امتیازات Halo Infinite

میانگین امتیازات بازی در متاکریتیک؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    194
  • نظرسنجی بسته شده است .

Dreadlord

کاربر سایت
halo-infinite-box-art.jpg

سازنده: 343Industries
ناشر: Xbox Game Studios
سبک: شوتر اول شخص
پلتفرم ها: PC, Xbox Series X/S, Xbox One
تاریخ عرضه: ۱۷ آذر ۱۴۰۰

امتیازات:

Gameinformer 9.3/10
VG247 10/10
Gamespot 9/10
IGN 9/10
VGC 8/10

Windows Central 10/10
VentureBeat 10/10
INVERSE 10/10
Generacion Xbox 9.9/10
SomosXbox 9.8/10
Xbox Addict 9.5/10
The Washington post 9.5/10
Stevivor 9.5/10
Xbox Tavern 9.3/10
Areajugones 9.2/10
Player2 9.1/10
Gameover.gr 9/10
Power Unlimited 9/10
Comicbook 9/10
Meristation 9/10
MondoXbox 9/10
Hobbycondolas 9/10
Gamer.nl 9/10
Atomix 9/10
IGN Spain 9/10
TheGamer 9/10
Xbox Achievements 9/10
Spaziogames 9/10
Pure Xbox 9/10
Shacknews 9/10
Gamesradar 9/10
Eurogamer.it 9/10
God is a Geek 9/10
Press Start 9/10
Destructoid 9/10
Dexerto 9/10
Dualshockers 9/10
Vandal 8.8/10
Gamepro 8.7/10
Everyeye.it 8.5
Games.ch 8.5/10
Multiplayer.it 8.5/10
Tryegaming 8.5/10
XGN 8.5/10
IGN Portugal 8/10
Telegraph 8/10
GRYOnline.pl 8/10
Giantbomb 8/10
Trueachievements 8/10
Ausgamers 8/10
Digital Trends 8/10
Gfinity 8/10
Trustedreviews 8/10
Juexvideo 8/10
Videogamer 8/10
IGN France 8/10
Gameblog.fr 8/10
EGM 8/10
GAMEmag 8/10
Gamer.no 8/10
Gamespew 8/10
IGN Italia 8/10
Jeuxactu 8/10
Metro 8/10
Carolequantaine 8/10
New game network 8.4/10
Gamingbible 7/10
Playsense 7/10
Screenrant 7/10

Screenshot_20211216-212533_Chrome.jpg Screenshot_20211216-212110_Samsung Internet.jpg
 
آخرین ویرایش:
وقتی یه بازی مثل دووم که به نظرم نهایت تکامل یه شوتر هست متاش شده زیر ۹۰ پس نشون میده همین هیلو هم تقریبا بدون ایراده و 343 تونسته یه بازی موفق و عالی بسازه، برین لذت ببرین که برخلاف گذشته مایکرو و استدیوهاش تو مسیر درستی هستن.
فقط کاش مثل گذشته می‌شد دوتا کنسول رو با هم داشت و مجبور به انتخاب نبودی.
 
ته زورِ همون استودیوهای به قول تو لجندری ساز (استودیوهایی که تخصصشون بازی تو این سبک بوده و حداقل 20 سال تجربه تو ساخت FPS داشتن ) هم شد این :

View attachment 235226View attachment 235227View attachment 235228

هرچقدر دوست دارید با الفاظی مثل در شان هیلو چنین متایی نیست، اگه بازی شاهکار بود متاش +90 میشد و . . . . رویاپردازی کنید ولی واقعیت سبک FPS همین عکس های هست که بالا گذاشتم، حالا اینکه شما بازی مثل Doom eternal یا فرضا titanfall شاهکار بدونی یا نه بستگی به خودت داره ولی شخصا بهترین شوتر اول شخصی که تو این نسل تجربه کردم Doom eternal بود اگرم متاش بالاتر یا پایین تر میشد مسلما قرار نبود رو تجربه ام از بازی تاثیر بذاره.
فراموش نکنیم چند تا از دوستان بالاتر اصرار داشتن که مایکروسافت هیلو رو بده id Software بسازه، ولی طبق همون متا هم بازی ۳۴۳ با Doom Eternal برابر شده. حالا تکلیف چیه؟:(
 
هاف لایف الیکس آره. ولی خب خودتم میگی، اون کار بیشتر Magnum Opus کل حوزه VR بود تا FPS
هر چند حالا که فکر می کنم والو هم میتونه این تابو رو بشکنه
مسئله اینه که اصن تن به عرضه یه بازی FPS دیگه بدن یا نه :D

واقعا نشدنی نیست. همین سبک ریسینگ یه مدت زیادی همین جوری بود که فورزا زد تابو اش رو شکوند
تابوی حوزه VR رو Moss و Astrobot شکوندن و...
این که هیلو نتونست واقعا حیف شد
هیلو تونست یه کاری بکنه.بازی رو اوپن ورلد یا حالا سند باکس هست ولی نقدها تقریبا همشون میگن لول دیزاین آسیب ندید، چیزی که باعث شد metro exodus آسیب ببینه.
Let's tackle the thorny issue of the open world first. The gradual shift in the games business away from linear design to wide-open play areas crammed with busy work and filler content is becoming a real issue - franchise titles like Far Cry and Assassin's Creed exhibit these issues at their worst. Thankfully, Halo Infinite's approach to level design works brilliantly, just as the preview build suggested, taking the foundational building blocks of Halo 1's second mission and expanding it into something far larger in scope. It works and it retains much of what makes Halo special while introducing a level of freedom that feels like a natural extension. Think OG Crisis rather than latter-day Far Cry and hopefully you'll get some idea of what I mean
اونجایی که عکس کرایسیس میاد دیجیتال فاندری داره در مورد لول دیزاین صحبت میکنه. البته دیگه میشناسینش.
پس یه حرکت رو به جلو زده. ایرادات نقدها حول دو تا چیزه. یک خلوتی محیط که به نظر هم میومد این ایراد گرفته باشه که اگه شلوغ میشد یخورده با ساختار هیلو منافات داشت و اگه مثل الان خلوت میبود نقدها سراغش میومدن.
یکسری نقد هم به مولتی بازی و سیستم انتخاب مود و ... گیر دادن.
یکسری هم به نبودن co-op و forge در حدی که
. But the fact that the open world can at times feel like a gimmick and the game is shipping without campaign co-op or Forge is mind-boggling. The latter two are legacy features that are tied to the franchise's history; without them, Halo Infinite is fundamentally incomplete.
این نقده screen rant هست که 7 داده. بخاطر تاخیر این دو مود بازی رو ناکامل خطاب میکنه.
__________
هیلو تونست کاری که باید رو بکنه. ولی ضعفهای داشت و این قدم رو به جلو هست.
 
ته زورِ همون استودیوهای به قول تو لجندری ساز (استودیوهایی که تخصصشون بازی تو این سبک بوده و حداقل 20 سال تجربه تو ساخت FPS داشتن ) هم شد این :

View attachment 235226View attachment 235227View attachment 235228

هرچقدر دوست دارید با الفاظی مثل در شان هیلو چنین متایی نیست، اگه بازی شاهکار بود متاش +90 میشد و . . . . رویاپردازی کنید ولی واقعیت سبک FPS همین عکس های هست که بالا گذاشتم، حالا اینکه شما بازی مثل Doom eternal یا فرضا titanfall شاهکار بدونی یا نه بستگی به خودت داره ولی شخصا بهترین شوتر اول شخصی که تو این نسل تجربه کردم Doom eternal بود اگرم متاش بالاتر یا پایین تر میشد مسلما قرار نبود رو تجربه ام از بازی تاثیر بذاره.
متاسفانه هیچکدوم از مواردی که اینجا ردیف کردی شاهکار محسوب نمیشن. البته شما در نظر شخصی خودت میتونی اونا رو شاهکار بدونی و مشکلی هم نداره.
اینکه استودیوهای FPS ساز در چند سال گذشته(من جمله خود بانجی) نتونستن عناوین جریان ساز و ماندگار تولید کنن واقعا ربطی به اینکه بخوایم یه سری مسائل رو ماست مالی کنیم نداره:) بازی بزرگ هر موقع بیاد نمرات درجه یک هم میگیره و این هیچ ربطی به ژانرش نداره.
در همین دو سه سال گذشته چندین عنوان +90 در ژانرهای کمتر محبوب و غیر سینمایی(!) مثل روگ لایک (Hades)، ادونچر آر پی جی (Disco Elysium)، JRPG (پرسونا 5)، پلتفرمر 2بعدی (Celeste)، استرتژیک (Crusader King 3) و کلی ژانرها و عناوین دیگه داشتیم، پس دنبال بهونه های الکی نباشید !
 
واقعا خنده داره بسیاری از کسایی که قبلا به خاطر نوع محیط هیلو و قیافه دشمنا، هیلو رو مسخره می کردند وقتی همچین متای خوبی گرفته که مطمئنا هم طرفدارای قدیمی و هم کسانی که تازه علاقه مند به هیلو شدند من جمله خودم رو راضی کرده یکهو دلسوز شان و جایگاه هیلو در صنعت گیمینگ شدند. مطمئنا همونطور که هیلو در گذشته این صنعت رو برده جلو با این نسخه هم برده و خواهد برد.
خلاصه شما که هیچ وقت بازی نمی کردید بی خودی ادای دلسوزا رو در نیارید.
پ.ن:haters gonna hate:)):)):))
 
  • Like
  • Smile
Reactions: Nike-90 and vaan 2
Console Launch Exclusive رو مایکرو ابداع کرد! طوری بود که توی ایونت ها فن ها نمی دونستن بازی انحصاریه یا نه! در برخی موارد من به دوستانتون اطلاع می دادم انحصاری نیست بازی. رکورد این نوع انحصار دست عموفیله :D نمونش شاهکار Twelve Minutes
البته این Console Launch Exclusive رو به نوعی میشه گفت دان متریک ابداع کرد نه فیل. بازی های بزرگی مثل بایوشاک، مس افکت، لیمبو، DLC های GTA IV و احتمالا حتی تومب رایدر و خیلیای دیگه رو انحصاری زمانی xbox کرد و من حتی همون موقع هم با این کار شدیدا مخالف بودم.
از دوره xbox one به بعد یادم نمیاد بازی در این حد بزرگ انحصاری زمانی شده باشن بجز یه سری بازی ایندی و متوسط که بنظر من خیلی مشکلی نیست چون مایکرو هم از این سازنده ها حمایت کرد.
حالا این که میگیم سونی داره راه دان متریک کبیر رو ادامه میده خیلی بیراه نیست از نسل هشتم به این طرف یادمه فقط چپ و راست بازیهای بزرگ و DLC ها رو انحصاری میکنه... اخریش هم فکر کنم تا اینجا دث لوپ بود و با GhostWire و Star Wars KOTOR قراره ادامه پیدا کنه
 
  • Like
Reactions: dark souls
وقتی یه بازی مثل دووم که به نظرم نهایت تکامل یه شوتر هست متاش شده زیر ۹۰ پس نشون میده همین هیلو هم تقریبا بدون ایراده و 343 تونسته یه بازی موفق و عالی بسازه، برین لذت ببرین که برخلاف گذشته مایکرو و استدیوهاش تو مسیر درستی هستن.
فقط کاش مثل گذشته می‌شد دوتا کنسول رو با هم داشت و مجبور به انتخاب نبودی.
رو پی سی راحت کرک میشه میزنی دیگه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or