Initial release date: September 10, 2019
Developer: Spiders
Publisher: Focus Home Interactive
Genre: Action role-playing game
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
نمرات بازی فردا همزمان با انتشار بازی منتشر میشه ......
با نهایت احترام زیر 753:30 بامداد فردا نمرات بازی منتشر میشه نظرسنجی هم اضافه شد
بعید میدونم انقدر ترکیده باشه بازی فک کنم بین 77-80 بگیره که البته سختهبا نهایت احترام زیر 75
خوب پس از چی ناراحتی ؟ تا اینجا که موفق ترین عنوان استدیوی بازی بوده قشنگ پیداست دارن کم کم پیش رفت میکنن اینم یادت نره که کلا 20 نفره بیشتر نیستن که چه بسا همین موفقیت نسبی منجر به افزایش تعداد کارمندهاشون میشه و خلاصه پتانسیل زیاد دارن واسه پیشرفتهرچی بازی مورد انتظارم بود اینجوری شد حدس میزدم زیر 80 رو...
من منکر پیشرفتشون نیستم واقعا. از تعداد کارکناشون و بودجشون هم خبر دارم. از این ناراحتم که منتظر یه rpg خفن بودم با توجه به تریلر ها ولی بازم نشد و شاید صرفا با یه اکشن-ار پی جی خوب و متوسط رو به بالا طرف باشم.خوب پس از چی ناراحتی ؟ تا اینجا که موفق ترین عنوان استدیوی بازی بوده قشنگ پیداست دارن کم کم پیش رفت میکنن اینم یادت نره که کلا 20 نفره بیشتر نیست !! قشنگ همین موفقیت نسبی بازی میتونه منجر افزایش تعداد اعضای استدیوشون بشه کلا پتانسیلشون واسه پیشرفت شدید زیاده ....
View attachment 115885View attachment 115886View attachment 115887View attachment 115888
والا اگه به مبحث RPG باشه که ظاهرا خوب تونستن مدیریت کنن بزرگترین ضعف ساخته های قبلیشون نویسندگی بیش از حد سطحیش بود که یـ جورایی اینجا خوب کار کردن بیشترین گیری که دادن به کامبت و انیمیشن ها خشک بدن و صورت و بعضا یک سری باگ و گلیچ بوده که خیلیاش با پچ رفع میشه VAMPYR با متا 72 هم همین بلا سرش اومد ولی از هرکی بپرسی میگه از نظر داستان و المان های RPG و گیم پلی کاملا رضایت بخشه اینجا هم الان دقیقا همین اتفاق افتادهمن منکر پیشرفتشون نیستم واقعا. از تعداد کارکناشون و بودجشون هم خبر دارم. از این ناراحتم که منتظر یه rpg خفن بودم با توجه به تریلر ها ولی بازم نشد و شاید صرفا با یه اکشن-ار پی جی خوب و متوسط رو به بالا طرف باشم.
برا منی که معتاد ار پی جی هستم و هرچی بازی بوده که یه المان ار پی جی داشته باشه رو پلات کردم از divinity 2 بگیر تا pillars of eternity و ویچر و دراگون ایج و سولز بورن ها، برام سخته یه بازی مورد انتظار متای زرد بگیره. شرایط اقتصادی هم جوری نیس که بدا متای زرد اینقد پول بدیم متاسفانه....
وگرنه پیشرفتشون مشخصه. ولی دوس داشتم الان با متای بالا ۸۲ طرف باشم تا با خوشحالی و خیال راحت بازیو بگیرم و لذت ببرم... حیف.
فعلا تمام امیدم به blasphemous هست.
بحث کوئست و کامبت (علی الخصوص کامبت) برای من به شخصه مهمترین مسئلس توی یه اکشن ار پی جی. من توی تریلر ها هم متوجه مشکل مبارزات و هوش مصنوعی شدم. به نظرم بازی تا حد زیادی شبیه به اساسینس شده و ویچر شده که خوب به نظرم یهتر بود سبک و هویت خودشونو پیاده میکردن. شیوه مبارزات منو یاد ویچر میندازه ولی بسیار ضعیف تر. ایتم ها و ارمور و ... منو یاد اساسینس اودیسه میندازه. به هر حال تنها المان ار پی جی و داستانی مهم نیس. به هر حال داستان و المان ها باید در قالب گیم پلی خوب و هوش مصنوعی خوب قرار بگیره تا ادم لذت ببره. هرچند این استودیو واقعااا جرات کرد و یه کار بلند پروازانه رو انجام داد. چون ساخت بازی سه بعدی با این وسعت و الگو گرفتن از ویچر و dragon dogma و اساسینس اونم با این وسعت نقشه ی بازی توسط چنین تیم کوچیکی قابل تقدیره. ولی ار نظر من ساخت یه بازی با وسعت کمتر ولی با ایرادات فنی کمتر خیلی برا گیمر جذاب تره.والا اگه به مبحث RPG باشه که ظاهرا خوب تونستن مدیریت کنن بزرگترین ضعف ساخته های قبلیشون نویسندگی بیش از حد سطحیش بود که یـ جورایی اینجا خوب کار کردن بیشترین گیری که دادن به کامبت و انیمیشن ها خشک بدن و صورت و بعضا یک سری باگ و گلیچ بوده که خیلیاش با پچ رفع میشه VAMPYR با متا 72 هم همین بلا سرش اومد ولی از هرکی بپرسی میگه از نظر داستان و المان های RPG و گیم پلی کاملا رضایت بخشه اینجا هم الان دقیقا همین اتفاق افتاده