو به MMO بودن بازی ربط بدیم و بگیم اشکالی نداره پس آینده خیلی بدی رو باید برای بازیای mmo متصور بشیم.
اینم بگم که تا دیروز و فقط با دیدن امتیازها انتظار یه بازیه قوی رو داشتم ولی با خوندن چنتا از نقدهای اخیر نظرم به کلی عوض شد. منظورم اینه که توی این زمینه کلمات از اعداد خیلی بیشتر ارزش دارن
شک در مورد امتیازهای اول بازی هم فک کنم منطقی باشه چون متا از 93 اومده روی 81 که اختلاف فاحشیه و نبودن حتی یه نقد منفی درباره بازی توی اون بازه که عجیبه
 
آخرین ویرایش:
الان متا تقریبا همون متای Watch Dogs هستش ولی نمیدونم چرا نظر بقیه به WD این همه منفیه و برای division اینقدر مثبته. دانگرید هم اگه بیشتر از WD نباشه کمتر نیست. حالا این درسته که سبک و هدف بازیا با هم فرق میکنه ولی به احتمال خیلی زیاد اون متای بالای بازی در اوایل انتشار بود که این تفاوت رو ایجاد کرده وگرنه همه داشتن Ubisoft رو اینجا لعن و نفرین میکردن.
با اینکه خودم هنوز بازیو نگرفتم ولی با این نقدا و ویدیوهایی که من دیدم نمره 6 یا 5 مناسب بازیه ولی هرکسی که این بازیو در حد 10 یا 9 میدونه نظرش محترمه و احتمالا معیارش با معیار من از یه بازیه خوب فرق داره.
ولی چیزی که من از خود بازی دیدم با چیزی که Ubisoft تبلیغ میکرد زمین تا آسمون فزق دازه و اینم در نظر بگیرید که بقیه ناشرها هم دارن نوت برمیدارن از این فروش فوق العاده بازی و نتایجی که احتمالا میگیرن میتونه اینا باشه 1.دانگرید کردن بازی اشکالی نداره 2.تبلیغات اشتباه اشکالی نداره 3.تقریبا باس نداشتن بازی اشکالی نداره و ده ها مشکل بزرگ دیگه که توی نقدا بهش اشاره شده
حالا اگه همه ی اینا رو به MMO بودن بازی ربط بدیم و بگیم اشکالی نداره پس آینده خیلی بدی رو باید برای بازیای mmo متصور بشیم.
اینم بگم که تا دیروز و فقط با دیدن امتیازها انتظار یه بازیه قوی رو داشتم ولی با خوندن چنتا از نقدهای اخیر نظرم به کلی عوض شد. منظورم اینه که توی این زمینه کلمات از اعداد خیلی بیشتر ارزش دارن
شک در مورد امتیازهای اول بازی هم فک کنم منطقی باشه چون متا از 93 اومده روی 81 که اختلاف فاحشیه و نبودن حتی یه نقد منفی درباره بازی توی اون بازه که عجیبه

به نظر من بهتره این بازی رو امتحان کنید و بعد خودتون قضاوت کنید. در مورد تبلیغ هم ازونجایی که من پی بازی رو خیلی گرفته بودم باید بگم دقیقا تک تک چیزهایی هست که نشون دادن، البته نه از لحاظ بصری (و البته نمایش هایی که به صورت عمومی پخش شده، چون یه سری المان های گیم پلی توی نمایش GDC 2013 اگه اشتباه نکنم بوده که حذف شده). ولی خوب توی نمایش تبلیغاتی طرف خیلی مودب راه می ره و حرف می زنه اما توی بازی اصلی کسی اینطوری بازی نمی کنه، گرچه امکانش هست. البته یه سری مسائل هم مثل اون مدل Loot توی نمایش 2013 هم توی بازی نیست که خوب لطمه ای به گیم پلی نمیزنه اما بودنش قشنگه!
در مورد باس هم این پایه بازی هست که مشکل ساز هست، البته Bullet Sponge خودش کاملا در تضاد هست با پایه واقعی بودن بازی، اما به خاطر آوردن المان های RPG اون رو فدا کردن، اما انتظار باس های متفاوت، اونم از همچین بازی که حداقل از لحاظ ظاهری داره سعی می کنه واقعی جلوه بده اشتباه هست. (احتمالا خودتون نقد Joe رو دیدید و منظورم رو متوجه می شید؛ برای اسپویل نشدن اسمی نمی برم).

یکی از اشکالاتی هم که به بازی گرفتن بعضی ها لوت های مربوط به لباس بوده، خوب این از خیلی وقت هست مشخصه، و اینکه در این مورد هر کاری می کردن اونایی که می خواستن یک ایرادی بهش وارد می کردن، اما از نظر من این نکته مثبت بازی بود که یک Agent که فلسفه مشخصی هم داره چرا باید مثلا با لول بالا از نظر لباس ظاهری فرقی داشته باشه! اگه همه توی لول های آخر شبیه هم بودن کار خیلی بیشتر گره می خورد. یه سری ها هم به نداشتن کلاس های مختلف گیر دادن، که اینم نگاه کنید یک نکته مثیت هست، چون دست شما رو باز می زاره هر کلاسی که لازمه رو با توجه به علاقتون، گروهتون و موقعیت انتخاب کنید. حالا فرض کنید شما مثلا Sniper بودید، خیلی از جاها هیچ گونه لذتی براتون نداشت، خیلی جاها کارایی نداشتید.

در مورد امتیاز ها هم خوب شما اگه برای مثال چارت استیم هم نگاه می کردید قبل از اومدن اولین امتیاز ها بازی تقریبا 60% فروش الانش رو داشته. و اینکه نمی شه کامل گفته که منظوری پشت کار بوده؛ چون هنوز هم امتیازهایی مثل 9 دارن میان.

اما تا اینجا نظراتم در مورد حرف های شما بوده، ولی اگه ایرادی به بازی وارد باشه با در نظر گرفتن چیزهایی که هدف بازی هست، نحوه روایت داستان و طراحی مراحل بازی هست که مشکل اصلی درصد زیادی از بازی های یوبی هست. داستان رو که خوب نمیشه دست زد؛ اما امیدوارم بعدها المان های جدیدی به بازی اضافه کنن که اون حس یکنواختی رو از بازی بگیره! مثلا اون DLC که قراره تابستون عرضه بشه به اسم Survive پتانسیل خیلی بالایی داره که هم حس و حال بازی رو عوض کنه، هم دوباره بازی رو توی اون زمان به اول چارت های فروش برسونه!
 
به نظر من بهتره این بازی رو امتحان کنید و بعد خودتون قضاوت کنید. در مورد تبلیغ هم ازونجایی که من پی بازی رو خیلی گرفته بودم باید بگم دقیقا تک تک چیزهایی هست که نشون دادن، البته نه از لحاظ بصری (و البته نمایش هایی که به صورت عمومی پخش شده، چون یه سری المان های گیم پلی توی نمایش GDC 2013 اگه اشتباه نکنم بوده که حذف شده). ولی خوب توی نمایش تبلیغاتی طرف خیلی مودب راه می ره و حرف می زنه اما توی بازی اصلی کسی اینطوری بازی نمی کنه، گرچه امکانش هست. البته یه سری مسائل هم مثل اون مدل Loot توی نمایش 2013 هم توی بازی نیست که خوب لطمه ای به گیم پلی نمیزنه اما بودنش قشنگه!
در مورد باس هم این پایه بازی هست که مشکل ساز هست، البته Bullet Sponge خودش کاملا در تضاد هست با پایه واقعی بودن بازی، اما به خاطر آوردن المان های RPG اون رو فدا کردن، اما انتظار باس های متفاوت، اونم از همچین بازی که حداقل از لحاظ ظاهری داره سعی می کنه واقعی جلوه بده اشتباه هست. (احتمالا خودتون نقد Joe رو دیدید و منظورم رو متوجه می شید؛ برای اسپویل نشدن اسمی نمی برم).

یکی از اشکالاتی هم که به بازی گرفتن بعضی ها لوت های مربوط به لباس بوده، خوب این از خیلی وقت هست مشخصه، و اینکه در این مورد هر کاری می کردن اونایی که می خواستن یک ایرادی بهش وارد می کردن، اما از نظر من این نکته مثبت بازی بود که یک Agent که فلسفه مشخصی هم داره چرا باید مثلا با لول بالا از نظر لباس ظاهری فرقی داشته باشه! اگه همه توی لول های آخر شبیه هم بودن کار خیلی بیشتر گره می خورد. یه سری ها هم به نداشتن کلاس های مختلف گیر دادن، که اینم نگاه کنید یک نکته مثیت هست، چون دست شما رو باز می زاره هر کلاسی که لازمه رو با توجه به علاقتون، گروهتون و موقعیت انتخاب کنید. حالا فرض کنید شما مثلا Sniper بودید، خیلی از جاها هیچ گونه لذتی براتون نداشت، خیلی جاها کارایی نداشتید.

در مورد امتیاز ها هم خوب شما اگه برای مثال چارت استیم هم نگاه می کردید قبل از اومدن اولین امتیاز ها بازی تقریبا 60% فروش الانش رو داشته. و اینکه نمی شه کامل گفته که منظوری پشت کار بوده؛ چون هنوز هم امتیازهایی مثل 9 دارن میان.

اما تا اینجا نظراتم در مورد حرف های شما بوده، ولی اگه ایرادی به بازی وارد باشه با در نظر گرفتن چیزهایی که هدف بازی هست، نحوه روایت داستان و طراحی مراحل بازی هست که مشکل اصلی درصد زیادی از بازی های یوبی هست. داستان رو که خوب نمیشه دست زد؛ اما امیدوارم بعدها المان های جدیدی به بازی اضافه کنن که اون حس یکنواختی رو از بازی بگیره! مثلا اون DLC که قراره تابستون عرضه بشه به اسم Survive پتانسیل خیلی بالایی داره که هم حس و حال بازی رو عوض کنه، هم دوباره بازی رو توی اون زمان به اول چارت های فروش برسونه!
با این نقدها و ویدیوهایی که من دیدم فک کنم این بازی واسم جهنمی بیش نباشه :D
بازی مشکلات فوق العاده زیادی داره که اگه واقع بینانه نگاه کنید ارزش بازیرو به شدت پایین میاره
دلایلتون حداقل اصلا من رو قانع نکرد و دفاع از باس های تکراری و طاقت فرسا (البته به قول جو اگه بشه اسمشونو باس گذاشت) و مشکلات دیگه به نظرم اصلا جالب نیست.
اون مشکلاتی که گفتم فقط بخشی از چیزهایی بود که دیدم. مثل اینکه Customization بازی مخصوصا توی بخش چهره ها خیلی کم کاری داره
بخش Dark zone هم که مثل اینکه کلا ناکارآمده
ولی مشکلات این قضیه Rogue بودن توی بازی اگه درست باشه با توجه به اینکه توی تبلیغات هم روش مانور دادن خیلی فاجعس (حالا من کاملا مطمئن نیستم ولی شما اگه بازی کردی یه توضیحی بده)
گیم پلی هم تکراری
باگ هم که خودتون در جریانید
کارکترهای بی روح و از یادبردنی هم که بزاریم روش میشه گفت این بازی اصلا لایق یه 9 یا حتی 8 هم نیست.
ببخشید بدون امتحان کردن بازی دارم ازش بد میگم ولی به اندازه ای در این نقد ها مشکلات واضح هستن که هر کسی رو قانع میکنه
 
امتیازات بازی در حد همین ۷-۸ هست با ارفاق!اونم به هر حال زحمت کشیدن رو بازی و نکات مثبتی داره ،من کو آپ رو با دوستم تا لول ۳۰ رفتم و خوب بود(کوتاه هم بود)،گرافیک هم خوب بود چیز خیلی عحیبی نبود که تعجب کنم ولی بعد لول 30...
تازه نکات منفی بازی شروع میشه ! خیلی نا امید کننده برای اون دسته از گیمر هایی که وقت محدود دارن ! بازی بشدت ( تاکید میکنم بشدت خسته کننده میشه بعد لول ۳۰ ) اون ماموریت چلنجینگ روزانه که نمیشه رفت با این آیتم هایی که دراپ میشه یعنی من بار ها و بار ها مچ میکینگ استفاده کردم هنوز نتونستم یک گروه درست حسابی پیدا کنم که یکی از ماموریت ها رو در حالت چلنجینگ برم و فینکس کردیت بیشتر بگیرم !دو سه نفر بدون voip میان تو گروه و سر رو میندازن پایین و همینطور میرن جلو و با دو سه تا تیر npc elite از پا در میان :| از اون طرف dark zone بشدت افتضاح و نا امید کننده میشه در لول ۳۰ ،دو مورد مثال میزنم:
یا اینکه کلا کسی pvp نمیکنه همه مثل هویج از کنار هم رد میشن و خیلی محتاط هستن که به کسی شلیک نکنند مبادا rogue بشن ! بر عکس لول های پایین تر که خیلی بیشتر اتفاق می افته که پلیر ها rogue بشن و loot بدزدن ! از طرفی یک عده no lifer که روز اول ماراتون لول آپ کردن و بعد بشدت grind کردن و gear زرد بستن اصلا نمیشه در مقابلشون کاری کرد ! انگار که داری با تفنگ آب پاش شلیک میکنی ! و در چند ثانیه نابودت میکنند . بنظرم سیستم pvp به این نحو بسیار احمقانه هست و خواهد بود و باید یک فکری بکنند و اصلا بالانس نیست چون با این وضعیت دراپ آیتم مشخص نیست که من نوعی که وقت محدود دارم کی میتونم یک گیر مناسب پیدا کنم برای pvp چون واقعا فعلا چیز دیگه ای نداره به غیر از تکرار مکررات.
بنظر من باید gear pvp با stat های فیکس در نظر بگیرند و بتونیم اون ها رو از vendor بخریم ،یک چیزی شبیه WoW ,چون حد اقل میدونید که اگر روزی مثلا 2 ساعت بازی کنید میتونید برای مثال یک یا دو آیتم بگیرید و در نهایت به اون gear نهایی برای یک تجربه ی pvp بالانس برسید،

من که خیلی خوشم نیومد از end game بازی و منتظر هستم تا ببینم آپدیت جدید ،هات فیکس و...اضافه میکنند یا نه وگرنه با این سیتم فعلی....اصلا طرفش نمیرم ! ترجیح میدم BroForce بازی کنم !

ولی اگه از اون دسته از گیمر هایی هستید که گذر زمان براتون معنی نداره و دوست دارید یک چیز رو n بار تکرار کنید،از بازی به احتمال زیاد خیلی لذت میبرید !
 
در مورد تاثیر داشتن نقدا توی فروش باید بگم که تاثیر داره چون من رو از خرید بازی منصرف کرد و اگه نقدهای منفی بازی زودتر میومدن احتمالا خیلی های دیگرو هم منصرف میکرد
نقد های منفی هم ایراد الکی از بازی نگرفتن چون وقتی بخونیشون متوجه میشید که بازی ایرادهای اساسی داره
الان متا تقریبا همون متای Watch Dogs هستش ولی نمیدونم چرا نظر بقیه به WD این همه منفیه و برای division اینقدر مثبته. دانگرید هم اگه بیشتر از WD نباشه کمتر نیست. حالا این درسته که سبک و هدف بازیا با هم فرق میکنه ولی به احتمال خیلی زیاد اون متای بالای بازی در اوایل انتشار بود که این تفاوت رو ایجاد کرده وگرنه همه داشتن Ubisoft رو اینجا لعن و نفرین میکردن.
با اینکه خودم هنوز بازیو نگرفتم ولی با این نقدا و ویدیوهایی که من دیدم نمره 6 یا 5 مناسب بازیه ولی هرکسی که این بازیو در حد 10 یا 9 میدونه نظرش محترمه و احتمالا معیارش با معیار من از یه بازیه خوب فرق داره.
ولی چیزی که من از خود بازی دیدم با چیزی که Ubisoft تبلیغ میکرد زمین تا آسمون فزق دازه و اینم در نظر بگیرید که بقیه ناشرها هم دارن نوت برمیدارن از این فروش فوق العاده بازی و نتایجی که احتمالا میگیرن میتونه اینا باشه 1.دانگرید کردن بازی اشکالی نداره 2.تبلیغات اشتباه اشکالی نداره 3.تقریبا باس نداشتن بازی اشکالی نداره و ده ها مشکل بزرگ دیگه که توی نقدا بهش اشاره شده
حالا اگه همه ی اینا رو به MMO بودن بازی ربط بدیم و بگیم اشکالی نداره پس آینده خیلی بدی رو باید برای بازیای mmo متصور بشیم.
اینم بگم که تا دیروز و فقط با دیدن امتیازها انتظار یه بازیه قوی رو داشتم ولی با خوندن چنتا از نقدهای اخیر نظرم به کلی عوض شد. منظورم اینه که توی این زمینه کلمات از اعداد خیلی بیشتر ارزش دارن
شک در مورد امتیازهای اول بازی هم فک کنم منطقی باشه چون متا از 93 اومده روی 81 که اختلاف فاحشیه و نبودن حتی یه نقد منفی درباره بازی توی اون بازه که عجیبه

دوستمون armin shadow در مورد بازی توضیح دادن حالا من دیگه به اون مورد نمی پردازم.

در رابطه با فروش، ببینید اون گیمرهایی که فعالن و پیگیر درصد خیلی کمی از کل جمعیت گیمرها رو تشکیل میدن، همه مثل ما غرق در چند فروم نیستن و تا تک تک جزئیات بازی رو نمیخونن ، ما تهش 20 30 درصد کل جامعه گیمرا هستیم، خیلیا میان میگن خب بازی ستینگش فلانه کوآپه و یه سری جزئیات ابتدایی و بعد بازیو میخرن ، این امر در مورد همه بازیا صدق میکنه...

دومین بازی تو این سبک هست، یه ژانر تازه هست ....طبعا مشکلاتی داره ، کسی هم منکرش نیست ، ولی اون هسته بازی فوق العادست ، تا لول 30 هم برسید که رسما 40 50 ساعت میشه ....60 دلار میدید 40 50 ساعت با دوستان بازی کردن به نظرم ارزششو داره... و بعد این مدت پلی تایم بگید "دیگه طرف بازی نمیرم" مضحکه ...

اگه دنبال داستان و اینا هستین که خب این بازی مناسب شما نیست، تنها هم میخواهید برید بازم مناسب شما نیست ، همین بردرلندز معروف خودمون تنهایی میری واقعا جذابیتی نداره ....ولی کوآپش فوق العادست ...

درکل به نظر من ایراد بازی End game هست که به مرور با آپدیتای آتی بهتر میشه ...و البته این Rogue شدن در لول های بالا.
 
آخرین ویرایش:
هر بازی ای بعد یه چند وقت تکراری میشه ولی این بازی تا یک سال براش برنامه دارن برنامشون هم قبل عرضه گفتن یه چیزایی هم راجع به عوض شدن مکانیزم دارک زون یه ماه بعد عرضه گفتن اگه ویدیوی سیزن پس هم دیده باشین احتمالش زیاده دوتا اکسپنشن اخری pvp باشن من خودم لول 25 هستم ولی سعی میکنم اروم اروم بخش داستانی رو پیش برم که خسته کننده نشه و تازگی داشته باشه واسه اینکه مشخصه خسته کننده میشه اما بازم میگم همه بازیا اینجورن حداقل واسه من که هست
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or