امتیازات Resident Evil 4 Remake

پیش بینی شما از امتیازات Resident Evil 4 Remake


  • مجموع رای دهنده‌ها
    282
  • نظرسنجی بسته شده است .
یادش بخیر انگار همین دیروز بود با ذوق و شوق نسخه زیرنویس فارسیشو برای PS2 خریدم (البته فقط میان پرده هاش زیرنویس فارسی داشت نه همه بازی)
بعد 4 کلا RE زیاد نزدم یه دونه کرانیکلز بود چی بود اونم برای کوآپ آفلاینش با دوستم...
خیلی حسودیم میشه کپکام انقدر هوای رزیدنت اویل فن ها رو داره... بر عکس اسکوئر انیکس زوری فقط یک سوم فاینال فنتزی 7 رو ریمیک کرد...
 
Re8
از نظر من یکی از بهترین re ها بود که هم با حفظ یه سری المان ها و خلق یه سری المان جدید واقعا ترکیب خوبی به وجود آورده بود

اون قسمت دومش توی house beneviento واقعا برای من خوب بود و چالش بر انگیز

اینکه توی یه جای روستا مانند بودیم حس re4 رو متتقل میکرد و اون فروشنده کپل هم عالی کار شده بود
در کل تجربه خوبی بود و ارزش چن بار تمام کردن رو هم داشت.

------‐-----------------------------------------
در مورد re4 جدا از این که بازی چقد شاهکار بود
یکی از بهترین قسمتای بازی برای من مواجهه با iron maiden و این npc توی کلیپ پایین بود :D امیدوارم صدا رو عوضش نکرده باشن
View attachment VID-20220603-WA0002.mp4
 
92

پ . ن : یا ایها الذین انتخبو "80 یا پایین تر"
?Whyyyyyyyyyy
@Jill-Valentine , @NaRiiMaN و باقی چوبِ معلم به دستها:))
از دوستان درخواست دارم این 3 نفری که به زیر 80 رای دادن رو نمیگم بن کنین.
فقط نام کاربریشون رو لطفا بزارید اون بالا ما ببینیم کیان اینها.
و بعد So Hard بنشون کنید :D

این ماکان 2006 ایی رو هم ایذاً ، باورم اینه که تعادل متا رو به هم میریزه با این پیش بینی های دقیقش:))
 
از چه نظر؟
بقول دوستمون سبحان با حفظ یکسری المانهای نسخه کلاسیک و اضافه کردن یکسری موارد ترکیب خوبی درست کرده بود ویلیج ایرداتی داشت یکیش افت کیفیت بازی بعد از مرحله house beneviento بودش مخصوصا بخشهای پایانی ولی یک داستان خوب ودرگیرکننده و ارتباط با اسپنسر و آمبرلا و ...داشت که واقعا از این بابت نمیشه کنار ایول 6 گذاشت . معماها و چالش و ترس در کنار اکشن چیزی که تقریبا امضای سری هست.
 
چیزی که عموم مردم متاسفانه می پسندن ایول نیست و برای همینم هست که طی مدتی مسیر ایول کاملا عوض شد، اگر مبنا رو بخوایم نمرات استیم بذاریم، خیلی از بازی هایی که متاشون زرد شده اینجا نمراتشون بالاست. Village نه از نظر من، از نظر خیلی از فن ها به هیچ عنوان در حدواندازه نام ایول نبود و یک آش شله قلم کار بود ، ایول 4 درسته که ریمیکه و برخی عناصر اکشن رو حفظ کرده ولی از همین دمو می شه متوجه شد مرز بین اکشن و حس تعلیق و ترس رو بسیار خوب برقرار کردن و برخی موارد در دمو حتی بهتر از نسخه اورجینال بنظر میاد، Village رو من درکنار نسخه 6 قرار می دم بخاطر اینکه هر چیزی بود جز ایول
امیر واقعا نمیشه هیچجوره اویل ویلیج رو کنار نسخه 6 گذاشت، اتفاقا برای من ویلیج شبیه ترین رزیدنت به نسخه 4 بود و از لحظه لحظه بازی لذت بردم.
درسته بازی مشکلات خاص خودشو داشت و تمام بخش هاش کیفیت یکسانی نداشت ولی در مجموع اون dna سری رزیدنت رو در خودش داشت.
اتفاقا من رزیدنت ۸ رو درست بعد از اتمام رزیدنت ۷ شروع کردم، با اینکه رزیدنت ۷ هم بازی خیلی خوبی بود ولی این رزیدنت ویلیج بود که بارها یاد و خاطره رزیدنت ۴ رو برای من تداعی میکرد‌.
 
@Jill-Valentine , @NaRiiMaN و باقی چوبِ معلم به دستها:))
از دوستان درخواست دارم این 3 نفری که به زیر 80 رای دادن رو نمیگم بن کنین.
فقط نام کاربریشون رو لطفا بزارید اون بالا ما ببینیم کیان اینها.
و بعد So Hard بنشون کنید :D

این ماکان 2006 ایی رو هم ایذاً ، باورم اینه که تعادل متا رو به هم میریزه با این پیش بینی های دقیقش:))
آقا حامد که گفت دلیلش کل کله.
آخه کل کل رو یه بازی انحصاری یا یه استودیو جنجالی شاید معنی بده. ولی نه رو این شاهکار که محور وحدت گیمیون هست."واعتصمو برزیدنت 4 و لا تفرقوا"

البته هنوز دیر نشده.آغوش اسلام بازه براشون.رای شون رو عوض کنن و برگردن به دامان اسلام
 
آخرین ویرایش:
توصیه میکنم این مدت یه دور دیگه مثل من resident evil 2 رو برید.ناموسا چه جواهری بود RE2 R.چیزی که از RE4 Demo دیدم خیلی بهتر از 2 در اومده.زد حال نسخه 3 رو میشوره میبره.\m/این نسل انجین مورد علاقه من همین انجین ResidentEvil بود.
 
از چه نظر؟
Village تقریبا تمام قسمت هاش به جز کارخونه ی هایزنبرگ که یکم از المان های رزیدنت اویل فاصله داشت، واقعا عالی بود.
اصلا و ابدا انصاف نیست که کنار رزیدنت اویل 6 بذاریمش. نسخه ی 6 یه چرند تمام عیار بود و به نظرم بزرگترین شکست تاریخ کاپکام همین نسخه ی 6 بود. گرافیک خیلی ضعیف، گیم پلی افتضاح، شخصیت پردازی داغون و خیلی مشکلات دیگه داشت. برعکس رزیدنت اویل 8 شخصیت پردازی خوبی داشت، داستانش تقریبا خووب بود و گرافیکشم واقعا شاهکار بود!

ولی خب ما نباید به اینا راضی بشیم. باید دوباره یه رزیدنت اویل در حد نسخه های 2 تا 4 معرفی بشه تا دوباره بتونه اسم و رسم خودشو زنده کنه.
 
امیر واقعا نمیشه هیچجوره اویل ویلیج رو کنار نسخه 6 گذاشت، اتفاقا برای من ویلیج شبیه ترین رزیدنت به نسخه 4 بود و از لحظه لحظه بازی لذت بردم.
درسته بازی مشکلات خاص خودشو داشت و تمام بخش هاش کیفیت یکسانی نداشت ولی در مجموع اون dna سری رزیدنت رو در خودش داشت.
اتفاقا من رزیدنت ۸ رو درست بعد از اتمام رزیدنت ۷ شروع کردم، با اینکه رزیدنت ۷ هم بازی خیلی خوبی بود ولی این رزیدنت ویلیج بود که بارها یاد و خاطره رزیدنت ۴ رو برای من تداعی میکرد‌.
Village تقریبا تمام قسمت هاش به جز کارخونه ی هایزنبرگ که یکم از المان های رزیدنت اویل فاصله داشت، واقعا عالی بود.
اصلا و ابدا انصاف نیست که کنار رزیدنت اویل 6 بذاریمش. نسخه ی 6 یه چرند تمام عیار بود و به نظرم بزرگترین شکست تاریخ کاپکام همین نسخه ی 6 بود. گرافیک خیلی ضعیف، گیم پلی افتضاح، شخصیت پردازی داغون و خیلی مشکلات دیگه داشت. برعکس رزیدنت اویل 8 شخصیت پردازی خوبی داشت، داستانش تقریبا خووب بود و گرافیکشم واقعا شاهکار بود!

ولی خب ما نباید به اینا راضی بشیم. باید دوباره یه رزیدنت اویل در حد نسخه های 2 تا 4 معرفی بشه تا دوباره بتونه اسم و رسم خودشو زنده کنه.

دلیل دارم که در کنار ایول 6 می ذارمش، بازی یک میکس از مانستر هانتر، ولفنشتاین، کال آو، ترمیناتور، آنابل، P.T از نوع ملو و به مقدار زیاد اکشن پر زرقوبرقه، حالا اگه خوب بگردید نشونه هایی از ایول هم شاید بتونید پیدا کنید!
انمی ها مخصوصا lycanـها در همون سطح ایول 6 قرار می گیرن و نباید در مورد منطق حضورشون صحبت کنم چون فقط هستن که سرگرمتون کنن! و شلنگ رو به همه جا گرفتن بدون اینکه منطق درستی با توجه به آزمایشات پشتش باشه مثل ایول 6، اگر با منطق شما بخوام قضاوت کنم پس نباید به ایول 6 بگید زباله! اون هم مثل ایول 8 از هر مورد جکوجونور که فکر کنید چپونده بود داخل بازی تا مثلا تنوع داشته باشه! انمی ها روی بالاترین درجه سختی بازی، بالانسی برای مبارزه باهاشون وجود نداره بخاطر کند بودن حرکات شما و سرعتی بودنشون، چالش وقتی معنی می ده که تمام عناصر گیم پلی در جای درست خودشون قرار گرفته باشن ولی وقتی ایول رو می ریزی توی کال آو ها این موارد خودشو نشون می ده. وقتی از ایول 4 مثال میارید با وجود دوربین روی شانه و اکشن شدن، این تغییرات با تمام مکانیزم های گیم پلی همخونی داشت و با برخی نواقص کوچکش برای هر اتفاقی دلیلی وجود داشت، اینکه بگیم نسخه 8 مثل ایول 4 اکشن بود یا رفرنس هایی داشت پس اوکیه، منطقی نیست چون ORC فرعی و ایول 6 هم به همین شکل می شه مثال آورد براش. باس های بازی برخلاف طراحی خیلی خوبشون، موقع مبارزات بشدت ناامیدکنندن و در حد همون مگس و دایناسور ایول 6هستن، از ربات (هایزنبرگ) هم میشه مثال آورد که خود MW3ــه! داستان بازی به عنوان ادامه ایول 7 شایسته نبودو خیلی پرت شد از جریانات نسخه ای که خودش دنباله مستقیم محسوب می شه؛ نمی دونم داستان رو به BSAA می برن با توجه به اندینگ یا خیر، ولی یه چیزی رو خوب می دونم، با توجه به استقبال عموم مردم بخاطر دوز اکشن بالا! حتی اون هایی که ایول باز نبودن! یا اهل شوترن علاقه بهش نشون دادن، حدسم اینه که دوز اکشن در نسخه بعدی بالاتر می ره و سربازان BSAA بهتر از lycanــها جفتک می زنن!

من با نسخه 7 حال کردم با اینکه مسیر متفاوتی رو پیش گرفت، در سایر بخش ها عملکرد موفقی داشت
 
آخرین ویرایش:
@Jill-Valentine , @NaRiiMaN و باقی چوبِ معلم به دستها:))
از دوستان درخواست دارم این 3 نفری که به زیر 80 رای دادن رو نمیگم بن کنین.
فقط نام کاربریشون رو لطفا بزارید اون بالا ما ببینیم کیان اینها.
و بعد So Hard بنشون کنید :D

این ماکان 2006 ایی رو هم ایذاً ، باورم اینه که تعادل متا رو به هم میریزه با این پیش بینی های دقیقش:))

حامد رو خودم به شخصه باهاش تسویه حساب میکنم! :D

کلا این بشر دم دسته و میشه یه کاریش کرد!:D

============================================

متا بین ۸۷ تا ۹۲ :D

هرچند که هیچوقت برام مهم نبوده!:D

(گیف گربه سفیده!:D)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or