امتیازات Rage 2

میانگین امتیازات بازی؟

  • بالاتر از 90

    رای‌ها: 2 3.1%
  • 86-90

    رای‌ها: 10 15.4%
  • 81-85

    رای‌ها: 34 52.3%
  • 76-80

    رای‌ها: 10 15.4%
  • 71-75

    رای‌ها: 8 12.3%
  • 70 و کمتر

    رای‌ها: 1 1.5%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    65
  • نظرسنجی بسته شده است .

MOH3N_Dark

کاربر سایت
106384
Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Avalanche Studios, id Software
Initial Release Date: May 14, 2019
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows



Jeuxvideo.com: 8.5/10
MMORPG.com: 8.3/10
IGN: 8/10
Areajugones: 8/10
The Games Machine: 8/10
USgamer: 8/10
Destructoid: 8/10
IGN Spain: 8/10
Vandal: 7.9/10
IGN Italia: 7.7/10
Hobby Consolas: 7.7/10
GameSpace: 7.5/10
Worth Playing: 7.5/10
Multiplayer.it: 7.5/10
PCGamesN: 7/10
PC Gamer: 7/10
Game Informer: 7/10
GameSpot: 6/10
Slant Magazine: 6/10
GamesRadar+: 6/10
Shacknews: 5/10
Gamer.no: 5/10
106520



 
آخرین ویرایش:
دنیا به سمت بدی داره میره
قبلا مردم سر فوتبال به هم فوش میدادن و دعوا میکردن
الان دیگه این بحثا پاش به بازی هم باز شده
دیگه تعصب رو بازی چه صیغه ایه ؟
این بنده خدا از یک بازی خوشش نمیومده دیگه دلیل نداره بریزین سرش.....
در کل یاد بگیریم به نظر همدیگه احترام بزاریم.....
 
  • Like
Reactions: Dr. Salvador
دنیا به سمت بدی داره میره
قبلا مردم سر فوتبال به هم فوش میدادن و دعوا میکردن
الان دیگه این بحثا پاش به بازی هم باز شده
دیگه تعصب رو بازی چه صیغه ایه ؟
این بنده خدا از یک بازی خوشش نمیومده دیگه دلیل نداره بریزین سرش.....
در کل یاد بگیریم به نظر همدیگه احترام بزاریم.....
همینو بگو به خدا کمونده به خاطر یه بازی فوش کشم کنن
 
همینو بگو به خدا کمونده به خاطر یه بازی فوش کشم کنن
شما زبان انگلیسیتون خوبه؟
این دلایلی که اوردی واسه اینکه از ویچر ۳ زیاد خوشت نیومد یا میتونه دلیلش این باشه که زبانتون خوب نیست و داستان و دیالوگ ها رو خوب نفهمیدی و ویچر ۳ همونطور که گفتن دیالوگ محوره
یا ممکنه شما از بازی های طولانی یا سبک rpg بدت بیاد
ولی من سخت میبینم یکی از ویچر ۳ خوشش نیاد مخصوصا اگه rpg باز باشه
ولی سلیقه و نظر شما قابل احترامه ....
 
  • Like
Reactions: saeed_sg
شما زبان انگلیسیتون خوبه؟
این دلایلی که اوردی واسه اینکه از ویچر ۳ زیاد خوشت نیومد یا میتونه دلیلش این باشه که زبانتون خوب نیست و داستان و دیالوگ ها رو خوب نفهمیدی و ویچر ۳ همونطور که گفتن دیالوگ محوره
یا ممکنه شما از بازی های طولانی یا سبک rpg بدت بیاد
ولی من سخت میبینم یکی از ویچر ۳ خوشش نیاد مخصوصا اگه rpg باز باشه
ولی سلیقه و نظر شما قابل احترامه ....
بنده کلی RPG بازی کردم و دو شماره اول ویچر رو ترکوندم و و بعد از 4 بار نصب ویچر 3، هنوزم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و در تلاشم توی دفعه پنجم، به موفقیت دست پیدا کنم. به همین سادگی، به همین خوشمزگی.
===
اینکه اون دوستمون هم با بازی مشکل داشته حتی با وجود اینکه زمان زیادی هم صرف بازی کرده، کاملا نظر خودشه و قرار نیست برای بقیه دلیل و مدرک بیاره که چرا اینطوریه. ممکنه یه نفر وقت زیادی رو صرف انجام یه بازی کنه ولی با یه سری چیزاش مشکل داشته باشه. سلیقه هر کسی به بقیه مربوط نیست و گفتن جمله هایی مثل مجبور نیستی نظر بدی و بازی کنی و ... هم کمکی به شما نمیکنه عزیزان. به همون اندازه که به خودتون حق میدین نظرتون رو راجع به یه چیزی بگین، به همون اندازه هم ظرفیت شنیدن نظر مخالف/متفاوت هم داشته باشید.
 
ممکنه یه نفر وقت زیادی رو صرف انجام یه بازی کنه ولی با یه سری چیزاش مشکل داشته باشه
کلیت حرفت درسته علی ولی اینجا صدق نمیکنه:D
فن ویچرم نیستم و حتی نسخه 1و2 هم بازی نکردم!
ولی اینجا رفیقمون گفته:
ویچر ۳ یکی از حوصله سربر ترین بازیایی که تجربه کردم همش شبیه هم کلا اول تا آخر بازی عین همه از چپ برو راست با یکی حرف بزن از راست بیا چپ با یکی حرف بزن
این وسط دوتا مشت هم حواله کن و الی آخر...
اینا یه سری چیزه؟:D
این کل ویچره مگه چیز دیگه هم میمونه؟؟:D
فقط کارت بازی رو نگفت که قطعا اونم تو اون غیره اش بوده:دی
مثل اینه فوتبال نصب کنی بعد که اومد بالا بگی احححح این که با توپ سر کار داریم!:D
چرا اینا همه دنبال توپن؟من دوست ندارم 22 تا بازیکنی باشه 6 تایی بهتر بود که!
و....
در کل من متوجه صحبتت هستم ولی اینجا بحث خیلی فراتر از این چیزاس:D
 
دنیا به سمت بدی داره میره
قبلا مردم سر فوتبال به هم فوش میدادن و دعوا میکردن
الان دیگه این بحثا پاش به بازی هم باز شده
دیگه تعصب رو بازی چه صیغه ایه ؟
این بنده خدا از یک بازی خوشش نمیومده دیگه دلیل نداره بریزین سرش.....
در کل یاد بگیریم به نظر همدیگه احترام بزاریم.....
دنیا به چه سمتی میره دوست عزیز ؟ ایشون اومدن از نقطه قوت بازی ایراد گرفته بعد شما انتظاری داری جواب در مقالش نگیره ؟ بحث خیلی سادست ایشون با یـ سری پیش فرض های غلط رفته سراغ بازی دلیل هم نمیشه که کسی نخواد بهش واکنش نشون نده بازم میگم من هیچ وقت با سه گانه Dark Souls ارتباط نگرفتن چون با سلیقم جور نبود و هیچ وقت هم خودم رو مجبور نکردم که بازیشون کنم خیلی راحت از کنارشون رد شدم قشنگ دو دوتا چهار تا کردم دیدم OK باحاش حال نمیکنم حالا ایا فرد مناسبی واسه نقد و گیر دادن به این سری هستم ؟ شما وقتی خربزه میخوری پای لرزش هم میشینی وقتی بازی OW اونم از نوع RPG ـیش بازی میکنی باید پای همه چیزش واستی این یـ بحث ـه یـ بحش دیگه اینکه وقتی شما خسته میشی تو محیط بگردی قرار نیست بیای بگی "همش شبیه هم کلا اول تا آخر بازی عین همه از چپ برو راست با یکی حرف بزن از راست بیا چپ با یکی حرف بزن" و خیلی شیک و مجلسی ماهیت سبک RPG رو بندازی داخل سطل زباله ! بازی متا بالا گرفته هر جایزه که رسیده درو کرده دلیل نمیشی شما به زور بخوای به خودت القا کنی که باید حتما بازیش کنی بعدم بیای بهش این جوری گیر بدی ! ایشون میتونسیت بیاد بگه سیستم کامبت بازی مشکل داره نمیدونم سیستم RPG و لول آپ ـش خیلی ساده و کم عمق طراحی شده Eredin و Wild Hunt ـها اصلا از تمام پتانسیل ـشون استفاده نشده ولی گیر دادن به ماهیت RPG و OW ؟ اونم قسمتی که بازی رو همه جورـه منتقدا و ملت تا آسمون بالا بردنش ؟ خوبه از این به بعد هم من بیام بگم چرا بازی های ناتی داگ همش اینقدر خطی هستن با این حساب !
 
دنیا به چه سمتی میره دوست عزیز ؟ ایشون اومدن از نقطه قوت بازی ایراد گرفته بعد شما انتظاری داری جواب در مقالش نگیره ؟ بحث خیلی سادست ایشون با یـ سری پیش فرض های غلط رفته سراغ بازی دلیل هم نمیشه که کسی نخواد بهش واکنش نشون نده بازم میگم من هیچ وقت با سه گانه Dark Souls ارتباط نگرفتن چون با سلیقم جور نبود و هیچ وقت هم خودم رو مجبور نکردم که بازیشون کنم خیلی راحت از کنارشون رد شدم قشنگ دو دوتا چهار تا کردم دیدم OK باحاش حال نمیکنم حالا ایا فرد مناسبی واسه نقد و گیر دادن به این سری هستم ؟ شما وقتی خربزه میخوری پای لرزش هم میشینی وقتی بازی OW اونم از نوع RPG ـیش بازی میکنی باید پای همه چیزش واستی این یـ بحث ـه یـ بحش دیگه اینکه وقتی شما خسته میشی تو محیط بگردی قرار نیست بیای بگی "همش شبیه هم کلا اول تا آخر بازی عین همه از چپ برو راست با یکی حرف بزن از راست بیا چپ با یکی حرف بزن" و خیلی شیک و مجلسی ماهیت سبک RPG رو بندازی داخل سطل زباله ! بازی متا بالا گرفته هر جایزه که رسیده درو کرده دلیل نمیشی شما به زور بخوای به خودت القا کنی که باید حتما بازیش کنی بعدم بیای بهش این جوری گیر بدی ! ایشون میتونسیت بیاد بگه سیستم کامبت بازی مشکل داره نمیدونم سیستم RPG و لول آپ ـش خیلی ساده و کم عمق طراحی شده Eredin و Wild Hunt ـها اصلا از تمام پتانسیل ـشون استفاده نشده ولی گیر دادن به ماهیت RPG و OW ؟ اونم قسمتی که بازی رو همه جورـه منتقدا و ملت تا آسمون بالا بردنش ؟ خوبه از این به بعد هم من بیام بگم چرا بازی های ناتی داگ همش اینقدر خطی هستن با این حساب !
من صحبتم با شما نبود
من با اون بودم که زده پیامش رو پاک کرده
من نمیگم واکنش نشون نباید داد ولی واکنش که همراه با توهین باشه خیلی بده
اون کاربر بر فرض مثال دنبال جلب توجه بود
اگه ده نفری بیاین ریپلای کنین طرف رو قطعا به هدفش میرسه
مثلا شما الان بری تو تاپیک last of us 2 ایراد الکی بگیری مگه نتیجش غیر اینه که فقط چند صفحه دعوا و توهین میش میاد؟
ولی اگه فردی که قصدش ترول هستش رو به جای توهین کردن بهش جواب منطقی بدیم هم طرف به هدفش نمیرسه هم الکی دعوا پیش نمیاد
ویچر ۳ یه بازی ثابت شده هستش و کسی هم که میاد بهش ایراد الکی میگیره قصدش معلومه و باید با یک لبخند از کنار کامنتش رد شد....
خودتون هم دارین میگین "بازی که همه جایزه ها رو برده و بهترین بازی سال شد" الان به نظرتون کامنت یک کاربر خدشه ای به اعتبار ویچر ۳ وارد میکنه ؟
 
بچه ها بحث رو به بی راهه نکشونید این بازی واقعا گیم پلیش قشنگه اما پتانسیل هاش هدر شده باید بازی رو یا کاملا خطی می ساختن یا فست تراول چیزی می ذاشتن خلاصه اکشنش بیشتر می شد.

یعنی در حقیقت متای 72 این بازی مشابه بازی های دیگه نیست که گیم پلیش لذت بخش نباشه یا معمولی باشه بلکه جز اون بازی هایی هست که گیم پلیش بسیار لذت بخشه اما به خاطر کمبودش نمرش کم شد و الا جایی وارد ماموریت می شید یکی از لذت بخش ترین گیم پلی های این سبک هست که در اکثر نقدها هم بیان شده نتیجه اینکه باید طرفدارهاش حتما بازیش کننن چون به خاطر همون بخش های خیلی لذت بخششم که شده باید بازیش کنید اصلا با 72 های دیگه که بر فرض کلا گیم پلیش از 1 حدی بالاتر نمی ره مقایسش نکنید.
 
  • Like
Reactions: saeed_sg
آدم تو یه ساعت که نه تونیم ساعت از یه بازی خوشش نیاد مجبور نیست که ادامش بده درس که نیست حتما پاس بشه اگه نشه مدرک ندن خب بازیه، کسی خوشش نیاد از هربازی ای خب ادامه نمیده، تموم کردن بازی ای که آدم خوشش نمیاد مثل خوردن یه غذا هست که ازش متنفره، ذات بازی لذت بخشه ولی کسی که داره بازی ای که دوست نداره رو بزور تموم می کنه لذت که نمی‌بره هیچ زجرم میکشه
ویچر هم یکی از بهترین rpg های این نسله کسی خوشش نیاد، اصلا از rpg خوشش نمیاد
 
کلیت حرفت درسته علی ولی اینجا صدق نمیکنه:D
فن ویچرم نیستم و حتی نسخه 1و2 هم بازی نکردم!
ولی اینجا رفیقمون گفته:

اینا یه سری چیزه؟:D
این کل ویچره مگه چیز دیگه هم میمونه؟؟:D
فقط کارت بازی رو نگفت که قطعا اونم تو اون غیره اش بوده:D
مثل اینه فوتبال نصب کنی بعد که اومد بالا بگی احححح این که با توپ سر کار داریم!:D
چرا اینا همه دنبال توپن؟من دوست ندارم 22 تا بازیکنی باشه 6 تایی بهتر بود که!
و....
در کل من متوجه صحبتت هستم ولی اینجا بحث خیلی فراتر از این چیزاس:D

خب ببین این موضوع برای یه سری از افراد و خصوصا در مورد بازی های OW صدق میکنه. یکی از دلایلی که من یه خرده با ویچر 3 مشکل دارم همینه. یکی از المان هایی که من به شخصه توی اینجور بازی ها برام مهم هست، چرخیدن توی محیط و لذت بردن از اون بدون انجام کار دیگه ای هست. توی ویچر 3 با اینکه محیط زیبایی خلق کردن، اما اینقدر جک و جونور توی محیط ریخته که برای اینکه لحظه آروم پیدا کنی، مجبوری مدام درگیر باشی و اینقدر این کارو تکرار میکنی که بیخیال اون قضیه میشی. مورد بعد هم پویایی و زنده بودن محیط هست که من توی اسکایریم خیلی خوب این موضوع رو حس میکردم به طوری که بعضی مواقع بیخیال پیشروی توی بازی میشدم برای مدت ها بی حرکت وایمیستادم و به یه منظره خیره میشدم و واقعا توش غرق میشدم و به موسیقی که پخش میشد گوش میدادم یا حتی بی هدف فقط راه میرفتم توی محیط ولی توی ویچر 3 به نظرم صرفا با یه محیط خیلی خوشگل روبرو هستیم و اون زنده بودن رو به هیچ وجه احساس نمیکنم و بعد از یکی دو دقیقه که یه منظره و گرافیک بازی رو تحسین میکنی، دیگه چیزی برات نداره و راهت رو میکشی و میری. بعد که همه اینا رو روی هم میذاری، میبینی که اون رفیقمون همچین بیراه هم نمیگه و تنها کاری که این مدت کردی این بوده که رفتی اینور اونور 4تا دشمن کشتی و یه داستان خیلی خوب رو شنیدی و کار دیگه ای نکردی. انگار فقط یه بازی خطی خیلی بزرگ رو تموم کردی و دنیای بزرگ بازی صرفا بزرگ هست و اونقدری نیست که تو رو برای کارهای لذت بردن ازش، ترغیب کنه. اینطور بگم که ویچر 2 مسیر به مراتب بهتری رو توی خلق اون محیطش طی کرده بود و محیط نسبتا کوچک با میزان کارهایی که باید توی بازی میکردی همخونی داشت و با یه دنیای الکی بزرگ روبرو نبودی.
در مورد سیستم مبارزات هم که نگم چون خودت بهتر از من میدونی اینا هنوز خیلی کار دارن.
چیزی که میخوام بگم اینه که صرفا یه محیط بزرگ و خوشگل ساختن کاری نداره. اگر بتونی محیطی بسازی که مخاطب رو چنان جذب کنه که حتی بیخیال خط داستانی و پیشبرد بازی بشه، اونوقت میشه گفت موفق بودی. کاری که به نظرم امثال RDR و اسکایریم خوب از عهده-ش بر اومدن (در مورد GTA نمیتونم نظر بدم چون زیاد باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم).
===
به جای اینکه اون دوستمون رو مسخره کنید، اگر فکر میکنین خیلی دانش و اطلاعات دارید، با دلیل بهش توضیح بدین چرا اشتباه میکنه و بحث کنید که در نهایت باز هم به نظر شخصی میرسیم و نظر هر کس بسته به انتظاراتی که داره، محترمه. یه تفاوت خیلی کوچکی هست بین اونی که با یه سری چیزا توی یه بازی مشکل داره ولی هنوزم اون بازی رو انجام میده (چون از یه سری چیزای دیگه-ش لذت میبره) و اونی که هدفش صرفا تخریب کردن و لودگیه.
===
به نظرم تاپیک داره خیلی بیراهه میره. اگر میخواییم در این مورد بحث کنیم، بریم توی پروفایل.
 
چند تا نکته:
اول اینکه اینجا تاپیک ویچر نیست. البته مثال زدن از بقیه بازیها مشکلی نداره من خودم هم همیشه از بقیه بازی ها مثال میزنم ولی وقتی بحث تبدیل به ویچر میشه اونوقت تاپیک منحرف شده

دوم بنظرم شاید بهتر باشه سایتها منتقد های بازیهای خطی و اوپن ورلد رو جدا کنن. وقتی طرف ساختار ذهنش, سلیقه اش و کلا همه چیزش برای بازی خطیه بنظرم درست نیست اوپن ورلد رو نقد کنه. خیلی ساده است ارتباط نمیگیره. برعکسش هم درسته مثلا من خودم با خطی ارتباط نمیگیرم. اصلا نمیفهمم چطور ملت میتونن به اجبار از A به B و بعد به C برن و لذت ببرن. نه اینکه بد باشه فقط سلیقه است. اون زمانی هم که بازیهای اوپن ورلد نبود و یا کمتر بود وقتی بازی خطی بازی میکردم همه اش فکر میکردم اونوری که نمیتونم برم چه خبره؟ البته میدونستم خبری نیست و بیرون دیوار محیطی خالیه ولی تو ذهنم محیط میساختم براش. حالا کسانی که دوست ندارن برن و بگردن و خودشون اسلحه و ماشین و اسکیل و کلی چیز دیگه پیدا کنن مگه مجبورن بازی کنن یا نقد کنن؟ دوست عزیز یا منتقد عزیزی که بازی به سلیقه ات نمیخوره بایکوتش کن مثل من که خیلی از به اصطلاح ابربازیهای مهم و مشهور رو بایکوت کردم چون به سلیقه ام نمیخوره.

سوم اینکه من حدودا 3-4 ساعتی بازی کردم بازی بشدت لذت بخشه فقط نگرانم نکنه زود تموم بشه. هرچند من گشتن تو محیط و پیدا کردن ایتم رو خیلی دوست دارم و این طبیعتا باعث طولانیتر شدن بازی میشه ولی وقتی شونصد نفر میگن بازی کوتاهه بالاخره تو ذهنیت ادم تاثیر میذاره. تا حالا گیم پلی و محیط عالی بوده. از لول دیزاین دانجن اوایل بازی ( زیر شهر) کلی لذت بردم. البته مشکلاتی هم داره یکیش رانندگیشه مثلا اگه به بردرلندز عادت کرده باشید کنترل ماشین سخت میشه چون با ماوس نمیپیچه ولی با ماوس شلیک میکنه و ادم هی قاطی میکنه.

پ.ن: مدمکس رو هم من خیلی دوست داشتم و بنظرم یکی از اندرریت شده ترین بازیهای نسل بود. حالا این هم انگار وضعیتش مشابه مدمکسه. تفاوتش با مدمکس اینه که این اتمسفر بینظیر مدمکس رو نداره بجاش تنوع بیشتری در محیط و امکانات و اسکیل و چیزهای دیگه داره.
 
خب بعد اینهمه درگیری سر منتقد و حمله و قیل و قال به منتقد با تجربه خود بچه ها معلوم شد واقعا بازیش اش دهن سوزی نیست و مشکلات زیادی داره تو تایپکش هم نظرات معلوم شد
 
برای تمام بازی‌های open world قانون مستعمل و نانوشته ای وجود داره به اسم "قانون 40 ثانیه"
این قانون بازه زمانی مشخص برای اینه گیمر با جهان بازی تعامل داشته باشه رو مشخص میکنه.
برای مثال شما اگه از نقطه A به نقطه B برین، باید در هر 40 ثانیه یک اتفاق مشخصی برای شما بیفته تا نظرتون رو جلب کنه.
این اتفاق میتونه یک منظره زیبا یا ساید کوئست یا مرحله اصلی یا هر چیز دیگه ای باشه. هدف فقط جلب توجهه.

این بازه زمانی برای خیلی از بازی ها بصورت افراطی کمه. بازی های یوبی سافت نمونه بارزشون هست. مثلا توی Origins این زمان به 30 ثانیه میرسه.
سازنده ها اول یک مپ وسیع میسازن و بعدا برای خالی نبودن نقشه بصورت اتفاقی کلی آیتم و مرحله فرعی و فچ کوئست و ... رو به زور داخلش جا میدن. کاری که هیچ فلسفه ای پشتش نیست و فقط برای پر شدن وقت بازیکن و مپ انجام میشه.
شاید بشه اینطور برداشت کرد که سازنده ها از جای خالی ترس دارن و ممکنه به بازیشون انگ پوچی و بی روح بودن بخوره.

این زمان واسه ویچر هم 32 ثانیه هست. پس درسته که بگیم میزان غوطه وری در محیط و لذت بردن از مناظر و گوش دادن به موسیقی پس زمینه و در کل ویچر بودن رو نشه به خوبی القا کرد.
چون انقدر درگیر کشتن موجودات مختلف و تکمیل مراحل فرعی هستین که فرصتی باقی نمیمونه.

نکته جالب درباره رد دد هست که این زمان به 80 ثانیه میرسه. راکستار طبق معمول بر خلاف جریان آب حرکت کرده.
در زمان free roam فقط شما هستین و اسبتون و یک غرب وحشی. بازی اجازه میده مدتی با افکارتون تنها باشید و واقعا حس کنید یک کابوی تنها هستید.
البته این به معنای پوچ بودن بازی نیست. به همون اندازه که شهرها شلوغن و اتفاقات تصادفی سر راهتون قرار میگیرن به همون اندازه محیط های باز خالی هستن.
 
آخرین ویرایش:
برای تمام بازی‌های open world قانون مستعمل و نانوشته ای وجود داره به اسم "قانون 40 ثانیه"
این قانون بازه زمانی مشخص برای اینه گیمر با جهان بازی تعامل داشته باشه رو مشخص میکنه.
برای مثال شما اگه از نقطه A به نقطه B برین، باید در هر 40 ثانیه یک اتفاق مشخصی برای شما بیفته تا نظرتون رو جلب کنه.
این اتفاق میتونه یک منظره زیبا یا ساید کوئست یا مرحله اصلی یا هر چیز دیگه ای باشه. هدف فقط جلب توجهه.

این بازه زمانی برای خیلی از بازی ها بصورت افراطی کمه. بازی های یوبی سافت نمونه بارزشون هست. مثلا توی Origins این زمان به 30 ثانیه میرسه.
سازنده ها اول یک مپ وسیع میسازن و بعدا برای خالی نبودن نقشه بصورت اتفاقی کلی آیتم و مرحله فرعی و فچ کوئست و ... رو به زور داخلش جا میدن. کاری که هیچ فلسفه ای پشتش نیست و فقط برای پر شدن وقت بازیکن و مپ انجام میشه.
شاید بشه اینطور برداشت کرد که سازنده ها از جای خالی ترس دارن و ممکنه به بازیشون انگ پوچی و بی روح بودن بخوره.

این زمان واسه ویچر هم 32 ثانیه هست. پس درسته که بگیم میزان غوطه وری در محیط و لذت بردن از مناظر و گوش دادن به موسیقی پس زمینه و در کل ویچر بودن رو نشه به خوبی القا کرد.
چون انقدر درگیر کشتن موجودات مختلف و تکمیل مراحل فرعی هستین که فرصتی باقی نمیمونه.

نته جالب درباره رد دد هست که این زمان به 80 ثانیه میرسه. راکستار طبق معمول بر خلاف جریان آب حرکت کرده.
در زمان free roam فقط شما هستین و اسبتون و یک غرب وحشی. بازی اجازه میده مدتی با افکارتون تنها باشید و واقعا حس کنید یک کابوی تنها هستید.
البته این به معنای پوچ بودن بازی نیست. به همون اندازه که شهرها شلوغن و اتفاقات تصادفی سر راهتون قرار میگیرن به همون اندازه محیط های باز خالی هستن.
دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی اگه ویچر رو با اون اورجین بخوایم مقایسه کنیم جفتشون دوتا چک لیست داشتن با این تفاوت که شما. توی اورجین باید چک لیست رو یکی پشت سر هم تیک میزدی ولی تو ویچر هر تیکی که میخواستی بزنی باید چند تا تیک هم زیر مجموعش وارد میکردی الان همین مشکل رو Rage 2 هم داره ی محیط بهت نشون میده میگه این علامت سوال ها رو میبینی یکی یکی تیکشون بزن نه عمق خاصی دارن نه چیزی بازی مثلا خیر سرش شوتینگ نابی داره ولی با این وقفه انداختن های و این کار های بیهوده و تکراری به هیچ وجه نمیزاره گیم پلی و کامبت به اوج خودش برسه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or