امتیازات The Last of Us Part II

پیش بینی دقیق شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    369
  • نظرسنجی بسته شده است .

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,045
نام
نیما
146004

The Last of Us Part II

Release Date: 19 June 2020
Developer: Naughty Dog
Publisher: Sony Interactive Entertainment
Platforms: PS4, PS4 Pro

SmartSelect_20240127_112654_Samsung Internet.jpg
KeenGamer-----------------100
The Digital Fix-------------100
BaziCenter-----------------100
Gaming Age----------------100
The Sydney-----------------100
Digital Chumps------------100
Games.cz-------------------100
Screen Rant----------------100
GameOver.gr--------------100
Washington Post---------100
GRYOnline.pl---------------100
Digital Trends--------------100
Gamer.nl--------------------100
Comicbook.com----------100
Vgames---------------------100
Gamersky-------------------100
Power Unlimited----------100
Everyeye.it-----------------100
SpazioGames-------------100
Malditos Nerds------------100
Game Rant------------------100
Impulsegamer--------------100
Telegraph-------------------100
Guardian---------------------100
DarkStation-----------------100
Shacknews------------------100
Gameblog.fr-----------------100
VG247------------------------100
IGN-----------------------------100
Game Informer--------------100
Trusted Reviews------------100
VGC-----------------------------100
We Got This Covered------100
JeuxActu----------------------100
M3-------------------------------100
PlayStation LifeStyle-------100
PlayStation Universe-------100
Post Arcade------------------100
Push Square------------------100
TheSixthAxis-----------------100
GameSpew--------------------100
GamesRadar+----------------100
GamingTrend-----------------100
God is a Geek----------------100
Hardcore Gamer------------100
Attack of the Fanboy-------100
Carole Quintaine-------------100
COGconnected--------------100
Critical Hit--------------------100
Daily Star----------------------100
Digitally Downloaded------100
EGM----------------------------100
Eurogamer Italy-------------100
Areajugones-----------------100


Hobby Consolas-------------99
Game Over Online-----------98
XGN------------------------------98
Atomix--------------------------98
GamePro Germany----------97
Vandal---------------------------97
Multiplayer.it------------------97
Cheat Code Central----------96
Forbes--------------------------95
LevelUp-------------------------95
Worth Playing-----------------95
Gaming Nexus----------------95
3DJuegos----------------------95
Merlin'in Kazan---------------95
The Games Machine--------95
Jeuxvideo.com---------------95
Millenium-----------------------95
Easy Allies----------------------95
Wccftech------------------------95
Press Start Australia--------95
PSX-Sense.nl------------------95
GamesBeat---------------------95
IGN Italia------------------------95
4Players.de--------------------94
Meristation---------------------93
AusGamers--------------------92
Player 2--------------------------91
DualShockers-----------------90
Noisy Pixel---------------------90

Edge Magazine---------------90
USgamer------------------------90
VideoGamer--------------------90
Video Chums-------------------90
Metro GameCentral----------90
CGMagazine--------------------90
Gamer.no------------------------90


Destructoid----------------------85
Gamers Heroes----------------80
New York Daily News---------80
Digital Spy-----------------------80
New Game Network-----------80
Stevivor---------------------------80
GameSpot------------------------80


ZTGD------------------------------75
Riot Pixels------------------------72
TheGamer------------------------70
Game Revolution---------------70
GAMINGbible--------------------70
IGN Japan------------------------70
Cultured Vultures---------------65
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
این یعنی طول بازی با چیزی که گیم پلی و داستان ارائه میده جور در نمیاد و دقیقا حس می کنی "بازی داره کش میاد"
اصولا تو بازی های داستان محور موضوع سنگین تریه، چون ممکنه داستان یا سریعتر از گیم پلی پیش بره و خود "بازی کردن" رو عذاب آور کنه (مخصوصا اگه گیم پلی تکراری شه) یا عقب بیفته و فکر کنی هیچ اتفاقی عملا نمی افته تو بازی چند وقته
این یکی از دلایلیه که خیلی ها با بازیای RPG حال نمی کنن، چون اکثرشون این مشکل رو دارن. و خب سر همین عموما درست درمون در حد چیزی که ملت دوست دارن نمره نمیگیرن (اهم اهم، زنوبلید 2 و FF7R و...)
در هر صورت چیز جدیدی نیست که یهو بگیم سر Tlou 2 بامبولش رو درآوردن. RDR 2 هم یادمه یه عده گفتن Pacing داستان از تقریبا اکت سوم اش به هم میریزه و خیلی یکنواخت میشه. HZD رو خیلی نقدهاشو دنبال نکردم.
ولی Witcher 3 رو به وضوح یادمه از این لحاظ به غیر از یه سری سکشن بین نبرد کائر مورهن تا آخر بازی که روایت یخورده به هم ریخته است خیلی جریان جمع و جور و درست درمونی داشت. این فکر کنم یکی از نقاط قوت ویچر 3 بود اصن :-?

و این که مورد بیشتر تو بازیای خطی پیش میان تا بازیای اوپن ورلد که با Side Activity ها و... میشه روپوشونی اش کرد. مگه این که کلا با ذات این چیزا تو بازی های اوپن ورلد حال نکنی که آممم... Dude Why do You Play These games tbh? :D
نه فقط این! به طرز عجیبی یکی دیگه از بازی هایی که این ایراد خیلی متحمل اش شد Alien: Isolation بود. که فکر کنم اگه بذاریم روبروی هم مشخصه وجه شباهت دو تا بازی: گیم پلی کند شون! سر همین اگه بازی کش بیاد خیلی خودشو تو این مدل بازی ها بیشتر نشون میده تا چمیدونم یه چی مثل HZD. کلا بازی های مخفی کاری رو از حدی طولانی ساختن خیلی خطرناکه :D مگه یه چی به عمق مکانیک های MGS V داشته باشی که اون وقت لول دیزاین خفن بازی رو تحت الشعاع قرار میداد. طبیعتا مشخصه دیزاینرهای بازی تصمیم گرفتن از کدوم نقطه ضربه بخورن این جا و ریسک شون رو پای یه چیز ساده ولی طولانی گذاشتن

آنچ 4 یکم موضوعش فرق داره این وسط، چون رسما یه سری چپترهاش رو قشنگ میخوای رد کنی برسی جاهای خوبش :D (مصائب بازی های خطی و داستان محور :D) منتها بعضا اکشن خوب آنچ 4 روی اونم میپوشونه (باز واسه همین این موضوع تو نقدای تلو 2 که خوندم بیتشر مشترکه تا آنچ 4)

===
بتمن آرکام سیتی هم اتفاقا شدید دچار این مشکل بود. من بخوام نقد کنم، مطمئنا میگم این بیشترین عقب گرد بازی نسبت به جریان بی نقص پیش روی تو آرکام سیتی بود. بتموبیل فقط تشدیدش می کرد!
میبینی بحث سلیقس الان من وقتی لست دو رو بعد ۳۱ ساعت تموم کردم داغون شدم و میگفتم کاش ۳۰ ساعت دیگه هم بود !
درحالی که جز GTA تمام بازیای جهان باز به سختی یه بار تموم میکنم اونم فقط ماموریت اصلی تعداد وسیعی بازی جهان باز هم هرگز تموم نکردم مثل بتمن یا اساسین سیندیکت و خیلی های دیگه که ۱۰ درصد هم نرفتم :D
ولی لست برای بار دوم همین الان شروع کردم منظورم اینه این موضوع که یه بازی بیش از حد طولانی کاملا سلیقه ای من ویچر اواخرش میگفتم فقط تموم شو لعنتی ولی رفیقی دارم ۲۵۰ ساعت بازیش کرده !
لست دو کاملا بازیش به اندازه و معقول بود به نظرم و تازه موقع تموم کردن هم آدم دپرس میشه من که میگفتم فقط تموم نشه
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
کم کم داشتم نگران میشدم ...
هر دو رفتار غلطه. و برای درک این مسئله در وحله اول باید بپذیریم که نظرات پیرامون داستان این بازی از چیزی که فکر میکنیم خیلی متضاد تر از آب در اومده و چند دستگی زیاد شده بر خلاف قسمت اول بازی. حالا چه اونی که خودش بازی رو تموم کرده چه اونی که رفته یوتوب ویدئو دیده به هر حال همه حق دارن نظرشون رو بگن. قطعا من کسایی که فقط به قصد ترول میان حرف میزنن رو تایید نمیکنم ولی هر کی هم ایراد بگیره قصدش ترول نیست.

من اصلا این حرف رو قبول ندارم ... در مورد فیلم که حرف نمی‌زنیم ... از کی این رسم شد کسایی که یه بازی رو بازی نکردن میتونن بیان نقدش کنن ؟؟ آخه مگه میشه ؟؟؟
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,395
نام
سید محمد حسین
میبینی بحث سلیقس الان من وقتی لست دو رو بعد ۳۱ ساعت تموم کردم داغون شدم و میگفتم کاش ۳۰ ساعت دیگه هم بود !
درحالی که جز GTA تمام بازیای جهان باز به سختی یه بار تموم میکنم اونم فقط ماموریت اصلی تعداد وسیعی بازی جهان باز هم هرگز تموم نکردم مثل بتمن یا اساسین سیندیکت و خیلی های دیگه که ۱۰ درصد هم نرفتم :D
ولی لست برای بار دوم همین الان شروع کردم منظورم اینه این موضوع که یه بازی بیش از حد طولانی کاملا سلیقه ای من ویچر اواخرش میگفتم فقط تموم شو لعنتی ولی رفیقی دارم ۲۵۰ ساعت بازیش کرده !
لست دو کاملا بازیش به اندازه و معقول بود به نظرم و تازه موقع تموم کردن هم آدم دپرس میشه من که میگفتم فقط تموم نشه

Dude... همش بحث سلیقه است اون طوری :D
من یه سری توضیح دادم که چرا این طوریه، مسلما به طور قطعی ایراد جامع واسه همه نیست. صفر وصدی که نیست :D
من خودم بازی نکردم، شاید کلی حال کنم با بازی سه دور برم (عمرا البته... من هیچ بازی ای (-1) رو سه دور نمیرم :)) )
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,029
نام
نـــــــویـــــــــد
اوپن ۱۲۷تا نقد ثبت کرده میانگین ۹۵
متا ۱۰۷تا نقد ثبت کرده میانگین ۹۴
چیه داستان این ۲تا؟ :D متا رو چه حساب انتخاب میکنه که ثبت بکنه یا نکنه؟
 
  • Like
Reactions: incoming

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,045
نام
نیما
اوپن ۱۲۷تا نقد ثبت کرده میانگین ۹۵
متا ۱۰۷تا نقد ثبت کرده میانگین ۹۴
چیه داستان این ۲تا؟ :D متا رو چه حساب انتخاب میکنه که ثبت بکنه یا نکنه؟
تعداد سایت هایی که متا قبول میکنه نقدشون رو ثبت کنه خیلی کمترن . همین بازیسنتر خودمون خیلی به سختی موفق شد رضایت متا رو بگیره و ما تنها سایت فارسی زبان هستیم در متا.
ولی Opencritic تقریبا همه رو ثبت میکنه .
البته یه تناقض هایی هم وجود داره. مثلا چندتا سایت هستن که در متا ثبت میشن و بشدت بی در و پیکرن :D و از اون طرف یه سایت هایی هستن که فقط در Opencritic ثبت بشن و خیلی معتبر و درست حسابین.
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,393
نام
رامین
شانسو ببینید، ۴ تا نمره اومده بعد فقط اون ۷ ثبت میشه

150663

عجیبه این سایت مثل پشم ۱۰/۱۰ میده بعد به لست ۲ داده ۷ :-j

GameGrin Profile - Metacritic
اتفاقا rdr2 نمره ۷.۵ داده ، به u4 نمره ۸ ، ویچر ۳ هم نمره ۷.۵ داده، یکی از بچه ها گفت این خطریه. از ایناست که بازیهای پر سر و صدا نمره کم میده ولی به بازیهای ضعیف عین پشگل نمره ۱۰ میده :D
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
gamegrin: 7/10
ثبت میشه
GameGrin Profile - Metacritic

تو ۳۰ تا نقد آخرش ، ۲۷,۲۸ تاش رو بالاتر از میانگین نمره داده ... بعد الان ... حالا یکی میاد میگه یعنی کسی نمیتونه
خلاصه تقصیر خود سونی هم هست که برای همه نسخه ریویو نفرستاد ...

نکته جالب برام این بود که بین امبارگو که ۸۰،۹۰ تا نقد اومد تا انتشار بازی ۱۰,۲۰ تا ۱۰ داشتیم که هیچ کدوم ثبت نمیشد ، از بعد از انتشار بازی هر چی ۷ اومد ثبت شد،
بعد از انتشار بازی نمره ها رو نگاه کنی انگار داری نمرات نک ۳ رو نگاه می‌کنی ...
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,994
نام
مهدی
گفتم بالاتر، زیاده روی در هر جهتی غلطه. من اصلا حرفهای ترولی رو تایید نمیکنم. طرف میاد میگه چه وضعشه کرکتر گی هستش توی بازی من از گی ها خوشم نمیاد پس بازی آشغاله:D یا اومدن میگن نورپردازی بازی داغونه و گرافیک همش دانگراید شده.... خود این عزیزان تکلیفشون مشخصه:D ولی مخالف اینم که همه با یه چوب زده بشن. توی همون تاپیک اسپویلر هم خیلی ها انتقاد سازنده کردن و به قصد کوبیدن وارد بحث نشدن. در نتیجه همونطور که هر کی با داستان حال کرده رو نباید زیر سوال برد، هر کی هم که در تاپیک اسپویلر پست داده یا یه یوتوبر هست که به بازی ایراد گرفته یا در هر جای دیگه این جهان قرار داره و با داستان مشکل داره نباید زارت زیر سوال بره:D
ببین من که نتونستم همه‌ی پستای اون تاپیک رو بخونم بس که سمی بود، اما از بین اونایی که خوندم این پست یادم مونده که خیلیا هم باهاش موافق بودن. بیا یه نگاهی بهش بندازیم تا ببینیم چند چندیم. :D

photo_2020-06-23_11-42-38.jpg


بذار جملات کسی که فکر می‌کنه خیلی باهوشه و داره به ریش کسایی که از داستان بازی خوششون اومده می‌خنده رو بررسی کنیم.

ایشون داره ادعا می‌کنه بازی از روشهای سطحی و گول زننده برای ایجاد کردن احساس همدردی با شخصیت Abby استفاده می‌کنه، و تحلیل خودش یکی از سطحی‌ترین و گول زننده ترین تحلیل‌هایی هست که خوندم. ایشون اومده می‌گه بازی شما رو مجبور می‌کنه با الی کارای بدی بکنید، و با Abby کارای خوبی بکنید تا دلتون به رحم بیاد. بذار بگم چرا این تحلیل هم سطحیه، هم گول زننده.

شما نیمه‌ی اول بازی جای یه شخصیتی بازی می‌کنی که یه بخش بزرگی از زندگیش جلوی چشماش به بدترین شکل ممکن از بین رفته، و حالا حس خلاش مونده و درد و خشم و تنفر و کلی سوال بی‌جواب. الی تو اون شرایط تنها راه حل رو انتقام گرفتن می‌دونه و قطعا اگه یه سگ جلو راهش باشه نمیاد نازش کنه. بازی ما رو مجبور به کشتن یه آدم حامله نمی‌کنه و ما اون لحظه که Mel رو می‌کشیم، به عنوان شخصیت "الی" نمی‌دونیم اون زن حامله‌ست. اون لحظه فقط داریم یکی از کسایی رو می‌کشیم که تو قتل جول دست داشته. بعد از کشتنش می‌فهمیم که حامله بوده و جون یه موجود بی‌گناه رو گرفتیم. مورد دوم هم به عذاب کشیدن و آه و ناله کردن دشمنای بازی اشاره می‌کنه و من نمی‌دونم کجای این مورد "روش سطحی" حساب می‌شه. این اولین بازی هست که عمل کشتن رو اینقدر طبیعی جلوه می‌کنه و هدفش بد یا خوب نشون دادن الی نیست، هدفش ترسناک نشون دادن عمل قتل هست.

می‌رسیم به مواردی که برای Abby اشاره کرده. بازی تا اون لحظه که کنترل Abby رو بدست بگیریم، کاری کرده که حالمون ازش بهم بخوره. درست مثل دنیای واقعی که آدم بدا رو از خودمون جدا می‌کنیم و دوست داریم به بدترین سرنوشت ممکن دچار بشن. اما حالا داریم از دید Abby، آدم بده‌ی ماجرا به قضیه نگاه می‌کنیم. کسی که تمام هدفش، هدف گروه fireflies و نجات بشریت بوده و با قتل پدرش، هم هدف زندگیش ازش گرفته می‌شه، هم سیر از دست دادن تک تک اطرافیانش شروع می‌شه. بازی سعی نمی‌کنه با مجبور کردن پلیر به وسیله‌ی بازی با سگا برای Abby ترحم بخره. بازی اصلا شما رو از یجایی به بعد مجبور به داشتن یه حس از پیش تعیین شده‌ نمی‌کنه! شما رو قضاوت نمی‌کنه. این شما هستی که بسته به برداشت‌ها و دیدگاهت تو نقاط مختلف بازی احساسات مختلفی رو تجربه می‌کنی. می‌تونی ببینی چقدر دیدگاها نسبت به شخصیت Abby و الی تو این نسخه از هم متفاوته. Abby با سگها بازی نمی‌کنه چون آدم خوب و مهربونیه، بازی می‌کنه چون کنارشون داره زندگی می‌کنه. نوع رابطه‌ی الی و Abby با سگا تو طول بازی با هم کاملا متفاوته، و این دلیلش این نیست که بازی بهت بگه اون یکی بده و این یکی خوبه، صرفا داره می‌گه آدما وقتی شرایطشون از هم متفاوت باشه، احساسات و رفتارشون نسبت به چیزای یکسان می‌تونه کاملا متفاوت از هم باشه. سگ فقط یه متافوره از تفاوت‌های واکنش ما آدما نسبت به چیزای یکسان، وقتی تو شرایط مختلفی قرار می‌گیریم، نه یه دلیل برای خوب و بد بودن شخصیت‌های بازی، یا ترحم خریدن براشون، یا متنفر شدن ازشون.

دوتا مورد بعدی هم که رسما جوکه. هم مغلطه‌س، هم گول زننده‌س، هم سطحیه. ایشون چرا به جای استفاده از کلمه‌ی "فرقه‌ی م*هبی" از "transphobic jungle people" استفاده کرده؟ :)) و اینکه ما کجای بازی بچه‌"ها" رو نجات می‌دیم؟ تا جایی که من یادمه فقط یه بچه رو نجات می‌دیم. حافظه‌ی من اشتباه می‌کنه یا طبق معمول این تحلیلگر باهوش در حال گول زدن مخاطبه؟ :D

Abby اون بچه و خواهرش رو نجات می‌ده، چون بعد کشتن جول هنوز آروم نشده، و از طرفی اطرافیانش بی‌رحمی و رفتار غیر انسانیش رو تو صورتش تف می‌کنن. Abby جونش رو به خطر می‌ندازه تا اون دو نفر رو نجات بده، چون اون دو نفر یه نوری بودن که Abby تو تاریک‌ترین قسمت زندگیش پیدا کرده بود و نمی‌خواست از دستشون بده. درست مثل جول که برای از دست ندادن الی هر کاری رو می‌کرد. Abby نجاتشون نداد چون آدم خوبی بود، نجاتشون داد چون می‌خواست به خودش ثابت کنه اطرافیاش اشتباه می‌کنن. می‌خواست شبا کابوس نبینه و راحت‌تر بخوابه. می‌خواست به خودش بقبولونه اون هیولایی که بقیه توی وجودش می‌بینن وجود نداره.

حالا برسیم به قسمت دوم تحلیل این دوستمون که مچ نویسنده رو گرفته و دلش به حال ساده لوح بودن کسایی که از بازی خوششون اومده سوخته. ایشون تا اینجا خیلی سعی کرده با تحلیل ذهن مخاطبا رو فریب بده، که خب متاسفانه موفق هم بوده تا حدودی، اما می‌دونی بزرگترین فریبش کجاس؟ اونجایی که نیمی از ارکان شخصیت‌پردازی Abby و الی رو از نیمه‌ی اول متن حذف کرده، و تو نیمه‌ی دوم متن به عنوان چیزایی که خودش از بازی برداشت کرده اضافه‌ش کرده. به عنوان چیزایی که بازی داره "ماسمالی" می‌کنه، ولی ایشون زرنگ‌تر از این حرفا بوده که گول بازی رو بخوره! :)) چرا این حرف رو می‌زنم؟ چون تو نیمه‌ی دوم متن اومده تاریک‌ترین نقاط داستانی دو شخصیت بازی رو با هم مقایسه کرده، و گفته با اینکه Abby خیلی بدذات‌تر بوده، ولی بازی می‌خواد الی رو آدم بده نشون بده، و مخاطبای بازی رو محکوم می‌کنه به اینکه فراموش کردن Abby چه آدم بدی بوده و چه کارای بدی کرده! :|:)) در صورتی که تمام مواردی که ایشون اومده تو قسمت دوم متنش بهش اشاره کرده، خود بازی داره به صورت مستقیم بهش اشاره می‌کنه تا بگه آقاجان، این دوتا شخصیت دارن بخاطر دلایل خودشون، که فکر می‌کنن دلایل کافی هست، همه چیز رو از بین می‌برن. بازی نمی‌خواد با روایتش بگه این شخصیت خوبه و اون یکی بده، می‌خواد بگه خوب و بدی وجود نداره، فقط نگاه‌ و دید آدما نسبت به هم متفاوته. همین!

یه تیکه از متنش هم که نوشته Abby یه آدم بدذاته و اصلا لایق همدردی نیست. که به شدت جمله‌ی ترسناکیه و متاسفانه خیلی از آدما همچین دیدگاهی دارن. این خودش یه بحث مفصلی می‌طلبه که فکر نمی‌کنم اینجا جاش باشه.

آخرشم که داره می‌گه شونصدتا بازی و فیلم و کتاب داریم که موضوع "عواقب انتقام" رو بهتر نشون دادن و اصلا نباید ساخته می‌شد! :)) من کاری ندارم ایشون برداشتش از کل بازی این بوده که صرفا می‌خواد بگه "عواقب انتقام" چیه، بالاخره هر کس برداشت خودشو داره، ولی اینکه برای بازی و آدمای دیگه تصمیم گرفته که پیام این بازی این بوده و ازش کلی بهتر هست و نباید ساخته بشه، خیلی منزجرکننده‌س. از نظر من بازی نمی‌خواست صرفا بگه انتقام گرفتن بده و عواقبش چیه، می‌خواست بگه آدما فقط از دید خودشون به شرایط نگاه می‌کنن و همیشه فکر می‌کنن محقن، در صورتی که وقتی از زاویه‌ی اول شخص به همه چیز نگاه نکنی، خیلی چیزا فرق می‌کنه. می‌خواست بگه جنونِ حاصل از عشق یعنی چی، و می‌خواست بگه الی چه راه وحشتاک و سختی رو گذروند، تا بتونه ببخشه. اونم نه Abby رو، چون بنظر من الی Abby رو نبخشید. الی آخر بازی خودخواه بودن جول رو بالاخره با پوست و گوشت درک کرد، چون تو اون لحظه خودشو همون جایی دید که جول آخر نسخه‌ی یک قرار داشت، و فهمید دوست داشتن می‌تونه آدمو به کجاها بکشونه، و بالاخره بخشیدش.

ببین من خودم تو تاپیک بازی از pacing و بعضی بخش‌های مربوط به کارگردانی/نویسندگی بازی ایراد گرفتم، و نمی‌گم هر کس ایراد بگیره فلان و بیساره، همونطور که گفتم نظرات اون بنده خدایی که به بازی 6.5 داده هم برام قابل احترامه، ولی شما یه بار دیگه یه سر به اون تاپیک بزن، یه درصد بگیر، بیا بگو سطحیه و مغرضانه‌س، یا سازنده. :D یجوری تو اون تاپیک (اون تاپیک رو مثال می‌زنم چون بازتاب خیلی خوبی از جو ایجاد شده توی‌ اینترنت دور بازیه) داره رفتار می‌شه که انگار هر ماه 6 تا بازی با نویسندگی و کارگردانی بهتری از Part II داره عرضه می‌شه و Part II یه لکه‌ی کثیفه روی مدیوم گیم! :))
 
آخرین ویرایش:

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,270
جالبه به شوخی قبلا به یکی از بچه ها گفته بودم شرط میبندم این بعدا میاد به یه نحوی بالاخره خودش رو lgbtq جا میزنه دقیقا همینم شد wtf :D یه مدتی از دیوار سایبرپانک بالا رفت یه مدت هم از دیوار کوبیدن لست حالا هم این. واقعا ادم واسه ۴ تا فالاور چه کارا نمیکنه. فقط کم مونده به بابا بزرگ من چشم داشته باشه

Screenshot_20200627-061532~2.png

درضمن منتقد استریمر بزرگ dr.disrespect هم بن دائم شده از توییچ. واقعا دلم برای نقد های موشکافانه اش تنگ میشه
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,109
نام
MohammadAli
درضمن منتقد استریمر بزرگ dr.disrespect هم بن دائم شده از توییچ. واقعا دلم برای نقد های موشکافانه اش تنگ میشه
احتمالا بخاطر صحبت در مورد دیوید ایک بن شد. دیوید ایک یه نظریه پرداز توطئه هست و تنها جایی که بهش اجازه فعالیت میدن توییتره. قبلا از یوتوب و فیسبوک کلا بن شده. داکتر هم بخاطر دو دقیقه صحبت در رابطه با ایشون کلا کارشو از دست داد.
اینکه استریمر بزرگی هم بود شکی درش نیست! یکی از کسانی بود که توییچ باهاش قرارداد انحصاری امضا کرد تا با نینجا و شرود رقابت کنه. الان هم قضیه بن شدنش ترند توییتر هست.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,653
نام
سهيل
من خودم امتیازم به بازی بعد از تموم کردن 10 هست و به نظرم یکی از بهترین بازی های ساخته شده این نسل و حتی تاریخ هست این بازی.

ولی خب به شخصیت پردازی، کلیت داستان و پلات و حتی روایت اون در برخی موارد انتقاد دارم و اتفاقا انتقادم هم جدی هست. درک هم میکنم کسی این مورد را ایراد اساسی بدونه و امتیاز کمتر از 10 به بازی بده. هرچند به نظر خودم برای یک Video Game مهم ترین فاکتور گیم پلی هست و مابقی فاکتورها مثل داستان، گرافیک، داستان و صداگذاری و موسیقی بعد از گیم پلی قرار میگیره.برای همین خودم امتیاز 10 به بازی میدم چون توی تمامی فاکتورها به جز داستان به نظر خودم واقعا حتی میشه گفت بی نقصه. به هرحال نقد خودم از بازی و داستان را توی تاپیکش قرار میدم و دوست دارم در این مورد بحث بشه.

پ.ن : توصیه میکنم حتی اگر از داستان بازی متنفر هم هستید (یا قراره بشید) حتما و حتما این بازی را تجربه کنید چون توی هر نسل نهایتا 4-5 تا بازی در این سطح عرضه میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر