واقعا داره برام سوال میشه چرا این بخش رو اضافه کردن؟

یعنی مثلا چه فعل و انفعالاتی رخ داده تو استدیو که گفتن "آره باید یه هاب بیابونی عظیم و زشت و وقت تلف کن داشته باشیم تو بازی"
چون آخه نه مثلا کار زلدا و ماریو کارت رو کردن که اوپن ورلد شه. چون اصلا اوپن ورلد نیست بازی
نه کار ماریو و دانکی کونگ رو کردن که کالکتاتون محشری بشه. چون بازی اون چنان کالکتاتون نیست
نه مثل فایرامبلم تری هاوسز عمل کردن که بگیم فعالیت جانبی های خاصش، کمک به Pacing و روایت بازی کنه
نه مثل انیمال کراسینگ کردن که آزادی عمل بازیکن تو شخصی سازی رو چندبرابر کنه
واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه. عموما فرنچایزهای نینتندو اگه یه المان خیلی خاص و عظیم به خودشون اضافه می کنن یه برهان و دلیلی داره.
این بیابون لعنتی من نمی فهمم چه سودی به بازی می رسونه؟

من بیشتر ترسم اینه برای نسخه های بعدی اینا درس اشتباه بگیرن و کلا موتور رو از بازی حذف کنن. چون به نظر من داشتن یه موتور واسه حرکت تو محیط اتفاقا خیلی خوبه و اگه مثلا میانبر باشه بین لوکیشن های مختلف دور از هم که با مسیرهای موتورسواری به هم وصل می شدن جالب می شد و نقشه رو به یه نحو خفنی به هم وصل می کرد. (+ این که استفاده اش تو باس فایت ها و ست پیس ها اثرگذاره)
ولی این جا اونم حروم شده